Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 10:18
Onderwerp: Relatie door God gewild.
|
|
|
HENNOCH902 schreef: | We moeten niet aan onszelf denken maar helemaal voor God gaan want alles is tijdelijk.
Het leven is een test en of je nou een partner krijgt of je leven lang single bent dat is niet het belangrijkste. Gaat erom dat God weet wat het beste is voor jou en in de bijbel staat.
Vertrouw op God dan komt het helemaal goed. (zoiets) |
lees efeze 5 maar eens voor de rol van de man binnen een (huwelijks-) relatie, hennoch. in 1 korinthe 13 kun je vinden wat werkelijk liefhebben inhoud.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 18:59
Onderwerp: Ik wil dit graag even zeggen..
|
|
|
HENNOCH902 schreef: | HALLLLEEELLUJAAA!!!! nieuwe koffiezetapparaat gekocht nu drinken wij geen gemalen koffie tijdens het drinken :P |
hmmm werkt het ook op je zenuwstelsel, hennoch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 18:53
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio.... mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318
leuk dat je ook mee hoopt te gaan, els!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 15:20
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
zeg eh.......frank; de dames zijn het oneens met je, zoals je merkt. of t je aanstaat of niet, leer er maar me leven; you're beauty enough (inside and outside)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 14 juni 2011, 15:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 15:15
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Ik ga nu naar het ziekenhuis waar ik enkele foto's van mijn binnenkant laat maken...die is veel beter...
leuk frank; ik zie je nieuwe profiel foto wel verschijnen hoop ik? (nooit gedacht dat je heel cm je binnenkant zou tonen!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 12:23
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
heb ik gelukkig geen last van mariska; wat ik de laatste twee jaar niet gebruikt heb, kan ik missen!
heel handig die grijze containers..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juni 2011, 14:58
Onderwerp: jammer
|
|
|
ik ben ook "een gescheiden vrouw"; maar ik heb die ervaring niet; enig idee hoe dat zou kunnen komen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 19:44
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
let maar eens goed op, tinkel; vandaag of morgen zie je hem ineens voorbij komen, zonder dat je er op gerekend had...
ik zou hem wel kunnen roepen, maar hij zegt dat hij zich niet zo gemakkelijk aan laat sturen, dus ik ben bang dat het averechts zou werken............
smurfenkoffie..........tja..........
hannah........als het maar koffie MET cafeine is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 13:51
Onderwerp: opwekking
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | meestal spraken we af bij het grote kruis op het middenterrein.. |
mooie symboliek; we ontmoeten elkaar bij het kruis........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 09:02
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | [/b][/i]hééé....da's gesmurft....en je mag een smurf niet nasmurfen... |
maar hannah weet niet hoe gesmurft sterk smurfen koffie gesmurft wordt!! smulsmurf maar eens smurfen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 20:19
Onderwerp: Het Uiterlijk
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Maar zulke gezegden, als eerder genoemd, hebben natuurlijk enige grond, anders worden ze niet verzonnen. |
ik vind het een ronduit beledigende uitspraak........ want er zijn ook minder goed uitziende mensen met hetzelfde gedrag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 16:26
|
|
|
een slapper bakkie dan het jouwe KAN toch niet, tinkeltje?
hannah.........geef mij maar extra sterk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 14:43
Onderwerp: ga je mee op 2 juli? picknick op de hei in ede; evt met bbq
|
|
|
HANNAH810 schreef: | personen die hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kinderen van 5, 5, en 6 jaar) Thirza120, 30 jaar, regio 0318, bbq (misschien met kinderen) OV mariek286, 45 jaar, regio 070 klaproos940, 32 jaar, regio 026, bbq marij383, 39 jaar, regio 0187, bbq ( 3kinderen 8,6,4) mama519, 44 jaar, regio 0166, bbq
eloy997 , 45 jaar , regio 0346 , bbq maded321, 46 jaar, regio 0182, bbq (2 kinderen 7en 9 jaar) kwispel011, 66 jaar, regio 0172, bbq |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 09:33
|
|
|
KLAPROOS940 schreef: | Trouwens nog iets dat mij handig lijkt: Is het een idee als iedereen iets meeneemt. Dan kan de een spiesjes maken, de volgende neemt salade mee, de ander doet lekker makkelijk en neemt een kant en klare schotel van de slager. Wat je wilt en wat past binnen je budget. Als we dat zouden doen is het wel handig om even op forum te zetten wat je meeneemt, het zou zo jammer zijn als iedereen stokbrood, biertjes en sausjes meeneemt. DAn heb je geen vlees om de sausjes op te doen. Reden is dat ik het niet zo zie zitten om een kippepootje, een karbonade, schaaltje salade, sausje, bakje fruitsalade en alles wat je verder nodig hebt voor een bbq in mini hoeveelheid mee te nemen. en zou je het niet in mini-hoeveelheid meenemen, dan heb je genoeg om n maand te bbq-en. Hannah laat maar even weten wat je ervan vindt
