Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 15:42
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, dat was zo'n bakkie, Zee. Ik weet zelfs niet dat diepvrieslasagne bestaat. |
Niks mis met zo"n bakkie!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 14:48
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | diepvries lasagne |
Uit de diepvries?? Nee hoor... Ik wist niet eens dat die ook in de diepvries liggen... Frank bedoelde toch gewoon magnetron-bakkie???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 14:42
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Er zit verschil tussen kunnen en willen.Ik denk dat iedereen een perfecte relatie wil maar het niet altijd krijgt of kan realiseren. Daarom geven sommige reacties mij de kriebels(jouw reactie niet hoor)........het klinkt té perfect .Huisje,boompje,beestje,kindjes,allemaal huppelend in de ruime tuin der liefde en in harmonie aan de boterham..........mwah........dream on |
Klopt...deze droom heb ik ook niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 08:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb gisteren lasagne gegeten. Ik heb het deze keer eens niet zelf gemaakt. Het was dus zo'n opwarmding van de AH. |
Helemaal niks mis mee hoor Frank... Gemak...dient soms de mens!!! En alleen eten??? Vanavond ben ik alleen....reken er maar op dat het iets makkelijks wordt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 december 2012, 08:26
|
|
|
Jans...en Leanne...bedankt ook voor jullie woorden... Fijn om er zo over te kunnen praten...
Ook veel herkenning... Ik was heel voorzichtig in die laatste relatie...en wat nog mooier is... We zijn er rijker uit gekomen...door alles te bespreken... En nog kan dat...dat is het mooie er van!!!
En we zagen beide in...zo is het goed!!! Al gaf dat toch weer een beetje pijn...
Maar beter toen een beetje pijn...dan later spijt... Afstand was in ons geval niet aan de orde.....14 km... Maar wel een dochter die nog thuis woont... En nu??? Ook zij gaat nu heel anders met de situatie om...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 20 december 2012, 08:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 22:26
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ik begrijp jouw reactie niet zo goed Zeeland? Had jij nu wel of geen lat relatie met deze man voordat je deze soort broer/zus relatie hebt gekregen met hem |
Waar LAT voor staat...weten we allemaal... Ook al noemde ik het niet zo....je kunt dat een LAT-relatie noemen... Juist dat apart wonen....was voor ons allebei goed... Zeker voor hem...hij was al 8 jaar alleen.... En juist daarin...zijn we uiteindelijk tot de ontdekking en het gevoel gekomen...dat dat beter zo kon blijven...
Juist de ECHTE liefde...het voelen van...wij willen voorgoed samen zijn...onbrak..maar geen van beide zeiden we dat...(we wilden elkaar geen verdriet doen)
Ik weet nog goed...dat ik in het begin van deze relatie hier weleens iets over heb geschreven....
Beter een goede vriendschap...dan weer een gebroken huwelijk...
En dat is het ook geworden... Nogmaals elkaar tot een hand en voet zijn...geeft ons allebei een goed gevoel... We leven zo ons eigen leven...en er zijn geen irritaties meer...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 19 december 2012, 22:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 22:14
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
Nieuwe spaarlamp voor de buitenlamp....(geven ze tegenwoordig niet meer cadeau zeg...)
En spaarlampen voor bedlampjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 22:09
Onderwerp: Mannenkoor Salomo...
|
|
|
2 uur lang genoten...van het Kerstconcert.. Vol bewondering...om de zuivere heldere stemmen van de drie dames!!!
Daarbij het jongeren-mannenkoor (nog maar net in oprichting) Ik was even in een andere wereld...en het deed me goed...
GOD MET ONS....deze woorden stonden centraal.... En dat te voelen...maakte me erg blij..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 17:18
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Ontroerend....ik moest er om huilen.... Arme onschuldige kinderen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 17:12
|
|
|
Na een huwelijk van bijna 30 jaar....een scheiding....en een nieuwe relatie van een jaar met iemand hier van CM....
Echter die relatie van een jaar...is in mijn leven nog aanwezig... We delen vriendschap...en zijn elkaar tot een hand en een voet... Verder is er echter NIETS meer over van wat er was...maar we voelen ons er allebei heel blij onder.... Ik spreek dan ook niet van een LAT-relatie.... Immers dan alleen nu...is de weg voor ons beiden open...zouden we...weer een echte serieuze relatie...elk apart aangaan...
