Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 01:48
Onderwerp: relatieproblemen in nieuwe relaties
|
|
|
JOLAN931 schreef: | En jullie...een leuke cm partner opgeduikeld, of een date gehad...en dan, waar loop je tegenaan? |
Dat ik vanavond weer veeeeeeeel te lang heb zitten kletsen Ik denk dat ik morgenavond bij hem op de bank een flink lange dut ga doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 17:33
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Ik heb vandaag gekookt.....(hou je vast )
Zuurkoolovenschotel met gehakt Stamppot andijvie met spekjes Hachee Aardappelpuree voor de oven 2x gestoofde witlof 2x gestoofde prei 2x gestoofde uien 1 zak gehaktballen 2 porties varkenslappen in jus Dikke rijst
Zijn wij zulke grote eters???Welneeeeeeeee,ik vul zo nu en dan iemands diepvries
Wij eten vanavond:eigengemaakte broodjes shoarma met toebehoren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 08:11
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CARIN303 schreef: | Nou, ik ook, neem alleen al de geur, de kleuren, storm en harde slagregens. Ik geniet dan het meeste als ik lekker in die regen loop , wind tegen heb en daarna thuiskomen in een warm huis en dan koffie Heerlijk, herfst! |
Heeeeeeeerlijk!Er in het donker even op uit met de hond(en zn baas ),lekker naar binnen gluren bij mensen ,daarna koud en met rooie wangen aan de chocomelk met pepernoten een spelletje doen met de kinderen........zucht......
Om er toch even een slecht moment van te maken;daarna moet ik weer naar huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 08:07
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GRACE585 schreef: | het slechtste moment was dat de huisarts me doorstuurde naar het ziekenhuis voor onderzoeken waar ik niet op zat te wachten hoop en bid dat de uitslagen niet zo negatief zullen zijn. |
Heel veel sterkte Grace,hopelijk valt het erg mee........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 17:31
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo dan...vandaag de laatste dag hier. en aangezien ik vanavond late dienst heb, zal dit wel zo ongeveer het laatste bericht zijn dat ik hier spui.
wat zal het hier stil worden, zeg: geen 'gezeik' meer over Saabs en dergelijke. na 536 berichten en 2418 bezoekers is het voor mij hier 'einde verhaal'. niet altijd even vrolijk, maar hé: dat zijn jullie toch ook niet altijd?
zal ik gemist worden? ik heb er zo mijn eigen idee over. ik heb altijd 'vanaf de zijlijn' meegekeken/meegelezen, en mijn bijdragen waren marginaal.
ik zal met een (1) enkeling zo af en toe kontakt (proberen te) blijven houden, daar ben ik geen uitblinker in, weet ik van mezelf.
het ga u allen goed, en hou mekaar een beetje heel (lees: heb een beetje respect voor andermans (m/v) mening en opvattingen over bepaalde dingen, en brand mekaar niet tot onder de voetzolen af). |
Het ga je goed Griffin!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 01:18
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zijn hier leden dan die én Drents én Fries spreken...... |
Ik ben een geboren Drent die haar halve leven in Friesland woont en dus ook beide spreekt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 09:12
|
|
|
IRENE200 schreef: | Kom je Drenth soms terug vandaag.? |
Valt het op?Haha
He has landed
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 1 november 2010, 09:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 07:38
|
|
|
Gooooooooooooodmorning! [b]
