Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 02:10
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Ik vraag me af hoe het komt dat Carmen weg is uit CM en niet verlengt ? |
Dat moge toch duidelijk zijn uit haar postings hierzo. Jammer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:55
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, zie mijn link hierboven... | Zou tante Kaat bekend zijn met zondagse schoenen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:52
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ik weer...bestaan zondagse schoenen nu echt of niet? En waar koop je die.. |
Hahahahahahaha, die bestaan, en die kun je kopen. Maar het is nog altijd zelf het predikaat "zondagse schoenen" wat je ze toebedeelt. Misschien een vraagje om es te stellen bij een schoenenwinkel??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:30
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TINK100 schreef: | wast een berg en kost een usb-stickje??? |
Idd .....wist een berg (info)......en kost een USB-eetje..... (maar gelukkig wel een back-up op de lap staan *oefffff*)
Heey Tink......vanwaar Pino??
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 22 juni 2012, 23:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:10
|
|
|
Waarom maken ze tegenwoordig die USB-stickjes zo superklein??? Vond vanmiddag eentje terug....... in de wasmachine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 22:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat ik vandaag heb gedaan is weer een abbo genomen op cm na 10 weken weg te zijn geweest
Hoop dat ik er geen spijt van krijg |
Gezellig dat je terug bent, Erika!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 11:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | waarom mensen een time out winkje onder hun foto ''droppen'' En dan toch reageren,waar het nodig is..........
(uit zonderingen daar gelaten) |
Een time-out heeft meer te maken met het feit dat diegene dan niet op de CM-datingmarkt is, omdat hij/zij nader contact met een man/vrouw heeft, maar dat maakt het forum nog niet tot no go-zone voor hem/haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:00
|
|
|
HEIDE115 schreef: | JAAAHHH BREI JIJ FF ZO'N KLEEDJE |
Ikkuh??? Breie??? Nee, zolang Ikea bestaat hoef ik niet aan de klus met een Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee Steen...ossegalzeep erin!!!!!!!!!!!! |
Ossegalzeep??? waarvoor dat, als ik vragen mag?
Steen-die-het-maar-niets-lijkt-dat-er-een-os-in-de-Senseo-moet-staan- -kennelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:53
|
|
|
YES356 schreef: |
voor mij niet hoor!!!
ik ben afhankelijk van dit onderwerp!!! Ik had een probleem. Deed 1 pad in de senseo zette er een kopje onder en drukte op het knopje van 1 kopje het kopje trilde niet alles leek okay! Dus liep ik ff weg. Kom ik terug het hele kopje overstroomd alles onder!! Van het aanrechtblad op de twee verschillende sokken die op een tijdloos kleedje lagen. Tot op mn ramen gespat! Met het super goede mesje (helemaal uitgesteten van het elke keer slijpen) van mn opa plukte ik de sokken van het kleedje en deed die in de wasmachine bij het dekbed in. Hoewel ik kon weten dat die dan eigenlijk te vol zou zijn. Met opas mesje sneed ik een ui/siepel in stukjes en deed dat in een emmer door het ramenwas water heen. Ik keek naar het mesje en zag me opa voor me met op de achtergrond het geluid van de gezellig pruttelende perculator! Wow dat waren nog eens tijden! Dromerig pakte ik de senseo onderdelen bij elkaar en deed die in de vaatwasser. Naast het kunstof bakje dat ik net uit de koelkast had gehaald. Ik keek naar het kleedje en de natte drap er op het leek wel pitwaeter! De kleur deed me denken aan de rokerige glasgordijnen bij mn opa! Pfffffffff wat moet ik doen om dat schoon te krijgen? Droge doeken erop? Of ossegal zeep? Of op laten drogen?gelukkig heb ik zeil op de vloer geen naden die bol staan. Ik hoorde ergens een haan kraaien geen idee waar die vandaan kwam man wat een lawaai. Het leek wel achter de binnenkant van mn rolluik (blafetuur) vandaan te komen die moest ik ook nog een nodig schoon maken maar ja hoe doe je dat?.Maar goed ik dacht hoe krijg ik die rommel weer schoon. Dus ging maar achter de pc op internet zoeken. Erst op you yube maar later ff op google.En zo kwam ik naar enkele keren klikken op dit topic. HEERLIJK WAT EEN BOEL PRAKTISCHE HUISHOUDELIJKE INFORMATIE. Als ik dit niet had gehad had ik het vast verkeerd gedaan allemaal. ps ik weet nog steeds niet hoe het kwam dat mn kopje overstroomde terwijl er maar 1 pad in zat. en ik op 1 kopje gedrukt had. Herkend iemand dat? |
Hahahahahahahaha, Yes, geweldig!!
