ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:24
BerichtOnderwerp: Ik voel me nog;).........

Een ex, die heeft een zoon, even oud als ik.... Smiley die vol vragen zit

Maar, ik wou wel áltijd dat hij Moeder tegen mij zei... Engeltje smiley

Nee hoor, geintje Coole smiley met zonnebril

Maar ja, je kan wel 'rare' situaties krijgen met een man die 20 jaar, dus een generatie ouder is.

Dingen die hij verteld van toen hij 20 was, ja, toen lag ik dus in de wieg...

Een buschauffeur, toen we instapten een keer op zaterdagavond die zei: 'Nou dát vind ik leuk, vader en dochter op stap, dát zie je tegenwoordig niet meer!!!! Lachende smiley '.

Ja, dus wij gingen zitten, wou me ex een arm om me heen slaan, ik zei van 'Doe nou niehiet!, je brengt zo die hele man zijn illusies om zeep!!! Boze smiley

Ja, want hij zág er dus ook echt 20 jaar ouder uit!!

Ook minder leuke dingen hoor, als we gingen stappen in Amsterdam, dan hoorde je regelmatig dingen in de trant van: 'Jeetje, jij hebt een lekker jong ding aan de haak geslagen(ja, inclusief Amsterdams accent Twijfelende smiley ), ja, dat zei men regelmatig, dingen in die trant, viel mij op...(15 jaar geleden al...gaat die tijd snel...)

En dát hoeft nou óók weer niet, vond ik, vond het zelf behoorlijk asociaal!!!! Boze smiley

En toch: een hele toffe gast, kom er graag!!!

Maar dan om te bankhangen en films te kijken, en mee te eten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja, maar ja dát héb ik als kind, voor een gedeelte, gemist, misschien daardoor juist? Knipoog smiley Lachende smiley

Ben ik nog on topic?

Ja, want het gaat hier over leeftijden...'Ik voel me nog;)'.... Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 2 juni 2013, 12:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 23:07
BerichtOnderwerp: Koningshuis

ROLF230 schreef:
complottheorie
2 woorden
complot
theorie

Sinds den beginne (of sinds de zondeval?) worden er hoogst verfijnde complotten gesmeed door de duivel. Die wil de mens meesleuren in ellende en verderfenis. Als hij alles openlijk zou doen, zou niemand er intrappen natuurlijk, daarom gebeurd veel onder het mom van zaken die goed en mooi lijken. Dus dat er complotten worden gesmeed die tegen de mens gericht zijn, dat lijkt mij iig duidelijk.

Dan theorie. Een theorie is iets wat niet bewezen is, het is een gedachtegang die waar of onwaar kan zijn, bijv. evolutietheorie, dat is ook een theorie, wil niet zeggen dat het waar is.

Met deze discussies spelen vaak veel emoties mee. Meteen al de eerste reactie op cortazar dacht ik: nou nou, noem jij je christen? Zelfs een "werelds" persoon zou daar niet zo snel zo op reageren maar goed. En Mamaloe die meteen aan zijn kant gaat staan omdat ze bang is dat cortazar misschien toch ergens een punt heeft Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik vind deze theorie wel interessant en waarom niet het onderzoeken waard? We worden van kindsafaan belogen en bedrogen (evolutietheorie, fluoride is goed voor je (het is gewoon en gif maar goed), veel melk en vlees is goed voor je etc. etc.), dus waarom zouden we het koningshuis niet aan een serieus onderzoek mogen wijden? Maar dat zou dan op een beetje een geordende manier moeten gebeuren, met feiten die ieder kan nagaan.

Nou, dit waren zo mijn gedachten erover. Petra ziet het onweer terecht al hangen, zo lang ben ik ook al lid hier dat ik weet wat ze bedoel. Ik hoop dat we dit onderwerp serieus kunnen onderzoeken, maar de kans dat dat gaat gebeuren op dit forum is een theorie met een waarschijnlijkheidskans ver beneden de 1%.

Groet,

Rolf

Goed gezegd Rolf!!!

