ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 14:18
BerichtOnderwerp: TRIN-partner Lubega heeft kinderen seksueel misbruikt.

Deze meneer Lubega, grote vriend van Dhr v/d Steen die nu bang is dat hem zelfs iets overkomt, en het geheel maar onder het vloerkleed veegt.

Want dat kinderdorp, + mister Lubega staan gewoon, nog steeds gezellig op de site van Trin, waar er met geen woord over gerept wordt.
En men kan nog steeds geld storten.

Ja, alleen GG, maar die moet je niet geloven, volgens sommigen, die zijn er namelijk op uit..???

(Ja, S. maakt zich ook ff boos)

Je kan zelfs een boek kopen:

Dit indringende boek geeft een bijzonder kijkje in de belevingswereld van weeskinderen in Oeganda en hun harde leven op straat. De kinderen vertellen openhartig over hun verleden van bedelen, mishandeling, hekserij en hun levensveranderende onmoeting met Joseph Lubega van het Bulamu Childrens Village.

Klik hier om te bestellen

prijs: 9,95 + porto

Ach, what the heck, als het geld maar binnen blijft stromen.

Meisjes komen er ook niet in, ja, dhr houdt nu eenmaal, valt nu eenmaal op jongetjes, die een beetje milking er wel voor over hebben om niet meer op straat te hoeven slapen.
Een hemel op aarde voor dhr, zoveel jongetjes allemaal tot zijn beschikking... Kwijlende smiley

Misschien net zo iets als vroeger mensen een harem hadden, zoiets. Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 29 mei 2013, 14:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 14:06
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Feliciteerd!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 29 mei 2013, 14:09
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 13:55
BerichtOnderwerp: Date afgezegd

Ja, maatjes heb ik wel, ja, ik ga, heel toevallig met 2 exen om, gewoon vrienden. Nou moet ik wel zeggen dat daar een behoorlijk tijd tussen zat, anders is zoiets niet mogelijk.
Ja, daar kan ik dan wel mezelf bij zijn, ja, 'ons kent ons'. (dus mag ik eigenlijk nog in me handjes knijpen)

Maar ja, die zijn dan wel weer 15-20 jaar ouder dan ik.

Ja, ik zou ook es iemand van mijn eigen leeftijd willen, zo tussen 40-50.

Maar ja, idd, net als bovenstaande postings, precies hetzelfde...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 13:41
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

O ja, agent was een roeping vroeger, net als zusters en broeders(verpleekundigen).
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 12:47

PRECIOUS607 schreef:
Daten is een hele kunst.
Helaas heb ik ook ervaring met afmelding en ook nare dates gehad.
Alle soorten zal ik maar zeggen.

Daten is niet mijn favoriet geworden zal ik maar zeggen.
En als je zelf afzegt door ziekte(flauw excuus?) dan komt er toch een karakter opzetten bij die ander.
Gillend gek word je ervan.

Moed opgeven?
Ja, gezien mijn leeftijd lig ik er dicht tegenaan om dat te doen.

Ja, idd, zelf word je afgezegd, en als je zelf een keer afzegt,
dan komt er toch een karakter opzetten bij die ander. Ja, dat heb je goed gezegd.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 12:42
BerichtOnderwerp: Het weer

Ik was vrijdagmiddag even weg paar uurtjes,
úren gelopen.
Ja, zon scheen, zonder me sjaal, was wel 6 graden en waaide behoorlijk.
Leek warmer als dat het dus was.

Dus ja, was wel ff ziek hoor....nog steeds...voelde me al lopende ziek worden ja, wou er niet aan toegeven.

Maar ja, dit is dus een ramp, bovenstaande.....ik bedoel, de post hierboven

Ja, er zijn ergere dingen te noemen, maar toch...

En zaterdag ja, wel zo 17 graden, maar ja met de noordenwind is de gevoelstemperatuur wel veel lager.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 29 mei 2013, 13:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 12:38

28 mei 2013

We krijgen de koudste zomer in tweehonderd jaar

Wat een zegen voor de conversatie dat er elke dag weer weer is*.

Nou komt-ie. Houd je vast. Hier heb je iets om over te praten.

Koudste zomer
De Franse weerzender Météo voorspelt dat de komende zomer voor West-Europa de koudste wordt sinds 1816. Het jaar 1816 kennen meteorologen als ‘het jaar zonder zomer’.

Zware stormen
Météo zeg dat juni en juli slechts een paar warme dagen kennen dit jaar. En in augustus waaien we uit ons ondergoed omdat zware stormen Europa aandoen.

