Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:37
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ROLF230 schreef: | annette schreef:
kip satan met nazi
Pardon? |
hey, ik woon misschien in duitsland maar zo erg zijn we nou ook weer niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:24
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Ruzie met mn computer, weet iemand hoe je een duitstalige computer op nederlands kan zetten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:21
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
PETRA944 schreef: | 70 man schoonfamilie, leuk zo groot , het feit blijft gewoon dat de man wel ergens gelijk had. daarom liet het voorval me niet meteen los. zal wel zon blauwe envelop dan zijn geweest die die man had gekregen |
Heb je toch nog een goeie daad gisteren joh, dankzij jou kon hij zn agressie er ff uitgooien over die enveloppe en kwam hij vast een stuk opgeluchter thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 23:54
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mn kleine meisje is weer terug na een week op kamp te zijn geweest, vol verhalen van haar belevenissen en doodmoe van alle beweging en frisse zeelucht....en het te laat naar bed gaan. Gelukkig nog een weekje vakantie om bij te slapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 11:25
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JANS221 schreef: | boodschappen doen en dan de helft vergeten! |
Ik vergat mn lijstje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:40
|
|
|
Gezellig samen uit eten geweest in het restaurant waar we 5 jaar geleden onze eerste 'date' hadden en we drie en half jaar geleden onze bruiloft gevierd hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 09:08
Onderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
|
|
|
QSJE546 schreef: | is er al iemand die een party tent mee gaat nemen? anders worden we zo nat en koud iiiiiiiiiieks |
Ja zeg, jullie zijn toch die-hard picknickers tegenwoordig? Regenpak en kaplaarzen aan en gaan
(Natterman en Vicks gaan goeie zaken doen volgende week )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 20:18
Onderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | haha nee die discussie ga ik niet aan... dat wordt ook een ban of een begin zonder eind. valt op dat alleen vrouwen erop reageren , de mannen zijn het of met me eens of hebben het nog niet gelezen.
vamos a ver .... |
Of zijn wijs genoeg om dr mond te houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 19:34
|
|
|
Maar weer eens een visje, ik heb de smaak te pakken. Lekker met prei,champignons en courgette uit de oven met wat gebakken aardappels erbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 13:22
Onderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gelukkig hadden ze elders op internet nog bakken vol met normalere mannen |
Ja zeg, en dat zeg je nu pas
Ik heb mazzel dat ik een beetje vreemd wel leuk vind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 13:14
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hm,ik weet wel enkele zinnetjes waar ik volledig op afknapte:
Mijn ex was minstens 3 kilo lichter dan jij Ik ga over je nadenken,misschien bel ik je nog wel Je betaald zelf neem ik aan? Ik hou niet van dat emotionele gelul dus daar moet je niet mee aan komen Ik neem geen bloemen mee op eerste dates want dan zou ik nu arm zijn ( ) Ik heb morgen weer een date,wordt dat niks dan bel ik je
Na zulke dates moest ik mijn eigenwaarde weer flink opbouwen Gelukkig zijn er ook nog geestelijk gezondere mannen op de wereld waar je plezier en een goed gesprek mee kunt hebben |
Na dit soort verslagen baal ik er altijd van dat ik hier niet veel meer gedate heb vroeger, bestaan dat soort mannen echt Als het je overkomt is het niet zo leuk, maar als je het leest kom ik echt ff niet meer bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 13:12
|
|
|
INGE721 schreef: | Een man met een enorme pens en daar een buideltasje om heen
stoer kijken heeft dan zelfs geen zin meer...... |
Dat buideltasje vind ik bij iedereen een afknapper, bij mannen met een flinke pens maar ook bij vrouwen met maatje 34.....eind jaren 80 waren die dingen hip, nu moet je ze heel ver weg stoppen op je zolder tot ze weer in de mode komen en dan hopen dat dat niet meer gebeurd, net als bij de broekrok
Wat ik nog erger vind is mannen met enorme buik op het strand...in zo n speedo-zwembroekje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 09:37
Onderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dit is toch een MANNENtopic?? Waarom zijn 7 van de 10 reacties dan van een vrouw?? |
Nou, das denkt ik net zo n punt waar mannen op afkanppen steentje: wij bemoeien ons overal mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 21:35
Onderwerp: etentje Duitsland
|
|
|
PIETER649 schreef: | annette is ook alweer 32 he, ondertussen... hard op weg naar de 40 |
das nog altijd 12 en half jaar jonger dan jij he, ouwtje
ik wist dat dat diploma bejaardenverzorgster ooit nog eens van pas ging komen, eet je zelf of moet ik je voeren zaterdag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 21:12
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja erg lekker ik bak ui en spekjes uit en na zo'n 10 min gooi ik dan de tomaatjes erdoor |
ga ik volgende week zeker eens uitproberen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 20:40
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Achterstallig onderhoud bij het schoonhouden van zichzelf. Ik hou niet zo van een meur als geur.
