Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 16:49
Onderwerp: Flevo Festival
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dank je wel... Je hoort en leest regelmatig wat over de New Wine conferentie, vandaar.... Maar wat is het verschil dan tussen de New Wine en de Opwekking? |
eehhmmmmm...dát vind ik een goede vraag Willemijn. Ik ken beide alleen van hetgeen ik op internet lees en ik zie veel overeenkomsten....de verschillen zie ik dus niet zo goed. (en ik heb nog wel een nwe. bril! ) Mss kan iemand die beide conferenties kent, hier antw. op geven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 16:11
Onderwerp: Flevo Festival
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het Flevo festival nu hetzelfde als de New Wine conferentie? Of raaskal ik nu een beetje? |
Nee, het zijn 2 verschillende evenementen Willemijn. Flevo is met name gericht op de jeugd terwijl New Wine vergelijkbaar is met het Opwekkingsweekend wat pas geweest is... En of je het 'raaskallen' moet noemen? vind ik persoonlijk nogal mevallen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 14:55
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Is die pan nou nog schoon geworden...of zit je nog steeds in de keuken
Ik heb zojuist een frisee gebakken.......t had en taartbodem moeten worden maar ik vergat de bakpoeder Dus ik zit nu ook in de keuken, bij bodem nummer 2, voordat ik die vergeet uit de oven te halen. Ik ben zooooooo blij als ik verhuisd ben en ik mn gedachte weer bij mn gewone bezigheden kan houden. |
Sssssttttt.......niet doorvertellen, maar ik ben gisteravond lui geweest! 'k Dacht: weet je wat, ik knal er gewoon wat water in...dan weekt ie vanzelf wel schoon...maar toen ik vanmorgen in die pan keek, zag het er nog nét zo 'gezellig' uit als gisteravond. 'k Had ook naar jullie moeten luisteren, toch Enne..ik ben blij dat ik niet de énige kluns ben! Maar 't is zó begrijpelijk! als je aan tig dingen tegelijk moet denken...vergeet je er wel eens één. Nog best knap, dat 't maar één ding is. (of 2...of.. )
p.s: (15 min. later dan bovenstaande:) t pannetje staat op...met soda én waspoeder (waarom 2x doen als 't in 1x kan? )...dus ga ik op m'n krukje zitten..in de keuken.....
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op zaterdag 9 juli 2011, 15:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 22:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een kluns...mag ik dat zeggen? |
jij mag dat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | en oppassen dat je het zooitje niet laat overkoken he. Dan is je gasstel ook nog verbrand. |
ja dat kan dus ook nog! nu weet ik het zéker: 'k ga in de keuken zitten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:14
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Als soda niet helpt kan je hem nog vol met water zetten en een schep waspoeder er in gooien, half uurtje zachtjes laten koken, en meestal is het dan wel schoon. |
dan zal ik er maar niet bij weglopen....voordat dát ook weer aanbrandt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 21:10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb van alles aan laten branden, van aardappel tot pannelap, maar gekookte eieren aan laten branden is me nog nooit gelukt. |
ik dacht óók dat me dát nooit zou lukken! ik voel me dan ook bijzonder....stóm! Maar als ik naar die pan kijk...? moet ik toch concluderen dit níét gedroomd te hebben! (de soda maar eens gaan zoeken...!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik zou hem eerst met (voldoende water...... ) en een flinke schep soda laten doorkoken, maria; grote kans dat je het meeste vuil dan al kwijt bent; dan een brillo schuursponsje erdoor en voila........
