Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 juli 2013, 23:17
Onderwerp: Vakantie 2013
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | ehhh vakantie tis dat .... ben al jaren niet geweest ....
wie nodigt mij uit |
Je kunt beginnen met een weekendje "Google Earth"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 juli 2013, 23:16
|
|
|
ANNA415 schreef: | 8 dagen Jordanië |
Ga je ook naar Petra? Schitterende stad!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 juli 2013, 23:15
|
|
|
Op de camping, daar waar het mooi weer is. Kan in heel Europa zijn.....spannend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 juli 2013, 23:08
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Vergeet er ook niet mee op te staan. Verheerlijkt Zijn heilige Naam!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 juli 2013, 22:59
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
KLUS667 schreef: | Dank je, dank je! Jij bent de beste!! |
Oei, dat stomme gras ook......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 juli 2013, 22:58
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | laat deze tante lekker zo zijn ik gun je gewoon het beste |
Dank je, dank je! Jij bent de beste!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 juli 2013, 22:44
|
|
|
ANNA415 schreef: | wat?! waar?! ik heb er zo'n hekel aan als ik wat mis |
Er is niets mis, sommige tantes zijn gewoon een beetje nieuwsgierig
Maarre.....huh sinds wanneer komt mijn mail op het forum te staan Whoehahahahaha, ik stijg op (zal wel door de warmte worden)
Of het komt door die grassprietjes die onder m'n oksels kietelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 juli 2013, 12:33
|
|
|
ANNA415 schreef: | De verwarming aan met dit weer ???? |
Ja Anna, ik hou ook van jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 23:30
|
|
|
M'n CV up-to-date gemaakt en ermee gedaan waar hij voor bedoeld is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 juli 2013, 22:00
Onderwerp: Wat is ver ...
|
|
|
ANNA415 schreef: | ach ja en nieuw zeeland is nog altijd verder weg dan zeeland
de juiste man heeft vast wel een verre afstand voor mij over |
Precies, laat het initiatief maar aan de man over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 juli 2013, 16:06
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Is Ermelo-Harkema verder dan Harkema-Ermelo dan?
Ik ben sneller in (De) Harkema dan in Ermelo hoor, mijn trein rijdt over de Veluwe 130 km per uur. Psychologische afstand noemen ze het he, lol. Mensen uit de Randstad denken als ze naar het Noorden moeten dat de reis onoverkomelijk is. Ik sta in ongeveer twee uur in de Randstad maar andersom is kennelijk veel verder. Als je iets echt wilt, is het nooit te ver.
Thomas |
Ik ben sneller in Ermelo, dat is ongeveer een kwartiertje rijden met de auto op de snelweg voor mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 juli 2013, 20:00
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
JANE410 schreef: | Ja, ik heb ook een enorme teleurstelling achter de rug en merk dat ik er niet meer zo voor open sta. Maar gezien jouw leeftijd zou ik het nog wel weer proberen
Nee, ze staan niet zomaar aan je deur. Maar ik ken een vrouw, die kwam een man tegen in de supermarkt. Ze zijn al drie jaar samen.
En weer een andere bekende van mij (weduwe) ging naar het kerkhof naar het graf van haar overleden man. Daar was ook een wedunaar die naar zijn overleden vrouw ging. Ze raakte aan de praat en het is net een sprookje, ze kregen een relatie en zijn inmiddels getrouwd
En in mijn gemeente kwamen eens 2 mensen naast elkaar te zitten (ze kenden elkaar niet) spraken wat met elkaar en ja, ook zij zijn in het huwelijk getreden.
Succes verhalen, maar het gebeurd gewoon
En op een dating site gebeurd er volgens mij zo weinig |
Dus de moraal van het verhaal: erop uit; niet mailen, maar face2face. Supermarkt in, niet een kar vol kopen, maar meerdere keren per dag een paar artikelen......
Praktische vraag: zou het extra helpen als ik een bordje om m'n nek hang met de tekst "ik zoek vrouw" of "Klus zoekt vrouw"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 juli 2013, 19:50
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tja wat is ver? Ik rij rustig alleen naar Zwitserland, dus is Friesland of Zeeland dan ver?
Maar heb ik wel zin om naast m'n drukke baan in het weekend ook nog een boel kilometers te maken? |
Maar...als die prins of in sommige gevallen holbewoner nou wel ver weg woont? Een spreekwoord luidt toch niet voor niets "wat van ver komt is lekker"
Ik ben erg gehecht aan mijn geliefde woon- c.q. geboorteplaats, maar als ik ooit voor eeuwig mag "thuiskomen", dan overleef ik die paar jaartjes tussendoor in een andere (verrre) plaats ook wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 22:31
Onderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
|
|
|
Vreemd hè, geen match kunnen vinden? Of zijn we gewoon te kieskeurig en denken we door te gluren naar een foto en een sumiere omschrijving te lezen te kunnen filteren? Tuurlijk, ik filter ook alle getrouwden, jonkies, oma's, bepaalde kerkelijke achtergronden en rokers eruit. Je zoekt toch ook iemand die een beetje in je straatje past??? En dan heb je een match....dan moet er nog wel een klik zijn.