Koud en nat
Er is volgens Météo zeventig procent kans dat het deze zomer in grote delen van Europa voornamelijk koud en nat wordt. Dit zou gelden voor onder andere Spanje, Frankrijk, Portugal, Duitsland en Oostenrijk.

Mis
Laten we hopen dat Météo het mis heeft.

*uitspraak Renate Dorrestein.

Bron: AD
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 29 mei 2013, 07:02

KLUS667 schreef:
Leuk, dat rood-wit-blauwe bosje bloemen! #oogvoordetail

Ja, die heeft ze gehad van iemand onderweg, en ja, daar blijft ze dan mee lopen...

Ik denk niet dat het een idee van de RVD is, haar met zo'n lullig bosje bloemen te laten lopen...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 29 mei 2013, 13:43
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 21:26

Ja, Leuk he Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 21:25
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...

Gewoon waardeloos, zeg maar, dat het morgen gewoon weer koud en bewolkt wordt, ja, ik moet werken en ja, als het dan mooie weer is, dat je om 6 uur al een mooie lucht ziet ja, ik word dan veel vrolijker.

Maar ja, ik doe gewoon net alsof het herfst is, en dan heel vroeg licht.
Normaal is het dan pas om 8 uur/half negen licht, en nu dus al rond half6/6 uur. Ja, en dát is ook wel een voordeel.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 21:20
BerichtOnderwerp: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?

WILLEMIJN232 schreef:
Ik verbaas me altijd over al dat gepraat over exen tijdens een eerste date.....Het gaat er toch om dat je misschien wel wat heel moois ontmoet en dan gaat het toch over elkaar......Heb je overeenkomsten, vind je elkaar leuk? Die exverhalen komen dan evt later wel aan de orde....

Wat ik zelf bedoelde, is als je onbedoeld, over een ex begint, omdat er misschien een kleine aanleiding voor is. en je gaat er eventjes, onbedoeld een beetje langer(te lang?) over door.

Je hebt wel gelijk hoor; 'Het gaat erom dat je misschien iets heel moois ontmoet, en dan hoort het over elkaar te gaan'.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:25
BerichtOnderwerp: mail gerust ...

Ja, dat is ook weer zo.

Gewoon niet alles te serieus nemen.

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 28 mei 2013, 17:26
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:21

Misschien net op de grens, dat de verslagever zich heeft vergist? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:19

Ja, en als het nou morgenochtend nog steeds zo is.... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:17
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

KLUS667 schreef:
Vanavond met de kids met "oma" meegegeten en wat krieg je doan?
KRUUDMOES met kervel, gortepap, brune bone, roziene, een supergrote rookworst en nog meer zooi.
Mmmmmmmmmmmmmmmm Lachende smiley

Ha Klus!

Ja, ik lus niet zóveel, ben een hele moeilijke eter(ja, kan ik echt niets aandoen...)

Maar ja, dít ziet er wel lekker romig uit Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 16:50

CORNE927 schreef:
In het kader van tegenwicht maar es een topic over de ervaringen van mannen en waar die op afknappen tijdens een 1e date.

Ik zal een schot voor de boeg geven met argumenten die mij soms echt overkomen zijn en ja, dat waren echt christelijke vrouwen, van keurige komaf.

1) Wat voor werk doe je? En als dat in hun ogen niet stabiel of 'normaal' is verdwijnt direct de aandacht, geen oogcontact meer. (financiën gaan voor liefde?)
2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben.
3) Tijdens de date maakt ze veel lichaamscontact, in mijn ogen grensoverschrijdend.
4) Ze is vaag over wat nou de echte reden is dat ze is ingegaan op deze date, kortom, wat was haar echte drijfveer? Wil ze vriendschap alleen, een maatje of staat ze echt open voor een volledige liefdesrelatie. Natuurlijk moeten deze dingen groeien, maar het is wel prettig vooraf te weten wat je kunt verwachten..of niet.
5) Ze doen zich beter voor dan ze werkelijk zijn, ofwel, zijn niet eerlijk...waar je veel later pas achterkomt natuurlijk.

Zo, dit zijn er een paar, op 2e dates gebeuren soms nog wel gekkere dingen trouwens.

Moraal: Is het zo moeilijk om jezelf te zijn, ten alle tijde? Open en eerlijk te zijn? Als je start door nieuwe date te hebben je schepen achter je te hebben verbrand?

Quote:
Ik zal een schot voor de boeg geven met argumenten die mij soms echt overkomen zijn en ja, dat waren echt christelijke vrouwen, van keurige komaf.
O Maar ik zie hier iets essentieels over het hoofd, zie ik, jij doelt op: 'echte christelijke dames van "keurige komaf".