(zoiets zou mij nou nóóóóit gebeuren; hier brand nooit niets aan!) |
Geweldig! Ga ik proberen enne...kan ik dan bij jou in de leer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:42
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik vind je bijzonder knap
Geen idee hoe je nu eieren aan laat branden |
nou...eieren koken...die stuk gaan in de pan..poosje wachten...en je hebt een pan die schoongebikt moet worden met een beitel! (of zal ik 'm gewoon weggooien...?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:40
|
|
|
PIETER649 schreef: | bijzondere kluns |
u is goed met woorden! voel me vereerd, dank u!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 19:11
|
|
|
.....ik voor het eerst in m'n leven eieren heb laten aanbranden? nee, geen gebakken eieren, maar gekookte! 't is me wat... ben ik nou een kluns of bijzonder?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 17:15
Onderwerp: wat voor karakter zoek jij in je nieuwe partner ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Leuk Maria....heel herkenbaar....
Hier zit een mens...die heel veel dezelfde overeenkomsten heeft zoals jij!!!!
Ik voel me echter ook maar gewoon.... Maar met name ook mijn kinderen....zeggen...MAM...je ben een topmens!!!! |
'k Ben blij dat je het herkent, Zeeland! Enne... ik zeg het ook tegen je: je bent een tópmens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 16:20
|
|
|
De omgekeerde vraag van Roady: 'wat heb jij een ander te bieden', heeft me aan het denken gezet. 'k Heb er dus een paar uur op lopen 'kauwen'...en ik kwam tot te volgende conclusie (voor mezelf dan hè?) Je hebt iemand nodig die enerzijds tegengesteld is...omdat je juist die eigenschappen bij jezelf graag zou willen zien, én je hebt iemand nodig die in sommige dingen hetzelfde is als jij. 't Is trouwens een lastiger vraag om te beantwoorden dan de vraag wat je in een partner zoekt! Behoorlijk confronterend...want nu moet je je eigen 'kwaliteiten' benoemen. Mijn eerste antwoord op jouw vraag, Roady, was dan ook: 'niets'. Want ik ben maar gewoon ik, niet bijzonder, een '13 in dozijn 'meisje'. Wat heb ik een partner nu te bieden, wat een ánder niet heeft? Niks..denk ik dan. Je vind me leuk, of niet. Vervolgens ben ik wat dieper gaan denken en ik kwam op het volgende:
* Ik ben lief (zeggen mijn kinderen en vrienden dan hè? Vind ik zelf dus niet!) en wel eens té lief....waardoor ik mijn grenzen niet kan bewaken. - ik zoek iemand die me helpt om mijn grenzen te bewaken! * ik zorg gráág voor anderen, en ben het zorgende type...en als je me nodig hebt, bén ik er. - 'k heb iemand nodig die me helpt om mezelf te zien * ik neem het leven, de mensen serieus... - dus zoek ik iemand die me helpt om te relativeren * ik ben zachtaardig... - dus zoek ik iemand die sterk is en me beschermt * ik kan wel 5 dingen tegelijk doen en regel graag dingen voor anderen... - dus heb ik iemand nodig om tot rust te komen * ik kan goed luisteren en me in jou inleven... - ik zoek iemand die naar mij wil luisteren (dit is dus dat gelijkwaardige!) * ik ben een levensgenieter en nog steeds een beetje rebels... - wie houdt mij in toom..in liefde? en wie wil er met me mee genieten? * ik maak graag een 'thuis' voor je, en de kinderen... -dus zoek ik iemand die een thuis zoekt...én mij een 'thuis' biedt! * ik ben een knokker, geef nooit snel op en als jij iets hebt, dan knok ik met je mee... - wie helpt mij om mijn vuisten (soms!) te laten ontspannen...?
Tenslotte....'k ben maar gewoon 'ik'...en daarmee is alles gezegd.
Zoals jullie kunnen zien, zoek ik tegengestelde én gelijkwaardige dingen in een partner! Maar hoewel dit bést eng was om op te schrijven...want het is net of je een advertentie voor jezelf aan 't schrijven bent... wilde ik toch eerlijk antwoord geven. Roady, dit was een goede les, een spiegel..en ook heel verhelderd. Voor mij in elk geval wél!
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op vrijdag 8 juli 2011, 16:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 11:20
|
|
|
ROADY641 schreef: | Misschien is een betere vraag:
Welk karakter zou jij je partner willen bieden?
