Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 17:57
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik heb een hele effectieve manier om pannenkoeken te bewaren. Kan vast ook wel met poffertjuzz. Stuur maar op |
Euh jij bewaarde toch nooit pannenkoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 13:05
Onderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik lees gewoon wat er staat, de term met de Bijbel om de oren slaan is een duidelijke hint naar mensen die anders met de Bijbel omgaan dan dat zij doet. We gaan de kant op dat niemand meer een bijbeltekst durft te citeren omdat ze dan meteen het verwijt krijgen de bijbel te gebruiken om een ander mee om de oren te slaan. |
Waarom niet?? ik durf gerust een bijbeltekst erneer te zetten! Maar ik zeg eerlijk dat ik geen ster ben met bijbelteksten ik kan niet zomaar zeggen daar en daar staat dit de ander wel!! laten we elkaar nu eens niet op elk woord pakken maar praten over het onderwerp, want die is zeker goed en mooi!!
Ja ik heb er inhoudelijk nog niet op gereageerd omdat ik zulke dingen eerst moet laten zakken en me over moet bezinnen! Maar er komt echt nog wel een inhoudelijke reactie op!!
Sorry Carmen dit is off-topic je topic is mooi!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 12:53
Onderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je verwijt onderhuids dus mensen die bijbelgetrouw willen leven, dat ze de bijbel gebruiken om anderen mee om de oren te slaan. Je hebt een hele grote mond over verdraagzaamheid, maar je kunt geen christen verdragen die de Bijbel als richtsnoer voor zijn leven ziet. |
Chat waarom kan je nu niet gewoon lezen wat er word geschreven?? Voor mijn gevoel blijf je Willemijn dwarsliggen houd hiermee op word vervelend!!! Willemijn reageert serieus doe jij het dan ook eens!! Waar staat dat? Vind het juist goede vragen van Willemijn om over na te denken!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 12:49
Onderwerp: Het weer
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het weer is zeker heerlijk!! Heel de dag op strand en aan zwembad, zonnetje en 29 graden. En GEEN zeeuwen op t strand
groeten uit Griekenland |
Ja de groeten aan netje en gedraag je daar een beetje he Wij kleumen wel verder hier brrrrrrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 september 2012, 12:48
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ik weet niet wat we vanavond moeten eten
iemand een idee? |
jij ook al niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 21:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je ruimt vast op als je weet dat je moeder komt..... |
Dan mag ik wel elke dag de boel opruimen dus want ze woont bijna om de hoek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 19:12
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | wist niet dat je plaatje kon wijzigen op internet Bijdeze iedereen tevreden
<><
Zwaan |
Dank voor je medewerking
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 14:47
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Vanavond chinees, maar dan wel zelfgemaakt. Vanmiddag eerst Kaffee mit Kuchen, bedankt voor het recept Erika, hij is echt heerlijk! |
Heb er anders weinig van geproeft Graag gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 14:45
Onderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
|
|
|
GERRIT603 schreef: | wie de schoen past trekt hem aan |
Dan past tie dus echt niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 september 2012, 14:43
|
|
|
Weet dat mijn ma altijd foeterde op de zwijnenstal in mijn slaapkamer En nu was ik nog heilig vergeleken bij vriendinnen
Tja het is helemaal goedgekomen hoor, laat ze even een poosje in de kraamzorg gaan dan leer je wel een huishouden bestieren Tis mij tenminste goed gelukt
En ja tot volle tevredenheid van m'n ma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 19:55
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | hoi Zwaan doordat jij er van die grote illustraties bijzet zal deze hele pagina van dit topic (en andere)voor mij niet meer te lezen zijn. Het wordt nml zo breed dat het niet meer op mijn laptopscherm past. Dan zal ik dus heen en weer moeten scrollen met elke zin. En met zo'n grote lap tekst voel ik daar niet zo veel voor. Misschien kun je hier in vervolg rekening mee houden?