En ook goed gezien!!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 22:59
BerichtOnderwerp: Koningshuis

LANFY127 schreef:
Sorry hoor! Op de een of andere manier is dit bericht 3 keer geplaatst! Terwijl 1 keer al ruim voldoende was! Gefrustreerde smiley

Hai Lanfy Lachende smiley

Doe je wel voorzichtig met dat muurtje Engeltje smiley ?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 22:50
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?

PIETER619 schreef:
Allemaal interessante reacties,

Simpel gesteld, toen ik samenwoonde hadden we wel lichamlijk contact en toch voelde ik mij er niet helemaal goed bij, pas na mijn jawoord in de kerk, besefte ik dat het nu goed was en hebben we geen sex meer gehad. Pas toen kon het (voor mijn gevoel) een samensmelten door de liefde van 2 lichamen zijn, die zo samen één worden, gelijk beschreven staat.

Helaas word er zoveel verkeerds op ons pad gebracht dat er zo stadig aan te veel voor "normaal" wordt gezien en gaan we er zo ongemerkt in mee.

God heeft de liefde gegeven en die is puur en eerlijk en mooi en wordt helaas door het vele bagger op oa tv te niet gedaan, op tv gaat het om pure lust en daar behoor je aan toe te geven anders telt men niet mee.
In bijv soaps moeten veel geruil van partners zijn en zo scheidingen, du sis he tnormaal als je nu ook al reclame krijgt van datingsite voor een dubbel date of zoiets, kun je als getrouwd persoon ook eens meteen ander op stap.

Ik ben geen helig boontje, maar gelukkig als ik mij meer focus op, Heer Uw wil geschiede is de drang naar die "zonde" wel veranderd, en de liefde groot goed geworden.

Ja Pieter,

Groot gelijk, wb de tv.

En ja, omdat ik nauwelijks TV kijk, ja des te meer valt het mij op, vallen mij dingen op, ja, dingen die anderen dan niet meer merken.
Merk ik.
Ja, men kan afgestompt worden door overmatig TV gebruik, is mijn eigen ervaring.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 22:33

PETRA373 schreef:
ja toch?
eerlijk gezegd wil ik heel graag van iemand weten waar ik mee date, hoe die tegenover zijn ex staat, als die vol haat er over praat enzovoort denk ik, ehhhh
laat maar hangen die date

Ja, en dat is óók zo!!
Coole smiley met zonnebril
Jij hebt een goede kijk op dingen vind ik, Lachende smiley compliment!!!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 19:13

Ja idd dát is ook weer zo.... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 18:14
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

Ik wordt blij van oa :

Kon het ff niet laten Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 31 mei 2013, 18:16
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 18:11

JANE410 schreef:
Ik begrijp nu hoe ik het moet doen, in eigenschappen tekst markeren en dan kopieren en plakken. Heb ik gedaan en nu zie ik alleen maaar een klein vierkant vakje met een rood kruisje, zie(30-5)

Nou ja, ben al wel een stukje verder gekomen Lachende smiley

Als je een vierkantje met kruisje ziet, betekend dat gewoon dat het plaatje niet beschikbaar is, dat kan, dat heb je weleens, maar dan heb je het principe wel goed gedaan.!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 17:46
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide

Lachende smiley Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden Verliefde smiley Kwijlende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 17:11

Ik had laatst Huilende smiley, smiley in tranen , ja, toen had ik een date met een hele knappe man...

Afijn alles ok, belt me ex me op.... Twijfelende smiley

Om te vragen of ik nog weet wat we hadden afgesproken.... Gefrustreerde smiley

Dus ja, ik kon niet 'ja' of 'nee' zeggen want het was dus geen open vraag, dus ja, ik moest wel zeggen 'ja, vanavond tussen zeven en acht...' Smiley met dichtgeplakte mond

Ipv dat hij het daar dan bij liet, nee, gaat ie hele verhalen ophangen, die helemaal niet belangrijk zijn, en ik zei al 2 keer, dat ik met iemand ben!!!!

