Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 11:08
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja een klein stukje per dag is heel erg gezond |
Maar puur is niet te pruimen Overigens heb ik geen pepernoot op de zak zit nog braaf dicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 11:08
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mooiste moment! dat mijn was lekker buiten kan drogen na het herfstweer van van de week en als het meezit kan de deur zo weer lekker een poos open
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 11:06
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Van je kinderen moet je het hebben..... Mijn dochter begint volgende week aan een cursus Nederlands als moedertaal, ze spreekt heb prima maar heeft het nooit leren schrijven. Ik uitgelegd dat mensen wel snappen wat ze opgeschreven heeft, maar dat het niet is zoals je nederlands hoort te schrijven. Geef ik heel dom mezelf als voorbeeld: net zoals ik duits schrijf dus. Zegt ze heel verschrikt: zo slecht???? |
hihi tja nu moet je wel opletten dat je niet beide talen door elkaar gaat doen he Aangezien je dat ook heel goed kan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 11:05
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | In spek gerolde haricot verts met aardappels en een gebakken kaasplak |
Die harricots heb ik zondag op jummie, vandaag komt de bakplaat op tafel en ga ik met mn ma de vriezer eens wat leger maken van vlees natuurlijk wel de nodige groentes erbij op de bakplaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 11:03
Onderwerp: Wat ik heb geleerd vandaag....
|
|
|
Wat ik elke dag weer leer.... Geduld te moeten hebben... Valt echt niet altijd mee...
En wat ik nog moeilijker vind is vertrouwen hebben... Niet in onze God en Vader maar wel in de mensen
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 15 september 2012, 13:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 16:46
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
GERRIT603 schreef: | MAN ZIJN
ik ben een man en dat is een geluk ik doe niet hysterisch ook al heb ik het druk
ik verspil niet mijn leven met "wat moet ik aan" kan zonder depressie van de weegschaal af gaan
ik gooi dingen weg, ik heb niks te veel en als iets kapot is dan maak ik het heel
parkeren is easy; gewoon in 1 keer en al doen we hetzelfde ik verdien toch veel meer
ik ben een man en denk logisch na ik leef niet op light-drank en 3 blaadjes sla
als ik ergens heenloop weet ik de weg terug ik maak van een olifant in no time een mug
en al deel ik met duizenden vrouwen het bed ben ik juist "de man" in plaats van de slet
als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan en tijdens het plassen kan ik blijven staan
ik ben een man ja, dat doet me plezier ik word niet dronken van 2 glazen bier
ik weet wat "buitenspel" is, daarom geef een brul want voetbal is passie en de scheids is een lul
publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit hé, ik kan vangen als iemand iets gooit
en ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN
bedoel je zoiets? |
Ik ben een vrouw
ik ben een vrouw, en da's heus geen pech, Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg.
Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop. en ruim mijn rotzooi achter me op.
Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer! Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer!
Van een griepje is bij mij niets te merken. Ik neem een aspirine en ga gewoon werken.
Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen. In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen!
Al is vrouw-zijn dan een enorme zegen, Helaas houdt "De Man"onze ontwikkeling tegen!
Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie?
Dat is niet het ergste in dit geval Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral
Ze denken zelf de beste te zijn Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn.
Uiteraard laten we ze in de waan Want waarheid kunnen ze psychisch niet aan:
Mannen zijn eigenlijk nog kind Dat spelen met auto's het einde vindt,
Die een potje gaat vechten als hun club verliest, Computerspelletjes speelt en maar knoeit als ie piest.
Nee, mannen willen de waarheid niet horen Zonder een vrouw zijn ze verloren
Nee deze, deze klopt tenminste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 16:44
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja haha had ik ook dus lekker sokken en schoenen aan |
Heb net m'n winterlegging maar aangedaan Moest boodschappen doen of te wel in de herfst naar buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 16:43
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ja, das gelukkig geen dikmaker he Als je zondigd...doe het dan meteen goed Erika, hup in de chocolade met die dingen! |
Nee, nee , nee ik doe er niet aan mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 16:42
Onderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
|
|
|
Speciaal voor Gerrit dan ook maar hier in het topic
Ik ben een vrouw
ik ben een vrouw, en da's heus geen pech, Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg.
Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop. en ruim mijn rotzooi achter me op.
Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer! Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer!
Van een griepje is bij mij niets te merken. Ik neem een aspirine en ga gewoon werken.
Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen. In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen!
Al is vrouw-zijn dan een enorme zegen, Helaas houdt "De Man"onze ontwikkeling tegen!
Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie?
Dat is niet het ergste in dit geval Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral
Ze denken zelf de beste te zijn Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn.
Uiteraard laten we ze in de waan Want waarheid kunnen ze psychisch niet aan:
Mannen zijn eigenlijk nog kind Dat spelen met auto's het einde vindt,
Die een potje gaat vechten als hun club verliest, Computerspelletjes speelt en maar knoeit als ie piest.
Nee, mannen willen de waarheid niet horen Zonder een vrouw zijn ze verloren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 14:44
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Je vergeet nog een handeling. Alvorens ze op te eten doop je zo nog ff in een bakje au bain marie gesmolten pure chocolade |
Wil jij niet zo gemeen zijn ja Das een enorme dikmaker Dus droge pepernoten hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 14:42
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Vandaag... zo plotseling, ineens zonder ook maar enige waarschuwing is de HERFST begonnen
Ik weiger!
Mijn winterkleding is pas opgeborgen en blijft daar voorlopig.
Ik houd mijn slippers aan tot minstens 1 oktober |
Ja hier ook alleen heb verhipte koude tenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 11:12
Onderwerp: waarom altijd dat verfoeilijke engels?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja of deze helemaal fout op dit topic natuurlijk
I speak english very well but not so snell maar dat komt nog wel |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 10:22
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
GERRIT603 schreef: | bah, waar heb je zin in geef gerrit maar gewoon een lieve, gehoorzame, zorgende, dienende en onderdanige vrouw |
Zou zeggen droom vooral lekker verder Maarre als je dr hebt gevonden horen we het wel he
(ja we wachten wel tot sint-juttemis )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 13:30
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Toen een collega haar voorkeur voor de pvdd wilde uitleggen en haar relaas begon met "ik heb vaginistische neigingen"
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 13:29
Onderwerp: Schilderkunst...
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | als jullie trouwens zo graag schilderen........mn schoorsteen kan nog wel een verfje gebruiken......wel gewoon bruin he |
En voor degene die het groter willen aanpakken.. Mijn appartement moet in zijn geheel geverft worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 13:28
|
|
|
JOL252 schreef: | O is dat het ... nou, daarna was ik kabouter Klus... slot uit z'n voegen gehaald want niets hielp om terug te draaien. |
Als jij Klus bent dan ben je een kluns met weer alles in elkaar te zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 13:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Er staat een grote pan hachee voor vanavond op de kookplaat. Heerlijk., enkel die berg uien snijden |
Koop dat ook een zak gesneden uien slimpie Hier lekker andijvie stamp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:23
|
|
|
HARALD940 schreef: | Vandaag geen vrijgezellenvoer gegeten, Hannah
2 ons groente, 2 stuks fruit. pitamientjes genoeg gehad vandaag |
Tja dat zeg je nu wel maar is het ook zo Hier pasta met veel groente en bak sla erbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:13
Onderwerp: Twaalf september stemmen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het dieptepunt : Gordon treedt op bij de VVD.......kan het nog erger? |
Zie het net op tv Als je daarmee stemmen mot winnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 12:55
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Na Balkenende naast Bush vrees ik nergens meer voor Willemijn, ik vrees nog steeds dat tie achter de schermen om een handtekening gevraagd heeft.
Ik denk dat mensen die op de SGP stemmen dat niet doen om de SGP de grootste partij te maken, sterker nog, als die kans er in zat had ik er bewust niet op gestemd. Ik heb bewust een oppositiepartij gekozen. |
iK doe mee met Annette niet omdat ik het overal mee eens ben wat zij zeggen maar het is tenminste nog wel een partij die uitkomt voor de normen en waarden.. Al zijn ze nog steeds niet echt makkelijk in het kiesrecht voor vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 09:28
Onderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
|
|
|
GERRIT603 schreef: | MAN ZIJN
ik ben een man en dat is een geluk ik doe niet hysterisch ook al heb ik het druk
ik verspil niet mijn leven met "wat moet ik aan" kan zonder depressie van de weegschaal af gaan
ik gooi dingen weg, ik heb niks te veel en als iets kapot is dan maak ik het heel
parkeren is easy; gewoon in 1 keer en al doen we hetzelfde ik verdien toch veel meer
ik ben een man en denk logisch na ik leef niet op light-drank en 3 blaadjes sla
als ik ergens heenloop weet ik de weg terug ik maak van een olifant in no time een mug
en al deel ik met duizenden vrouwen het bed ben ik juist "de man" in plaats van de slet
als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan en tijdens het plassen kan ik blijven staan
ik ben een man ja, dat doet me plezier ik word niet dronken van 2 glazen bier
ik weet wat "buitenspel" is, daarom geef een brul want voetbal is passie en de scheids is een lul
publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit hé, ik kan vangen als iemand iets gooit
en ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN
hier past het ook |
Volgens mij had ik de tegenhanger in het vrouwentopic geplaatst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 09:24
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat gaan we stemmen?? Stemwijzer? Volgens mij kan ik heel goed zelf nadenken.
