ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 maart 2010, 22:04
BerichtOnderwerp: liefde is

Liefde is..... gelukkig zijn, als de ander gelukkig is.
Liefde is..... pijn en verdriet voelen, als de ander het moeilijk heeft.

En LIEFDE is......

Want alzo lief had God de wereld
Dat hij gaf Zijn enige Zoon
Opdat een ieder die in Hem gelooft
Niet verloren gaat
Maar het eeuwige leven heeft

Johannes 3:16

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 24 maart 2010, 22:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 maart 2010, 21:59
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

INKA401 schreef:
snapt hier niets van ... ben wel 50 maar voel mij 30 Clown smiley

Je wordt nog actief op dit topic, Inka! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 maart 2010, 19:59
BerichtOnderwerp: Avondmaal

SOLAFIDE630 schreef:
Met het stuk over liefhebben/bewaren van de geboden bedoel ik te zeggen, dat je niet in EEN ZONDE KUNT BLIJVEN VOLHARDEN als je het avondmaal neemt, want anders bewaar je m.i. niet de geboden van de Heer en dien ten gevolge kun je Hem dan ook niet liefhebben.

Nee....gelukkig wijst Jezus Christus niemand af, maar het is altijd en....en..... je kunt niet een zonde in je leven hebben toegelaten en daar tevens in blijven volharden als je het avondmaal neemt. Dan neem je m.i. lichtzinnig deel aan het avondmaal.

Nu zal dat best met een bepaalde strijd gepaard gaan als je probeert om niet te zondigen en het zal een zaak van vallen en opstaan worden misschien, maar dat is wel wat anders dan BLIJVEN VOLHARDEN IN ZONDE, want dan doe je m.i. geen moeite om je daarvan te bekeren of zie je daar het nut niet van in. Dan bekommer je je niet om je zonden en zie je het nut er niet van in om je te bekeren van je zonden.

Door aan het avondmaal op de juiste wijze deel te nemen blijf je in Hem en Hij in jou, want anders kun je niets doen. Zonder Hem kunnen wij immers niets.......zo zegt de Heer, dan heb je geen deel aan Hem. Knipoog smiley

Duidelijk stukje, Sola! Daar ben ik het helemaal mee eens.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 23:13
BerichtOnderwerp: Avondmaal

IMRE695 schreef:
Ik wil graag aan het Avondmaal in mijn eigen kerkelijke gemeente, maar 'mag' dat niet, omdat ik nog geen 'examen' (belijdenis) heb gedaan. Waar maak je je druk over, zou je denken, want 'ja' zeggen op de nodiging aan te zitten aan de Tafel des Heeren, kan ik van harte. En in gemeenten waar Avondmaal voor iedere gelovige open staat, heb ik ook deelgehad aan het HA. Maar ja, hier mag het dan weer niet. Ik overweeg soms over te stappen naar een gemeente waar het open avondmaal is. Maar ja, dat voelt weer als de gemakkelijkste weg. Moeilijk....

Trouwens, waarom wordt het Avondmaal altijd 's morgens gevierd?
Zou het niet logischer zijn om het ook echt 's avonds te doen? Smiley die vol vragen zit

Eigenlijk kan ik dit niet zo volgen. Waarom zet je dan de stap niet, om belijdenis te doen?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 21:57
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARIO216 schreef:
Hopelijk nu wel !!

http://www.youtube.com/watch?v=XekXPgltpdU

Moest hiervoor effe voor de tweede keer kopieren en plakken (Belgie)

Eindelijk! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley M'n complimenten, Mario! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:59
BerichtOnderwerp: Waarom???

ALICE495 schreef:
Maar als je nou die gene waar je een relatie mee krijgt gereformeerd vrijgemaakt is en ik zelf zit bij een baptisten gemeente.
De bijbel en de gesprekken zijn niet het zelfde, terwijl het in mijn ogen het allemaal om 1 ding gaat lijkt mij.
Maar als je nu echt gek van die gene bent en de ander van jou. Wat zou je dan doen in dat geval?
Is er een mogelijkheid van slagen zon relatie?

