ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 14 april 2013, 13:04
BerichtOnderwerp: single, nooit getrouwd of toch gescheiden?

LIES146 schreef:
Ik heb die tip ook wel gekregen, aangezien het aantal reactie nihil blijft. "Joh, zet t stuk van gescheiden zijn niet bovenaan in de statistieken maar meld het dan ergens onderaan bij 'wat wil je nog meer kwijt'. Dan lezen ze misschien wél je hele profiel." Ik heb het nog niet gedaan, weet of niet of ik dat zo doen, tegelijkertijd vind ik het ook wel lastig dat mensen niet naar 'mij' kijken maar naar mn burgelijke staat...

Waarom zou je een relatie willen starten op basis van een leugen?Je bent wie je bent,met je verleden,als je getrouwd bent geweest en gescheiden dan is dat een feit,klaar Knipoog smiley
Staat het de ander niet aan dan gaat hij maar verder zoeken.Jij bent het waard iemand te treffen die jou op waarde schat,die door je verleden heenkijkt en je ware ik wil leren kennen.
Met iemand die jou afwijst op basis van 1 woord wil je toch helemaal geen relatie beginnen?Die selecteer je er dus handig uit door je profiel eerlijk in te vullen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 8 april 2013, 22:40
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

PETRA373 schreef:
Das balen, wat dat betreft was er niets mis met het oude systeem, toen we nog niet hoefden te pinnen en gewoon allemaal contant betalen, geen pin automaten etc.

Verleden tijd he,tanken bij onbemande pompen,zelf je boodschappen scannen en pinnen.We moeten steeds zelfredzamer worden,als je dan ineens zonder betaalmiddelen zit besef je ineens weer hoe beperkt dat eigenlijk is........

Het is geen drama,alleen maar irritant Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 8 april 2013, 16:45

Pas geskimmed,daar sta je dan met je boodschappen,voor joker en met de schrik in de benen Boze smiley

Vorige week is vriend al geskimmed dus daar deed ik de boodschappen voor.......en nu ik zelf........morgen maar op zoek naar een bankfiliaal(bestaan die nog???) zodat er leefgeld gehaald kan worden(kan dat nog,zonder een pas geld halen bij de balie???) tot alles geregeld is,rekening aanmaken(en alles maar dan ook werkelijk al je betalingen overzetten naar een nieuw rekeningnummer)Passen,rekeningnummers en codes aanleveren duurt ongeveer een week........

Meeeeeeeeen,wat ben ik pissed Woedende smiley

Leanne,hongerig Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 1 april 2013, 22:28
BerichtOnderwerp: Het weer

Heerlijke lange fietstocht gemaakt,was soms afzien door de harde wind maar daar wordt je heerlijk rozig van!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 maart 2013, 16:37
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Knetterhard zingen Clown smiley

omdat ik beter kan horen,zonder hulpmiddelen!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 maart 2013, 16:22
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

Winterstamppot! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 maart 2013, 09:52
BerichtOnderwerp: Festival 3-16

Op 4 mei is er weer het Festival 3-16 in Ureterp(Friesland)

Je betaald maar 3 euro voor een kaartje en krijgt voor die 3 euro een consumptiebon.Vooraf reserveren is raadzaam!

Optredens van o.a. Sela,Trinity,Martin Brand.........

http://www.festival316.nl/

Ik kan zelf helaas niet maar wilde jullie dit geweldige(en goedkope Knipoog smiley )uitje niet onthouden.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 maart 2013, 17:49
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

JOL252 schreef:
Jol ... valt al bijna in slaap na bevalling van een deel van aangifte 2012.

Makkie joh,3 minuten Knipoog smiley Ik heb een VT2012 aangevraagd toen ik alle gegevens had dus ik heb de centjes al binnen.De aangifte is nu een eitje..........