groetjes, klaproos |
zelf houd ik het een stuk eenvoudiger klaproos; als de speklapjes in de aanbieding zijn, houd ik er gelijk een paar apart, maak ze klaar voor de bbq en vries ze vast in; een paar hamburgers, een komkommer, wat tomaten en een flesje knoflooksaus, en dan heb ik wel een bbq de uitgebreide versie doe ik dan thuis wel een keertje...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 09:29
|
|
|
personen die hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kinderen van 5, 5, en 6 jaar) Thirza120, 30 jaar, regio 0318, bbq (misschien met kinderen) OV mariek286, 45 jaar, regio 070 klaproos940, 32 jaar, regio 026, bbq
eloy997 , 45 jaar , regio 0346 , bbq maded321, 46 jaar, regio 0182, bbq (2 kinderen 7en 9 jaar) kwispel011, 66 jaar, regio 0172, bbq
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 7 juni 2011, 09:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 09:26
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio.... mariek286, 45 jaar regio 070 bbq
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq arend003 41 jaar, regio 0318
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 12:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik had onlangs het kleine vijvertje helemaal proper gemaakt. Daarna ander water er in. Het water bleef enkele weken heel helder en sinds een paar dagen is het heel erg groen? Wat nu???
Ik heb hier ook volop kikkers. Straks zitten ze weer te zonnen op de rand van het vijvertje. Ook de merels en meesje komen baden in het kleine watervalletje...is leuk om te zien hoe dat water opspat. Als Floshke niet in de buurt is gaan ze daarna hun pluimen laten drogen. Eigenlijk moet ik constant met een fotomachien buiten zitten... |
met het verversen van het water heb je "de balans" uit het vijverwater gehaald, frank. doe er een emmertje slootwater in, en dan het kroos en de algen regelmatig verwijderen, tot er een nieuwe balans is ontstaan. mocht je meer info willen over vijvers, dan zou je eens kunnen googlen op "vijver ada hofman".
http://www.tuinen.nl/artikel/160/De+vijvertuin+van+Ada+Hofman
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 3 juni 2011, 12:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 21:06
|
|
|
ach man; ga toch ramen zemen!!
mijn brabantse raampjes glimmen dat je je erin kunt spiegelen hoor!
(hoewel.........er staan weer genoeg afdrukken van kinder-vingertjes op)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 21:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wel, er is iets met mijn water ik heb drie keer geprobeerd en nog steeds heb ik strepen na het zemen van de ramen...Het lukte voor geen meter om het zonder strepen te doen...volgens mij heb ik streepjeswater...de ramen zien er niet uit |
frank; stond je "heerlijk in het zonnetje" ramen te zemen? of was het raam bijna droog, toen je de trekker erover haalde.......
(gestreepte ramen zijn zo erg nog niet; ik zag van de week vrijwel onzichtbare ramen...... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 22:00
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV nicolette592, 55 jaar, regio 0342
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 43 tegen die tijd 44 regio 0113 bbq
willen jullie op je profiel ook een prikbord berichtje-plaatsen??
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 1 juni 2011, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 15:35
Onderwerp: opzegging
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Anderen mensen voorschrijven hoe ze zich hier hebben uit te drukken vind ik veel te ver gaan. Ik vind dat je daarmee een grens overschrijdt. |
maar waarom doe je het dan continue?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 08:30
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, de enige manier om weer te geven wat ik bedoel is dan maar citeren... er is nog een manier die je misschien over het hoofd hebt gezien; klaproos gewoon haar woordje laten doen op haar manier
Hier zie ik geen enkele inhoudelijke reactie. Het is persoonlijk gericht naar David, zonder dat je op zijn inhoud ingaat, je geeft hem gewoon gelijk, maar je zoekt een andere strategie hem aan te vallen. dat heet geen "aanvallen", chatuliem; maar "inleiding"; duidelijk willen zijn welke bedoeling ze heeft met het plaatsen van haar reactie, juist omdat zij voorzichtig wil omgaan met mensen. inleidingen hebben overigens wel vaker het karakter nog niet echt inhoudelijk te zijn.
Ten eerste vind je hem te wettisch overkomen en je waarschuwt tussen neus en lippen dat het niet om de wet gaat, maar om de Geest. Maar weer mis ik de link naar het onderwerp. Je maakt je drukker om de manier waarop hij het zegt, zijn houding ten opzichte van anderen, dan om datgene wat hij zegt. het is maar welke bril je op hebt bij het lezen; wat ik er in lees, is dat klaproos aangeeft wat ze mist, hoopt en bid........nothing more.....
