Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 13:27
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
ROLF230 schreef: | Ja, ik geef het toe, ik ben wat simpel van geest. Ik ging even de topics langs en zag toen "klaagmuur" en omdat ik 2 uur in de stromende regen had gestaan dacht ik, kom, ik zal eens wat klagen. Dat had verder niets te doen met wat voor reactie dan ook die daarvoor kwam, die heb ik helemaal niet gelezen, dus staat er helemaal los van. Sommige onderwerpen kunnen toch wel door elkaar lopen?
Dit is hoe het is gegaan. Een ieder denkt er het zijne van. |
Hou jij even op!!! ( in alle liefde Rolf) God houd ook van de simpele van geest!!! Maar je bent gewoon een waardig en waardevol mens voor God!!! Niks simpel...allemaal uniek..met gaven en talenten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 13:22
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ik reageerde helemaal niet op Jol maar op Rolf. Dat mag toch wel hoop ik. Als het je niet aanstaat lees je het toch gewoon niet?? Je doet nu net of Rolf en ik nooit ergens serieus op in gaan maar das onzin natuurlijk. Ik begrijp ook best dat je het nu heel moeilijk hebt maar je kunt niet verwachten dat we daar de hele tijd aan denken.
Maar ik bid regelmatig voor je hoor |
Dit was en is een klaagtopic...en als zodoende was het een ""klacht"" van Rolf...(of iemand het nu echt een klacht vind of niet!!!)
Roelande daarentegen heeft gedacht....laat ik die klacht omdraaien en er iets positiefs van maken....(niks mis mee)
Ok Jol deed haar bijdrage hieraan....(ook in de positieve zin!!!)
En ik denk dat iedereen op zijn of haar manier een ""klacht"" heeft.... Lees het topic maar eens door....
En dan komen we bij het punt...wat ik een klacht vind ...zegt een ander over:...""Je moet niet zo klagen!!""
Zo zal het blijven....maar laten we nu alsjeblieft niet gaan denken in MEER EN MINDER...ERG OF NIET ERG....
Als ik dan zie dat er hier gepunnikte poppetjes te zien waren op het topic...(ik ergerde me er niet aan hoor!!!) Dat ging ook niet meer over een klacht!!!!
Dan openen we nu een topic over ZEGENINGEN!!!!
Tel ze allen en vergeet er geen!!!
Vreselijk...als je schrijft voor iemand te zullen bidden....en dat bidden HOEFT niet... Dat kan heel zeer doen...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 15 december 2012, 13:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 09:30
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier is het al wel duidelijk ............het regent niet , de zon schijnt niet maar het waait ietsepietsie te hard naar vissers zin |
Voor het vissen waait het te hard bedoel je??? Of is dat niet van belang...als je gaat vissen???
(ik heb er geen verstand van...vandaar de vraag)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 00:14
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOL252 schreef: | blij vooruitzicht dat je streelt |
Uitermate strelend vooruitzicht... (Ik moet veel van mezelf houden )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 19:49
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Weer een schiepartij in de USA. Er vielen 27 doden waaronder 18 kinderen. Waarom eigenlijk?
Weer worden mensen, gezinnen, getroffen door dit leed. Nooit meer hun kinderen of geliefden gezien, nooit meer kerst, nooit meer zoveel...Soms begrijp ik deze wereld niet meer. Maar nu veralgemeen ik en dan is ook niet netjes. |
Wat een vreselijk bericht Frank...ik had het nog niet vernomen....
En dat jij de wereld niet meer begrijpt....begrijp ik.... Dit is toch erg!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 19:47
|
|
|
Dan hoort het zeker niet thuis onder de klaagmuur...
Het is juist een weg naar vrede...vriendschap...verdraagzaamheid en liefde...
Mooi!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 13:27
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Dat ga ik in januari ontdekken dan ga ik er een weekje op vakantie |
Elk stukje van Nederland heeft zijn bekoring denk ik.....
Zo heb ik mooie herinneringen aan Overijssel....en Gelderland....vanwege de rust en de natuur...en het landelijke beeld....(maar dat stukje vind je wel overal toch??) Het Zeeuwse vanwege het vele water...ook het landelijke...en de rust...
(ging niet over het weer...maar het is hier frisjes...geen sneeuw en geen regen)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 14 december 2012, 13:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 13:21
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik word blij van mijn dochter. Ze is met 7 vrienden van de studentenvereniging hier in huis bezig om alles te demonteren, bedden, kasten etc. Alles wordt beneden in de garage gezet. Vanavond blijven ze allemaal eten en ook blijven ze met z`n zevenen op zolder slapen! |
Wat gezellig! Dolle pret...en jij hulp!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 13:19
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja wie weet we aten gister wel kippenstampot |
Vertel...wat is dat precies....??? Kippies zijn dan wel dood, maar misschien een lekker recept geboren????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 13:18
Onderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik dacht dat mopperen het vertellen van moppen was... |
Frank....je weet dat ze zeggen dat Belgen dom zijn.... Ik zeg dat niet....begrijp dat goed.... Maar dat MOPPEREN....gelijk staat met een MOP..... Als iemand dat geloofd....hoe noem je die gedachten dan?