Ik neig meer naar Spartacus dan naar LOT...........hoe zou dat nou komen? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 maart 2013, 15:50

HERMAN388 schreef:
Over 3 maanden is er weer zomer hè, ga je dan zwemmen bij de Noordzee Smiley die vol vragen zit

Ik mag hopen dat je je vrouw beter behandelt........je kunt hier niet blijven daten/verloven/trouwen he Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 12:10
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

GERRIT084 schreef:
heeft niets te maken met planeet Gefrustreerde smiley maar met Coole smiley met zonnebril afzetten, of ogen open doen Verraste, verbaasde smiley

Hij mot hier op hoor,achter de ramen is het zelfs errug warrum Coole smiley met zonnebril

Ik vlieg en ren........en ben weer weg.........ZZZZZZZZZOEF Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 11:31
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben

GERRIT084 schreef:
Je hebt rugzakken en rug zakjes, en hoeveel die ander, van die bagage kwijt wil, sommige rug zakjes zijn niet te legen, en hoeft ook niet altijd.
Je kan ook helpen die ander te dragen, maar je moet in veel gevallen ook wel geduldig zijn.
Als je te veel op jezelf gericht bent, en vooral jezelf het naar de zin maken, kan je het vergeten, het kan vaak leiden tot onmogelijke situaties

Maar het is ook maar net, hoeveel die ander van dat rug zakje wil delen sommige hebben een niet afwijkende binding met een rugzak, en houden die vast.
Daar kom je niet tussen, wat de reden ook is, en willen er perse geen afstand van doen, daar kom je gewoon weg niet tussen.
Dan kan je er beter mee stoppen, niet omdat je dat wil, maar om onnodig leed te voorkomen, bij die ander, maar ook bij jezelf.

Mooi gezegd Gerrit.
Bovendien ziet niet iedereen zijn of haar verleden als een last maar als levenservaring.Mensen mogen alles van me weten maar ik heb geen rugzak,ik sleep niets mee,ik ben vrij.Dat wens ik anderen ook toe!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 maart 2013, 10:23
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

Uurtje plukken,verven en lakken(vrouwenpraat) en het voorjaar kan beginnen! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 18:25
BerichtOnderwerp: de wil of klik verliefdheid de ware?

FRANKT627 schreef:

Ook als weduwe heb je een ex. Ja, ik weet het: hij of zij is niet meer aanwezig in dit leven. Toch wil het niet zeggen dat die 'ex' aanwezig kan zijn. Ik zou het zelf een beetje raar vinden indien je ex-man of vrouw die overleden is niet meer aanwezig zou zijn in je leven. Ongeacht of je nu al alleen of met een partner door het leven gaat.

Er mag best gepraat worden over een ex. Het mag echter niet je leven overheersen. Iemand die te veel leeft in het verleden heeft niet zo veel oog voor het 'nu' en de toekomst. Zowel een scheiding als een overlijden zorgt voor een pijnlijk rugzakje. Dat rugzakje geeft niet alleen kwetsuren op je rug maar ook op je ziel. Dat is nu eenmaal normaal. Uiteindelijk moeten we toch verder gaan. We moeten dan het verleden een beetje relativeren, verdringen en vooral een plaats geven. Of zie ik het te simplistisch?

Nee je denkt goed hoor.Het verschil is dat in het leven van een gescheiden persoon de ex vaak nog lijfelijk aanwezig is,hetzij door de kinderen hetzij financieel etc.Om verscheidene redenen zijn daarom die relaties bij mij mislukt,ik vond het erg moeilijk om vertrouwen op te bouwen door(negatieve) verhalen van exen en zijn kinderen maar je kunt niet om die personen heen,ze maken deel uit van zijn leven.
Dat lag dus niet alleen aan hen maar ook aan mij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 11:47
BerichtOnderwerp: verschuilen mensen zich soms achter god ?

BERENDJAN590 schreef:
Maar als god het behaagt dan gaat het lukken en vind je de partner voor het leven

Als je relatie mislukt ligt het niet aan jou maar heeft het God niet behaagd?
Dit vind ik nou juist verschuilen,de verantwoordelijkheid volledig bij God leggen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 4 maart 2013, 19:09
BerichtOnderwerp: de wil of klik verliefdheid de ware?