Esperanto - Mi amas vin Estonian - Ma armastan sind Ethiopian - Ewedishalehu : male/female to female Ewedihalehu: male/female to male. Faroese - Eg elski teg Farsi - Doset daram Filipino - Mahal kita Finnish - Mina rakastan sinua French - Je t'aime, Je t'adore Gaelic - Ta gra agam ort Georgian - Mikvarhar German - Ich liebe dich Greek - S'agapo Gujarati - Hu tumney prem karu chu Hiligaynon - Palangga ko ikaw Hawaiian - Aloha wau ia oi Hebrew - Ani ohev otah (to female) Hebrew - Ani ohev et otha (to male) Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hai Hmong - Kuv hlub koj Hopi - Nu' umi unangwa'ta Hungarian - Szeretlek Icelandic - Eg elska tig Ilonggo - Palangga ko ikaw Indonesian - Saya cinta padamu Inuit - Negligevapse Irish - Taim i' ngra leat Italian - Ti amo Japanese - Aishiteru Kannada - Naa ninna preetisuve Kapampangan - Kaluguran daka Kiswahili - Nakupenda
Fries: Ik hald fan dei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 17:09
Onderwerp: Bijna dood ervaring
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik vind je erg vaag, maar als je daar gelukkig mee bent? |
Vaag?Ik vind Willemijn ook erg realistisch. Leef jij dan nog net als de mensen in de Bijbel???Ik denk dat de een het zegt en de ander hetzelfde doet,ieder christen leeft in het heden en kan zich dus onmogelijk 100% aan de Bijbelse verhalen vasthouden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:31
Onderwerp: Cranio sacraal therapie
|
|
|
Ken je de term "pijnmanagement"?Dan wordt er door een fysiotherapeut samen met een psycholoog zowel de binnen als de buitenkant aangepakt,wordt veelal aangestuurd vanuit een pijnpoli en is niets zweverigs aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 14:58
Onderwerp: Cranio sacraal therapie
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat een lastig leven heb je toch als je overal zonde en iets occults in ziet.......Wel even realistisch blijven hoor! |
Ik ben bang dat het hier weer een strijd tussen de evangelische hoek(duivels en demonen alom)en de refohoek(wie God kent is niet kwetsbaar voor zulke dingen) wordt........is even heeeeeeeel kort door de bocht hoor maar komt er wel op neer.
Gr.Leanne(die blij is niet met zulke angsten te hoeven leven)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:55
Onderwerp: Wie gaat er mee naar het kerstdiner van Christianmatch?
|
|
|
LOES550 schreef: | is ook zo. Is ook niet duur. Maar dat is het probleem met een uitkering, het wordt nooit meer dan het is. En....het is niet veel. Ik bedoel....precies genoeg om te kunnen leven, maar meer ook niet. Om toch iets te kunnen schrijven op t forum......(deelname is bijna niet mogelijk zonder sponser) gaan we ideëen bedenken hoe we wel zouden kunnen meegaan..... |
Ik heb wel een idee om aan geld te komen maar ik denk dat ik hier helemaal afgemaakt word als ik het zeg,dus.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:20
Onderwerp: Wie gaat er mee naar het kerstdiner van Christianmatch?
|
|
|
Maar maar maar.......54,95 voor een leuk diner,6 consumpties én ook nog een optreden is niet duur!.........of je het kunt betalen is wat heel anders
Vooral het "Terwijl jij kletst ...." spreekt mij aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 09:05
Onderwerp: geloofsbelijdenis
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik ben een kind door God bemind en tot geluk geschapen.
Geleerd op de kleuterschool, is onderdeel van een langer gedicht maar deze woorden heb ik altijd onthouden en meegenomen als ik het moeilijk had of verdrietig was. |
Het kinderlijk geluk
Ik ben een kind, Van God bemind, En tot geluk geschapen. Zijn liefde is groot; 'k Heb speelgoed, kleedren, melk en brood, Een wieg om in te slapen! Ik leef gerust; Ik leer met lust; Ik weet nog van geen zorgen. Van 't spelen moê, Sluit ik mijn oogjens 's avonds toe, En slaap tot in den morgen. Geloofd zij God Voor 't ruim genot Van zoo veel gunstbewijzen! Mijn hart en mond, Zal hem, in elken morgenstond, En elken avond prijzen.
