Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 12:29
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Mooi Mario , hoewel oud ook nog zo anno 2012 he? We zijn nog steeds druk en moe en hebben nog steeds geen vrede.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 12:02
Onderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb niemand horen zeuren toen we elk jaar een loonsverhoging kregen,de huizenprijzen stegen,de leningen voor het oprapen lagen en daar gretig gebruik van gemaakt werd en we voor elke blaar een uitkering konden krijgen.......
Hadden jullie verwacht dat dat eeuwig door zou gaan???????
Haal je kop uit het zand,als we het samen opbrengen redden we het.........kun je ondertussen mooi sparen(een vergeten woord)voor die nieuwe i-pad of die loungeset ipv er weer een lening voor af te sluiten
Leanne,vind een boterham met hagelslag lekkerder dan sushi...... |
Er is natuurlijk ook een categorie die niet heeft geprofiteerd van de stijging van de huizenprijzen en die niet de mogelijkheden had een lening af te sluiten....... En kunnen sparen? Volgens mij zijn er genoeg gezinnen die niet eens rond kunnen komen laat staan kunnen sparen.. Als ik lees hoe de toename van deelnemers aan de voedselbank is.......Ik las ook pas in de krant dat er ook grote armoede bestaat bij werkende mensen die gewoon niet meer rond kunnen komen en niet alleen door die te dure lening maar gewoon omdat alles zo duur geworden is.......En ik verbaas me er eerlijk gezegd ook wel eens over......
Willemijn, vind een boterham met hagelslag heerlijk alhoewel sushi ook niet te versmaden is en daar ook van geniet...maar die zich ook realiseert dat dat voor velen niet weggelegd is......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 18 mei 2012, 12:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 11:02
Onderwerp: Erfzonde
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik denk niet dat er meerdere zaligmakers zijn, marian.
je kunt het woord WAARHEID en de naam JEZUS niet zomaar onbeperkt wisselen.
wat is jouw waarheid? er is slechts 1 waarheid, en dat is Jezus Christus en die gekruisigd, maar er zijn wel enorm veel BELEVINGEN van die waarheid. |
Er is natuurlijk een verschil in geloofsinhoud en beleving....
Als je zegt: roddelen is verboden dan gaat het over de inhoud, zeg je: ik vind het niet prettig om te roddelen dan is dat een beleving...... Belevingen zijn meer jouw eigen ervaringen en die kunnen in de loop van de jaren nogal eens bijgesteld worden en veranderen....... En sommige belevingen worden door anderen ook wel ongezond genoemd...... En geloofsinhoud? Is die ook niet vaak verschillend? Als ik kijk naar de discussies hier over kinderdoop en volwassendoop......? Homosexualiteit? Sex voor het huwelijk? Iedere gemeente geeft daar zo zijn eigen inhoud in als de beleidsplannen zo een leest van de diverse kerken....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 18 mei 2012, 12:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 23:04
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zònder kunstgebit ist ook zo'n raar gezicht hè??
Sterkte |
Chatuliem was anti krokodil he? En die is niet meer op CM ...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , om die tijd slaap ik normaal gesproken. Maar ja , ik weet natuurlijk niet wat Zeeland rond dat tijdstip uitspookt. Misschien wel de hond uitlaten ofzo? |
Ze zal zich toch niet in het uitgaansleven van Zeeland storten?? Overdag een nette huisvrouw en 's nachts als jij slaapt......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Geeft niks hoor W-tje.... je bent ook geen 44 meer hè? |
Visser! zo maak je echt vrienden....Mario helpt me in ieder geval nog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:33
|
|
|
Zul jij het beste weten Visser, het is tenslotte Zeeland.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:33
|
|
|
Klopt, met dit liedje ben ik lang,lang geleden ten huwelijk gevraagd en met zo'n mooi liedje zeg je natuurlijk ja........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 09:55
|
|
|
MARIO216 schreef: | Met of zonder krokodil. |
Die krokodil blijft me achtervolgen geloof ik, je kan ook niets meer op het forum schrijven.......
Mario, geen senioren plagen he?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 17 mei 2012, 10:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 22:49
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga daarom eens vandaag na het tandenpoetsen maar eens in de spiegel kijken. |
dat heet weer : jezelf spiegelen Mario....Op mijn werk zijn zelfs spiegelbijeenkomsten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 22:16
Onderwerp: Crisis in Nederland en in de wereld
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja Herman
Eigen bijdrage voor de zorg gaat omhoog naar € 350,00 Btw gaat naar 21 % , gas word gemiddeld 20 euro duurder , enz.
Maar je woont toevallig niet in Beverwijk? Want dan kan je bij de gemeente 131 cent ophalen die ze anders besteden aan een of ander kunstwerk.
