Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 21:07
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het worden wel "mannenkamers" en "vrouwenkamers" |
Snurk en anti-snurk-kamers ...... is misschien ook nog een optie , Hannah?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 14:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...is zij wel te vertrouwen want het is ook een Zeeuwlandse? |
Vertrouwen in iemand , dat moet je winnen. Dus daar kan ik geen zinnig antwoord op geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 13:52
|
|
|
Voor degenen die een nachtje bijboeken en zondags huiswaarts hopen te gaan:.....
Leliepp 049 , woont in een naburig dorpje van Domburg. Kan zelf niet mee maar nodigt wel iedereen uit om Zondags een bakkie te komen doen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:09
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Wij wonen heerlijk landelijk, hele grote achtertuin, en ik wilde graag een paar kippen, in zo n tuin hoort gewoon een kip. Dus voor mn verjaardag een kippenhok gekregen en vandaag 4 kippen gehaald.
Eerst mezelf eens verdiept in kippenrassen en we kwam en uit op Australorpkippen, mooi zwart beest en het wat belangrijk was: makkelijk te houden achter een hekje van 1 meter hoog.
Nou nee dus. Nadat ik onze 4 mooie zwarte kipjes losliet hebben ze precies 3 stappen gelopen, om vervolgens direct over mn 1 meter hoge hekje te vliegen . Dus dat werd kippen vangen, maar aangezien we hier allemaal geen 180cm hoge schuttingen hebben vlogen ze meteen de tuin van de buren in, en nog erger, 2 vlogen er de wei achter het huis in. Dat werd dus een half uur over hekjes klimmen, onder prikkeldraad doorkruipen, door de wei rennen,je handen openhalen aan de stekelstruiken en uitglijden in de sneeuw., ik heb me echt helemaal rotgelachen. Inmiddels zitten de gezusters kip gekortwiekt en wel lekker in hun nieuwe ren in de tuin, en wij aan de warme chocolademelk met een groot stuk appeltaart. Heerlijk toch dat plattelandsleven! |
Is er op you tube misschien een filmpje van te zien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 17:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je hebt in ieder geval al meer gedaan dan ik vandaag...... dan hoeft er niet veel te gebeuren trouwens want ik heb nog niets gedaan...... Maar wat een ellende en dan als je lekker ligt te slapen........ |
Wel on-topic blijven hè W-tje. Wat heb je gedaan vandaag?
Visser heeft vanochtend gewerkt , vanmiddag , uhm ......boodschappen gedaan en op z'n luie r..... gezeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:30
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat is oplichting visser
Gij zult niet stelen.... ook niet van de ANWB
Maar ach... dit is CM he, daar is men alleen bezig met nr 7 |
Ik zie het meer als zeeuwse zunigheid.
En jij hebt niet 2 x gebruik gemaakt van die aanbieding van CM in december?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waar was dat Visser??? Is meestal wel mooi ja.... |
De kachel? Gewoon, bij mij thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:05
|
|
|
MARY052 schreef: | Mijn auto wou niet starten vandaag. Maar gelukkig ben ik lid van de ANWB, dus snel gebeld......willen ze wel komen maar moet ik €70,00 betalen omdat ik nog thuis ben, en niet ergens in de wildernis sta met pech. PFFFFFFFFFFF snap jij het???
Mary |
Ja hoor , ik snap het. Je hebt nl. geen thuishulpservice-abonnement afgesloten. Tip: zorg dat je auto de volgende keer net buiten je woonplaats staat. Dan komen ze je wel gratis hulp aanbieden. Evt. kan je je buurman ook even vragen of ie je auto even weg wil slepen van je huis vandaan naar buiten de bebouwde kom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 18:42
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik blijf het even herhalen:
Het kan vriezen, het kan dooien. Maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien. |
Of je was zèlf te laat met strooien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 22:32
|
|
|
Was van plan om naar de herdenking van de watersnood te gaan , ( nu 59 jaar geleden) maar visser vond het bij de kachel tòch beter .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 20:56
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nou.....Hannah, dààr zou tie toch wel voor moeten zwichten toch????? |
En jij hebt zeker niet gelezen wat ze daarboven schreef?
Visser wordt bedreigd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:56
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Kunnen aangebrande aardappelpannen ook gedeclareerd worden bij CM...?? |
Kwestie van bij de les blijven , Cootje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 18:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, geloof me of niet, willemijn; dwarsliggen kan ie als dwarsligger eerste klas!!
