Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 08:39
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
JOLAN931 schreef: | je profiel in de gaten houden wie er wel heel erg vaak komt kijken |
Ik heb er eentje........pffff.........hmm........tis een moeilijk portret Gelukkig is hij/zij actief op het forum,ik ga daar bewijsstukken verzamelen,hoef ik geen profieltje te bekijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 21:31
|
|
|
HENK710 schreef: | Dus Maatjes is die date van je waar je al die tijd al mee gaat |
Nee reservefries he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 21:03
|
|
|
MAATJES468 schreef: | Leanne lieverd |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:44
|
|
|
MAATJES468 schreef: | MEID Ik denk u heb een brilletje nodig |
He Maatje,welcome back!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 14:51
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Dat mijn zus en zwager vandaag 40 jaar getrouwd zijn
Mijn ouders hebben vorig jaar de 60 jaar gehaald.........ik heb de 25 helaas niet vol mogen maken maar ik hoop dat ik nog een keer een poging mag doen
En nu.......FEESTJE !!!!!!!!
Maak wat van elke dag die je hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 14:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je moet in, in, in, in je schoen kijkuuuuh |
Daar zat een mooie ketting in..........
die ik al even kwijt was
Jezelf blij maken met een dooie mus heet dat geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 november 2010, 10:38
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Jullie moeten echt goed overal kijken. Ws zit ut aan de onderkant |
En nu zit het onder mn nagels.......was dat de bedoeling?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 08:28
Onderwerp: liefde en sex
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Er is nogal verschil tussen jeuk tijdens het huwelijk of na de scheiding. Toegeven Tijdens je huwelijk is in mijn ogen ronduit walgelijk, maar als de scheiding achter de rug is, vind ik het een heel ander verhaal.Ja ik ook
Ik ben het met Pieter eens dat er velen zijn die er een maatje op na houden voor de sex.(mannen praten ook met mannen, aangenaam, evenals vrouwen met vrouwen dat doen. Je hoeft er niet bij geweest te zijn om sommige dingen als waarheid aan te nemen)Is mijn ervaring ook,ook hier op cm(wat dat betreft zit er geen verschil tussen chr. en gewone datingsites),heel jammer voor de eigenwaarde
Wat ik gezegd heb is dat sex zonder liefde leuk kan zijn, en naar mijn idee is dat ook zo, maar niet meer dan dat. Het laat een leegte na omdat de liefde gemist wordt. Daarom wil ik het ook niet goedpraten als men er een maatje op na houd na de scheiding, maar als mensen onder elkaar vind ik wel dat daar begrip voor op te brengen moet zijn. Wat een ander doet moet hij zelf weten maar ik wil er liever niet mee geconfronteerd worden De een heeft nu eenmaal een hoger libido dan de ander. Ik denk dat het fout is, aangezien ik nog steeds (naar mijn invulling uit de bijbel) denk dat sex hoort bij eeuwige trouw, maar zeker wel menselijk. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 00:02
Onderwerp: De 3 Noordelijke provincie`s activiteiten
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat wordt Patience (kun je in je eentje doen) spelen, Anita.
Maar ik hoop op veel aanmeldingen voor je. Er wonen genoeg CM-ers in de 3 noordelijke provincies. |
Thuis kan ik gratis spelletjes doen,bij Anita kost het 12,50,wij zijn ook zuinig he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:21
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | -'K ben meer dan 26 jaar getrouwd geweest en altijd trouw geweest aan mn ex. Heel bewust. En ja er is heus wel verleiding geweest. Waarom zou ik nu dan wel mn principes vaarwel zeggen? In ieder geval niet voor om jouw woord te gebruiken "jeuk".
|
Ik wil even reageren op dit stukje,ik ben echt geen heilige maar dit stuit me tegen de borst. Ben je trots op jezelf dat je niet op vrouwelijke avances ingegaan bent tijdens je huwelijk? Een bezet hart ziet die verleiding niet eens staan........dan word je juist misselijk bij het idee is mijn ervaring....... Of denken alleen vrouwen zo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 16:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Soms vraag ik me af: wie denkt er nu eens positief over seks? Er wordt zo vaak over geklaagd, er wordt zo negatief over gedaan...op deze manier heb ik er helemaal geen zin in... |
Bedoel je:al dat gezeur over echte liefde.........minder denken en over zeuren maar gewoon "de kop dr veur" of.........euh.........?