Natuurlijk! Als je het over de kern van de Bijbel (het Evangelie) maar eens bent, kan er veel. Ik zou er wel moeite mee hebben, als iemand erg aan een bepaald kerkgenootschap vast zou zitten. Over kerkmuren heenkijken, lijkt mij alleen maar verrijkend.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 23 maart 2010, 17:13
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:55

IMRE695 schreef:
Paaskoekjes, sprits, kokosmakronen, gevulde koeken, hazelnootkoekjes, lange vingers, chocoladekoekjes, janhageltjes, fruitkoekjes, sultana's en niet te vergeten dikke plakken ontbijtkoek! Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley Lachende smiley

Erg off-topic ben je niet hoor, Imre. Jullie praten wel erg veel over eten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:54

INKA401 schreef:
imre, je hebt helemaal gelijk ... en moet nu eerlijk gezegd wel lachen om jou reaktie ... wat jij noemt het onzinhoekje .... helemaal mee eens, en mag natuurlijk best ... alleen verplaatste ik mij even in mijzelf ... en denk dan van ... oeps ... ik ben met werk en gezin zó druk dat mijn eerste reaktie was van ... pfffff wat een onzin ... zóó langdradig ... heb daar helemaal geen tijd voor om mij daar in te mengen, maar nu begrijp ik het wel hoor ... dank voor je uitleg ... snap je mij ook een beetje? ...
btw ... denk nou niet dat ik zón srieus typ bent hoor ... welnee joh ... ben en bouwvakker die hééél ruim denkt ... en kan mij wel vinden in zón topic als deze ... m.a.w. lekker doorgaan zoalang je er plezier aan hebt...
jij snap? Knipoog smiley

en uuuuh ... marijane ... nee over het eten en knuffels id idd geen hoog nivo ... is ook idd voor de fun, maar kun je héél kort op reageren ... op de tijd dat jou uitkomt ... jij ook snap? ...

Ik snap je hoor! Knipoog smiley Dus we gaan lekker verder met onzin verkopen, kan heel ontspannend zijn. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:38

HANNAH810 schreef:
ik kan er écht niets aan doen, sola, het gaat vanzelf........... Huilende smiley, smiley in tranen

En nu reageer je wel 1 keer. Je kunt het, Hannah! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:01

LEANNE226 schreef:
Briljant idee Hannah!

Heb je die dan nog niet, Leanne? Jij als Friezin? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 22:29
BerichtOnderwerp: Humor?!

MARIO216 schreef:
Soms hebben we het over onze schoolmeester Chris. Of hij er steeds zin in heeft om ons te corrigeren. Hij zal onze uitspraken ook door een bep. (humor)blik zien.

Chris moet wel humor hebben, anders hou je het beheren van zo'n site niet vol. Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 22:16

INKA401 schreef:
jéééétje luitjes ... weet je wat ik mij nu onderhand afvraag? ...
of jullie ook nog in jullie gemeenten sociale kontakten hebben ...
CM is toch maar bijzaak? ... sorry hoor maar als ik dit topic lees, is het toch héél veel onzin ... ik ben van deze club al ruim 4 jaar lid, en het nivo?
pfffffffffffff ... twas vroeger heeeeeeeel anders ... jammer ...
kom op luitjes verzin eens iets nieuws ... organiseer eens iets nieuws ...
ja, tkost je wél wat moeite, maar de voldoening is enorm kan ik jullie zeggen ... de gene die mij kennen weten wel waar ik over praat Knipoog smiley

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Lees je de andere, vaak wel serieuze, topics ook? En jij bent toch degene die hier vroeger bijna 'woonde'? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Over sociale contacten gesproken. Knipoog smiley En vind je een knuffeltopic en een topic over eten dan wel niveau Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 22 maart 2010, 22:22
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 22 maart 2010, 20:32
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Dit vind ik een heel mooi lied!

Opwekking 687 - Heer wijs mij Uw weg (Sela)

http://www.youtube.com/watch?v=kRXQCxwv6Ro&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 22:05

MARIO216 schreef:
Vandaar dat de humor van de redactie soms anders is dan de onze. Knipoog smiley

Is dat zo? Geef eens een voorbeeld. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 21:51
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?

JONATHAN890 schreef:
Ben ik ook helemaal met je eens hoor, maar soms is de toon die de muziek maakt beetje overweldigend

mekaar op gevaren duiden is goed.