ROADY558 schreef:
Verliefdheid is het snuffelen van 2 zielen aan elkaar... Het spettert en knettert... Angst en liefde raken elkaar... de spanning is heerlijk....
Dat verlangen dat door de ander wordt aangewakkerd....
En met het nemen van het risico, komt de overgave....
Net als het instappen in een vliegtuig.... Zit je er eenmaal in, wat maakt het dan nog uit... Je vertrouwt gewoon op de piloot. Kom je om, dan kom je om...

Wandel je samen met God, kom je elke dag aan de voeten van Jezus...
dan moet de liefde toch blijven stromen?
Ook na 5 jaar, 10 jaar of 20 jaar... want God zelf verandert toch immers niet?

Is het gevoel weg, ga weer liefhebben... ga weer dienen, ga weer de voeten wassen (letterlijk). Door lief te hebben, maak je jezelf weer kwetsbaar en kom je zelf achter je muurtje vandaan...
Ga weer de eerste werken doen... hoe kan het dan anders als dat 2 vlammetjes uitgroeien tot een heerlijk knapperend haardvuur...

(Bron: Road :) )

Als er maar 1 vlammetje over is valt er weinig op te stoken..........zou een hoop scheidingen schelen als het zo "eenvoudig" zou zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 22:09
BerichtOnderwerp: Gevoel, gelukkig, geloof, gebonden?, gevrijwaard,.

BERENDJAN590 schreef:
het is wat je zelf er van maakt en als je echt wil dan kan er veel dingen groeien.
maar de wil om met mekaar om te gaan voor de rest van je leven moet er wel zijn. het rug zakje van de ander accepteren.
dat is wat ik mij afvraag zoek je naar de klik naar de verliefdheid naar de ware moet het direct van af begin kloppen?
of is de wil om samen verder te gaan veel belangrijker en dan van elkaar te kunnen genieten?

Ik ben het eens met Jol,het hele pakket moet kloppen en dan bedoel ik niet alleen de omstandigheden van de persoon maar ook persoonlijkheden moeten bij elkaar passen,de gesprekken moeten vlotten etc.Je hoeft het niet in alles met elkaar eens te zijn maar er moet een basis zijn waarop je verder kunt bouwen,is die basis er niet dan houdt alles op.

Een vriend gaf mij ooit een goede tip,trek een maand uit om elkaar te leren kennen,vertel je omgeving in die periode niets maar focus de aandacht op elkaar,zo kun je rustig zonder het oordeel van anderen aftasten of een relatie kans van slagen heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:27
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

Visser! WOW! Lachende smiley
Heel erg fijn voor jullie,maak er wat moois van!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:26
BerichtOnderwerp: Gevoel, gelukkig, geloof, gebonden?, gevrijwaard,.

GERRIT084 schreef:
Soms wordt het er ook bij gezet, gelieve zonder ervaringen in deze niet te reageren , omdat je een bepaalde ervaring mist?

Mijn ervaring is ook dat mensen al snel een voorkeur hebben.Als weduwe ben je popi omdat je geen ex hebt,lijkt heerlijk maar ook die mensen heb een rugzak dus komt op hetzelfde uit.Die weduwe heeft weer de balen van de ellenlange tirades over de ex dus die zoekt liever een vrijgezel of weduwnaar.......en zo is het kringetje weer rondKnipoog smiley

Ik zeg het heel cru maar bedoel het uiteraard niet zo want dan scheer je iedereen over 1 kam,net als je doet als je bepaalde groepen bij voorbaat uitsluit.