ps.de kop dr veur betekent:aanpakken/doorpakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 15:40
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Ik denk dat het met echte liefde net zo is als met geloof. Je ziet het niet maar je weet zelf wel of het er wel is of niet is. |
Dat ben ik niet met je eens,wat dat betreft sluit ik me aan bij de andere dames.Je hoopt dat het er is maar zelfs als je je hele ziel en zaligheid aan je partner geeft en al ga je door het vuur dan ben je nog niet verzekerd van die liefde.Het is en blijft iets wat je samen doet en geeft,komt het geven meer van 1 kant dan van de ander dan is de relatie scheef en is er van echte liefde geen sprake.Maar(!) er kunnen omstandigheden zijn (bijv.onmachtig zijn om die liefde te geven?)waardoor je toch uit echte liefde kiest voor die partner
Geloven is iets persoonlijks,mooi als je dat kunt delen met je echtgenoot maar God is een veel sterkere partner,eentje die je nooit teleur zal stellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 14:57
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | En "echte" moet wat mij betreft ook zonder haakjes. Want anders is het geen liefde maar een uiting/bevrediging van individuele lust. |
Maar wat is de juiste definitie van liefde?Hoeveel moet je van iemand houden om seks te kunnen hebben/te willen trouwen? Ik wil het hier niet over nepliefde hebben,dat is bedrog,heeft niets met liefhebben te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 14:45
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Ehm, nou, zonder in details te treden, als je niet verder komt dan een knuffel en affectie tonen? Dat je partner anders geconfronteerd wordt met het feit dat hij niet "presteert"? Er zijn natuurlijk situaties dat dat onderscheid niet zo duidelijk is, maar op een gegeven moment kies je ervoor, uit liefde, om dat schemer gebied te vermijden. Vraag me alleen wel af waarom hij uit liefde voor mij eh, die aandacht niet had voor mijn behoeftes???? |
Jij hebt uit liefde gekozen om geen seks te hebben/vragen om hem te beschermen maar seks is meer dan alleen de daad.......er zijn vele manieren om je liefde voor de ander te tonen en als dat niet van beide kanten komt doet het enorm zeer.Hij heeft ook de belofte gedaan je lief te hebben en te beschermen.
Dus Aangenaam,wat mij betreft is seks zonder (echte)liefde waardeloos,helemaal mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 22:58
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | sex sells. Jammer eigenlijk. Wanneer er iemand een erge ziekte heeft is de belangstelling minimaal. 't zou niet zo moeten zijn. En ondertussen heb ik me bezondigd ook op dit topic te reageren |
Piekie is steeds in mijn gedachten,ik heb alleen de moed niet om er te reageren..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 11:33
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Zingzingzing Van harte gefeliciteerd met uw verjaardag!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 11:19
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Bong...mijn euro is gevallen...
ik heb hem door Leanne... |
Neeeeeeeeeeee tis niet wa gij denkt..........ik mail het wel even ........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 08:42
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Veel chocolade eten is ook een vorm van lust en genot en het gebruiken om de verkeerde doeleinden...volgens mij is dat ook niet Bijbels...
sorry, ik kon het niet laten dit even te schrijven na het lezen van de reacties in de topic 'sex voor het huwelijk'...
Het is maar een klein beetje O.T. maar dat geeft nu even niet... |
Schandelijk!