Occulte zaken komen altijd op een slinkse wijze. Het is ook iets geestelijks wat plaatsvindt in t leven van ons mensen. Die geestelijke dingen zijn , indien ze van demonen en dergelijke komen helemaal niet goed, en brengen ons van god af.
Ik heb zelf ervaren in perioden van mijn leven dat dergelijke dingen je gebedsleven met God danig kunnen verstoren.
God wil ons hart, alle ruimtes in ons leven, niet ergens een plekkie overlaten voor een andere macht.
Als we God vragen ons leven te leiden, hem de ruimte geven die dingen ons te laten zien, zal Hij de plaatsen maar wat graag zuiver maken.

Een mooie aanvulling, Jonathan! Juist een ervaring van anderen (zoals jij ook hebt), kan een extra waarschuwing zijn. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 21:39
BerichtOnderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?

HANNAH810 schreef:
hoe zou t komen dat ik in de meeste reacties een stukje warmte mis???

Moet dat altijd dan, Hannah? Soms kan een waarschuwing, op felle toon gezegd, wel eens nodig zijn. Ook Jezus reageerde wel fel, als er iets gebeurde wat tegen de wil van Zijn Vader was. Ik denk aan de tempelreiniging. Stel dat je zoon loopt in de richting een afgrond, dan roep/schreeuw je toch ook ‘je moet stoppen nu!’ En dan zal er niet altijd warmte in je toon doorklinken. Als je het voorzichtig brengt, ben je te laat. Ik begrijp wel dat Sola, Chat en Cross op deze manier schrijven. Velen die het met ze eens zijn, waaronder ik, houden hun mond. Waarom eigenlijk? Is dat dan wel liefdevol? Ik denk dat het liefdevoller is, om mensen te waarschuwen. Er wordt veel met de mantel der liefde bedekt, maar ik vraag me wel eens af of we daar God niet tekort doen. Het verbijstert mij eerlijk gezegd, dat dit onderwerp zo’n discussie onder christenen oplevert. Naar mijn idee is de Bijbel heel erg duidelijk over occulte zaken. Het is levensgevaarlijk, om je met deze dingen bezig te houden.

In sommige kerken mag er wel eens meer gewaarschuwd worden, maar het lijkt alsof dat tegenwoordig niet meer mag. Niet dat ik zit te wachten op een bulderende dominee hoor, daar heb ik er vroeger genoeg van gehoord. Maar daar wil ik Chat, Sola en Cross ook absoluut niet!!! mee vergelijken. Ik heb respect voor de manier, waarop ze hun mening brengen. Waarom zouden we voorzichtig moeten zijn, als het om zo’n ernstig onderwerp gaat?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 21:30

MARISKA601 schreef:
humor.. was dat?

Dat weet jij wel, Mariska! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 21:29
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel

CHATULIEM619 schreef:
Deze uitspraak zet mij tot nadenken Mieke. Hoe zou ik mensen in de gemeente behandelen die homoseksueel zijn? Niet veroordelend in elk geval, want als de gemeente bezoeken, zijn ze in mijn ogen op zoek naar God. Het allereerste wat me dan binnenvalt, is dat ze gewoon mens zijn, en dat je in een sfeer van vertrouwen heel wat duidelijkheid kunt creeëren. Verder geloof ik dat God zelf met mensen aan het werk gaat, als ze onder Gods Woord komen, zullen ze ook beseffen wie God voor ze wil zijn. En ik geloof in herstel van ieder verwond hart. Zal ik het gedrag goed praten, nee. Zal ik ze wijzen op de weg van de Heer? ja. En verder zou ik graag de mens willen kennen, om hem te kunnen wijzen op Jezus. In feite dus geen verschil als met een ander mens.
Ik geloof ook niet dat ze mijn goedkeuring zullen vragen, ik geloof dat God hun weg zal leiden en hoop daar een bepaalde rol in te kunnen spelen.

Waar ik wel heel stellig in ben, is met het avondmaal. Dat zal helaas voor hen niet mogelijk zijn. Maar dat stel ik ook bij mensen die samenwonen.

Is heel duidelijk en ook liefdevol, Chat!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 21:08

GRACE585 schreef:
dus we houden de humor erin marijanne Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Lijkt mij een goed idee, Grace! Knipoog smiley Clown smiley Lachende smiley

Dat komt met ons wel goed! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:40

Een leven zonder humor, lijkt mij heel saai. Maar soms vraag ik me wel eens af, hoe het komt dat je de humor van de ene wel maar van een ander niet waardeert/begrijpt. Wanneer kan iets wel en wanneer ga je een grens over? Ik ben eens gaan googelen en vond het volgende artikel. Wie het interesseert, moet het maar eens lezen. 'k Heb niet het hele artikel gekopieerd, maar een gedeelte.