Thomas |
Volgens mij zit je in het verkeerde topic....al denk ik dat dames daar ook op afknappen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 20:22
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | hier ook boerenkool maar dan met zongedroogde tomaatjes en verse worst |
zongedroogde tomaatjes door de boerenkool, nooit van gehoord,ook eens uitproberen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 15:44
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Reformatorisch dagblad: BZV is onderdeel van duivelse strategie.....er doet nl een homoboer mee......... Ik vraag me dan af: kijken zij dan ook????? |
dat mag toch niet, tv was toch ook duivels?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 13:26
|
|
|
Gisteren een blik erwtensoep opgewarmd omdat we beiden laat thuiswaren, dus vandaag grote behoefte aan een normale maaltijd.
Aangezien 2 van de 3 kinderen afwezig zijn en de peuter die wel thuis echt alles lust wat normale kinderen vies vinden (maar deze lust dan weer geen pizza en slagroomsoesjes) gaan we maar eens wat nieuws uitproberen vandaag, pasta met haricot verts en varkenshaas in mosterdroomsaus met daarbij een spinaziesalade met zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 22:06
Onderwerp: etentje Duitsland
|
|
|
Ik heb weer een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland) Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden. Adres: Gasthof zu den Forrellenteich, Dorfstrasse 1 47559 Kranenburg-Nütterden.
http://www.gasthof-forellenteiche.de/home.html
- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen - een echte aanrader!! - bei uns ist ALLES großer und beßer...
Datum 13 oktober om 19.00 uur Geen kinderen en geen aanmeldingen onder voorbehoud (plaats genoeg om je aan te melden als je het zeker weet dat je komt) Tafel voor 12 man m/v
Deelnemers:
Pieter649 Annette792 Erika129 Sandra206 bert 168 Chatuliem 619 Mariska601
Er kunnen nog wat smulpapen die van gezelligheid houden bij !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 22:04
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En zoete spek........ (óók caloriebommetjes) |
...maar wel lekker, net als de mager spekjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 19:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Carpaccio vooraf. Verse kip cordon bleu (dus niet zo'n diepvries ding) Verse sperziebonen met daardoorheen gebakken mag. spekjes, ui en champignons en aardappelkroketjes hoezo een zondagse maaltijd |
Magere spekjes...ik blijf dat toch zo'n grappig woord vinden, mooi voorbeeld van de misleiding op verpakkingen. mager spek, lolly's zonder vet, witbrood met het goede van bruin .....wat een onzin toch allemaal.
Wij aten pannekoeken, de boontjes met spekjes staan hier morgen op het menu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 20:29
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ga je die bakken of stoven of ...... |
Gegrild, en hij was zooooooooo lekker
Insmeren met citroensap, in ovenschaal doen en een mengsel maken van zachte geitenkaas, tijm, bosuitje , geraspte citroenschil en gehakte pijnboompitjes en dat eroverheen smeren. Kleine 10 minuten onder de hete grill en serveren op een spinaziesalade met krieltjes erbij. Die gaan we zeker nog een keer maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 18:15
|
|
|
Ik ben aan het ondekken dat ik eigenlijk best vis lust, al roep ik al 30 jaar dat ik het niet lust. De gefrituurde vis van de visboer hoef ik nog steeds niet maar gewoon zelf klaargemaakte vis is eigenlijk best lekker. Vandaag roodbaarsfilet uitproberen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 10:20
Onderwerp: Het weer
|
|