Gaat ie dáárna nóg een keer vragen of ik nog weet wanneer en hoe laat de afspraak is.... Gefrustreerde smiley

Dus ik, nog een keer: 'Jahaaa, tussen zeven en acht en ik zit hier met iemand dus ik wil niet te lang met je aan de telefoon....(ondertussen klonk ik al behoorlijk geïrriteerd Boze smiley

Dus, ja, vraagt me date wie is dat? Ik, 'ja me ex'.....
Verlegen lachende smiley
Ja....einde....me date keek niet zó blij..... Twijfelende smiley

Maar ja, diezelfde ex, zit nu wel fijn met een date, en vroeg of ik dan even niet wil bellen vandaag Smiley die vol vragen zit Geschokte, onthutste smiley

Het is ook altijd hetzelfde liedje met die mannen...

Maar, dít gebeurd mij niet meer, ik zeg níets meer... Duiveltje smiley

Ja, en ondertussen maar bedenken hoe krijg ik dat weer goed gebreid met die date Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 31 mei 2013, 17:13
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 16:07
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God

Iemand die ik ken heeft een kindje gekregen, ze is nu 1 3/4 jaar.

Wát een mooi kindje is dat, ongelofelijk. Een kind van een halbloedje, dus kwart halfbloed zeg maar.

Mooie lichtbruine haartjes, en die lach, echt een knap meisje, wonderbaarlijk.....

En als ze lacht....ja gewoon zo ontroerend, zo vol van vertrouwen en gelukkig kijkt ze de wereld in, dan denk ik, ja, zo heeft God dat bedoeld.

Ja, misschien dat die alledaagse dingen zoals een baby van een bekende zien mij meer ontroerd dan de gemiddelde, omdat ik zelf geen kinderen heb, dat kan denk ik Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:41

JANE410 schreef:
Ik heb het wel beide geprobeerd Shanita en dan ook img ervoor en erachter. Ik verstuur wel plaatjes in email en dat gaat altijd wel Smiley die vol vragen zit

Maar wat je zegt, iemand moet het mij hier thuis eens voordoen.

Maar bedankt voor je poging om het uit te leggen Knipoog smiley

Ja, ik had dat met kopiëren en plakken, dat moest ik écht enkele keren voor me zien, dat iemand het voordeed, en ook rustig, stap voor stap, ja anders snapte ik het toen gewoon niet..

Ja, wel tijdje terug hoor, maar ja, soms moet je gewoon iets zien, omdat het anders te moeilijk is... Knipoog smiley

Ja, en plaatjes via email versturen is een heel ander principe namelijk.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 31 mei 2013, 15:43
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:38
BerichtOnderwerp: gek van plinkjes en plonkjes op de pc

JOANNIE702 schreef:
Ja.............euhhhhhh
Irritant is het dan hè?

Die bij geluidjes.......ping.......pong......bonk
Coole smiley met zonnebril Clown smiley

Ach, ik heb er alleen ff last van als ik de pc net opstart, en last is een groot woord, beetje vervelend, meer niet. Knipoog smiley

Ja, ik moet dan Java erafhalen en er weer opzetten vanaf een Java site, en ja daar heb ik nu ff geen zin in, dus laat 't ff zo, verder doet alles het oppie toppie op me pc Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:20

JOANNIE702 schreef:
De eerste keer toen ik er kwam vond ik dat ook, Shanita.
Valt reuze mee.......wel uit kijken voor de grote hond van mij
En Anna die haar wilt vangen...........

Coole smiley met zonnebril

Knipoog smiley Vind het gewoon wel heel leuk dat jullie dat zo organiseren Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 31 mei 2013, 15:21
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:18
BerichtOnderwerp: gek van plinkjes en plonkjes op de pc

Ja, geluid afzetten, als ik naar you tube ofzo luister Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:16
BerichtOnderwerp: Minder dan 1 op 10

LEANNE226 schreef:
Nah,maar op de ouderwetse manier dan?
Dan word ik nooit rijk.........