En ..... mocht je nog goud hebben in een of ander nachtkastje..... ik las vanavond dat als je dat inlevert bij een wisselkantoor in weet ik niet meer waar, maar dan krijg je een griekse € 0, - munt gratis als toegift. |
Maar Visser, jij kan nog in je eigen onderhoud voorzien....Jij vist tenslotte......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 21:30
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ehmm... ja zou kunnen.... Dat wordt dè nieuwe topic??
Op de voorwaarde dat 'k niet mee hoef te doen... tis tè confronterend...
Wat gebeurde er.... Hoe voelde je je toen... Wat deed het vervolgens met je...Hoe zou je het anders doen.... Wat maakte het nou net voor jou....Hoe interpreteerde je de situatie....Welke fase... Hoe ervaarde je het... Omschrijf je gevoel...Welke leerstijl is van toepassing......pffff..... |
En dan hebben we het nog niet eens over de Maslow pyramide....en de toepassing daarop.....
En.....wat vind je zelf?????
Het is natuurlijk ook wel zo dat al die evaluatie momenten ook een stukje zelfbehoud en verwerking zijn he? En vaak wel zinvol.......zeker bij lastige gebeurtenissen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 21:06
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Tja... dat wordt er les 1 al ingepompt.... Sorry ik weet dus niet meer beter...
En wat denk je van alle èindeloze zelfreflextie 's..... |
Het was heel herkenbaar....tja...die zelfreflectie's....zou ook wel iets voor cm leden kunnen zijn denk je niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 20:25
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ach... aan het einde van de dag ga 'k met mezelf evalueren..... Vrees alleen dat ik die bordjes voor mezelf op mag hangen |
Echt een werker in de zorg, aan het eind van de dag evalueren ook al is het met jezelf......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 19:22
Onderwerp: Wat heb je geluisterd naar de preek?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | vind je? Ik vind het daar nogal tegenvallen eerlijk gezegd. Schreeuw om leven is niet om aan te zien..droge saaie studies over de eindtijd, of over-emotionele diensten van Afrikanen...af en toe zijn er leuke programma's zoals Homecoming, of leuke films...maar die studies en preken vallen me eigenlijk allemaal tegen. |
Misschien vind de 'leek'ze wel goed he? Het is natuurlijk voor een algemeen publiek....En in ieder geval wel gevarieerd als ik jou zo lees.......net een gewone zender, voor een ieder wat wils als ik jou verhaal zo lees.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 14:53
Onderwerp: Erfzonde
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Jezus zegt: "Ik ben de Waarheid èn het Leven. "
Wij- christenen, ( gelovigen om Zijns naams wil-aldus Paulus..) kennen de Waarheid.
In een preek die ik eens beluisterde zei de voorganger..
Als je nu eens elk woordje waarheid verandert in Jezus. |
Was het maar waar dat het zo eenvoudig was....Vandaar al die toenemende gemeenten en stromingen........en al die gemeentes hebben hun eigen De Waarheid.........en ook hun eigen Jezus als je dat gaat veranderen.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 16 mei 2012, 15:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 14:50
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hee joh , regel onderling via pv ff wat met W-tje. |
Hij wil zich er gewoon mee bemoeien Visser.....jaartje ouder en gelijk verbeelding.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 21:06
|
|
|
MARIO216 schreef: | Waar ik woon is op de helft he. Maar idd wel veraf van de gebaande wegen. Heeft W'je wel een TomTom |
Jawel, maar dat zegt niets..... Enne Mario, je moet wel goed lezen he? Jij woont niet op de Veluwe........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 20:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee joh , ik zie het helemaal niet als bemoeizuchtig. Ik zag het veel meer als een open sollicitatie om eens in Zeeland een bakkie te komen doen.