Nostalgie.........elke maandagochtend een gezang of psalm uit je hoofd opdreunen.......Grote God wij loven U in canon........ Sorry,is off topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 19:17
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Natte opmerkingen! Moeten we dan een spuugdoekje in de aanslag houden ofzo |
Hoho,de uitdrukking "doekje nodig?" mag op CM niet meer sinds het een hele vreemde betekenis kreeg........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 15:02
Onderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...
|
|
|
HENK710 schreef: | Nog steeds zie ik niet waar je je echt zorgen om zou moeten maken... Ja, hij haalt ook wel kattekwaad uit, maar wat is daar mis mee? Wie is daar niet groot van geworden? |
En toch he........ik zie het bij mijn pubers,ze leven in een wereld waar ze makkelijk in aanraking kunnen komen met drank,drugs,geweld etc.(vroeger moesten we het opzoeken,nu komt het naar je toe) en het ís een grote zorg want je kunt ze niet meer beschermen,ze moeten het zelf leren.Helaas zijn er genoeg voorbeelden van pubers die de fout ingaan,ik hoop dat ik achteraf opgelucht adem kan halen maar tot het zover is blijf ik me grote zorgen maken.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 19:16
Onderwerp: God straft de mens niet
|
|
|
Door mijzelf verwijderd
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 26 oktober 2010, 19:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 10:33
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | hallo, zeg....moet ik dit serieus nemen?
|
Wat denk je zelf Griffin? Het zal mij worst zijn of iemand wel of niet wil trouwen/kindjes krijgen/een hond neemt/de koffie zwart drinkt/in zn neus peutert.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 09:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sorry, ik liet me meeslepen. Iedereen trouwt hier maar of krijgen plots zomaar een baby... Heeft misschien iets te maken met CM-hormonen... |
De tijd van trouwen en/of kindertjes krijgen hebben wij gehad Frank
Maar we kunnen de jongere generatie wel aanmoedigen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 23:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja dus!!! Ik had het kunnen weten... |
Frank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 20:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | vertel vertel vertel; kleine bullies op komst? |
Binnen een week na hun trouwen Dat zou een unicum zijn.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 18:21
|
|
|
RENSKE067 schreef: | oke ik snap het al ik ga dus niet verlengen |
Waar zouden wij zijn zonder de wijsheden der gehuwde lieden???Zij kunnen ons onderrichten in het tot stand brengen van verse relaties en ons problemen doen overwinnen,het doet ons deugt uwe vreugdevolle verhalen te beluisteren over het gezamenlijk de vaat ter hand nemen en alle verdere kleine geneugten des levens. Blijft,gij echtelieden! Het getrippel der kleine voetjes doet ons eenzaam hart oplichten.......
doei he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:24
|
|
|
RENSKE067 schreef: | zo zie je er ook wel uit op die foto meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen denk om m'n hart volgende keer |
Ik dacht;laat ik eens een spontaan genomen foto plaatsen.........krijg je dit.......ik schrik er zelf ook van,beetje het Bambi-gevoel
Arme ik,heb meelij heb meelij heb meelij..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oké deed ik net... kneuzenkorting op zich is geen woord...kneus wel...dat is een sukkel...dan kom ik ook in aanmerking
Frank |
Ik ben geschokt Frank,hoe durft iemand het te zeggen he........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 13:16
|
|
|
CARIN303 schreef: | Haha....zei 1 van de oudgedienden |
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel errug zielug
dat schijnen sommige leden ontzettend irritant te vinden
Google maar even Frank......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:59
|
|
|
CARIN303 schreef: | Of.....hoe langer je lid bent hoe meer korting je krijgt als je verlengt. Staffelkorting dus.
Bijvoorbeeld;
Ben je CM lid tot 1 jaar, bij verlenging 5 % korting Lid van 1 - 2 jaar, bij verlenging 10% korting Lid van 2-3 jaar, bij verlenging 15% korting etc.etc....
We kunnen wel een ondernemingsraad gaan oprichten bij Chris |
Kneuzenkorting
|
|
Naar boven |
|
|