ChristianMatch

Forum

Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 ... 76 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 14:29
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man

GERRIT084 schreef:
Mannen?! Haal dat web voor je ogen weg?! (vraag me werkelijk af wat vrouwen dan hebben?)

En ofschoon een web vrouwelijk is................ vrouwen spannen de kroon in het spannen van webben, soms zelfs een rad voor je ogen.
En net als het krijgen van k.....s , is ook houden van niet aan een tijd gebonden, soms komt het vrij snel, en soms ook helemaal niet.

het krijgen van k.....s eh kaas Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 10:34
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...hé Peetje, een egeltje kan wel hard lopen hoor.

Het is te koud om te wandelen Knipoog smiley ...lekker binnen zitten...

jee dat meen je niet, dacht dat ze langzaam liepen, dus die is niet bij t e houden, maar blijft nu wel vaag, je blijft binnen zitten.... dus kan alle verkeersregelaars afzeggen? ha ha in ieder geval wat je gaat doen vandaag succes Knipoog smiley
een feestje met floscke en de egel, omdat floscke jarig is zeker Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 10:30

BERENDJAN590 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=0BxckAMaTDc

Ik had dit filmpje al eens eerder op een ander topic laten zien bij deze weer. weet.
Onderwerp is typisch een man kijk het film je veel word duidelijk
Sommige hebben het al gezien.
http://www.youtube.com/watch?v=0BxckAMaTDc

ja heel veel duidelijk, ik wil ook zo n empty box Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 10:12

FRANKT627 schreef:
Neen, ik zeg niet dat ik morgen met iemand ga wandelen...

je gaat met floscke wandelen Smiley die vol vragen zit of met die egel, ha ah die kan je wel bij houden , die loopt niet zo hard.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 10:11

ANNA415 schreef:
We zijn niet nieuwsgierig hoor Frank. Boze smiley
We zijn bezorgt en leven met je mee. Maar om dat goed te kunnen, moeten we natuurlijk wel alles precies weten. Engeltje smiley

wel eerlijk gezegd, voor de veiligheid, van onze mede mensen , willen w e graag alle details weten, hoe laat je vertekt en op welke snelweg je gaat rijden, dan kunnen we de autoriteiten inlichten jij op de weg gaat rijden vandaag in nederland en extra ambulance en zo inzetten voor het geval het mis gaat, een belg op de weg hier Twijfelende smiley en wat extra verkeersregelaars op je route.... Twijfelende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 10:07

LIES146 schreef:
Vandaag vraag ik me af wat er nou precies misging waardoor ik een blauwtje liep gisteravond Gefrustreerde smiley

ooohhhh Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 09:25

TESSYBEAR731 schreef:
Er is ook niemand die stelt dat de reactie van Shanita onbegrijpelijk is; wanneer ze te maken zou hebben met iemand die echt beweerd wat zij uit de reactie haalt. Maar Leanne had allang duidelijk gemaakt wat zij er wél mee bedoelde. Ik weet zelf ook heel goed wat het is om te moeten leven als bijstandsmoeder en ook bij mij viel de reactie in eerste instantie niet goed, tot ik de uitleg las. Dan kan ik het laten rusten, lijkt me ook logisch. Zelfs als een reactie even verkeerd binnen komt is het ook niet nodig grove taal te gebruiken. En dat is iets dat ik bij Shanita toch regelmatig terug zie. En dat voor iemand die beweerd niet boos en verbitterd te zijn.

