Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 09:55
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Ik verveel me vandaag niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 09:39
|
|
|
ANNA415 schreef: | Neem er nog een beshuitje bij.. |
ben de beschuitjes en radijsjes beu...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 09:38
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik denk dat hij 5500 vvrouwen heeft 'lastig'gevallen |
Zo, vertel eens Anna...wat tikte hij dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 07:37
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
JANS221 schreef: | En wat vieren jullie dan vandaag? independence day? |
Zo zou je het kunnen noemen ja...op 21 juli 1831 legde Leopold I de eed af op de Belgische grondwet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 06:45
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Omdat het vandaag de Nationale feestdag is in België (het beste land van Europa en omstreken) mogen jullie het Belgisch Volkslied horen...
Het wordt gezongen door Helmut Lotti...in de drie landstalen.
Om jullie (talenknobbels, aheum) het gemakkelijk te maken zal ik vermelden dat het eerste deel in het Frans, dan in het Duits en dan in het Vlaams wordt gezongen.
http://www.youtube.com/watch?v=B442W-nIstw&feature=related
Gelieve tijdens het aanhoren van dit mooie lied recht te gaan staan...(en niet mee te zingen... )
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 21 juli 2012, 06:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 06:35
|
|
|
JANS221 schreef: | Frank, vertel het maar; Hoe lang heb je koorts? wat is je temperatuur? wat voor soort hoest heb je? 4d2pcm (4 daags 2 paracetamol) nemen, veel drinken (nee, geen alcohol), als het niet over is, mag je me maandag weer mailen! Voor jou is dit online consult gratis |
...moet je dan niet met zo'n luisterding naar mijn hart (van goud) en naar mijn luchtwegen luisteren? Moet je ook niet met zo'n houten ding in mijn mond kijken en me AAAAA laten roepen? Moet je niet met zo'n soort zaklamp in mijn oortjes kijken?
Ik drink veel en slechts alleen alcoholvrij water...en thee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 06:26
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Laten we samen maar hard springen die mopperpot verdient gewoon een natte was |
...de laatst tijd ben je wel heel erg onschattig...
Hier regent het niet...en aangezien het in België de nationale feestdag is zal het daar ook niet regenen...en laat ik nu net vandaag in België zijn...op een BBQ
...in Nederland mag het vandaag eens flink regenen...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 06:23
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Halloooo
Ik wou eventjes iets vragen.
Mocht er hier iemand zijn die verstand heeft van software,
Hoe denk je over het Programma FrostWire, een P2P programma?
Alvast bedankt! |
Wat is een P2P programma nu weer???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 06:20
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
BART347 schreef: | (hoera!!! #5500 ) |
...bedoel je dat je 5500 postings deed op het vrouwentopic?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 06:19
Onderwerp: Iemand blokkeren
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb het nog nooit meegemaakt dat ik het nodig vond om iemand te blokkeren. Maar ja, ik weet niet wat Dennis allemaal gedaan heeft???
Iedereen is gewoon heel aardig voor vissertje denk ik maar. |
...het word tijd dat die zoon van jou nog eens wat post. Ik heb me vorig jaar kreupelgelachen met zijn bijdrage...en ik niet alleen. Hoe kwam hij er toch bij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 06:10
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik bedoel maar even Hannah! Ik mag nu ook wel even in de kroko gaan liggen want ik kan niet slapen van de zere benen en voeten.....zal wel psychisch zijn want nu hoef ik niet meer.....