Terug naar eenzaamheid......ik heb best een groot aantal vrienden. Maar op momenten voel ik me toch wel alleen...... Ik wil m'n vrienden ook niet tot 'last' zijn. Op momenten als de 1e lentedag willen zij bv ook met hun gezinnetje zijn, daar ga je niet tussen zitten.. In je eentje een rondje fietsen heb ik ook zo bekeken en zo kan ik nog wel ff doorgaan.....
Ik ben ook blij dat ik m'n liefde aan m'n kinderen kan geven. Op dit moment staan m'n kinderen op nr. 1, maar als ik een lieve vrouw zou ontmoeten, zou zij zomaar de kinderen kunnen evenaren. Maar dat is ook hele andere liefde hè? Maar ja..zover ben ik nog niet.
Ik ben ook blij met m'n vrienden op CM, ff lachen om bepaalde reacties, lezen dat je niet de enige bent die tegen bepaalde dingen aanloopt en ook even je ei kwijt kunt....zoals nu.
CM-vrienden bedankt!! Ik hou van jullie allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 17:40
Onderwerp: straatkrant
|
|
|
RENS466 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik de vorige reactie bekrompen, als iedereen zo gaat denken kunnen ze bij het Leger Des Heils wel inpakken. Als die mensen er de hele dag staan en er wordt geen straatkrant verkocht denken ze ook aju, ga wel ergens een joint roken of een tankstation iets gappen. |
Zo zo, duidelijke stelling......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 21:46
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
TABULA699 schreef: | Voor ons is het vandaag de eerste echte vakantiedag (ja wij zijn heel vroeg dit jaar)...helaas gaan we niet weg (Nou ja heeft een goede reden hoor dus heb het er voor over), maar met dat hele mooie weer gaat het vast allemaal lukken, dus ik hoop dat het nog een tijdje blijft aanhouden .
Vandaag gaan we op geocachen per fiets en misschien nog even lekker zwemmen bij de plas tegen avondetenstijd. |
Zwemmen = Geocachen =
Laatst aangepast door
|
KLUS667
|
op maandag 8 juli 2013, 21:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 21:45
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik was het niet van plan maar heb het wel gedaan: in mn arm gezaagd met de takkenzaag terwijl ik een dode brem probeerde te verwijderen uit mijn oerwoud |
Auw! Was jij ook niet degene die de vorige keer het snoer doorgezaagd heeft? Bekijk het van de positieve kant: beter zo, dan andersom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 22:14
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | wisten jullie dat ik op zoek ben naar ander huis, want de duiven gaan niet weg netzo min het baasje |
O.......vroeg ik net of je de duiven water hebt gegeven......maar als ik het zo lees, is de liefde met de duiven toch echt over
Suc6 met de huizenjacht!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 22:12
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | het mooi weer is en de ezels extra water krijgen hier in de straat ... |
Vergeet je de duiven ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 00:52
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Oh Ik dacht toch echt begrepen te hebben dat die ene knappe wegwerker of hoe je zo iemand ook noemt, dwars door de gasleiding heen ging met zn machine. Haha maar ik kan het natuurlijk wel helemaal mis hebben. Er gingen hier ook wel geruchten dat een zeker heerschap vor het eerst sinds een week naar de wc ging Ik had er in elk geval niets mee te maken |
Een zekere P. Rins op een paard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 15:47
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
PETRA373 schreef: | Vind het ook maar raar een groen drankje, vreemd, wat zou er in zitten
Misschien wil ik het wel niet weten
Gewoon fles gevuld. Uit sloot? Of kikkers in blender gedaan. Of het drankje is al heeeel heel oud
|
Dreft! Oeps....reclame
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 12:49
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
|
|
|
Ook hier weer eenzijdige berichtgeving. Lijkt de NOS wel....
Ik lees hierin dat ouders van niet gevaccineerde kind(eren) een herinnering krijgen met tevens een aanbieding dat ze zelf niet langs hoeven te komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:26
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankjewel allemaal! Vooralsnog ben ik zo ziek als een hond Griep te pakken, maar de jongens hebben zoo lief een lekker flesje parfum gekocht van Cacharel en gaven dat vanmorgen, en van Sem van 5 kreeg ik een prachtige tekening met lieveheersbeestjes er op geplakt, wat hou ik van mijn drie knullen!! |
Ik huil met je mee
Héél véél beterschap en een fijne vakantie!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 06:29
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Mamaloe van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijne dag toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:52
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
Gaap Poe poe Ik ben moe Welterusten vrienden en vriendinnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:41
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
PETRA373 schreef: | Je bent ook nog steeds welkom voor een barbequene hier frank, iets wat ik hoelang geleden al gevraagd hebt zal er geen gehakt ballen opdoen |
Doe ook maar een paar van die kleffe ballen rijst. Ben je wel goed in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 19:50
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | dan moet je 27 juli naar Ede komen |
Ja......en dan jullie was wegstrijken? Nee dank je de koekoek, dan komt er voor de mannen geen vlees aan te pas. "Echt waar Klus, wij strijken ons ondergoed en sokken altijd hoor en voor de hygiëne dragen wij ze 1x per jaar. Dit is slechts was van 10 maanden."
|
|
Naar boven |
|
|