Kussende smiley

Ja, ik heb dat ook, ik wou dat ik rijk was en niet zo knap... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:13
BerichtOnderwerp: Uw hart behoeden boven al wat te bewaren is!

BAPPI605 schreef:
Elke dag mogen we aan de Heilige Geest vragen ons hart te reinigen met het bloed van Jezus van alle wereldse smetten. Lachende smiley Lachende smiley

Wereldse smetten?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 19 juni 2013, 17:10
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:12
BerichtOnderwerp: Het weer

En het werd Zomer....zoooomeeeeer.... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:09

ZEELAND736 schreef:
Een hele fijne gezellige dag met elkaar....
Wat het weer betreft...lijkt dat aardig te lukken....

Het is nu al heerlijk buiten en warm Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:04

PIETER619 schreef:
Ik kom weer met het zelfde barbieknoeiapparaat als de vorige keer, heb hem vanavond al opgehaald ][/img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2TJDmy67u1QliQn3lUYYfgxBvFNoy9i8YtmkFIZMKqcIlnL1Zyi[img]

Ik vind het ook wel een héél klein beetje eng, maar ik heb er ook best wel veel zin in.
Knipoog smiley
S. Ook dankbaar dat er veel dames zijn. Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 31 mei 2013, 15:07
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 08:52

JANE410 schreef:
[/img]
Shanita, ik heb een plaatje gekopieerd, maar het moet waarschijnlijk een tekst zijn. Ik heb alleen maar plaatjes opgeslagen en die gekopieerd maar dat kan dus niet Gefrustreerde smiley
'

Je moet juist geen plaatjes opslaan, als je ze op het forum wilt zetten; je moet ze kopiëren, en plakken in het reactieveld, met [img] ervoor en [/img] erna.

Maar ik denk, met deze dingen, ja dat moet je echt voor je zien, maw, iemand moet het echt voordoen een paar keer, rustig.

Dat had ik eerst met kopiëren en plakken, dat moest ik iemand echt, rustig een paar keer zien doen, anders snapte ik er niets van. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 08:42
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?

Misschien heeft hij meer verstand van verz...eh klussen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 08:24
BerichtOnderwerp: Het weer

Het is nu 13 graden hier, verleden week vrijdag was het 6 graden hier om deze tijd, het wordt vandaag 19 graden, verleden week werd het 9-11graden.

Ja, dat merk je wel, ja ik kom net van buiten, wereld van verschil.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 20:04

JANE410 schreef:
Nou Zeeland, je kan ook gaan oefenen. Shanita heeft een Aviertje geschreven hoe het moet, als het nu niet gaat lukken Smiley die vol vragen zit

Met een lied plaatsen lukt het wel, dit is wat ingewikkelder, maar ik ga weer proberen.

Bedankt Shanita voor de uitleg Knipoog smiley

Ik leg het later uit, ik moet nu weg....
Knipoog smiley
Laterz, fijne avond en Zegens! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 19:50
BerichtOnderwerp: heren, waar knappen jullie op af bij dames tijdens 1e date?

CORNE927 schreef:
In het kader van tegenwicht maar es een topic over de ervaringen van mannen en waar die op afknappen tijdens een 1e date.

Ik zal een schot voor de boeg geven met argumenten die mij soms echt overkomen zijn en ja, dat waren echt christelijke vrouwen, van keurige komaf.

1) Wat voor werk doe je? En als dat in hun ogen niet stabiel of 'normaal' is verdwijnt direct de aandacht, geen oogcontact meer. (financiën gaan voor liefde?)
2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben.
3) Tijdens de date maakt ze veel lichaamscontact, in mijn ogen grensoverschrijdend.
4) Ze is vaag over wat nou de echte reden is dat ze is ingegaan op deze date, kortom, wat was haar echte drijfveer? Wil ze vriendschap alleen, een maatje of staat ze echt open voor een volledige liefdesrelatie. Natuurlijk moeten deze dingen groeien, maar het is wel prettig vooraf te weten wat je kunt verwachten..of niet.
5) Ze doen zich beter voor dan ze werkelijk zijn, ofwel, zijn niet eerlijk...waar je veel later pas achterkomt natuurlijk.

