Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 22:27
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | wordt er vandaag niet gegeten??? |
Zeer zeker wel , en zeer gezond......nl. een stoofpeer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 19:53
Onderwerp: Het weer
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ahaa.... ijskrabben.... |
Ja , altijd gezellig als je ziet dat heel de buurt nog slaapt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 19:49
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zegt dat iets over je auto of...je rijkunst... of.... |
Niet over mn auto, niet over mn rijkunst , ook niet over mn rijstijl, maar alleen maar over mn hobby.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 19:46
|
|
|
COOTJE711 schreef: | en ik een garage.... |
Yep , ik ook , alleen er is geen ruimte voor mn auto.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 19:37
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | Hij kan kerstboom niet beetpakken en dus ik heb voor de jaarwisseling opgeruimd. Het was geen romantisch schoonmaakbeurt |
Sja , beetje eigen schuld hè. Had je maar thuis moeten blijven. Herman op zn knieën aan het dweilen en jij bent er niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 19:27
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | Wauw, wie heeft mijn woonkamer en keuken gezogen en gedweild? Kleren gevouwen?
Brief zonder naam achtergelaten toen ik thuis kwam van mijn werk. |
Is dit romantiek of romantiek? En heeft ie de kerstboom ook al opgeruimd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 22:38
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
PIETER649 schreef: | de enige manier om nederlands te leren is op CM?? Welnee Tink, men word verlokt door de sociale voorzieningen in nederland gecombineerd met wat advocaten en vrijwilligers die tot het gaatje gaan om deze mensen in nederland te kunnen houden.
Een immigrant die postief mee wil bouwen aan zn nieuwe vaderland zorgt er tenminste voor iets van die taal te kennen voor hij aankomt.
De nederlanders die emigreren naar het buitenland zijn over t algemeen goed opgeleid en spreken hun talen. De mensen die Nederland komen, spreken vaak geen woord nederlands, hebben geen enkele interesse dit land positief op te bouwen en houden graag hun hand op. |
Sja, of ze komen naar hier om 4-5 jaar te werken omdat in NL de lonen 3 x zo hoog zijn als in hun eigen land. Om daarna weer terug te keren en dààr een huis te bouwen wat 3 x goedkoper is als in NL. En vele werkgevers blij met al die buitenlanders omdat ze geen Hollanders te pakken kunnen krijgen. Maar dat is een ander verhaal. Vindt je het gek dat ze geen interesse hebben om de nederlandse taal te leren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 13:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | W przypadku gdy s? sk?adki w j?zyku francuskim. Istniej? ludzi, którzy maj? poczucie z francusk?.
Nadal mamy nauczy? si? j?zyka.
Niemniej jednak z swój wk?ad w dowolnym j?zyku. Istniej? osoby w?ród nas, ponownych b??dów w innym j?zyku.
duidelijk visser? |
Ik ga dus ècht niet de moeite nemen om dit te vertalen..... Over luiheid gesproken, of is het gemakzucht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:17
|
|
|
Dennis die vanmiddag even kwam melden wat ie na dit schooljaar voor vervolgopleiding van plan is te gaan doen.
Eeeeeeeeiiiiiiiiiinnnnnnndddddddeeeeellllllliiiiiiiijjjjjjjjkkkkkkkkk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 22:06
Onderwerp: Moppen die je wil delen.....
|
|
|
FRANKT627 schreef: | euh...dank je wel voor je openhartigheid...
waarom moet het man zijn, ipv een vrouw, die zijn liefde aan mij verklaart? Zie je wel dat vrijdag de 13de een ongeluksdag is... |
Lang gezocht ..... eindelijk gevonden. Wat een mop , frank.
En nu ga je je lidmaatschap op die beruchte datingsite opzeggen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:59
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
HARALD940 schreef: | Dat klopt, dat was hier in Zwolle.
Frietjes met een kroket! |
Het is ook overal hetzelfde lijkt wel .
middeltje mayo pinda en berehap pinda . Lekkerrrrrrrrrrrr belgs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:48
Onderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
|
|
|
MARRY942 schreef: | T.klop van geen kanten Visser....ik heb 4 kids, ik heb geen dikke spaarrekening....ben ook niet grieks....wel een beetje griek-o-fiel.... Hoi Visser, aangenaam kennis te maken |
Sjonge jonge..... gooi nu eerst die dwarsigheid eens van je. Je slaat ook elke goedbedoelde tip zo in de wind. Waarom niet grieks? Je schreef, volgens mij, deze week nog dat je morgen al aan het werk kan in Griekenland. Je eet alle dagen grieks , de taal ken je. Marry.......... doe er je voordeel mee is mijn advies.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zonder je vingers te gebruiken??? |
Nee, mn tenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | W przypadku gdy s? sk?adki w j?zyku francuskim. Istniej? ludzi, którzy maj? poczucie z francusk?.
