Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:51
Onderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
|
|
|
HANNAH810 schreef: | joop heeft het over de single MANEN, petra. |
wat moet ik daarbij nou weer denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat klinkt nogal "hengstig", vind je niet, zeeland??? |
whaaa haaa haaa wie eh is er nu hengstig op zon uitje, die mannen of bepaalde vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:36
Onderwerp: Laat uw geluk niet afhangen van anderen
|
|
|
JOL252 schreef: | Meestal hoor je dit van mensen die gelukkig zijn getrouwd... en/of niet weten wat er binnen een huwelijk verloren kan gaan. |
klopt, ze weten niet hoe het kan zijn, hoe je in je eentje vecht, maar er moeten twee vechten voor een mooie relatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:34
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nee.
Als jij met je huwelijkspartner vrijt, waar je al jaren niet meer van houdt, en alleen nog voor de omgeving bij elkaar blijft, wat ben je dan? |
iemand die de knop omdraait om te overleven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:30
Onderwerp: Gebed gevraagd!!!
|
|
|
je bent lief shanita en je huis word ook nog steeds netter ik bid al heel lang voor jou meid, daar kunnen we elkaar mee helpen hier op het forum, voor elkaar bidden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:22
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nuh, ik vind het wel leuk zo onder de mensen, maar ja, met iedereen een gesprek van wát ik doe in het dagelijkse leven(alsof daar je identiteit vandaan komt, en dan weer van ja, waarom werkt je niet...ja, ik zei dan ook vaak dát ik regulier werkte, of, ik zei gewoon niet dat het vrijwilligerswerk was wat ik deed, ik werkte toen als vrijwilliger bij de ggz en zei dat ik begeleider was daar...
Ja, witte leugentjes..
Ik kon dan ook alle vragen beantwoorden vanwege me studie en ervaring als vrijwilliger... |
ha ha shanita, zie het al voor me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | de meeste vrouwen die er heen gaan zoeken iemand. Je moet dan wel uiterlijk mooi zijn. Status is ook belangrijk en je moet goed gekleed zijn. Zoniet...dikke pech... |
ben nooit niet na een uitje geweest maar frank zulk soort trutten, als ik dat woord hier mag gebruiken wil jij toch niet als levens partner en eh die uitnodiging van mij, waar je niet op reageert over wandelen en barbbequen gewoon als vrienden kom je niet onderuit hoor. en als je niet van barbeque houd maak ik wel rijst, die is best te eten als ik die maak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 16:42
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een smsje van mijn zoon....
""Mams...rij je wel voorzichtig vanavond...het is glad""
(wat een schat!!) | lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 16:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dit zijn de 10 geboden:
1.Gij zult geen afgoden vereren, maar Mij alleen aanbidden en boven alles beminnen. 2.Gij zult de naam van de Heer, uw God, niet zonder eerbied gebruiken. 3.Wees gedachtig dat gij de dag des Heren heiligt. 4.Eer uw vader en uw moeder. 5.Gij zult niet doden. 6.Gij zult geen onkuisheid doen. 7.Gij zult niet stelen. 8.Gij zult tegen uw naaste niet vals getuigen. 9.Gij zult geen onkuisheid begeren. 10.Gij zult niet onrechtvaardig begeren wat uw naaste toebehoort.
Wat bedoel je nu met je vraag? |
zit te denken onkuisheid is een handeling tegen de sexuele normen toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 16:39
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | .....En dat ze lief daar leedvermaak over heeft |
sssssssstttttttttttttttt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 16:36
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat lief!
Mijn mooiste moment, de reactie van Petra, op mijn gebedsoproep, en daarna me ene vriend die dat las en me belde....
Voel me stuk beter.... |
dat is nou echt mooi, hij las het belde
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op donderdag 14 februari 2013, 16:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 14:09
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier vandaag niet . Gelukkig niet , gisteren al genoeg gezien .
De zeeuwse kust , waar het vandaag een prachtige zonnige dag was en waar nu een harde , koude wind waait. |
een echte zeeuw kan daar tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 14:08
Onderwerp: Het weer
|
|
|
sneeeuwwwww oke wel met koude gemene wind maar toch is het prachtig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 14:06
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Als je gescheiden bent voor de wet, en trouw blijft aan de gene met wie je eerst getrouwd bent, is op zich niets mis mee toch? Er van uitgaand dat je gescheiden bent van bed en tafel of zoiets......... en je leeft gescheiden verder........