(en nee; ik ken zijn slaapgewoonten niet, pieter........ maar ik heb hem wel eens gezien op de picknicks, dus ik weet waar ik het over heb......... )
ik ga mijn best doen voor je, hoor, visser!! een bed van - 2.30 zei je he? bedoel je een bed met een lenge van - 2.30 meter of bedoel je een bed met een temperatuur van - 230 graden Celsius? pff welke diepvries kunnen we daar nu eens voor vragen.........even denken........ |
Sjonge jonge , Hannah.....heb je het me nu nog niet kunnen vergeven dat ik op de picknick al je bietensalade heb opgegeten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 06:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mazzel toch....?? Alleen...er schrijven hier personen die helemaal niet meegaan(zoals ik nu) Dat gaat verkeerd...daar komt narigheid van.... Want dat mag niet....(zeggen ze) |
Geen probleem , tenminste niet voor mij. Maar als nou juist die meelevende personen zich zouden opgeven , dat zou geweldig zijn. Zeeland gunt dochterlief ook een weekendje weg, Willemijn gaat in overleg met de andere Veluwse Frank nodigt zn buurman uit om mee te gaan ( heeft ie gelijk iemand die volgend jaar zn heg kan snoeien) Pieter gooit er ff de beuk in bij Annette en regelt GEEN oppas maar nneemt de 3 kids ook gewoon mee naar het zonnige zuiden Herman en Brigit , sja , volgens mij zochten ze nog een bestemming voor de huwelijksreis dus kunnen gelijk testen of dit hotel aan alle wensen voldoet.
Ja??? Dat is al weer heel wat meer op de lijst toch?
Visser die nu als een speer naar zn werk moet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar met twee bedden kan je toch dwars liggen? |
En de breedte van zo'n hotelbedje is 2.30 m denk je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:38
|
|
|
PIETER649 schreef: | het zijn toch al 2-persoonskamers? en als nette cm-er ga je alleen op de kamer... anders krijg je n ban op cm... dus die 2 bedden heb je al |
Snaptattan...... het gaat me om de lengte van het bed. Als ze gewoon een bed van min. 2.30 m. hebben is het mij ook goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kan je niet thuis gaan slapen Visser? |
Nee W-tje , als ik me opgeef voor iets dan ga ik ook. En anders zet ik er ov bij. Woord is woord en daar moet je je aan houden is mijn bescheiden mening. Op het laatst terugkrabbelen is niet mijn ding. Er kunnen natuurlijk dingen tussenkomen wat belangrijker zijn , maar dat moet je zien als omstandigheden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: | veel mensen weten niet hoe het prikbord werkt, dus hieronder even een korte beschrijving;
boven aan je pagina zie je een rijtje woorden; zoeken-mailbox-prikbord-forum - kies voor prikbord - kies op de nieuwe pagina voor prikbordbericht plaatsen - kies bij de eerste vraag een gezellige groep - sla de tweede vraag over - bij de derde vraag vul je in op vrijdag 10 februari om 18.00 - bij de vierde vraag gezellig te gaan strandwandelen in zeeland met evt overnachting zie forum, agenda, strandwandelen met evt overnachting
de reden dat ik dit zeg is dat er mensen op de site zijn, die niet zo gemakkelijk contact leggen, of het forum nog niet hebben ontdekt. zien ze echter je prikbord bericht dan kan dat een aanleiding zijn je eens aan te spreken over dit onderwerp. durven ze dit ook niet, of willen ze niet weten dat je profiel hen wel aanspreekt, dan kunnen ze zich inschrijven en je in de groep in domburg ontmoeten, wat voor veel mensen laagdrempeliger voelt dan een 1 op 1 ontmoeting.
daarnaast.......... hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en gezellige mensen hebben we nooit genoeg, toch?
ik ben benieuwd hoeveel prikbordjes ik zie verschijnen.......... en hoeveel aanmeldingen er nog binnenstromen. voorlopig vind ik het al een heel mooi clupje zo! maar er zijn in het pension meer dan genoeg kamers, dus "er kan nog meer bij, er kan nog meeeeeeeer bij, dus kom er maar bij!". (nog 29 bedden te vullen............... )
http://www.youtube.com/watch?v=kRUgvCpf-dg
hannah.........heeft niet zo snel genoeg (van) gezelligheid!! |
Hannah ,
Even een vraagje . Ik lees net dat er nog 29 bedden te gaan zijn. Maar aangezien visser behoorlijk lang is en de bedden in hotels meestal aan de kleine kant zijn....... is er een mogelijkheid voor mij voor een extra bed? 'k Zou het wel prettig vinden om mijn voeten ook wat rust te kunnen geven , zeker als de strandwandeling heeel erg lang wordt. Desnoods wil ik gerust voor 2 bedden betalen hoor. Is dat te regelen denk je? Mochten er nu nog 29 personen opgeven dan zoek ik wel een andere oplossing hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 19:14
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Als het regent in mei is april voorbij.........