Zoals ik al eerder aangaf; ik vind de reacties van Shanita echt op een negatieve manier het forum overheersen en ik merk aan reacties van anderen dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt. Via het forum, maar ook via de mail heb ik haar al een aantal keer gevraagd op een andere manier te reageren en niet door te blijven gaan over iets dat al 'uitgesproken' is, het mocht niet baten. Voor mij is er dus een grens bereikt.

bij jou vield e reactie in eerste instantie dus ook niet goed, kun je dan niet begrijpen dat het bij een ander niet goed viel en door de boosheid en pijn die bij iemand dan omhoog komt er niet helder meer word gelezen over verdere reacties en zo reageert, vol boosheid.

en veel sm ers zijn bezig geweest met de topics vergeven, om shanita maar duidelijk t e maken, je moet vergeven, geef he t goede voorbeeld ind e praktijk meid. vergeef haar de reacties soms met boosheid geschreven, shanita is een lieve meid, die oprecht zoekende is , in haar weg met god inplaats van je je daaraan te irriteren. liefs petra die jullie beiden lief vind. en ja jullie zijn verschillend,
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 08:56

TESSYBEAR731 schreef:
Shanita, jouw eenzijdige opvattingen en vaak grove, persoonlijke opmerkingen beginnen me behoorlijk de keel uit te hangen. Alleen al jouw opmerkingen maken het voor mij persoonlijk absoluut niet leuk meer om op het forum te reageren. Het zou je niet misstaan reacties eerst eens goed te lezen en dan zorgvuldig na te denken over je reacties, want ook in je laatste reactie op Leanne sla je de plank weer volledig mis daar zij allang heeft uitgelegd hoe ze haar reactie bedoeld heeft.
Ook dit keer heb ik op 'deze reactie is niet okee' gedrukt, de volgende halte is wat mij betreft het verzoek tot een berisping aan de redactie!

soms lezen w e iets, begrijpen we niet meteen, overheerst onze eigen pijn met onze reactie, en reageren sommigge mensen met een stuk boosheid

menselijk, gewoon vergeven tessybear, is niet boosheid echt na leanne toe, maar stukje pijn van shanita dat er effe uitschoot. zo denk ik e rover, dus ik druk niet op d e misbruikknop of hoe het heet en vind shanita nog net zo lief als altijd.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 08:52

ANNA415 schreef:
Shanita, het is nu wel duidelijk wat je van de uitspraak van Leanne vindt. De termen waarmee jij reageert vind ik echt niet kunnen.
Volgens mij heeft Leanne al aangegeven in welke context zij reageert. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar de uitspraken die jij doet zijn niet netjes.

Kan haar reactie wel begrijpen, niet dat ik het goedkeur de reactie, zit veel boosheid in, die best begrijpelijk is. Mijn man en ik hadden een eigen zaak, eh er werd per jaar kapitalen aan belasting betaald vanuit die zaak. En toen veranderde alles, scheiden, mijn man wachtte paar jaar met scheiding erdoor krijgen, zorgde dat hij wit bijna niets meer verdiende, maar veel zwart, dus kinder ali 79 euro cent per jaar. en ja altijd huisvrouw geweest, tussen aan halingstekens, want werkte mee met die zaak.
En daar komt voor je gevoel half nederland over je vallen, vaak nog d e burgers die een baantje hebben van 9 tot 5 (noooit zo hard gewerkt hebben als met een eigen zaak) en die zien je als een parasiet van d e samenleving die lui is en niet wil werken, ten eerste ben ik tijd arbeidsongeschikt geweest door straatangst, eigenlijk zou je dan in een ziekte wet horen, ma ja ten twede kan niet iedereen werk vinden. Als of je zelf blij bent met die positie en dan heb je nog van die mensen die zich beter voelen als jou en zo nodig jou er op moeten attenderen dat ej leeft van hun geld.
eh ha ha ha, heb het er best effe moeilijk mee gehad, had het er ooit over met me begeleidster vand e sociale dienst, die zei me petra trek je daar niks van aan, je moet het zo bekijken, als je je premie voor je ziektekosten betaald, voel je je toch ook niet schuldig,als je daar een rekening indient van je ziektekosten. Zo heb je jaren belasting betaald en pak je nu een beetje terug en voor die mensen die zelf nooit belasting in d e pot hebben kunnen doen, eh het belasting geld word ook besteed aan eh niet zo nuttigge dingen, wat voor maatschappij zouden we hebben als we de zwakkeren niet meer zouden helpen,
en natuurlijk heb je mensen die misbruik maken, daar word vaak door de gemiddelde burger na gekeken, maar zo zijn niet alle mensen in de bijstand, als ik iemand tegen kom die zo negatief uitspraken doet over bijstands mensen denk ik altijd ach, wacht maar es tot jou elven ineens verandert, kan je ook gebeuren, dan zie je het anders.
en ik kan me voorstellen dat shanita hier met een stuk boosheid reageert, omdat je vaak als een stuk parasiet vand e maatschappij die niet wil werken word aangekeken, als of je al niet genoeg het meoilijk hebt dat je in zon positie zit.