En over je laatste vraag........ zou je misschien een emmer water in het reservoir gedaan hebben......ipv een kopje water?? Gewoon die emmer....... waarmee de binnenkant van het rolluik gepoetst moest worden? ...... en is het rolluik daarom misschien zo koffiezwart, omdat......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:49
|
|
|
Maarrrrrr...... zou het helpen als je een kleedje onder je Senseokopje zet, zodat het er niet meer aftrilt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:48
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Steentje..haha.. Leuk stukje leeswerk hier.. kortom heb ik een vraag over kleedjes..ik weet je te vinden;)) tegenwoordig idd alles vlak en strak..maar ik moet zegge dat dat ook heerlijk kan zijn om in te leven.
fijne dag |
Ah....... jij snapt het!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 15:31
|
|
|
Tsja..... Ik kan me voorstellen dat mensen welke een stoffen bank hebben, en kleine kinderen, een kleed over de bank leggen voor het morsen, en andere afdrukken. Een kleed was je immers gemakkelijker als een hele bank. En dat mensen met een leren bank en een huisdier daar ook een kleed overheen leggen tegen haren, nagels, krabben etc. lijkt me ook niet ondenkbaar. Daarnaast doen mensen ook wel es een kleed over de bank wanneer de bank overdag regelmatig in de volle zon staat. Leer droogt uit, en stof verbleekt. En verder ligt er ook nog wel es een plaid over de bank, zodat een middagdutje/avonddutje ook gauw genomen kan worden.
En wanneer je eenmaal een kleed daarzo gewend bent, blijft het een gewoonte. Kijk maar es hoevaak de meeste mensen hun interieur veranderen......
Kortom: veel motieven voor een kleed over de bank
En ik weet niet of het met een generatiekloof te maken heeft. Ik denk ook met een modebeeld. Tegenwoordig houden de meeste mensen van strak en onderhoudsvriendelijk, tegenover het vroegere van tafelkleedjes, tapijtjes, trapkleedjes, tafellopers, dressoirkleedjes, naaimachinekleedjes, dubbele gordijnen, roezeltjes voor 't raam, kussentjes her en der, bekleede stoofjes, etcetera. Misschien hadden ze toen ook wat meer tijd om dat allemaal te onderhouden
(Maar bij Steen.....ligt er geen!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 22:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoe moet ik dat nou weten ...... ben al 45 jaar niet meer in Harderwijk geweest.
Maar één ding kan ik je wel vertellen ..... je , of je auto, mocht daar niet staan Zeeland . Anders had je die bekeuring niet gehad. |
Hahahahahaha, Visser. Je bedoelt te zeggen dat je nog nooit in Harderwijk bent geweest....... Dan wordt dat toch es tijd, zou je denken . Je hebt daar nl. ook van die beesten die van water houden......alleen mag je deze NIET aan de haak slaan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 16:13
|
|
|
@ Willemijn: Dat is idd knap balen . Privacy is een groot goed...... alleen jammer dat het steeds minder vanzelsprekend blijkt te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 15:57
Onderwerp: Christelijke boeken
|
|
|
MARIEKE673 schreef: | Waar kopen jullie christelijke boeken? Op internet of liever in een boekwinkel of op een conferentie? Bij mij in de buurt is geen christelijke boekwinkel en op internet iets bestellen doe ik eigenlijk alleen als ik al precies weet welk boek ik wil hebben. |
Hoi, Ik heb eigenlijk allerlei manieren om aan christelijke boeken te komen. Allereerst rouleren er in mijn vrienden- en kennissenkring diverse boeken, welke we dan op aanraden van de ander lezen. Als ik dan een boek echt heel mooi vind, koop ik het alsnog zelf. Daarnaast zoek ik af en toe een christelijke boekwinkel op (gelukkig hier wel meerdere in de buurt), om nieuwe boeken te bekijken op leesbaarheid, voortgang etc. Al bladerend is me snel duidelijk of het wat is of niet. Verder zoek ik bekende auteurs ook wel es op via gospel.nl, waar je overigens ook een recensie/beschrijving van het boek erbij vindt. Soms een gok idd, maar doorgaans zoek ik al wat gerichter op het "soort boeken" wat me aanspreekt. Valt het boek alsnog tegen is doorverkopen op Marktplaats of www.boekwinkeltjes.nl altijd nog een optie
En tsja..... heb een boekentic . Boekenbeurzen, met nieuwe boeken, welke een beetje in de buurt zijn, ook de christenlijke, kunnen rekenen op een bezoekje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 15:42
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Hm, nog helemaal geen inspiratie voor vandaag. Iemand suggesties voor iets gezonds, voedzaams en simpels tegelijk??