Goede humor, slechte smaak

In haar proefschrift onderzoekt Kuipers de sociale verschillen in gevoel voor humor. Welke rol spelen sociale achtergrondfactoren? Als uitgangspunt voor haar onderzoek nam ze de mop - een genre dat in Nederland zeer uitgesproken reacties oproept. Voor sommige mensen gelden moppen als slechte smaak, voor anderen is moppen tappen 'het summum van humor'. Voor dit onderzoek sprak Kuipers uitvoerig 32 willekeurige Nederlanders, onder wie zowel moppenliefhebbers als moppenhaters, over wat ze grappig vonden, en wat juist helemaal niet. Zij verspreidde verder een vragenlijst over moppen en humor, en verzamelde vele duizenden moppen. Uit dit onderzoek kwam naar voren dat de waardering van alle humor sterk afhankelijk is van de sociale achtergrond: sekse, leeftijd en vooral opleiding. Mensen met een lage opleiding associëren goede humor met sociabiliteit en gezelligheid, voor hoger opgeleiden komt het bij goede humor vooral aan op geestigheid en creativiteit. Verschil is er ook tussen mannen en vrouwen. Mannen zetten humor vaker in als machtsmiddel, bijvoorbeeld door moppen te vertellen, wat een vrij overheersende, typisch mannelijke vorm van humor is. 'Vrouwenhumor' is over het algemeen persoonlijker en coöperatief, concludeert Kuipers.

Toch heeft humor enkele algemene eigenschappen, aldus sociologe Giselinde Kuipers. Kuipers die promoveerde op een onderzoek naar moppen en humor. 'Er zijn vier belangrijke eigenschappen. Het gaat altijd om een breuk met een bepaald verwachtingspatroon. Verder is humor niet serieus bedoeld of iets dat niet serieus wordt genomen. Het derde aspect is dat waar je om lacht enigszins omlaag gehaald wordt, je maakt het iets minder belangrijk. En ten slotte is humor vaak gedeeld plezier.'‘Humor is in de eerste plaats leuk, een plezierige ervaring. Mensen lachen als zich iets voordoet dat niet werd verwacht, niet klopt, niet past of buiten de gebruikelijke orde valt. Veel grappige situaties gaan er bijvoorbeeld om dat iemand zich niet gedraagt zoals het hoort. Hij overschrijdt een grens en valt uit zijn rol.’ Zo omschrijft cultureel antropologe Giselinde Kuipers een aantal ingrediënten van humor.
‘Maar de leuke kant van humor heeft ook een keerzijde’, voegt zij daaraan toe, ‘want lachen is vaak uitlachen. Met een grap kun je iets belachelijk maken of iets omlaag halen. Veel grappen gaan dan ook ten koste van iemand en kunnen zeer onvriendelijk en asociaal zijn.’

Uit verschillende studies blijkt dat humor goed werkt tegen stress. Je kunt tegenslagen beter incasseren. Daarnaast veroorzaakt het een chemische reactie in je lichaam en geest. Door het onverwachte in humor worden extra endorfine, adrenaline en immunoglobine aangemaakt. Adrenaline zorgt voor een snellere hartslag en een grotere toevoer van zuurstof naar bloed en hersenen, waardoor je alerter bent. Endorfine stilt de pijn en immunoglobineverhoogt de weerstand en gaat bacteriën te lijf.

Via de volgende link, kun je het hele artikel lezen.

http://www.vpro.nl/programma/ram/afleveringen/16295147/items/16368632/
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:28
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart

SUSANNAH475 schreef:
oke ... ben toch benieuwd welke foto je bedoelt, de foto die ik in gedachten heb, daar zit ik volgens mij links Engeltje smiley
hahaha ... of de foto's van gisteren gelukt zijn ? tja, heb nog zo'n ouderwets rolletje ... duurt nog wel ff Knipoog smiley

'k Heb de foto nog eens goed bekeken, maar ik heb me denk ik vergist. De foto is trouwens gemaakt in Lunteren. 'k Heb nu iemand gevonden, die ook wel op je lijkt. Had je heel lang haar toen? En je zat aardig vooraan zeker? Jammer dat ik 'm niet kan scannen, had ik 'm op CM gezet. Zoek de bekenden. Knipoog smiley Waarschijnlijk halen ze mij er niet meer uit, want ik had toen krullen (nep). Dat vond ik toen kennelijk mooi. Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:28
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm

BULLDOG524 schreef:
nee tegen sommigen is geen kruit gewassen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Flauwe opmerking, Bull. Dit vind ik geen humor meer.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 22:22

MARISKA601 schreef:
het is de moeite waard om nog een keer 4-2d te doen.
misschien in de zomer dan.