Wat je in een ander zoekt, zou je misschien zelf eens willen zijn (diep van binnen)... |
Een héle goeie Roady! Ik denk dat je gelijk hebt en hier ga ik eens een poosje op 'kauwen'...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 20:28
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
'k moet steeds aan mijn vader denken...die een aantal jaar geleden is overleden. 't Was in deze tijd v/h jaar.. en dit lied heb ik toen uitgekozen bij het uitdragen, naar het graf... http://www.youtube.com/watch?v=j_y9tjpqt6Y
maar ik vind het gewoon een prachtig nummer: 'coming home....'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 15:59
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio.... mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317 knotjevee106, 50 jaar, regio 071 jasmein464, 50 jaar, regio 078 de drie "schone gezusters"; ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid) eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid) marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid) angelique327 [voormalig lid]
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318 bas917, 53 jaar, regio 0166 marc149. 39 jaar, regio 0318 kwispel011, 65 jaar, regio 0172 leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog .... jacob817, 53 jaar, regio 0318 eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar) Hendrik447 pimpernel883 44jaar, regio 030 dirkjan078, 44 jaar, regio 0575 jonasveve733, 51 jaar, regio 070 marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.)
als ik met iemand mee kan rijden vanuit Overijssel, wil ik me ook graag opgeven, anders gaat 't me niet lukken. Maria576 (regio 038)
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op donderdag 7 juli 2011, 16:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 11:17
Onderwerp: Getrouwd zijn en op een datingsite staan .
|
|
|
ANITA695 schreef: | MAG IK NU VRAGEN OM TE STOPPEN MET VRAGEN IK ZAL PROBEREN T UIT TE LEGGEN JA IK BEN BANG VOOR AFWIJZING EN T GEBEURD JA IK WAS BANG MIJN GEZIN KWIJT TE RAKEN EN T GEBEURD JA IK WAS ALS DE DOOD DAT MIJN RELATIE STUK ZOU GAAN EN T IS GEBEURD EN JA IK HEB HULP NODIG EN DIE KRIJG IK OOK WACHT OP EEN TELEFOONTJE MAAR HEB AL HEEL VAAK DE BOODSCHAP TE HOREN GEKREGEN NIETS MIS MET JOU JE SNAPT T ALLEMAAL WEL GOED EN DAN ZEGT DE PSYCHIATER JE HOEFT NIET MEER TE KOMEN iK SNAP ALLES WEL MAAR IK KAN T BIJ NIEMAND GOED DOEN DAT IS GEEN GEVOEL DAT IS VOOR MIJ WERKELIJKHEID IK VERLIES ALLEEN MAAR EN DAN VRAAG IK GOD OP MIJN KNIEEN DOOR BIDDEN SMEKEN EN SCHREEUWEND HART WAT MOET IK DOEN IK KREEG GISTEREN DE TEKST 1 SAMUEL TE LEZEN EN DAN ZIE IK DAT GOD T GEEFT DAAR HEB IK WEL VERTROUWEN IN MAAR IK LEEF OOK HIER EN IK ZOU OOK GRAAG VRIENDEN HEBBEN MAAR T GAAT NIET EN JA DE WERELD DOET ME ZEER OOK AL BEDOELEN ZE T GOED T FIJT DAT IK NIET REAGEER IS DAT IK NU EERST WIL NADENKEN VOOR IK IETS ZEG IK WIL ANDEREN NIET PIJN DOEN MAAR ZO GRAAG BEGRIP NIET MEER NIET MINDER EN JA IK HEB T OP DE VERKEERDE MANIER OPGEVAT OPGEPAKT EN DAT SPIJT ME TEN DIEPSTE EN VOOR JOU BEDOEL IK ANNETTE EN PIETER T SPIJT ME ECHT WAT IK HIER TEWEEG HEB GEBRACHT T WAS NIET DE BEDOELING ZO IK HOOP DAT JULLIE VERGEVEN KUNNEN IPV STEEDS MAAR TE ZEGGEN HOE EN WAT ENDAT WE DIT NU KUNNNEN SLUITEN IK VOEL ME VANDAAG EEN GEZEGEND MENS GOD HEEFT ME DE RUST GEGEVEN DIE IK NODIG HAD EN NOG EVEN TER ATTENTIE IK HEB BORDELINE DAT WIL NIET ZEGGEN DAT IK GEK BEN IK HEB EEN PROBLEEM MET JUIST MENSEN EN IK HOOP VAN CHRISTENEN BEGRIP VOOR MIJN PROBLEEM ALS DAT KAN IK BEN OPZOEK EN GOD LAAT ME HIERDOOR ZIEN WIE IK BEN DAT IS GOED VOOR MIJ T COMENTAAR ALLES HEB IK TOT NU TOE GELEZEN EN IK HAAL ER WEL UIT WAT ER VOOR ME IN ZIT WAAR IK IETS AAN HEB EN IK WIL DE MENSEN DIE T GOED BEDOELEN DANKEN VOOR HUN BIJDRAGE iK STOP MET VRAGEN BEANTWOORDEN WENS IEDEREEN GODS ZEGEN VOOR DE TOEKOMST VEEL LIEFDE VOORSPOED EN GELUK