Zo, dit zijn er een paar, op 2e dates gebeuren soms nog wel gekkere dingen trouwens.

Moraal: Is het zo moeilijk om jezelf te zijn, ten alle tijde? Open en eerlijk te zijn? Als je start door nieuwe date te hebben je schepen achter je te hebben verbrand?

Nog even snel een reactie.

Nou ik zat net op de fiets, ja, ik fiets tegenwoordig het stuk wat ik anders met de trein deed, afijn, toen zat ik zo es te denken.

Nou, en toen dacht ik ergens aan, ik zal even reageren wat ik dacht.

Punt 2:
Quote:
2) Na een gezellig gesprek kom je samen tot conclusie dat het best leuk is en vertelt ze je haar laatste liefde nog niet te hebben losgelaten of nog contact mee te hebben.

Ik zat daar dus over na te denken van hoe kan dat nou, en waarom.
Smiley die vol vragen zit
Nou, toen nam ik even mezelf als voorbeeld.
Engeltje smiley
Kijk, als het net gezellig begint te worden, is de vrouw blij: 'gelukkig'; zucht; opluchting; 'alles gaat goed'. Lachende smiley

En, om dan te benadrukken hoe 'gezellig' ze altijd is, sociaal ook en aardig, etc. en niet alleen nú, legt ze, min of meer, trots uit, als voorbeeld, hoe goed ze nog met haar ex(en), omgaat. Lachende smiley , om dat gevoel nog eens te versterken en te bevestigen, want ja veel vrouwen hebben juist dikke ruzie met hun ex, 'dus kún je nágaan... Coole smiley met zonnebril!!'.

Om dan vervolgens verbaasd vast te stellen dat de man daarop nauwelijks reageert en denkt ze van wat zou ik nu verkeerd hebben gezegd, het was net zo gezellig aan het worden... Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Ze merkt dan, er is iets maar kan er geen vinger opzetten zeg maar.

Dit is voor mij de enige verklaring, misschien zijn er meerdere.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 30 mei 2013, 19:59
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 17:37
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 17:09

JANE410 schreef:
Als ik zou weten hoe ik een plaatje op het forum kan plaatsen Twijfelende smiley

Jane

Hai Jane,

Je gaat met de rechtermuisknop op het plaatje staan dat je wilt plakken.
Dan krijg je een lijst te zien, waar helemaal onderaan: "eigenschappen" staat.
Je klikt dan met de linkermuisknop op "eigenschappen".

Dan krijg je een venster dat heet: "eigenschappen".

Als er achter het adres, .jpg of .JPG of .JPEG of .jpeg* of .gif staat, en er staat bij gemaakt niet "niet beschikbaar", maar gewoon een datum, dan,
ga je dat Adres markeren, blauw maken, door er met de linkermuisknop overheen te gaan.
Zodra dat adres (van het plaatje dus) blauw is, dan ga je met de rechtermuisknop op het blauwe adres staan en klikken met die rechtermuisknop.
Dan zie je weer een lijstje, en ongeveer in het midden van dat lijstje staat "kopiëren".
Dan klik je met de linkermuisknop op "kopiëren".
Dan sluit je het venster "eigenschappen". Rechtsboven op het kruisje, of je klikt linksonder op "OK". En dit ook met de linkermuisknop.

Goed, dan zit het gekopieerde dus in het geheugen van je pc.

Dus dan ga je naar het venster waar je altijd heengaat als je een reactie plaatst op CM.

Dan klik je met de rechtermuisknop in dat venster, zodat je een verticaal streepje ziet, een streepje wat knippert.
Dan als je dus met de rechtermuisknop hebt geklikt op het veld waar je normaal je reactie ook plaatst, dan zie je behalve het knipperende streepje ook wéér een lijstje, en in dat lijstje staat ongeveer in het midden: "Plakken".

Dan klik je met de linkermuisknop op "plakken".

Dan zie je het adres verschijnen van het plaatje.