Voor alsnog...gaat dat goed..zelfs die arm is er nog... Maar anders...dan in de serieuze relatie die ik met hem had. We zullen echter niet verder gaan als man en vrouw...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 19 december 2012, 17:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 07:52
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik val altijd in slaap als ik op CM ben. Zegt dat iets over CM of over mij? |
Dan was je gisterenavond...wel erg goed wakker hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 07:51
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
GERRIT603 schreef: | DVD-box earthflight, leuk om als kerstcadeautje weg te geven |
Wat zijn die afleveringen prachtig om te zien!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 08:28
|
|
|
foutje
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 18 december 2012, 08:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 08:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jij mag komen eten zolang je dat slangenbeest maar thuis laat... brrrrr |
Wat heeft Anna???? Een slangenbeest???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 08:19
|
|
|
JANS221 schreef: | Hoe komt het nu dat ik denk dat jij hier iets mee wil zeggen? |
Ik dacht ook...dat jij dat zou kunnen denken...dat Frank daar iets mee wilde zeggen...en daarom dacht ik ook....(ach laat maar... )
On topic....vanavond boerenkool stamppot ... Uitjes erdoor??? Doe ik eigenlijk nooit maar ben wel ui fanaat...dus maar eens proberen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 08:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=4lr1D26eL-c
Lief Licht zachte glans van God die leeft Vader, Licht van de mens in zijn Glorie, Jezus Messias
De zon gaat onder nu, het avondlicht kleurt de wereld tot vrede En wij zegenen U, Vader, Zoon en Geest
Ja zegenen, zegen altijd en altijd met ongebroken stem Zoon van God die leven geeft God die ons zingen doet Hemel en aarde loven U, loven U |
Mooi Frank...dit even te beluisteren in het (nog) duister van de morgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 08:03
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOL252 schreef: | Ja! Alleen beetje jammer dat de kruidnotenversie alweer passé is ... net te laat. |
Was er iets met kruidnoten??? Ahum...dan heb ik toch iets gemist... Geloof me...er is altijd iets van troost te vinden...iets wat je weer energie geeft...power...or whatever..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 december 2012, 00:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dacht dat jij nooit bij de Mac wilde komen. |
Kom ik ook niet....maar Jol mag hoor! Je leest toch hoe goed dat haar doet???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 23:27
|
|
|
JOL252 schreef: | Gewerkt, koken, strijken, wassen, stuk gereden en me een breuk getild aan een kast en de verhuizing moeten cancelen/overzetten naar januari grrr. Mc Flurry M&M's mocht vandaag. |
Alleen over die laatste zin dan even he.....
WAT SMAAKT DAT DAN DUBBEL LEKKER HE???
Slaat het weer even toe...neem een Flurry!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 17 december 2012, 23:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 december 2012, 17:43
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JANS221 schreef: | Vanmorgen om 10.00 uur de sleutel van mijn nieuwe huis gekregen!
(............en in 1 dag grijs geworden...huiskamer is gewit!) | Deze grijze kleur krijg je er gratis bij... (de kapper is duurder)
Twee kleuren op 1 dag is overigens ook goedkoper...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 22:37
Onderwerp: vez zwolle
|
|
|
Weer die Zeeuw he??? Zijn we dan anders Visser???
Ik denk er hetzelfde over hoor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 22:23
|
|
|
Vandaag??? Veel.... Mijn lijstje afgewerkt wat NODIG moest gebeuren... Achtertuin opgeruimd... Twee rokken vermaakt..(wist bijna niet meer hoe de naaimachine werkte!!) Tuinstoelen opgeruimd... Logeerkamer opgeruimd...(de dumpplaats ) Grote pan soep gemaakt...
En vanmorgen met mijn dochter naar een kerstmarkt geweest... Middenin de polder in een oude boerenschuur, maar heel gezellig... Warme chocolademelk met een oliebol.. En voor thuis nog een cake gekocht...
(het mocht van de weegschaal)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 21:51
Onderwerp: Het weer
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ja, fijn!!! Altijd een fijne voorbode van de komende lente!! Ik hou d'r zo van. |
Hier nog iemand !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 21:47
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MIEKE364 schreef: | het is niet te verteren dit soort nieuws, hè.....en dat na het schoolmeisje dat na pesten zelfmoord pleegde......het stapelt zich maar op en je kunt er niks mee.......en dan kijk ik toch weer anders naar al die kerstgezelligheid......wat een krankzinnig wereld is het toch waarin we moeten en mogen leven want er is tegelijkertijd zoveel moois en goeds..... |
DAT DACHT IK OOK VANDAAG....!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 december 2012, 19:25
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Ik zucht mee.....maar wordt er zeker niet blij van!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|