(hoe ouder hoe wijzer he ) |
Ha , weer wat geleerd.
Tegen mij zeggen ze altijd .... hoe ouder , hoe gekker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 18:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat een wijsheid heeft die man weer he |
Dat gaat nogal hè Erika...
Deze weerspreuk ken je vast nog niet :
regen in november, valt de kerst in december.
De boeren hebben het nogal eens raak met die weerspreuken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 18:42
|
|
|
COOTJE711 schreef: | neeehh.... volgens mij gaat het weer dooien èn komt de lente eraan...dacht ik |
Klopt hoor Cootje
Na regen komt zonneschijn, Na vorst komt dooi, Na dooi komt lente.
En na kerst komt oud en nieuw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 22:28
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
BERT364 schreef: | mijn mooiste moment van vandaag is nadat ik samen met mn zoon naar kerk geweest was (terwijl hij dit niet leuk vindt en ik hem het niet verplicht we bleven tot na de preek en zij daarna weg gegaan ) hij op de terug weg zei: pa volgende keer pakken we de auto he en daarmee aangaf devolgende keer mee tewillen |
't zal hoogstwaarschijnlijk een andere preek geweest zijn dan bij ons, want het enthousiasme kon ik bij mn zoon niet echt ontdekken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 21:59
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Heerlijk gegeten,Ajam setan met gebakken aardappels oftewel, kip in een pittig sausje. Maar na de 4 knoflooktenen die erdoor gingen hoop ik wel dat we niet onverwachts visite krijgen |
Kan me wat bij voorstellen......ze zouden zo stoned als een garnaal worre van de lucht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 23:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Klopt helemaal Visser.... Dochterlief...HAD...2 ratten...(nu nog maar 1) Maar die staan staan of staat? boven in een aparte kamer...die dicht is..en waar de katten niet bij kunnen...kunnen of kan?Dat zou inderdaad het einde van de rat zijn ja... |
Nou loopt visser je een beetje te plagen hoor Zeeland. Of heeft dochterlief er intussen tòch weer 2?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 23:41
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Inderdaad.... die was toch dood??? |
Wat een slecht geheugen . Visser weet zelfs nog dat dochterlief met één beessie naar de dierenarts is geweest. En toen werd Zeeland onblij gemaakt met de mededeling dat nr. 2 dan ook geen lang leven meer te gaan heeft. Omdat die beessies niet alleen kunnen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 23:36
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb ook gefunshopt vandaag: Twee paar schoenen gekocht voor de prijs van één. Twee paar schoenen voor 180 euri's normaal was ik zo'n 350 euri kwijt. En nog een jas voor 1/3 van de prijs. |
En je moet er nog mee werken ook? Lijkt me weinig fun aan dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 22:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Helemaal gelijk Erika... Ik was een kattenhater...we hadden een volière..dus hing er nogal een een viervoeter in het gaas....(uit de buurt) Dochterlief....haar grootste wens was een hond... Dat was een beetje moeilijk...dus dan maar een kat/poes...
En met de komst van Punky...ben ik omgeturnd.. Zo erg dat ik vorig jaar helemaal om ging voor een eigen beestje... Dat werd Bobby... En nu??? Het is zo lief...zo gezellig...dat ik ze niet meer zou willen missen.... |
Een kat en een rat, samen in één huis, dat kan visser niet rijmen. Dacht dat die beesten aartsvijanden van elkaar waren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 22:34
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nou Harald, kom een keertje proeven....dat kan dan in combinatie met eh.....op het forum genoemde sjoelwedstrijd....de ellende is dat ik geen sjoelbak bezit...maar met zn allen zijn we rijk...misschien heeft iemand die beschikbaar? Plaats en datum nader overeen te komen? Ik doe maar een gooi? |
Weet je wèl zeker dat Harald miljonair is?
|
|
Naar boven |
|
|