Anders is, als je gescheiden bent, en je gaat een ander huwen (zonder trouwen) Dan neem je het eerste huwelijk niet serieus in mijn ogen (en wie ben ik) . Ik heb ooit de trouw geloften of beloften gehoord, in voor en tegenspoed, gezondheid en ziekte, tot de dood ons scheid. Iets over elkaar vergeven, en dat God, als hij ons iets vergeeft nooit meer ergens op terug komt, mits wij ook beter gaan leven natuurlijk. En dat Hij dat van ons ook verlangt..............
Maar ik, ik bedoel helemaal niets, en zoals ik al eerder zette, wie ben ik. |
in mijn ogen is mijn eerste huwelijk verbroken, nou ben ik niet voor god getrouwd maar die belofte die me man me deed heeft hij verbroken, dus die geld niet meer. en kan ik een nieuw verbond met een andere man aangaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 14:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zoals ik schreef, Petra, evolueert de tijd. Wij, of sommige, leven vanuit de Bijbel. De Bijbel is zoals je weet, naast een gids ook een geschiedenisboek. De geschiedenis kunnen we niet veranderen maar de gids of wetten kunnen aangepast worden aan de tijd. Aan de tijd en niet aan onze personelijke behoefte. Dat zeg ik er maar even bij. Ik ben er zeker van dat God ook in deze tijd anders denkt. Eigenlijk evolueert iedereen wel.
Mijn oma, die geboren werd in 1904, vertelde me eens, toen ze 82 was, dat ze zich best kon vinden in deze tijd en gedragingen en taal. In haar tijd was hun taal en gedragingen heel normaal maar, ik spreek nu over 1986, vond zij dat de hedendaagse jonge mens het ook heel mooi deed maar het gewoon andere benamingen gaf. En zij stemde er mee in. Alles verandert toch Petra. Wij jagen onze vrouw die ongesteld is toch ook niet meer naar een andere slaapkamer omdat ze onrein is? Thomas gaf ook ooit eens zo'n voorbeeld ivm gebruiken die in Bijbel genoemd werden en die nu heel ridicuul zijn.
Petra, als je een liefje hebt en je bent trouw aan elkaar waarom zou je dan niet mogen vrijen zonder eerst het huwelijk aan te gaan. Als je respect hebt voor elkaar moet je genieten. Er is niets zo fijn als genieten. Of je nu geniet van mooie muziek, luxe, eten, lezen, geloof...of van elkaar. Mensen die van elkaar houden vertonen liefde. God is liefde... |
jawel, maar zijn de geboden van god ook niet om ons te beschermen zijn bepaalde dingen niet voor man en vrouw die ervoor gekozen hebben om samen echt samen door het leven te gaan, door middel van een huwelijk ingezegend door god En doe je elkaar niet te kort door te latten, das niet echt met elkaar leven vind het maar moeilijk, ga dit topic nog es rustig doorlezen en over na denken, ik dacht ook altijd eerst latten enzo,ma ja nu twijfel ik, worstel ik ermee met god wil ik een mooie zuivere relatie samen met god, me aan zijn geboden houden enfin genoeg om over na te denken.... het sneeuwt trouwens hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:51
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
wist je dat busdriver vandaag in een bus zit met allemaal kids van een jaar of twaalf die zeker weten kauwgom in zijn bus gaan plakken en een paar overspannen leraren op het eind van de dag erbij ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 12:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik hoorde nooit over een LAT-huwelijk. Maar, een huwelijk is een huwelijk. Een gehuwde zeeman of een militair die meer dan 9 maanden per jaar van huis is heeft ook een LAT-huwelijk.
Een oprechte LAT-relatie kan voor vele een uitweg zijn. Op deze site, op het forum, in de chatbox zie je of zag je mensen die een LAT-relatie hebben. Ja, een relatie met alles er op en er aan. Ja, ook seks. Is niets mis mee wanneer die 2 mensen begrip hebben voor elkaar. Wanneer ze trouw zijn aan elkaar. Wanneer ze zich als voorwaardige 'man en vrouw' gedragen wanneer ze samen zijn. Het is zoals Mieke zegt, niet altijd makkelijk om kinderen en afstand te negeren. Op een internationale maar vooral nationale datesite kan je makkelijk een liefje vinden die ver weg woont. Als de liefde dan echt sterk is kan je best een relatie aangaan. Ook al zal die relatie bepaalde jaren de LAT-formule hebben.