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 22:01

SUSANNAH475 schreef:
Allereerst dank jullie Haas en Aernoudt voor het organiseren, was leuk om ook weer nieuwe gezichten te zien Knipoog smiley
Hahaha Marijan ... volgens mij ben ik inmiddels heel wat veranderd hoor ... Clown smiley ... kun je die foto naar mij mailen ? waar sta jij dan ? ik sta (zit g'loof ik Knipoog smiley) idd. vooraan ... uuuh liggen zei je ??? Clown smiley

Als ik de goede persoon voor me heb, lag je toch echt languit! Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley 'k Heb de foto helaas niet digitaal, maar misschien kan ik 'm een keer scannen. Dan hoor je het wel van me.

Zijn de foto's van gisteren een beetje gelukt?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 19:16

CROSSROAD317 schreef:
Vond het zeker een heel gezellig "kliekie" om mee samen te zijn in Arnhem. En busbaan, ik weet niks van een busbaan, wel van dropjes..... he Chat en Marijan.....
Welke verkeersregels, ging linksaf waar je alleen mocht oversteken, scheelde mij weer brandstof, dus ook weer goed voor het millieu Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verlegen lachende smiley
(volgens de TOM mocht het, dus geen enkel probleem (nu nog de vraag wie TOM is)) Clown smiley

De volgende keer gebruiken we mijn Tom maar, die weet vast beter hoe het moet. Knipoog smiley Lachende smiley Maar inderdaad Cross, elk nadeel heeft ook weer een voordeel. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 20 maart 2010, 19:16
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:39

GRACE585 schreef:
jullie allemaal hoor, Kussende smiley
bedoelde jullie tb van maris is echt ramp Boze smiley
inzameling nodig voor nieuw Clown smiley

Sorry, ik las Jill. Verraste, verbaasde smiley Zo zie je maar dat je op een forum zo misverstanden krijgt. Knipoog smiley 'k Vond het ook leuk jou ontmoet te hebben. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:26

MARISKA601 schreef:
Reed cross op de busbaan en door het rode licht?

Ik zeg niks. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:24

GRACE585 schreef:
ja hoor ,vond t leuk jillie ontmoet te hebben
Kussende smiley

En ons niet dan. Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:24

HAAS141 schreef:
bij deze wil ik iedereen bedanken voor de gezellige avond!
wij waren wat eerder weg .... (zijn ook niet meer de jongste Clown smiley )
maar ik hoop dat jullie het nog gezellig hebben gehad!

lieve groet aer & sas Kussende smiley

Bedankt voor het organiseren van deze avond, Haas! Ik vond het gezellig. Erg leuk om mensen, die je virtueel kent, in het echt te ontmoeten.

En Sussanah, ik heb je ontdekt op de foto van 23 jaar geleden. Volgens mij lig je vooraan. Je bent weinig veranderd hoor! Knipoog smiley Lachende smiley

Nog een tip voor Chat en Cross, bestuderen jullie voor de volgende keer eerst de verkeersregels? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Of zijn de regels in het noorden van land anders? Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Lachende smiley Het waren zeker gezellige ritten. Lachende smiley De dropjes smaakten ook goed. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 20 maart 2010, 13:25
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 00:17

HAAS141 schreef:
jill leuk dat je mee gaat!

marijan en rellok nog ovb ... ik zie jullie vanzelf wel verschijnen of niet Knipoog smiley
de rest tot morgen ... wij hebben er zin in! Coole smiley met zonnebril

Ik ga mee hoor en heb er zin in! Lachende smiley Tot morgen allemaal!

En Bob Knipoog smiley , ik hoor wel hoe laat je bij me bent hè. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 19 maart 2010, 00:18
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 ... 74 Volgende
Pagina 61 van 74