En neem je die andere van de Veluwe dan ook mee? |
Is dit een uitnodiging voor twee? Kan je dat wel aan Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 19:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Natuuuuuuuurlijk. Goede ( op) voeding gehad, dat zie je wel hè. |
Waar bemoei ik me eigenlijk mee he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 18:57
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga je naar Zeeland; de nickname Zeeland zeker |
Maar heeft hij je nu gefeliciteerd of niet? Moet wel op zijn manieren letten dat begrijp je En geen senioren plagen he? Denk eraan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 23:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb speciaal voor hem maar wat smurfenbier gehaald. |
Visser, heb je Mario wel gefeliciteerd? Bemoei me verder niet met jou maarre dit wel eventjes..... Ik ga binnenkort trouwens naar jouw provincie toe.....(hint hint)
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 14 mei 2012, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 10:05
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Gefeliciteerd met je verjaardag, Mario! Ik wens je een fijne dag en bovenal Gods zegen voor het komende jaar! |
Is Mario jarig?????? Mario, van harte gefeliciteerd en maak er een jaar vol mooie dingen van... Fijne dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 18:39
Onderwerp: Kaartjes voor karin Bloemen op 2 juni voor 5 levens middelen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het gaat om aanschaffen van kaartjes. Zelf geeft ze aan dat dit voor mensen bedoeld is, die normaal niet in het theater kunnen komen. |
Je kan pas levensmiddelen in het theater kopen he? Wat ze daar hebben staan, neem aan dat het geen blikjes tomatenpuree van de Aldi zijn of zo iets...dus je kaartje kan qua prijs fiks oplopen. Het is niet zo dat je levensmiddelen in je tas meeneemt en daar afgeeft....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 01:45
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
[quote=HERMAN968]
Ik zie ondertussen dat Frank vertrokken is. Jammer dat iemand zo gekwetst is dat hij CM om deze reden gaat verlaten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 17:36
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zou dus vertrouwelijke informatie gelekt hebben. En van die vertrouwelijke informatie waren slechts 2 mensen op de hoogte. De persoon (die me vals beschuldigd) heeft dus die info aan mij en aan iemand anders toevertrouwd. De persoon, die ons in vertrouwen nam, schreef me dat er slechts 2 mensen op de hoogte waren. Ik dus en dat andere CM-lid. Wat blijkt nu: ik hoorde zojuist dat er nog een derde persoon op de hoogte was...en die derde persoon heeft het verteld aan iemand anders...zo zie je maar dat hoe meer je je vertrouwelijke info doorspeelt hoe meer kans je creeërt om geroddel op te wekken. Laat nu die persoon (die me vals beschuldigde) een grote adoratie hebben voor dat andere CM-lid en dus zou dat CM-lid niet gaan lekken. Neen, en als zij het niet was dan zal ik het wel zijn...maar wat met die derde persoon aan wie ook vertrouwelijke info werd gegeven??? Kunnen jullie nog volgen? Helaas ben ik zo integer om geen namen te noemen. Laat de betrokken zichzelf maar bekend maken. Een adoratie kan goed zijn maar het kan ook de heldere objectieve blik op een geheel zodanige vertroebelen dat je stekeblind wordt en zomaar wat gaat aanwijzen.
Het ergste is dat ik met die persoon (die me vals beschuldigde) best een goeie band had. Ze vond het fijn om met me te chatten, ze stelde mijn openheid op prijs, ik was een goede man, ik verdiende een goede vrouw en nog zo van die zaken meer alsof ik al heilig ben. En weerom word ik ondanks ik zo goed ben gewoon als stront behandeld en vijandig bestookt...Dit heb ik al eens een keertje meegemaakt in oktober vorig jaar. Sommige zullen het zich wel herinneren en weten over wie het gaat. Ook door haar werd ik de hemel ingeprezen en daarna als een schurftige hond behandeld...is het dan toch waar dat de geschiedenis zich herhaalt???
Het is goed geweest. Het is volbracht.
En dan is ondertussen gebleken dat niet ik de lek was maar wel iemand anders. Ik zal het zelf maar zeggen hoewel ik liever had gezien dat iemand anders het deed.
Een slapeloze nacht, verdriet, pijn...tja, je moet er wat voor over hebben als je op een datesite je geluk wilt vinden. Gelukkig heb ik iemand gevonden waarmee ik in alle rust wil ontdekken wat mogelijk is... |
Frank,
Als jij je niet aangesproken voelt en wel een lading bagger over je heen krijgt zegt dat toch wat over de persoon die dat doet? Dan was die verstandhouding toch blijkbaar niet zo goed? Ik zou zeggen: haal haar van je vriendenlijst af, en blijf lekker lid op CM
Ik heb een boek gelezen: Waar draait het om als je christen bent? Christenen zijn niet beter dan anderen maar uit hun leven moet hoop blijken, vrijheid, geluk, moed, waarheid en vertrouwen..... Als ik de laatste twee dingen eruit pik, is daar weinig van te merken in het geval van Frank. hij heeft blijkbaar een goede band met iemand maar om het minste geringste wordt hij beschuldigd en niet geloofd(waarheid) en diegene vertrouwt hem dus ook niet...... Dan kan en dat heeft een mens gekwetst, zo gekwetst dat het een reden is om CM te verlaten en dat vind ik een trieste constatering op een christelijke site..... Misschien eens wat minder vrome stukken en wat meer omzien naar elkaar in liefde? Liefde wordt hier zo vaak genoemd maar de praktijk blijkt een stuk weerbarstiger..Roddel en achterklap viert hier hoogtij en dat gaat ten koste van mensen ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 18:52
Onderwerp: vrouw zoekt boer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Aha, die Chat is een snoeperd |
Zolang het nog maar geen oude snoeperd is....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 16:45
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Mariska,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, dat het een jaar mag worden vol mooie dingen!
Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|