Weer gaat het om de wettische manier van benadering, niet om het inhoudelijke probleem. Sorry, ik probeer echt te lezen wanneer je in gaat op argumenten en je niet zo druk maakt om de manier van discussiëren. kan het zijn, dat je je indirect aangesproken voelt, chatuliem? ik zie klaproos namelijk wel degelijk ingaan op de inhoud van het topic. misschien kun je haar wat ruimte geven om ook mee te doen aan discussies op het forum? wie weet wordt het dan weer wat interessanter om met elkaar van gedachten te wisselen. ik krijg nu het gevoel dat wat zij ook maar zou roepen, je er gelijk met de moker naast staat.
Twee voorbeelden waarin het gevaar van wetticisme naar voren komt. Maar helaas gaat het niet om wetticisme. je léést niet, chatuliem; wat klaproos schrijft is dat ze liefde en bewogenheid mist. het woord wetticisme is een woord wat je zelf toevoegt.
nu ga je zelfs zo ver, dat je hem voorschrijft hoe hij het beste een discussie aan kan gaan….vorm is toch veel belangrijker dan de inhoud… dit vind ik zelfs nog verder gaan. Je begint zelfs met verwijten, hij zal wel niet voor de EO bidden…weer geen inhoudelijke bijdrage maar alleen een heel persoonlijke aanval…. | ze verwijt niets, chatuliem; ze geeft aan dat er een andere vorm aan de discussie gegeven had kunnen worden; en er zijn meer mensen die dat al hebben aangegeven; mag ze asjeblieft? daarnaast geeft ze aan dat de mogelijkheid ook nog bestaat dat david niet zou bidden voor de EO. en die mogelijkheid bestaat toch ook? ik vind het niet vergezocht in elk geval.
dus nogmaals, chatuliem; mogen anderen ook een klein beetje ruimte van je, om hun mening hier op het forum weer te geven???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 30 mei 2011, 08:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 mei 2011, 20:48
|
|
|
ik ken ook mannen die vorm(en) belangrijker vinden dan inhoud, hoor, chatuliem!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 mei 2011, 20:30
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vind dat je het hierbij had moeten laten Klaproos. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, en ik vind dat je anderen de ruimte moet laten zich te uiten op de manier waarop ze gewend zijn. Wen er maar eens een keer aan dat er ook mensen zijn die recht door zee durven te zijn. En voel je niet zo snel aangevallen of veronderstel niet zo snel dat anderen zich aangevallen voelen. Ik ben er zelf flauw van hoe veel vrouwen zich hier druk lopen te maken over de vorm waarin de inhoud verpakt wordt. En dat betuttelende vind ik gewoon gênant aan het worden. Reageer eens meer op de inhoud dan de toon, dan kunnen we veel effectiever van gedachten wisselen hier op het forum. |
en klaproosjes mogen ook zingen wanneer en hoevaak ze maar willen, op een moment dat hen dat goed lijkt, chatuliem! sommige vogeltjes denken een poosje, voor ze gebekt zijn. je reactie komt op mij nogal sturend over;
toch vind ik het meer dan vermakelijk wanneer ik lees dat je het betuttelende gewoon genant vind worden, terwijl je in deze ene reactie even snel acht keer betuttelt...........
klaproos; zeg vooral wat je zeggen wilt! - je hoeft het nergens "bij te laten" - je hebt van chatuliem de toestemming om je te uiten op de manier die je gewend bent, - hoeft nergens aan te wennen - durf gerust recht door zee te zijn; het mag tenslotte van chatuliem... - dus voel je door chatuliem vooral niet aangevallen - en veronderstel ook niet dat hij zich aangevallen zal voelen (door dit bericht) - denk ook niet dat ik genant betuttelend ben, (al ben ik dat nu volgens mij wel enigszins........... ) - en, klaproos; mijn complimenten dat je je gedachten zo effectief hebt kunnen weergeven.
om "op zijn smurfs" af te sluiten;
hannah......die als verpakte flauwe vrouw zich druk maakt om vormen én om inhoud..........
maar verder ben je heel aardig hoor, chatuliem! en ik ben in een melige bui........dus zing vooral door!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 29 mei 2011, 20:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 21:32
|
|
|
DAVID923 schreef: | Maak andere een topic over het nut van de wet of kerktucht.
ontopic over de E.o. |
hihi, je plaatste je prive-mails op 16 mei, ben je er op 27 mei nog steeds niet over uitgepraat, david???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 18:12
|
|
|
welkom op het forum, levi!!
@ David; ik zie meer verwijt dan warmte in je reactie! (waarom moet je iemand nu gelijk een kerk-vernietiger noemen, david; ik snap dat gewoon echt niet!)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 27 mei 2011, 18:14
|
|
Naar boven |
|
|
|
|