Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:23
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Van harte gefeliciteerd met het feit dat bij jullie de snackbar op maandag open is. |
Super he, de andere snackbarren, shoarmatenten, bamiboeren zijn gesloten, maar er is er eentje open. En ik had al zolang geen patatje meer gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:22
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tsja, dat hangt er dan vanaf..... Als je hem opgegeten hebt, hoort ie bij het topic: Wat heb jij vandaag gegeten Als ie niet te eten was, hoort ie bij het topic: Het slechtste moment van vandaag Als ie heerlijk was, hoort ie bij het topic: Het mooiste moment van vandaag Als je er nu nog over aan het nadenken bent, hoort ie bij het topic:Dit vraag ik me af vandaag Als ie .............................ehm........ heb je inmiddels zelf een keuze kunnen maken? |
Als ik het zo lees kan ik bijna het hele forum gaan volschrijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:09
Onderwerp: Het weer
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ohoh, dan komt jouw drukke tijd er ook weer aan!!! En ehm......."jullie" houden toch niet van sneeuw? Ivm uitglijden enzo??? (maar ook zachter vallen dan, natuurlijk) |
Verse sneeuw kraakt zo lekker (bijna net zo lekker als pepernoten). En het valt zachter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:05
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | heb wel over maar om het twee dagen naar elkaar te eten dan ehhhh |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:00
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oh ja , ja ik merkte het vanavond aan mn tuinverlichting . Daar zit zo'n tijdschakelaar op weet je wel . En die verlichting springt automatisch aan om 19.00 uur . Daar heb ik em op ingesteld . Weet je , dan begint het ongeveer donket te worden he. En nu vanavond ging de verlichting dus om 18.00 uur aan . Dus ik me zelf snel omgekleed , kon ik nog net naar de dienst van 18.30 uur . Maar ja , blijkbaar had ik dus al om 16.30 uur gegeten . En toen ik dus thuiskwam heb ik dus nog maar een keer gegeten . Nu dus eerst mn wekker even een uur achteruit zetten.
Laterz.
|
Chips, de tuinverlichting, die moet ik ook nog aanpassen. Tankx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:54
|
|
|
Heerlijk bijna sneeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 oktober 2012, 06:28
|
|
|
GERRIT603 schreef: | gezellig toch, kaarsjes aan, kachel hoog, zwarte piet die vernikkeld van de kou op het dak, pepernoten, grootst mogelijke schoen voor de kachel en nog ff vliegen de rendieren weer door de lucht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 10:40
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik heb zelf nog nooit een knipoog verstuurd maar weleens een paar keer gekregen, een knipoog zegt mij niets, laten ze gewoon een mailtje sturen
ik zie het nut van zo'n knipoog niet in |
Nou dus als je een keer ergens uit bent, en een mooie vrouw knipoogt naar je, zeg je dan ook: ik zie het nut er niet van in
Ik kan best begrijpen dat sommigen eerst wat willen aftasten met een knipoog.
Ik stuur meestal een mailtje terug waarin ik bedank voor de knipoog en dan zie ik wel weer verder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 10:35
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Heb een vriendin die barvrouw is en haar eigen (sport)massagebedrijf heeft. maar die zal toch minder in trek zijn bij de dames denk ik |
Nee daar zit ik niet op te wachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 oktober 2012, 10:29
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een slecht moment vandaag? Nee , 'k zou het niet weten . Alleen dan die hond in dat winkelkarretje , dat vind ik nog steeds niet kunnen . Bah. Kan me ook niet voorstellen dat de Keuringsdienst van Waren dat zo waardeert. |
Wat is het probleem, moet je eens kijken hoe mensen overal overheen niezen. Net over het spul wat jij nodig bent. En mensen verliezen ook haren. Rrrrrrrrrrrr, gewoon niet over nadenken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 21:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik wel ja...maar jij toch niet??? Dus dan heb jij toch zeker profijt van 2 senseo"s??? |
Zeeland met 2 Senseo's hebje in een mum van tijd een pot koffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 07:14
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
Bah m'n schoonmaakster had griep, nu moet ik vandaag zelf aan de bak.
PS1 is dit huishoudelijk genoeg? PS2 als ik met deze opmerking iemand geplaagd heb mijn excuses PS3 als iets van bovenstaand als een sneer mocht overkomen, ik heb het niet zo bedoeld, mijn excuses PS4 mocht er iemand problemen met me hebben, je mag me gerust mailen PS5 (nee laat ik dat maar niet hardop schrijven)
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op zaterdag 27 oktober 2012, 07:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 06:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik mis m'n SENSEO-apparaat.