Echte oprechte liefde is voor God goed. Alles evolueert...ook de inzichten en meningen van God. Wees daar maar van overtuigd. |
zou het frank, zou het gods goedkeuring hebben? vind dit maar moeilijk allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 09:11
|
|
|
maar ha ha, ik bracht me kleuter na de klas en het digi bord hing vol met hartjes, dus ik zei tegen me zoontje zou de juffrouw verliefd zijn. ha ha misschien wel zei me kleuter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 09:10
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat een leuke man , ja, dat is nou precies die man die lijkt op de conducteur van de trein, ja, ik zou zelfs dénken dat het 'm is... Doet ie ook weleens werken op de trein naar Geldermalsen? |
ha ha, nee Shanita dus die trein conducteur, als hij nog vrijgezel is, grijp je kans
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:09
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik was ook helemaal niet nieuwsgierig |
echt wel, geef het nu maar gewoon toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 08:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
valentein, kan wel bij het slechtste moment van vandaag, een dag waar ik altijd een hekel aan heb beetje ergens, je word doodgegooid met valentein dingen , terwijl je vrijgezel bent Oke voor mij dit jaar heb ik er geen last van, maar voor iedereen hier die denkt, eh laat die stomme valentein maar weer voorbij zijn, hebben we dat ook weer gehad een lieve knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:01
Onderwerp: Ik match niet
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ben ik helemaal met je eens. Dat neemt echter niet weg dat de matches die cm opgeeft niet zo kloppen. Tenminste bij mij niet. En mensen er bij zetten in een relatie of met time-out? Misschien heeft de computer van cm soms de zwarte bril van de smiley op? Kun je hem dat niet kwalijk nemen. In het echte leven kom je misschien wel eens die ene tegen, maar besef je dat niet. Daar mag de Heere dan onze ogen voor openen. En sommigen komen de ware gewoon tegen op een christelijke datingsite, toch ?
Leuke foto overigens. En dan bedoel ik niet die met die spin, brrr... |
ik keek ook wel es na me matches en dan dacht ik ehhhhh.... zit echt niks voor mij bij.hoe komen ze erbij wel die spin is ook leuk, ha ha eindelijk durfde ik de spin van me zoontje op me hoofd te zetten, moest er wel mee leren omgaan want hij zette steeds op onverwachte momenten die spin bij me neer of erger op me schouder enzo en dan kreeg ik echt, dan schrok ik me helemaal naar......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 21:32
Onderwerp: Ik match niet
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ja, Tess, het leven is hard. Toen ik een aantal maanden geleden bij cm kwam had ik 7 matches. Twee met time-out, een in een relatie en nog een paar "vrije". Ik heb m'n match-criteria aangepast en nu heb ik soms 2, soms 3 matches staan. Echter als ik de profielen lees, snap ik echt niet hoe de computer er bij komt. Dus tjah... |
en toch kan er ineens onverwachts mamy iemand lid worden en dan klik.in het echte leven kom je ook niet snel die ene tegen,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:56
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, ook snel ff gaan kijken, leuk hoor |
ha ha kon het niet laten, ben gewoon verliefd, niet gedacht nog es mee te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:38
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ach we kunnen ook op een kerstliedje voor jol overgaan, hoe ging dat liedje ook al weer jol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:36
Onderwerp: "sterke vrouwen"
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dat wel. Maar ja een zwaluw maakt nog geen zomer.
Ik weet nu uit ervaring dat het beter is me schrap zetten voor het 'opboksen' elke dag, dan kan het meevallen.
Als denken na een paar dagen nou gaat het zo goed en dan heel erg op me gezicht gaan.
|
drie stapjes vooruit, effe eentje weer terug en weer overeind krabbelen en weer vooruit en door dat alles heen zie je denk ik wel een klein beetje stijgende lijn toch? boks door meid, je bent een sterke vrouw, een vechter en het vechten voor jezelf waard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 15:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dialyseren is idd héél erg vermoeiend!
En asociaal is het niet hoor, zeker wanneer je weet dat hij verstandelijk beperkt is met autisme en functioneert op het verstandelijk niveau van een 2/3 jarige
Wat je ook niet kon weten is dat het zo'n pijn deed omdat het precies hét gebied was waar ik 2 grote operaties gehad heb in de afgelopen 2 jaar en waar nu allerlei cysten zitten. Dat gebied is sowieso erg gevoelig.
Maar dit alles kon je niet weten hè? |
jee josina, dat moet erg pijn hebben gedaan dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 12:04
Onderwerp: "sterke vrouwen"
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Petra,
Haha, 'ooit gebroken' nou ik voel me nog steeds gebroken ;)
Ben gisteren extra vroeg naar bed gegaan. Ja, want ik moet/wil zóveel doen.
Ik moet ineens denken aan een liedje dat heet: ' nog zóveel te doen'. :) |
toch ben je volgens mij iets minder gebroken als tijd terug of zie ik dat verkeerd? god die met je meeloopt en beetje voor beetje de dingen herstelt bij jou shanita, met kleine stapjes vooruit. liefs
|
|
Naar boven |
|
|