Jaaaa, dan krijg je natuurlijk weer een heel ander verhaal, nee, dan vind ik dat ook allemaal niet kunnen.
Zeker niet als ze van "keurige komaf" zijn, ja ik schrik hier wel Verraste, verbaasde smiley van hoor.
Ja, als dat soort uitwassen al voorkomt bij 'echte christelijke vrouwen van 'keurige komaf', ja dan zie ik het heel somber in voor de toekomst. Smiley die vol vragen zit

Misschien iets voor een profiel: 'Vrouw moet wel van keurige 'komaf zijn',...'moet wel alle schepen achter zich verbrand hebben'.

Trouwens, ik dacht net, als jij nou vind dat het gezellig is en ze begint over een ex, dan zou je dus gewoon kúnnen zeggen dat je dat niet zo leuk vindt.

Dan creëer je duidelijkheid.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 28 mei 2013, 17:12
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:53
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Als iemand tegen jou over anderen zit te praten, dan weet je dus dat degene ook over jou praat tegen anderen. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:37

Groningen loopt uit voor koningspaar
Door MSN Redactie

Kennismakingstocht van Willem-Alexander en Maxima begint in de provincie Groningen

Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben in Roden hun provinciebezoek aan Groningen afgesloten en zijn in Dwingeloo begonnen aan hun bliksembezoek aan Drenthe. Het koningspaar maakt tot medio juni een rondje langs alle provincies, waarbij per keer 2 provincies worden bezocht. Groningen had dinsdag de primeur.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 28 mei 2013, 15:38
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:29

Nieuw in 'Heilige Boontjes': Op 7 april 2013 hield Herman Boon in Evangelie Gemeente De Schaapspoort een preek over het onderwerp ‘Licht en duisternis’.

Klik hier
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 15:06

PETRA373 schreef:
Dat heb ik vaker hier wel Es' gehoord, dat mensen niet terug reageren

zelf heb ik het ook wel Es' gehad, maakt dat je je zeer stom voelt en denkt. Ehhh. Zo,n stomme mail was het toch niet die ik verstuurde Smiley die vol vragen zit

nvt

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 30 mei 2013, 07:23
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 14:52

Tuurlijk niet, maar ja, sommigen kunnen niet typen, moeten elke keer twee minuten naar een letter zoeken, ja, ik ben in een paar seconden klaar met een aviertje, en ja sommigen doen daar dan een paar uren over.

Ach, ik wou soms iets kwijt, en dan, ach, ik mail omdat ik iets kwijt wil, niet omdat de ander me terugmailt.

Ja, als ik iets geef doe ik het ook niet, met in me hoofd dan krijg ik dit en dat terug.

En als ik iets mail, geef ik dan iets, of wil ik zelf iets kwijt?

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 14:40

CORNE927 schreef:
In het kader van tegenwicht maar es een topic over de ervaringen van mannen en waar die op afknappen tijdens een 1e date.

1) Wat voor werk doe je? En als dat in hun ogen niet stabiel of 'normaal' is verdwijnt direct de aandacht, geen oogcontact meer. (financiën gaan voor liefde?)
2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben.
3) Tijdens de date maakt ze veel lichaamscontact, in mijn ogen grensoverschrijdend.
4) Ze is vaag over wat nou de echte reden is dat ze is ingegaan op deze date, kortom, wat was haar echte drijfveer? Wil ze vriendschap alleen, een maatje of staat ze echt open voor een volledige liefdesrelatie. Natuurlijk moeten deze dingen groeien, maar het is wel prettig vooraf te weten wat je kunt verwachten..of niet.
5) Ze doen zich beter voor dan ze werkelijk zijn, ofwel, zijn niet eerlijk...waar je veel later pas achterkomt natuurlijk.

Zo, dit zijn er een paar, op 2e dates gebeuren soms nog wel gekkere dingen trouwens.

Moraal: Is het zo moeilijk om jezelf te zijn, ten alle tijde? Open en eerlijk te zijn? Als je start door nieuwe date te hebben je schepen achter je te hebben verbrand?

Dan zal ik ook kunnen zeggen, ja, kom ik er ff achter dat de man gescheiden is en een paar volwassen kinderen heeft.

Ja, en dat zet je wel in je profiel ja, en dan is het niet erg, als je je kinderen ziet, maar als ik me exen zie, omdat het mij zowaar gelukt is vrienden te blijven, ja, dan is dat weer niet goed, ja tis goed met jou!