En dan valt me ook op hoe enorm de secularisatie ook op politiek gebied onder christenen toeslaat. Zorgwekkend, vind ik persoonlijk.
Tuurlijk, al die partijen mogen hun standpunten hebben. Geen enkele is perfect. Geen enkele zal ook al zijn/haar beloften nakomen. Belangrijk voor mij is dat er ook in de politiek aandacht blijft voor standpunten welke we vanuit de Bijbel kunnen verantwoorden.
Tuurlijk, er is een scheiding tussen kerk en staat, etc.etc.etc. Maar wanneer het om zaken/standpunten als leven en dood gaat, om vrijheid van godsdienst, om zorg voor kwetsbaren, etc.etc. kortom om zaken waarin je als christen weet wat de Here van je vraagt, toch kunt kiezen voor een partij welke daarin andere maatstaven aanneemt, enkel omdat zijn/haar Europastandpunten jou bijv. meer aanspreken, vraag ik me toch af of we goed bezig zijn. Tuurlijk die dingen zijn ook belangrijk, maar onze eigen belangen, onze eigen portemonnee zijn voor mij ondergeschikt aan wat God van ons vraagt. Sterker nog: wanneer wij leven naar Zijn wil, zorgt Hij echt wel voor ons. Hoe dan ook.
Temeer omdat juist wanneer ook christenen meedoen aan die secularisatie het christelijke geluid/tegengas steeds minder hoorbaar zal zijn in de Kamer. En dat baart me zorgen.
Haal ik oude koeien uit de sloot? Nee, volgens mij niet. Het zijn nl. punten die stelselmatig terugkomen op allerlei vlakken van besluitvorming. Steeds meer grensverleggend.
Bedenk alsjeblieft waarvoor je kiest, wanneer je woensdag in het stemhokje staat. En ga er alsjeblieft ook staan, als je kunt. Wie niet meedoet, heeft volgens mij ook geen recht van spreken als er besluiten genomen worden die tegen je wensen indruisen. |
NAh vandaag is D-day dus stemmen maar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 09:24
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Halooo
Harald, ik dacht gewoon dat Erika die hobbyzaak bedoelde, en niet dat gekke mens...
OOOooooooooooh |
hihi ik ben niet altijd wijs he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 09:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mag jij alles weten van Visser? |
Ze mag wel alles eten he maar weten is twee Ach joh das de leeftijd he vrouwen van 57 denken dat ze alles mogen weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 09:11
|
|
|
HARALD940 schreef: | Ik denk dat Erika toch een ander bedoelde, geeft niet
Erika, die met die klodder roze verf hier en daar toch?
|
Gij begrijpt mijnes volledig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 22:30
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik dacht , dat het een goed idee is, dit topic te gebruiken voor mooie schilderijen, die gebruikt worden ter illustratie van een posting, of gewoon eentje die je ergens tegenkomt en die je aanspreekt en/of die je gewoon mooi vindt.
Iedereen kan schilderen, ja, de een heeft meer talent dan de ander. Maar, ik bedoel, het is ook aan te leren, dmv technieken voor degene met minder of geen talent. En talent kan je ontwikklen door oefenen. Oefening baart kunst.
En ook, als je kunst bekijkt, dan raak je ook geïnspireerd. En schilderen en tekenen maakt zo gelukkig is mijn ervaring. Ook om te bekijken.
Dus ja, als je een mooi schilderij ziet, kan je hem hier plaatsen , in dit topic. |
Iedereen kan schilderen JA net als tante til ken ik wel maar het idee is leuk hoor
|
|
Naar boven |
|
|