Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:16
Onderwerp: liefde overwint alles
|
|
|
mooi, alleen wat moet ik nu denken van er staat spanning op de boog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:13
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zijn de kids ook al over tijd??? |
zie jij nou maar dat je emt die maffe auto van jou je over de nederlandse wegen slingert , richting heide de 20 ste april. zou zeer teleurgesteld zijn als jij niet kwam, moet toch iemand daar hebben om me op af tereageren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 19:07
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Effe voor de duidelijkheid jullie benne dus nog gewoon tortelduiffies??? |
ha ha ja hoor en jee warom schrijf ik altijd met me hart, het hele forum komt vol met me schrijven over een busdriver die me hart overhoop haalt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:09
|
|
|
dankje frank en cornee. ach zo hebben jullie nog wat te lezen petra die nu echt van de pc afgaat, me zoon wacht ha ha ha, ik zei 5 minuten... maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 12:58
|
|
|
SHANITA130 schreef: | PETRA373 schreef: ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen Gefrustreerde smiley en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag
@ Petra!
Ik zelf zou het goed houden,
Wat ik weleens had, juist als iemand zo aardig was stootte ik af.
Ja, onzekerheid? Je mag me altijd mailen hoor met vragen, ik heb vaker met deze bijltjes gehakt!!!!
Ik zit vol met tips! |
dankje lieverd, het is al weer goed tussen ons, wat er mis ging. Hij heeft me gebeld en het heeft ons alleen maar dichter bij elkaar gebracht, komt niets meer tussen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:37
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Een lekker dagje vrij, koffie op met ene gebakje. |
dat ga ik ook doen, een moorkop halen en dan die opeten en dan gaat alles weer beter vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Doe eens rustig aan dan spinnigie en denk ook eens aan Petra zelf! |
dankje erika, lief van je. ik ga es beginnen volgesn mij lopen al mijn doosjes door elkaar, ik wil echt ook zo,n empty box die mannen hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je bent een spin tegengekomen denk ik,1 van die vrouwen die niet contact met 1 man willen,nee ze wil ze allemaal in haar web(en ze lopen nog harder als een man aandacht schenkt aan een ander).........om ze daarna knetterhard af te wijzen,kicken ze blijkbaar op........
Houd de eer aan jezelf meid,wie weet blijft er nog een fijne vriendschap over met je driver? |
ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je hart luchten kan wel lekker zijn he?Het moet er toch uit |
ha ah ik ben gewoon een beetje een emotionele rand debiel ha ha ha, komt goed zou willen ik wat nuchterder soms was.... ma ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 09:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Petra,dit is een openbaar forum,voor iedereen op internet te lezen dus.......... Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat je dit hier zo neerzet,niet voor jezelf en niet voor hem,het is prive,bescherm jezelf en hem
Sterkte. |
je hebt gelijk, heb het al verwijderd, dankje leannae, ik ben nu eenmaal zo dat ik altijd schrijf wat er in me hart omgaat. stom. voel me gewoon ook klote. ha ha thanks, ik zeg maar effe niks meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 08:04
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, je bent lekker vroeg!
Ik ook, even bakkie koffie drinken en dan zometeen lekker wat eten
En dan verder opruimen enz. Ik heb er zin an! |
ha ha doe ik met je mee shanita, ik moet ook heel veel opruimen en dingen doen vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 07:54
|
|
|
LIES146 schreef: | Ik vind het een lastig onderwerp. Nog niet eens heel lang geleden heb ik voor die keuze gestaan met een, nog steeds, heel dierbare vriend van me. De wens om meer te zijn dan vrienden, maar ook het besef dat door verschillende omstandigheden we niet, nooit echt volledig bij elkaar zouden kunnen wonen. Latten dus. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen die weg niet te gaan. Niet omdat ik zeker weet dat God het zou afkeuren, want dat weet ik niet. maar omdat we wisten dat die relatie imperfect zou zijn, niet de afspiegeling van het huwelijk dat we allebei eigenlijk graag wilden. We gunden elkaar het héle plaatje, van elke ochtend wakker worden naast de man/vrouw van wie we hielden. Wij hebben om die reden afstand genomen van die wens. Toch kan ik me ook goed voorstellen dat anderen wel die weg lopen. Het leven is helaas niet zwart/wit... |
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op vrijdag 15 februari 2013, 09:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 07:36
Onderwerp: Laat uw geluk niet afhangen van anderen
|
|
|
ANNA415 schreef: | En wat als je de kans niet krijgt om te vechten voor je relatie? |
Dan ligt dat toch aan de ander anna, daar kan jij toch niks aan doe als de ander niet wil vechten, dan heb je gedaan wat je kon. loslaten en verder gaan toch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 06:26
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
beetje laat maar mamy gefeliciteerd en roady ook nog, ha ah op valenteinsdag jarig, bijzonder. allebei een fijn jaar toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 06:20
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
kwart over 6 je kleuter zijn jasje aan willen doen en na school willen brengen, tot je ontdekt dat je klok stil is blijven staan, kleuter ligt weer in bed en ik ga de dag maar vroeg beginnen, das echt maf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:32
Onderwerp: Gebed gevraagd!!!