Daarom knabbel ik hooguit aan wat aardbeien gedipt in pure choco en laat een oestertje en wat asperges wegglijden met een nipje champagne.........meer niet hoor
Knuffel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 07:51
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Gezellig Marijan! En dit schip strandt niet hoor. We hebben Visser toch aan boord
Babypietje Tess Josina Cross Mario Peacedove(?) Visser Marijan Zing Leanne
GrZing! | Tuurlijk doe ik mee,ik zet mn schoentje er vast bij
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op dinsdag 16 november 2010, 07:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 19:12
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | klooster, here I come (again)... |
Sorry,ik schrok even........is privé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 19:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is het uit met je liefje? |
Cross mijn liefje?Nee joh,hij is slechts mijn reservedrent
dat de andere vrouwen niet bij bosjes voor hem vallen he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 18:25
|
|
|
Rotdrent!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 18:23
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Je hebt mij ook niet zien beweren dat seks vies is, Leanne...wel dat seksualiteit iets van twee mensen is! Tis dus maar net hoe je het opvat denk ik... |
Door de ontheiliging te noemen zeg je dat juist wel. Zelfkastijding door onthouding was een gebruik uit de middeleeuwen. Ik verbaas me er gewoon over hoe moderne christenen denken zonder duidelijke richtlijnen te hebben behalve degene die van mensen afkomstig zijn. Ik heb respect voor mensen die elke vorm van seksualiteit buiten het huwelijk afwijzen maar als je het niet doet uit vrije wil maar omdat iemand het je oplegt vind ik het enorm fout,daar beschadig je jezelf mee(en dus ook je tempel) (is niet allemaal persoonlijk bedoeld Tess )
Mag ik nog een puntje aanroeren?Ik denk dat de hoogte van je libido ook een rol speelt,voor een a-sexueel is geheelonthouding juist prettig,voor iemand met een hoog libido is het gigantisch frusterend(en als de gedachte aan seks dan al een zonde is......),wat voor de een dus simpel lijkt kan voor de ander........vul maar in
Het schijnt trouwens dat getrouwde mannen vaker vreemdgaan dan mannen die samenwonen......hoeveel leden van CM zouden er gescheiden zijn met als oorzaak een seksprobleem?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 17:52
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Over straffen hebben we het hier niet, er word enkel gesteld dat het echt zo erg niet is... Het hoort toch bij seksualiteit? En seksualiteit is iets dat gegeven is aan twee mensen...die hierdoor één worden. Daarbij is je lichaam een tempel van de heilige geest, dat m.i. niet op deze "vleselijke" manier ontheiligd dient te worden. |
Ontheiligd????Seks is niet vies Tess! Als de Bijbel ergens onduidelijk over is dan is het wel over dit onderwerp,ieder heeft daar zn eigen mening over maar je mening kracht bij willen zetten door zelfbevrediging ontheiliging van je tempel(???)te noemen gaat me veel te ver...........geniet van al het prachtigs dat God je gegeven heeft,ook dat is Zijn opdracht voor dit aardse leven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 16:33
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | gewoon een negatieve ervaring. En wat is er mis mee? |
Aangenaam.......je moet nog leren wanneer de vrouwen je plagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 15:09
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | In bepaalde "kringen" een begrip. Dat er verwezen wordt naar het laatste stukje van mattheus 19:12 Waar overigens staat Wie dit ipv "dat" vatten kan, laat die het vatten vind ik niet elegant. Ik heb het gevoel dat de andere mening hiermee m.i. te gemakkelijk weggezet wordt. |
Dat gedeelte gaat over echtscheiding,niet over seks(in sommige vertalingen gaat het zelfs over eunuchen!).......er worden hier wel vaker losse zinnetjes uit de Bijbel naar eigen inzicht gebruikt...... En dat niet iedereen vatte dat het uit Mattheus kwam kan kloppen,ik lees geen SV maar NBV.
Ik heb al gegoogeld op Kohlbrugge maar het zijn allemaal zware teksten/preken in ouderwetse taal,ik waag me er niet aan,sorry.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 13:42
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus forumschrijvers mogen bij voorbaat al niet mee? |
Nee hoor,alleen de mannen niet
Maar aangezien de zeeuwen al moeite hebben met het fatsoenlijk neerleggen van een paar meter asfalt zullen wij noorderlingen ons best doen om jullie uit het (geestelijk)isolement te halen
|
|
Naar boven |
|
|