Vind het trouwens ook heel raar, dat generaliseren van 'kat in de zak=iemand met psychische probs', want je hebt mensen met psychische dingen waar heel goed, en juist mee te leven is, júist doordat ze dingen wéten.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 28 mei 2013, 17:14
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 14:27

CORNE927 schreef:

Quote:
Is het zo moeilijk om jezelf te zijn, ten alle tijde? Open en eerlijk te zijn? Als je start door nieuwe date te hebben je schepen achter je te hebben verbrand?

Ja, dat is heel moeilijk..

Quote:

O ja, dus als je toevallig wordt gebeld door een ex, waar je nog mee omgaat, tijdens die date, gebeld dus, ja, wat dan? (liegen dat het je moeder is? die je aan de telefoon had?)

Quote:

Ja, natuurlijk doe je je zo goed mogelijk voor.

Ja, je gaat toch niet al je minpunten en zwakheden op een profiel neerzetten?

Ja, ik heb fotos gezet waar ik op lach en toen ook heel rustig en gelukkig was.

Ja, dan kom je er achter bij een date, dat ik ook weleens angstig kan kijken, of zoiets.

Ja, dáár kom je dan dus later achter(zucht), en ja, is dat dan zo erg?

Dat is andersom ook zo, ik kom er bijvoorbeeld ook achter dingen die niet op iemand ze profiel staan, zwakheden zo je wil, maar ja, heeft diegene zich dan beter voorgedaan?

TS is grijs, maar ja wou toch ff reageren omdat het actueel is denk ik.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 28 mei 2013, 14:57
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 13:25
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide

NATASCHA642 schreef:
Dat is misschien een idee zal een oproep plaatsen , want heb er wel zin in Lachende smiley

Lijkt me ook leuk Lachende smiley jou te ontmoeten, ik hoop dat je met iemand kan meerijden!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 13:10
BerichtOnderwerp: Humor

Koefnoen Patricia Paay :)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 12:46
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Snel eraf..pffft.

Nee deze is wel leuk: Star sisters

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 28 mei 2013, 12:54
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 23:45
BerichtOnderwerp: Ik voel me nog;).........

PETRA373 schreef:
tja, beschadigd zijn, we zijn allemaal beschadigt, na een scheiding of verlies van een partner
maar dan de gedachte ben ik nog wel geschikt voor een relatie?
als ik na me zelf kijk, heb ik soms die gedachten, neem mij, bijna me leven helemaal weer op de rails, maar oh geweldig, gisteren was ik moe, fiets in de avond nog effe na de kerk voor gebed gedoe, want bidden is belangrijk, beetje onzeker door moehied, effe verkeerd ademen en klap bijna me fiets af.
dus oké effe in het gras zitten en weer verder, niets aan de hand,
maar wel de gedachte, van verdorie, zo ben ik gewoon nog wie weet hoelang? ben ik wel geschikt voor een relatie?
En warom klap ik nu weer bijna neer? wekenlang goed gegaan en dan ineens?
wat zoekt een man, een gezonde vrouw, leven op orde, geen bagage.... ehhhh, oh en natuurlijk moet je nog perfect eruit zien etc....
oh en dan heb ik twee exxen die met regelmaat op d ekoffie komen, kan daar een man tegen
Smiley die vol vragen zit
maar je zou zeggen echte liefde.... zoiets als vrienden voor het leven, samen door het leven gaan, ook als je wel es neer klapt.... ofzoiets stoms.

En dan zei iedereen na me scheiding, oh jij hebt zo weer een nieuwe ehh tengerste had ik daar de eerste jaren geen behoefte meer aan, ten tweede ehhh.... merk het...

Quote:
en dan heb ik twee exxen die met regelmaat op d ekoffie komen, kan daar een man tegen
Smiley die vol vragen zit

Ja Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 28 mei 2013, 06:26
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 17:49

Ik kan weer beter typen,

Ja, het is nu duidelijk toch? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 15:32
BerichtOnderwerp: Humor

Wrong way to do it....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 27 mei 2013, 15:09

KLUS667 schreef:
Gefrustreerde smiley Twijfelende smiley Boze smiley Geschokte, onthutste smiley Huilende smiley, smiley in tranen Ja hoor! De werkweek is nog maar net begonnen, of het is weer mooi weer. Ik heb ook altijd pech, ze moeten me ook altijd hebben!

En ik ben al lekker met me fiets in de stad geweest Knipoog smiley

Heerlijk hoor!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 ... 235 Volgende
Pagina 63 van 235