Slim??? Doordacht??? Of juist intelligent?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 00:01
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niks meer . Ik ga lijnen de rest van de dag . |
Heb jij mazzel...die dag duurde toen nog maar 10 minuten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 december 2012, 00:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Pfffffff ik ben die ik ben enne... in Brabant wonen nee dank je ik woon hier heeeeeeel mooi |
Ook Brabant is prachtig!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 23:22
|
|
|
Het is inderdaad de reclame denk ik.... Weet overigens niet eens precies hoe die is... Maar er komt in voor...Gin cent tevee e!!!!
Ik ben geen Zeeuw... import dus.... Maar ik heb nooit iets gemerkt van Zeeuwse zuinigheid... Je hebt zuinigheid...en krenterigheid... Zuinigheid is soms niet erg...Krenterigheid wel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:12
|
|
|
EVA933 schreef: | En dat in dat zuinige zeeland, het is echt heel wat. |
Waarom vind je dat Zeeuwen zuinig zijn?
Is dat alleen vanwege die domme boter reclame?
Je kunt het ook zien dat ze vriendelijk zijn.... Ongeacht van wie je dan een bloemetje krijgt... Zomaar voor de deur bij Visser? Das toch lief? Al zou het de buurvrouw zijn...er wordt dan toch aan elkaar gedacht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 21:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Thuis komen uit je werk en er staat bij de voordeur een kerstster . Je weet wel ....... zo'n bloemetje met van die groene bladeren . Alleen jammer dat er geen kaartje bij zat wie de gulle gever nu was . Afijn .... hij/ zij zal wel gedacht hebben , heeft vissertje ook eens een bloemetje in huis . |
Heeee...ik ook!!!! Werd alleen wel gebracht door iemand...dus niet anoniem... En ik waardeer het zeer.... Fijn...als er mensen aan je denken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 20:52
Onderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
|
|
|
PIETER619 schreef: | heeeeeeee Hannah , ook weer op het lijntje van CM Nee de brúnebeanesop is nog niet klaar, ik eb maar in totaal een dag nodig geen week |
Duurt geen week meer hoor Pieter!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 18:15
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
JANS221 schreef: | Vannacht zijn er boven Nederland veel vallende sterren te zien. Omdat het vannacht nieuwe maan is en het ook overwegend helder zal zijn, zullen ze goed te zien zijn. Dus blijf vannacht op en doe een wens bij elke vallende ster die je ziet. Je mag alles wensen! |
Ik zal zeker kijken...prachtig... Wensen doe ik niets....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:28
Onderwerp: Neerhalen van bolwerken
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Wat of hoe is een echte new ager?? |
Of...wat is een on-echte???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gisteravond was het inderdaad weg maar vanmorgen lag er een nieuwe lading..........heerlijk,zo voelt het echt als winter |
Ohhhh...wat heerlijk...hier niks sneeuw!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 december 2012, 15:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is tegen plassen kan ook helpen... |
Dat ga jij dan maar doen...daar zijn wij niet voor in de wieg gelegd...
Wij plassen niet met een boogje!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 december 2012, 14:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier schijnt de zon, de verwarming moet niet aan.
...Ik hoop dat het bij Josina en Roelande erg sneeuwt en dat het ijskoud is... |
Kijk...das pas besparing!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 december 2012, 13:16
|
|
|
Eindelijk..... na 2 jaar gerechtigheid voor mijn dochter!!!!
Na het zoveelste gesprek bij de gemeente...is ze ervan verzekerd dat ze nu mag blijven waar ze werkt.... Deels betaald door haar huidige baas en de rest door WSW...(re-integratie)
Ook een smsje...""Mam...ik heb nu ook een uitnodiging voor het Kerstontbijt gekregen""
(na 2 jaar NIET)
Heerlijk voor haar....dat ze het gevoel krijgt er nu ook ""bij te horen""
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 december 2012, 13:06
Onderwerp: Mannenkoor Salomo...
|
|
|
Klopt...het gaat niet om een kerkdienst....
Meeste andere concerten kosten meer.... Crisis???
Ik geloof niet dat er zoveel zijn die met Sinterklaas en of Kerst bezuinigen... En ik ben ook blij dat ik een dochter heb die hier ook nog van geniet..
Dan heb ik dit simpele bedrag graag over voor een goed doel...
Met Kerst worden er bij ons ook meerdere zangavonden gehouden...voor niets...Tijdens die avonden is die collecte voor een goed doel.... Goede gedachte...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 12 december 2012, 13:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 december 2012, 00:25
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | zoiets gebeurt hier ook wel hoor een concert in de kerk waar je entree voor betaald Is nog niet eens altijd voor een goed doel..En we zijn geeneens zeeuwen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 december 2012, 00:18
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik kijk hier vreemd van op.........bij ons hoef je nooit te betalen om de kerk in te komen,de kosten worden altijd gedekt met de opbrengst uit de collecte.......is dit normaal bij jullie? |
Om in de kerk te komen...betaal ik ook niet... Het is niet mijn eigen kerkgemeenschap.... Een collecte wordt vaak gehouden om de kosten van die avond te dekken... En( als ik het goed heb begrepen) gaat dit geld naar een goed doel... Dat is deze keer het Shaare Zedek ziekenhuis in Israël.. Zo hebben wij vaak avonden, waar het toegangsgeld naar Woord en Daad gaat...(armoedebestrijding en ontwikkelingshulp)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 december 2012, 23:01
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Natuurlijk is beledigen niet de bedoeling, zodoende de knipoog weggehaald. Het is idd een vreselijke ziekte. |
Ik geloof ik ieder geval ZEKER niet...dat dat jouw bedoeling is geweest hoor Steen!!!!
|
|
Naar boven |
|
|