Nadal mamy nauczy? si? j?zyka.
Niemniej jednak z swój wk?ad w dowolnym j?zyku. Istniej? osoby w?ród nas, ponownych b??dów w innym j?zyku.
duidelijk visser? |
nee , ik kan net tot 10 tellen. Puur om mn geduld op de proef te stellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:14
Onderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hihi...ik heb een dochter en een zoon : made in Taiwan.... Maar dat helpt niet |
Zet er dan gewoon op : Ik heb helemaal niks , alleen een dikke spaarrekening. Misschien helpt dat. Of.....wie helpt deze griekse dame uit haar eenzaamheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Waar blijven de bijdragen in de Franse taal. Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.
Hebben we nog een taal te leren.
Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook. Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.
Où sont les contributions en français. Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.
Nous avons encore à apprendre une langue.
Jaja , en op den duur krijgen we het ook nog in het pools te lezen hier?
Visser, bij wie op het bedrijf het pools al bijna de voertaal is geworden maar er net zo veel van bakt als het frans.Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue. Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Waar blijven de bijdragen in de Franse taal. Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.
Hebben we nog een taal te leren.
Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook. Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.
Où sont les contributions en français. Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.
Nous avons encore à apprendre une langue.
Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue. Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue. |
foutje......bedankt
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 14 januari 2012, 21:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 23:02
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ohooooo Visser, er zijn ook grenzen hoor...marry ijdele hoop geven is niet netjes... |
De vraag is..... wilt ze het ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 22:59
|
|
|
HERMAN388 schreef: | We bestellen geen trouwkaarten, veel te duur joh. we plaatsen 1 (gratis) trouwadvertentie van de forum van CM. Handig toch
Foto`s maak ik zelf wel hahaha |
Kijk ....dat vind ik nog es geweldig. Alle leden van Cm uitnodigen voor de bruiloft. Je hebt groot gelijk Herman. En Brigit geeft ook haar toestemming? Drieëntwintighonderd bruiloftsgasten plus je familie , kunnen die toch wel allemaal op één foto?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 22:14
|
|
|
MARRY942 schreef: | soms is het wel eens twijfelen han.... |
Zo zie je maar ... je bent nooit te oud om wat te leren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 20:24
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | We zijn net terug na het winkelen in België Zeer veel gekocht dankzij solden |
Aha, uitzet is compleet? En de trouwkaarten zijn ook al besteld? En ook al foto's van de trouwerij laten maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 18:48
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Visser het is vandaag vrijdag de 13de...dus verwacht je maar aan een ongeluk...voor je het weet staat er straks iemand op je stoep... |
Een ongeluk? Hoezo? 'k weet wel dat ik me vandaag, heel de week eigenlijk, bijna een ongeluk heb moeten werken. 900.000 kg elstar deze week voor AH . Hamsteren maar. Dus voor vanavond: Visser......wacht...... maar......rustig......af......dan.
Visser die zich afvraagt of ie hier wel mocht reageren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 18:42
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Huh? Ik dacht dat wij afgesproken hadden bij Visser? Of wil je ons vergelijken met Floske? Tja, kattig kunnen we wel zijn, ja |
Dat was vanavond toch niet hopelijk? Dan mag ik eerst wel eens even kattenvoer in gaan slaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 23:20
Onderwerp: Dat heb ik weer.....
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Dat heb ik weer.....
(om maar weer ontopic te blijven...) |
Ja ? En Marry die nog steeds met die kaart in haar maag zit. Of was het nou dat ze niet weet waar Krimpen ligt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 22:58
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Gewoon Laura Dekker volgen.... |
Die is bijna thuis . Lijkt me niet meer de moeite.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 22:36
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Heb jij er geen belangstelling voor Visser?? Meen me te herinneren dat je hier grote belangstelling voor bezit |
Ik denk dat ik die dag niet kan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 21:55
|
|
|
COOTJE711 schreef: | inderdaad bijna |
26 km. Even de N210 en de N207 en je bent er . Heb je niet eens een auto voor nodig . Kan bijna te voete.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | pffffff, laat me niet lachen...het echte werk in ZH...vriendelijkheid en al die andere goeie dingen vind je niet behalve dan in Brabant...
Trouwens Visser, moest die mededeling van jou niet in het mooiste moment staan? |
Met het oog op in een uithoek wonen zeg ik ja. Aan de andere kant ... het luctor et emergo , dat krijgen ze er bij een zeeeuw nooooooit uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 19:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Visser: Welkom bij de enige echte provincie hor..... Dààr waar het echte werk gebeurd En ach de halve belgen mogen dan ook nog wel een beetje mee doen..... |
Laat ik nou vandaag in de krant lezen dat ze er een heel groot Zeeland van willen maken. Schijnbaar gunnen ze de randstedelingen ook wat meer rust, minder file's, meer zon en weet ik al wat niet meer.
|
|
Naar boven |
|
|