|
|
|
ROADY558 schreef: | En weet je wat het mooiste is? Zelfs al zou je NIETS doen op een dag, dan nog houdt God net zoveel van je.... |
jee wat mooi weer roady, inderdaad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:30
|
|
|
JOL252 schreef: | Even een andere kant belicht... zou God willen dat je jarenlang strijdend en lijdend in die relatie blijft zonder dat er enige welwillendheid, inzicht of verandering komt bij je partner? Zonder dat hij of zij het goede voor de ander zoekt? Alles maar accepteert als vanzelfsprekend en de ander als verlengstuk ziet in plaats van gelijkwaardige partner? ... toch zeg ik niet dat er een duidelijk antwoord is... die lijkt een ieder voor zichzelf samen met God te moeten vinden ... |
klopt , maar wanneer je kinderen gesloopt worden door die partner lijkt het me heel duidelijk dat god wel achter de scheiding staat. jee wat heb ik jaren lopen strijden, vergeven,hopende op verandering, tot dat ik dacht eh me kids gaan hier aan onderdoor. dingen die sommigge cristenen vaak niet inzien en je veroordelen omdat je gescheiden bent. Ik ben e r van overtuigd dat ik gods zegen heb in me scheiding....en een hoop mensen meer. dat heb ik het niet over alle gescheiden mensen, ik heb zelf een hekel aan scheiden. vind dat je door slechte tijden heen moet vechten voor je relatie, maar er zijn grenzen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:15
|
|
|
JANS221 schreef: | Als de meeste Christen nu werkelijk eerlijk zouden zijn, dan zouden ze moeten toegeven dat er helemaal niets onherstelbaar fout zit in hun huwelijk. Wat er fout zit is hun relatie met God.]Je zegt hiermee nogal wat, Jane! |
tja en als nu 1 van de twee van god afdwaalt,,dwingt de ander dingen te doen die echt niet van god zijn, zou god dan er achter staan dat die ene de ander loslaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:11
Onderwerp: Gebed gevraagd!!!
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wíj bidden voor mekaar hier, Petra!
Nog bedankt, ik zat er helemaal doorheen vandaag en nu zie ik het weer helemaal zitten!!! En ik heb veel gedaan ook! |
ha ha goed van je shanita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:10
Onderwerp: Het Grote Stoppen met Roken Topic.
|
|
|
ROADY558 schreef: | Wat was er het eerst: Een probleem? Of de drank (sigaret / veel werken / seks / drugs / ....)
Wat zou er gebeuren als "het probleem" werd opgelost? Zou je dan tot een punt kunnen komen dat je je "schrale troost" gewoonweg niet meer nodig hebt (dus datgene waarmee je je "probleem" probeerde op te lossen?) |
ik ben gaan roken om niet te huilen, als ik stop ga ik huilen...... ha ha stom he, ergens ben ik bang dat ik niet meer kan stoppen met huilen dan, ik uit elkaar scheur van verdriet, petra die altijd doorging, niet wou huilen in bijzijn van kids en dan maar effe sigretje opstak, terwijl ik me kinderen leer, huilen is gezond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:04
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | dat moet gevierd worden. ik steek er een voor je op. maar aangezien het een sigaar is die je niet over de longen rookt, kan ik met een gerust hart stellen dat ik niet rook. |
tja misschien moet ik ook maar over gaan op sigaren ik ben ooit tien jaar gestopt, 1 tje gepakt en weer gewoon begonnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 22:01
|
|
|
JOL252 schreef: | En dat was dus deze uitspraak:
Het enige dat ik stel is dat er zwart-wit gedacht en gesproken wordt over zaken waar soms jaren over geworsteld, gehuild, gebeden en gezocht en gewerkt is naar herstel juist omdát het huwelijk serieus wordt genomen; het jawoord tot de dood ons scheidt. Om dan te stellen, wanneer mensen dan toch uit elkaar gaan, dat het ligt aan een "foute relatie" met God veegt dat een heleboel mensen op één hoop. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 21:59
|
|
|
PIETER619 schreef: | Wat ik in veel reacities terug zie zo hier en daar in de topics, is dat velen hun uiterste best hebben gedaan om het huwelijk toch naar beste kunnen te hebben willen volhouden, mede omdat men van christelijk standpunt uitging.
Ondanks dat men haar/zijn best heeft gedaan en ander zijde misbruik heeft gemaakt van die situatie, kan men geen goed huwelijk in standhouden. Mijn ex en ik hebben altijd elkaar, in liefde, met respect behandeld en elkaar bij gestaan als dat nodig was.Soms kon zij even niet geven (bijv bij overspannen zijn of ik niet als ik ziek was) en daar hebben we absoluut geen moeite mee gehad. Ons huwelijk was goed, er voor elkaar zijn elkaar dragend wanneer dat nodig was.
Wanneer gaat het mis, dat is wanneer de één of de ander, afwijkt van het pad der liefde en eigen ik voorop gaat zetten. Het alles voor elkaarover hebben ebt weg en men meent dat men soms te kort komt , meestal gevoed door wat men zich laat inprenten door dez een gene of wat er op tv of internet te zien is. Om het even simpel te stellen, een goede soap trekt veel kijkcijfer als er zoveel mogelijk rotzooi in voor komt, hoe meer list en bedrog hoe beter de soap. Toch laten we ons soms ongemerkt meeevoeren met wat daar allemaal gebeurd, en alle gedachtes wat dat dan oproept.
Ook wat men aan "vrouwonvriendelijke" zooi op internet en tv kan vinden, kan bij een man de behoefte op wekken om dat ook te willen, weg respect voor elkaar. In liefde is alles geoorloofd, mits het in liefde gebeurd, niets moet alles mag. Ik zeg weleens we waren 27 jaar samen en niet aan sex gedaan, maar wel de liefde bedreven. Soms snapt men die redenering niet, maar op die manier is het wel zo het hoort, of niet dan? |
he wat een mooie reactie weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:58
|
|
|
morgen ga ik beginnen aan 1 week drie sigretten per dag en dan definitief stoppen... probeer ik denk ik
|
|
Naar boven |
|
|