Het is en blijft een speld he..........gelukkig hebben we internet om de kansen te vergroten.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 22:13
BerichtOnderwerp: kreet van de week

PETRA373 schreef:
ha ha ha, maar omdat het complimenten dag is, wat een leuke hond leanne

Dank u,met deze hond heb ik een Lat-relatie........als ik hem zat ben gaat hij naar zijn andere thuis........en dan komt hij na een paar dagen vanzelf weer aanwaaien........ideaal, genieten van het plezier van het beest en als je de lasten zat bent breng je hem weg Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:48
BerichtOnderwerp: Flat of Chalet?

GERRIT084 schreef:
Ja aai noo Gefrustreerde smiley maar ik hou van herhalingen, misschien herhaal ik me abo ook wel, weet nog niet Verlegen lachende smiley

Als het moet ga ik je gewoon smeken Knipoog smiley

Eigenlijk liep mijn abo morgen af maar door een foutje ben ik hier nog 2 maanden........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:46
BerichtOnderwerp: kreet van de week

JOL252 schreef:
Het zou vandaag complimentendag zijn...

Oh dat was het bij mij op mijn werk zeker..........vooral omdat de mannen niet in de gaten hadden wat voor dag het was........en nogal geschokt keken als 1 van ons zei:wat staat die broek jou lekker zeg........of:wat zie jij er strak uit vandaag!

Clown smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 28 februari 2013, 00:18
BerichtOnderwerp: Zelfmedelijden

Het is voor mij niet erg(meer)hoor,ik heb sinds oktober afstand genomen.........ik weet niet waar hij is/woont,of hij getrouwd is,hoe het met hem is.........rust......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 23:27

Shanita.........ik heb je filmpjes nog niet eens bekeken maar nu zal ik dat zeker gaan doen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 februari 2013, 17:45

Jammer dat dit topic op deze wijze strandde........en nee,mijn tekst is voor niemand persoonlijk bedoeld,geen vingertje.

Ik heb een broer die het woord zelfmedelijden tot in de puntjes kent,hij heeft een stoornis waarin dit erg tot uiting komt.Continu aandacht vragen en de boel steeds weer bedonderen om aandacht te krijgen........hoe vaak ik al voor niks aan zijn ziekenhuisbed heb gezeten ..... Zieke smiley

Hij weigert het te zien,kan je in 1 zin tot de grond afbranden en verrot schelden om je vervolgens te knuffelen en te zeggen(liegen dus)over weer een nieuwe hartkwaal........heeft al meerdere vrouwen zijn val ingelokt om daarna hun kapitaal op te maken,geestelijk af te branden(incl eventuele kinderen) en te vertrekken naar de volgende.......

Ik heb vertrouwen in mensen maar het duurt soms even voor ik dat vertrouwen echt kan tonen,bovenstaande levenslessen maken je wijzer he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 23:11

GERRIT084 schreef:
Hee Leanne, ander kapsel Smiley die vol vragen zit mooie kleur Gefrustreerde smiley

Gerrit!...........AF!Braaf zo........... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 18:39

Sollicitatiemeneer:
Hoe oud bent u eigenlijk?Oh,ik zie het al,40-plus........aiaiai........

Hoe een hardopdenkend manspersoon je dag danig kan verpesten Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 25 februari 2013, 08:00
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Alee Frankske,gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!
Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 13:20
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

JOSINA022 schreef:
Ik morgen opnieuw een ingreep aan mijn buik krijg. Deze keer niet zo'n grote, maar wel een heel pijnlijke Twijfelende smiley

Oef,meissie toch,heel veel sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:40

MARIANNE338 schreef:
Je vergeet wat Le....
En dat alles geschiede in pyama.... Knipoog smiley

Uiteraard! Knipoog smiley
En nu heb ik de handen vrij voor de rest van de dag!Ik zie wel waar de auto mij brengt........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 13:31

Je op zondagochtend 20 keer omdraaien en dan de koffiepot aanslingeren,verse broodjes op tafel,eitje tikken,langzaamaan schuift iedereen aan..........(de hond zat natuurlijk al om 6 uur klaar Knipoog smiley )........zo geniet ik extra van het ontbijt Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 100 Volgende
Pagina 7 van 100