En dan hoef je er alleen nog maar [img] vóór te zetten, en [/img] erachter, zónder spaties.

En dan komt, als je op "Ok" klikt, onderaan het venster, wat je normaal ook doet als je een reactie plaatst, je reactie dus, en in dit geval dus een plaatje, met eventueel tekst wat je ervoor of erna hebt neergezet.

Als je een vraag hebt mag je mailen hoor.

Ik ben alleen nu fftjes weg, ja zonnetje he, wat inene doorbreekt Knipoog smiley

Succes!!!

* Soms staat er "png" ipv "jpeg" of "jpg" achter het adres, en dan doet ie het ook vaak, maar anders dus niet, dan moet je een plaatje zoeken waar wél "jpg", of "jpeg" of "gif" soms "png" achter het adres staat.

Je kan het ook gewoon oefenen met je profielfoto of de mijne, dan is het misschien makkelijker.

[img]Adres.jpg[/img]

Lachende smiley Kijk maar wat je ziet als je met "rechts" op de foto klikt.... Knipoog smiley

Ik heb je foto even weggehaalt, je kan het proberen met elke plaatje...

Iig, dít is het principe: [img]Adres.jpg[/img]

Als je op een smiley gaat staan met rechts, dan zie je op het einde bij het adres bij eigenschappen .gif staan. Dat betekend bijna altijd dat het een tekening betreft en geen foto.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 30 mei 2013, 17:34
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 16:21
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

PETRA373 schreef:
Hmmmm over somber dagje
Krijg ik een blauwe envelop in de brievenbus, dat ik me aangifte 2012 nog niet heb verstuurt, ik nog tijd krijg tot 13 juni, anders boete krijg
Eh had hem verstuurt en voor 1 april. Leuk hoor via internet, als dat dan niet aankomt
Enfin ga ze morgen bellen en dan opnieuw en sla ik het bewijs op voor het weer niet aankomt.

Het is gewoon een somber en emotioneel dagje, ja, hier schijnt nu wel de zon.

Me broer komt me helpen me huis schilderen, ja, ik heb een hele lieve broer.

Dus alles aan de kant. Helpt ie me ook mee. Ja zodra die kan, hij mailt nog.

Raar hoor, Petra van die aangifte?

Hoe kan dat nou weer?

Maak er maar snel ff werk van, voordat je een boete krijgt.

Sterkte ermee!!!!!

Knipoog smiley

Ps: heb je niet iemand die het voor je doet, ja, ik heb een vriend die heeft iemand die het voor hem doet, ja, de belasting.

En: de zon schijnt hier nu wel behoorlijk en het is 16 graden, dus ik pak zo ff me fiets en ga weer even buurten hier en daar en vanavond ben ik ook pleitte. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 30 mei 2013, 16:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 11:13
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...

PETRA373 schreef:
Eh, vandaag... Heel snel opruimen voordat die woningbouw komt.
En voel je je daarna weer veel blijer in een opgeruimd huis

O, zo...nee, ik dacht eerst ff misschien iets van iemand gehoord Knipoog smiley

Voorlopig ruim ik helemaal niets meer op....Ben er even helemaal klaar mee....

Zolang ik me sleutels, pasjes en papieren(administratie zeg maar), medicijnen en wat kleding kan vinden om aan te doen, en mijn pc's doen het, vind ik het voorlopig helemaal eventjes prima.

En nu ga ik voorlopig even weg Knipoog smiley Moest alleen zorgen dat de ruimte voor me ramen en deuren open was; de man controleerde het en spoot er olie op dat was het.

Laterz, fijne dag, Knipoog smiley en sterkte!!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 30 mei 2013, 11:20
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 30 mei 2013, 10:47
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...

PETRA373 schreef:
wel, heb je vast wel je huis heel mooi opgeruimd tegen die tijd Knipoog smiley

Ha Petra Knipoog smiley Lachende smiley

Hoe weet jij, dat mijn huis gisteren en vandaag een puinhoop is Smiley die vol vragen zit

Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 ... 235 Volgende
Pagina 61 van 235