En om even een reactie te geven op Frank zijn vraag wat er over is van mijn Christelijk geloof.....Dat staat nog steeds overeind Frank, als je zo uren wandelt voel je je soms heel dicht bij Hem en dat geeft je rust........rust in je hoofd dan wel te verstaan ondanks de mensenmassa's........ |
Ja W-tje, mijn vraag was eigenlijk ook met een vette knipoog gesteld. Ik weet ook dat (vooral) wandelen bij mij een meditatieve momenten kan opleveren. Mijn hoofd raakt dan helemaal leeg en dan laat ik mijn gedachten of gebed wel eens leiden door de Geest. Niet bewust aan mensen denken of aan momenten denken maar me laten leiden door wat de Geest me geeft op dat moment. Soms zijn het ook mooie contemplatieve momenten. Geen gebed dus maar wel heel beschouwend mijmeren. Een enkel keer leverde me dat als het ware een Aha-erlebnis op. Heel mooi om dat te mogen ervaren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:50
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Met alles natuurlijk...pfft |
...ook met die klok die stil staat??? Wat heb je daar nu aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het was geweldig Erika, ik moest zelfs woensdag nog aan Chatuliem denken want het was toen roze woensdag....en de meeste mensen liepen in het roze, ook veel uitgedoste mannen....... Maar het was een fantastisch avontuur om mee te maken maar wel een ontzettend eind lopen in weer en wind....gelukkig zit ik op yoga dan leer je je gedachten wat op nul te zetten
En een week alleen maar bezig zijn met wandelen en allemaal mensen die je niet kent is ook wel erg leuk..... En bij de intocht stond de tweeling........ |
Een roze woensdag? De yoga die je hielp...euh, blijft er nog wat over van je christelijk geloof?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:07
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Sterkte! |
Ja maar met wat sterkte? Met haar dochter en de medicijnen? Of met de klok die stilstaat? Of met het feit dat ze 10 jaar ouder is??? Of met die kleine kindjes in haar tuin...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 20 juli 2012, 23:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank, Je bent gewoon jaloers op mijn medaille |
Ja een beetje wel maar ik geef het niet toe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 21:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus.........als ik die vogel haat , haat een ander mij ook? |
Misschien was het wel een vliegende vis...dat is ook eigenaardig in deze streek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:51
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 (BN of IL) Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar, regio 070 Shanita130, 40 jaar, regio 078 (...uit Dordrecht zou ook graag naar de pn gaan. Is er iemand met wie Shanita kan meerijden?)
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio 0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar, regio 050 Willem618, 43 jaar, regio 344 (OV met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio 0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB) Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55 j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, (ov) heide115, 45 jaar,regio 070 (ov) anton834, 36 jaar, regio 033
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vraag het maar aan Erika of aan Willemien als je durft. |
Aan Erika die taak overlaten zou...euh tot ongelukken lijken...en aan Willemien nog iets vragen durf ik niet meer...ze heeft zo'n ding waarmee ze te graag klopt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:30
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Oh stoer inderdaad! Heb je hem uitgelopen Willemijn? En hoeveel blaren |
Momentje, ik ben ze aan het tellen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:19
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 (BN of IL) Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar, regio 070 Shanita130, 40 jaar, regio 078 (...uit Dordrecht zou ook graag naar de pn gaan. Is er iemand met wie Shanita kan meerijden?)
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio 0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 (OV met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio 0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB) Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55 j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, (ov) heide115, 45 jaar,regio 070 (ov) anton834, 36 jaar, regio 033
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:51
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat een meeleven Frank!!! Dat moet je haast wel goed doen!!! |
Ja, ik begrijp het ook niet Zeeland...normaal plagen ze altijd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:50
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja dat klinkt of je naar de huisarts moet |
Ja, ga ik ook maar eens doen...
Ik vind nog steeds dat je mooi haar hebt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 19:49
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Even langs bij de dokter? |
Ja zal ik volgende week doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oh.....de heg is dus klaar?
die schop onder de kont moet soms even he...... |
...spreek me niet over die heg...ik wil effe niet de tegenslagen opnoemen maar het ligt niet aan mijn wilskracht hoor maar wel aan die kettingzaag en dat is geen uitvlucht. Ik ben echt nog niet klaar met die verkoper.
Tevens ben ik de laatste week echt niet lekker. De hoest en de af en aan koorst duidt op iets meer dan maar een gewone verkoudheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 17:18
|
|
|
Ik vraag me af hoe het met ons W-tje is. Zoals sommige wel weten deed ze mee aan de 4daagse. Het aandurven om te willen starten is al een hele prestatie. Het weer was niet echt het ideale wandelweer. De pijnlijke voeten, de stijve spieren, het moraal dat wel eens onder het vriespunt daalt...het is me wat. Ik ben eigenlijk wel trots op haar...ze is niet alleen goed met haar vingers (zie het forum ) maar blijkbaar ook goed met haar benen, voeten en wilskracht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 16:31
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het zou wel een hele hoop schelen als FrankIE weg is |
Ten eerste: het is het zonder 'IE'... Ten Tweede: heb nog heel even geduld en dan ben ik weg hoor...je zal van mij geen last meer hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 12:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Frank...jij vervangt toch tijdelijk Hannah....om dit topic bij te houden??? Zal ze vast mopperen... |
...ik heb niets te zeggen Zeeland...vanaf morgen mag iemand anders het doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 11:20
Onderwerp: Het weer
|
|
|
INGE721 schreef: | Nou als jij kletsnat zit zit ik misschien wel droog..... Hang anders de was op en ga zelf in de droger zitten???, Lekker warm, zeker je voeten, en heerlijk droog. Of doe een zonneschijndans maak er dan wel een paar foto's van |
...ik weet echt niet meer wat ik hier doe...waar zijn mijn valiums???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 11:18
Onderwerp: kreet van de week
|
|