Nog 4 weken en één dag geloof ik |
Achhhhhhhhhhhhhhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 06:50
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik ben met een schriftelijke cursus bezig...........dus...... |
Schriftelijke cursus barman of masseur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:09
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Tjonge jonge.....dat jij daar in deze tijd nog zoveel energie voor hebt Of moeten ze binnenkort helpen met sjouwen??? Dan maak ik mn lijstje nog wat groter..... |
Nee ik heb ze nodig voor de massage van m'n zere spieren vanwege het gesjouw met al die kado's van jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 21:02
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Is nodig in het kader vammijn zelfontplooiing. 1 man per dag.
|
In het kader van recycling, neem ik ze wel van je over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 20:50
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Mjammie, ja ze bestaan wel in de filluhm. Smakkelijke acteurs in the LOTR
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 07:36
Onderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
|
|
|
PIETER619 schreef: | Als men in een land woont waar de wetten van God overtreden worden, hoeft men daar niet gehoorzaam te zijn aan de regering, maar alleen aan God en Zijn gebod. Simpel voorbeeld is Noord-Korea.
Als men abortus als voorbehoedmiddel gebruikt, omdat de regering het legaliseerd, mag men zich er gerust tegen verzetten. |
Laat ik helder zijn dat je niet met alles wat de overheid doet eens hoeeft te zijn. Ik vind echter dat je zoals ik Romeinen 12 & 13 lees je je niet met geweld mag verzetten. Dat is mijn inziens nl de clou van hoofdstuk 12. De ander (in dit geval de overheid) kan door jouw goede gedrag niets tegen je in brengen. Ik denk dat het daar met name om gaat. Ik lees het niet als een verplichting om het altijd met de overheid eens te zijn en alles klakkeloos over je heen te laten komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 07:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ken Frank ook erg goed, goed genoeg om neer te zetten wat ik deed. Maar je hebt het er niet over hoe jij het zelf zou vinden als je zo behandelt zou worden en dat was mijn vraag. Niet wat Frank er zelf van vindt maar hoe je het zelf zou vinden om als een soort paljas over het forum te wapperen waar iedereen maar wat tegen kan zeggen en diegene dat nog leuk vinden ook......en eventuele plagerijtjes?????? Alleen maar plagerijtjes zul je bedoelen......Ik hou ook wel van een grapje en een grol maar serieus zijn heeft voor mij toch een grotere waarde.......en zeker naar de ander toe die ik vooral ken om zijn heldere wijze stukken waar menigeen wat van kan leren....en zo wil ik me hem ook graag herinneren als hij weer vertrekt na drie dagen...en niet als een paljas die door sommige mensen zo geplaagd wordt........ |
Dan toch wel heel bijzonder dat Frank tot nu toe alleen in de "luchtige" topics is "opgedoken"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 07:29
|
|
|
JOL252 schreef: | Hé jammer, weer een droom aan diggelen... |
Sorry, maar dat gedoe dat we mensen van kinds af aan maar wijs maken dat kabouters, fee-en en dat soort spul bestaat, vind ik echt niet kunnen! Dus, vervelend dat je even moet , maar dan ben je er ook gelijk doorheen.
PS Sinterklaas bestaat wel echt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 07:19
|
|
|
GERRIT603 schreef: | is er geen kans op promotie naar bv een goede fee
dan kan je met je toverstokje veel meer regelen, heb ook nog wel een paar klusjes |
Hallo, fee-en bestaan niet! Die komen alleen in sprookjes voor!
Anna ziet zichzelf nog niet echt in een fee-en pakje rondhuppelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 07:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik doe nie mee hoor hoef geen kroegtijger |
Miauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 18:53
|
|
|
INGE721 schreef: | Met of zonder barmannen? |
MET
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 11:28
|
|
|
INGE721 schreef: | Doe mij maar een wijntje......maar wel over een paar uurtjes |
goed idee! waar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 11:26
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Pfft, ik zag het ook en dat noem jij een goed moment?
Maar welkom terug, |
ja ik zou ook zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 oktober 2012, 11:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 100 euro??? Welja, als je mij die betaald mag je mijn heg komen snoeien...als goede knecht van de Sint zal je dat zeker willen doen... |
ik ben een goede knecht van de Sint. Geen tuinvrouw!
|
|
Naar boven |
|
|