zo lange lap, maar moest me effe die kant van het hart.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:53
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))

BERENDJAN590 schreef:
kan toch geen kwaad als je gek met elkaar bent Lachende smiley en ik denk als roos verlief is op een man en die man reageert op haar met veel mailtje dat ze daar ook op reageert Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley Lachende smiley Verliefde smiley

dus ik kan er wel nog 600 sturen Verlegen lachende smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:46

MAMY994 schreef:
Dank je Petra. Zie je, dat was ik ook nog vergeten in m'n opsomming: soms erg wijze Petra. Bij deze als aanvulling dus.

En je weet inderdaad maar nooit. Vind het in ieder geval heel erg leuk van BJ en jou. Het is je echt van harte gegund! Kussende smiley

dankje, wie weet ben jij d e volgende hier die haar hart verliest aan een man die bij je hoort Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:40
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))

ROOS575 schreef:
Of zoveel mailtjes krijgen van iemand binnen een uur Boze smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

is 600 veel in eh hoelang ben ik nu lid Smiley die vol vragen zit ha ha, kan toch geen kwaad als de andere kant het ook leuk vind Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:25

MAMY994 schreef:
Ja, duh, maar ik ben dan ook geen leuke, olijke, vrolijke Petra, hè! Huilende smiley, smiley in tranen

Kom over een poosje wel bij jou in de leer. Ga jij date-les geven. Knipoog smiley

Maar eh, waar blijven de tips???

nee, jij bent een leuke, olijk, vrolijke mamy lieverd, net zo prachtig gemaakt door god als ik gemaakt ben.
tips bidden , ga met je wens na god, wees jezelf, zelfs ik heb er eentje gevonden, en ik heb ook heel wat andere karakter trekken en de lente in me leven ehhh ben ook geen schoonheid meer van 20
ik was onderhand bezig te accepteren ik alleen blijf, had wel die wens diep in me hart en zei het tegen het poetsteam in d e kerk , die spontaan voor mij gingen bidden, laat ik toch daarna die leuke busdriver zien

Dus, heb geduld en zal voor jou ook bidden
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 20:10

ROOS575 schreef:
neej zeg het omdat Frank zenuwachtig is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wel, frank kan niet zo goed auto rijden en ik denk dat hij misschien effe met de auto in nederland moet rijden, tja daar zou ik ook zenuwachtig van worden als ik frank was en moest een stukje over d esnelweg in nederland, meestal hebben alleen vrouwen daar last van met mid life crisis ma ja Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 19:51

FRANKT627 schreef:
Ik heb zenuwen...je weet wel waarom Knipoog smiley Huilende smiley, smiley in tranen

wel oke dan, zijn verzachtende omstandig heden, gooi er nog maar een paar bannen tegen aan vandaag, zijn wel meer leden die zich effe afreageren op een ander hier op het forum, kan jij er ook nog wel bij.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 18:26

FRANKT627 schreef:
Woedende smiley ...en jij krjgt van mij ook een ban...voila...

na ja zeg,wat ben jij vandaag gezellig op het forum Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 16:27

ERIKA129 schreef:
Volgens mij zit jij er momenteel middenin anders Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley

sssssssst erika, laat frank nou maar denken dat hij het niet is....ook al heeft het hele forum het door dat hij er midden in zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 15:57
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt weet je zeker dat het aan de wegen ligt en niet aan jou Smiley die vol vragen zit
heb daar toch zo mijn twijfels over hoor frank Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 14:33