LIEVE GROET ANITA |
Lieve Anita,
God hoort jouw schreeuw om liefde, vriendschap en een mooi, gezegend leven. Ik wens je God's grote, liefdevolle zegen meis! En ook al voel je je rot? Weet dat dát een gevoel is wat ooit weer verdwijnt...maar weet óók dat HIJ erbij is, op welk moment van de dag ook. Dát verandert niet, nooit. Dat geldt voor jou, voor mij en ons állemaal hier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 09:06
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Visser, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 'k Wens je een fijne, mooie en gezellige dag toe...! God's zegen voor het komende jaar!
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op donderdag 7 juli 2011, 12:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 16:51
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HERMAN388 schreef: | zoekt een naald in de hooiberg. Ik hoop dat het snel vind. Kijkt vooral naar de marktplaats, misschien staan jullie fiets te koop |
Ja, dat had ik ook al bedacht...ga ik zeker doen. Nooit geschoten, altijd mis..toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 13:35
|
|
|
MARY052 schreef: | Echt balen Maria! Sterkte ermee.
Groet Mary |
Thanks Mary! Nu maar weer een poosje zoeken samen...al ben ik realistisch genoeg om te denken: 'die zien we nooit meer terúg!' (en het was juist zo'n mooie/goede fiets....zucht....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 12:12
|
|
|
...dat we er nét achter komen dat de fiets van mijn dochter is gestolen! (en dát terwijl ze gisteren nog tegen me zei...dat háár fiets hier niet gestolen zou worden. Had ze het maar nóót gezegd..... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 12:04
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANITA695 schreef: | Hallo maria
Gefeliciteerd hoor ik ben blij dit te horen eindelijk begrip in de wereld waar het nog al aan schort hier. Maar in gedachten vier ik met je mee En wens ik je Gods zegen En dat je nu de rust hebt niet meer te moeten heerlijk Genieten van al wat je kan en mag Ik begrijp je wel hang de vlag maar uit dank God in je gebeden Hij zal je zegenen
lieve groet anita |
Dank je wel Anita! t Is dat ik die vlaggemast nergens aan kan vastmaken, anders ging die vlag idd. uit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 juli 2011, 11:05
|
|
|
WAT BEN IK BLIJ!!!!!! Zojuist een gesprek gehad met mijn reïntergratie consulent bij de Gemeente. Volgens hen kon en moest ik aan het werk, ondanks het feit dat ik al ruim 10 jaar reuma heb. Ondanks keuringen en adviezen om mij volledig af te keuren, vond de Gemeente dat ik wel aan het werk kon. Veel spanningen dus voor mij en mijn gezin omdat ik steeds opnieuw moest solliciteren. Sinds vanmorgen....ben ik ontheven van mijn sollicitatieplicht!!!! ZE hebben MIJ EINDELIJK GEHÓÓRD en nemen mij, mijn pijn en vermoeidheid hierdoor, serieus! Ik kan niet beschrijven wat dit voor mij betekent. 'k Ga mezelf maar eens flink in m'n arm knijpen denk ik .....of misschien maar een taartje kopen. Want ...dit is een dag om feest te vieren maar vooral: om dankbaar voor te zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 00:39