Gisteren Lasagnette gegeten, en de dag ervoor jachtschotel (op 't werk). Maar vandaag?? Weet het gewoon nog ff niet
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 18 juni 2012, 15:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 00:21
Onderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
|
|
|
Oh wat naar! Beterschap ermee, Vrijgezel! Hopelijk mag de ontsteking gauw afnemen, en mag je weer opknappen.
Sterkte, geduld en vooral vertrouwen in onze Dokter toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 00:05
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Nou ik weet al meer! Ben ik ff blij met dit topic
Het volgende is dit;
KAN JE DEKBEDDEN GEWOON IN DE WASMACHINE STOPPEN. HET IS GEEN TJEK:) OF UITDAGING. IK BEN 45 JAAR MAN,EN OVER ANDERE DINGEN KAN JE MIJ WEER WAT MEER VRAGEN...ZEGMAAR;) |
Oei Heide, dat hangt van de vulling van je dekbedden af. Als je een wollen of donzen dekbed hebt, moet je die niet zelf wassen, maar eventueel door een stomerij laten doen. Zelf wassen krijg je gegarandeerd klonterige wol van, en je donzen dekbed kun je eigenlijk direct wel weggooien. Als je synthetische vulling hebt, kun je je dekbedden wel zelf wassen en drogen. Succes!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 14:20
|
|
|
HENK393 schreef: | daar hoor je honden uit te laten, geen auto's | Maar stel nou...........dat ze een Hond-a heeft??? Mag die ook niet op een Hond'uitlaatplek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 01:17
Onderwerp: Festival 316
|
|
|
CARRY445 schreef: | Dankjewel Steentje... Klopt, lig al 1,5 maand in ziekenhuis |
Oh wat naar!! Heel veel sterkte en beterschap ermee!! Is er al zicht op een operatie of revalidatie bijv.? Ik hoop dat er gauw verbetering mag optreden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 17:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mezelf afvragen of dat nu echt niet mag... Je zoekt een parkeerplaats....in een kleine plaats verderop dan het mijne...omdat die een parkeerterrein heeft wat altijd vol staat... Ook hier is het vol...maar op een plat gereden gras terrein..(hadden er auto's gestaan??) staat niemand...en zie ik dat dus als een plaats voor mij...
Helaas...een wit papiertje aan het eind van de dag...verteld me genoeg...ik had hier niet mogen staan...(het blijft een groenstrook...plat gereden of niet)
Ik nam me voor...diep zuchten en verder gaan met ademhalen... Heb dat ook gedaan... |
Oh joh, Zeeland, en? ga je nog verhaal halen? Uitleggen en vervolgens beloven dat je het nooooooiiittt weer zult doen? Wie weet helpt het nog (een beetje)??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 14:57
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Brrrrrrrrr..... maar gewoon even vergeten dat het nu eigenlijk zomer hoort te zijn...... (Regen-)Stralend weer buiten!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op vrijdag 15 juni 2012, 14:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 23:43
Onderwerp: Festival 316
|
|
|
CARRY445 schreef: | Dankjewel Xabia! Zal het nog steeds nodig hebben, want lig nog steeds in het ziekenhuis met een acute hernia. |
Oh Carry, dat is naar . Begrijp ik goed dat je nu al ruim een maand in het ziekenhuis ligt dan? Hoe dan ook: heel veel sterkte en beterschap ermee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 00:33
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag al 3 keer naar dezelfde winkel geweest....... 2 keer er achter gekomen dat ik wat vergeten was. |
Daar hebben ze iets op gevonden....... het boodschappenbriefje!! Hoef je alleen maar te onthouden dat je die meeneemt en afwerkt
|
|
Naar boven |
|
|