BERENDJAN590 schreef:
Buschauffeurs zijn toch ook veel leuker

ha ha daar ben ik ook achter gekomen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:36

MAMY994 schreef:
Ja, ben zelf ook heel benieuwd naar de tips. Lachende smiley

MAMY die een datingsite nog steeds eng vind Huilende smiley, smiley in tranen Knipoog smiley

wel nee, heb een hele leuke man ontmoet via deze site, echt niks engs aan Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:28

FRANKT627 schreef:
Voor anna-piet ben ik een stratenmaker en voor jou, Petra, ben ik een busdriver en voor Josina Boze smiley ben ik geen straatzanger en bewaker meer...

die auto van jou si toch heel anders las ene bus dacht ik,alsik zo hier en daar het forum lees rijd hij niet zo goed, of jji rijd niet zo goed Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:16

SHANITA130 schreef:
Nou Tine, sla je slag zou ik zeggen Knipoog smiley

25 jaartjes ouder, nou dat moet kunnen hoor tegenwoordig... Knipoog smiley

Hij vindt iig jou van 28 al leuker dan mij, 41 jaar, nou ja, het is íets.... Knipoog smiley

Ik ben toch maar 13 jaar ouder dan jou.

ha ha , zit hier dit topic es te lezen. moet toch wel heel hard lachen,zo prachtig je reageert op die ene opmerking. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 februari 2013, 13:02

ANNA415 schreef:
Waar stratenmakers ?!!! Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

Petra ga jij nu maar gewoon bustochtjes maken, dan kijken wij wel naar de stratenmakers.

ha ha , ja jij mag de straten makers hebben hoor, ha ha vind busschaufeuren veel leuker voortaan. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:18

ERIKA129 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Ben je lekker mee...
Petraaaaaaaaaaaaaaaa stratenmakers in Utrecht Clown smiley hollennnnnnnn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

zat net te denken....
eh josina,slechtste moment van de dag die straat open Smiley die vol vragen zit dat betekend straten makers in aantocht Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 21:06
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

SHANITA130 schreef:
Me moeder heeft mij een hele mooi lieve kaart gestuurd die ze zelf heeft geschilderd! Lachende smiley

En ze kent me vrienden ook schreef ze, en ze komt binnen kort naar me toe!!!!! Lachende smiley

een prachtig samen zijn met je moeder toege wenst shanita
ze heeft die kaart vast met veel liefde voor jou gemaakt liefs
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 20:41

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley tegen de 50??? Hij is net 45 enne de midlifedinges is rond je 40ste...ik heb er nooit last van gehad Engeltje smiley

denk jij.... denk jij......
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 20:08

FRANKT627 schreef:
...waarom we Visser zo weinig lezen de laatste tijd...zou hem 'iets' overkomen zijn Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

misschien begint hij last van een mid life crisis te krijgen Smiley die vol vragen zit hij beingt ook al tegen de 50 aan te lopen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:48

ROOS575 schreef:
Waarom komt het woord Jomanda nu opeens in mijn gedachte Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond
Maar veel geluk Petra en BerendJ Knipoog smiley
Waar blijft die nieuwe topic???

jomanda bid niet in jezus naam en is niets mis mee om voor elkaar te bidden.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:36

MAMALOE463 schreef:
Ik voel me n beetje remi achtig momenteel Huilende smiley, smiley in tranen

remi achtig Smiley die vol vragen zit wat is dat Smiley die vol vragen zit misschien helpt paracetamol, wel op letten voor de bijwerkingen, sommigge mesnen schijnen er winderig van te worden Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:28

JOL252 schreef:
--- verslikmeindekoffiemomentje ---

proest

volgens mij he jol kan ik hem beter de volgende keer geen koffie meer geven Twijfelende smiley misschien dat dat bepaalde dingen voorkomt Smiley die vol vragen zit
of kwam door die kip siam, ehhh zon goeie kok ben ik niet, heb wel op de datum nog gekeken Twijfelende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 ... 76 Volgende
Pagina 62 van 76