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Willemijn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een héle fijne dag toegewenst met véél zonneschijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | maar goed dat die vis zijn nek niet heeft gebroken door die val... |
Tja, dan had ik 'm moeten spalken....en was ie een stokvis geworden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:08
|
|
|
Bijzonder...dat was het: 'k was de vissenkom van m'n dochter aan het schoonmaken en de drie vissen zaten in een emmer....te wachten op hun schone kom. Het water moest nog op temperatuur komen, t was nog te koud om ze terug te zetten dus ging ik de badkamer schoonmaken. Toen ik weer beneden kwam, een uur later...lag 'Nemo', de goudvis, op de grond, ...naar lucht te happen. Zélf uit de emmer gesprongen notabene! 'k Dacht: o boy...dat redt ie nooit! Toch heb ik 'm bij zijn staart gepakt en teruggezet in de kom en ja! Nemo zwemt weer rond! 'k Ben nog verbaasd...en vind 't een héle stoere vis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 15:37
Onderwerp: liegen of een leugentje
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Wij zeggen altijd je hebt lieve en mooie baby's. Alle baby's zijn lief, maar sommigen zijn mooi. Dus als je zegt.oooowwww...wat een lieverdje, mag je gerust bedoelen dattie oerlelijk is, maar je zegt het niet |
Kijk, dát had ik toen moeten zeggen! Het enige wat ik toen dacht was: 'hoe ga ik dit aanpakken...wat moet ik nu zeggen, want zeggen dat ie mooi is? Dat kán ik gewoon niet!' Goeie leer voor de volgende keer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 18:21
Onderwerp: liegen of een leugentje
|
|
|
ik denk nu ook aan het voorbeeld dat Abram loog over Sara, toen ze in Egypte kwamen. Ze moest vertellen dat ze Abram's zus was, i.p.v zijn vrouw. Tot twee keer toe. Ik heb weleens gedacht: 'waarom deed Abram dat? God was toch mét hem?' Het heeft me altijd gefascineerd....
Liegen is niet goed maar we doen het állemaal. Ik weet nog dat ik eens op kraambezoek was bij een stel vrienden, dat met óntzettend veel moeite een kindje had gekregen. De baby was foeilelijk, 'k had nog nooit zó'n lelijke baby gezien! Ik kreeg het mijn strot niet uit....het zeggen dat het een mooie baby was. 'k Heb geloof ik iets gezegd van: lijkt op z'n vader...maar mooi? nee, ik kón het niet zeggen. Ben ik altijd eerlijk? Ik zou graag 'ja' willen zeggen maar ik weet dat het niet zo is. Soms lieg ik gewoon tegen mezelf! Omdat ik iets nog niet onder ogen wil/kan zien. Mijn ogen dus sluit voor de waarheid en mezelf soms liever 'in slaap sus' met een vriendelijke leugen...i.p.v wakker te liggen door de harde waarheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 21:46
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Kampen: met de kinderen op het balkon en het spektakel bekijken, ervan genieten. Hè,hè...het onweert en regent pijpestelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:48
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Kampen: 33 graden en het is zó enorm heet in de keuken, - de zon staat er al vanaf 12 uur vanmiddag op en daar heb ik geen zonwering- dat we er niet kunnen staan. Koken is geen optie, dat wordt dus een boterham...net als gisteren. (leg er een rauw ei op en het bakt zichzelf wel.. )
|
|
Naar boven |
|
|