Alvast bedankt |
Sluit ik me bij aan al die grote platen maakt een topic niet duidelijker en mooier... Sorry maar als je nu alleen even dat plaatje verwijderd iedereen weer blij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 10:35
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GERRIT603 schreef: | er zijn pilletjes in de handel om lekker mee te kunnen stuiteren op die muziek, kun je leuk meedoen, cocaïne helpt ook maar is duurder erna als alles uitgewerkt is ben je wel een beetje heel erg moe |
Ben al doodmoe zonder die pilletjes en ik houd liever mijn gehoor onbeschadigd Ondanks dat de muziek om 12 uur stopte heeft het bij mij blijven doorbonken in mn hoofd waardoor ik idd pilletjes moest nemen Om te kunnen slapen en hoofdpijn te onderdrukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 september 2012, 10:31
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ANNA415 schreef: | Willen jullie je verzoeken aan Sinterklaas doorgeven. Ik ben niet zijn secretaresse |
Owwwwwww dat dachten we aangezien je het hele jaar door Zwarte piet bent dachten wij dagelijks in dienst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 23:18
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik herken het wel een beetje Erika...ik heb er normaliter geen last van maar Frans Bauer trad een keer op en toen heb ik mijn raam toch maar dichtgedaan, dat kon ik niet aan...... En de kermis heeft maar een bandje met klassiekers, bij de eerste keer denk je wat leuk, na één week denk je..... |
Ik zit al de hele avond met de deur dicht alle luiken gesloten en dender mn huis uit Nog een half uur volhouden dan is er vuurwerk en mot de muziek uit!! Hoor nog liever dat van gisterenavond, jannes en de drie j's en weet ik wie nog meer langskomen dan deze kaboemkaboem men wat zullen die mensen slechte oren hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 23:15
|
|
|
GERRIT603 schreef: | meerijden staat mijn levensverzekering niet toe en achter jou rijden gaat niet omdat jij zo traag vooruit gaat |
Juist ja dacht ik al!!! Totaal geen idee tegen wie die het heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 23:14
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Haha, goed plan Leanne, dan zit ik goed met mn 3 doopnamen en 2 achternamen, ik heb er 39! |
Nah ik kom met doopnamen en achternaam ook al op 24 dus doe mij maar hoef er niet eens getrouwd voor te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 23:12
|
|
|
ANNA415 schreef: | Meisjes met rooie haren Die kunnen......................... |
Vind de zwarte krullen mooier hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 23:10
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Inkt van een balpen,krijg je dat nog uit je was?
Aub geen vragen over het hoe en waarom |
Inktvlekken in kleding zeg maar dag kleding Ga je er niet uitkrijgen met wat voor wondermiddels ook helaas maar waar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 16:30
|
|
|
ANNA415 schreef: | Braaf kind |
Goed he Al lonkt tie wel steeds
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 16:30
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tja dat is een goede vraag. Ben ik een verwijfde man Of een manwijf
Even checken Ben vrouw. OK dat staan dan in ieder geval vast.
Ik kan schilderijtjes ophangen, olie bijvullen van de auto, lampen verwisselen, durf met een slijptol te werken, kan timmeren, behangen, verven, stopcontact reparen, boren, weet hoe een kitspuit werkt, weet wt buitenspel is en rijd meestal te hard.
In ieder geval ben ik handig. Maar ben ik dan een man? Nee ik denk dat ik zelfstandig ben.
O ik weet het al. Ik ben een zelfstandige, handige dame
en een lekker ding, al zeg ik het zelf |
Dit zo lezende kan ik mezelf er ook onder scharen Ook ikke is toch echt een vrouw hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 16:28
|
|
|
ANNA415 schreef: | Omdat jij degene bent die zo langzaam rijdt blijf ik liever thuis want dat is toch echt belangrijk hoor want jij komt strijken al zingend logisch toch
Nee, mannen willen de waarheid niet horen Zonder een vrouw zijn ze verloren
Of zo iets |
Hihihi Anna heeft gesproken... Enne Gerrit jij hebt echt nog nooit achter of met mij mee gereden in de auto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 13:18
|
|
|
Wilde de deur lekker openhebben maar dan word ik helemaal m'n huis uitgedenderd Leuk Fuzz in het park of te wel gisteravond van 19.00 - 01.00 uur Nederlandse zangers en vanavond kaboem kaboem hardrock en weet ik wat nog meer Ik haat de gemeente die dit toestaat, laat ze het op onbewoond gebied doen lekker buiten het centrum dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 12:18
|
|
|
JANS221 schreef: | Volgens mij moet je vergeven niet zien als verplichting. Ook al kunnen anderen jou zeggen dat je moet vergeven. (omdat dat zo in de bijbel staat) Vergeving geef je ook niet omdat iemand ander het verdiend om vergeven te worden. Vergeving kan komen als je je boosheid of gekwetstheid hebt verwerkt of losgelaten. En dat kan tijd nodig hebben. Dat hoeft er niet te zijn na 12 weken, dat kan jaren duren. En daarbij hoef je ook niet de pijn uit het verleden te ontkennen. |
Thanks jiij bevestigd even zoals ik het voel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 11:12
|
|
|
Wanneer ben je zover iemand te vergeven voor wat die persoon je heeft aangedaan?? Als ik naar mezelf kijk ben ik na 12 weken echt nog niet in staat om iemand die me echt pijn heeft gedaan te vergeven!!! Dit staat me soms wel in de weg... maar ja kan niet zeggen oke ik vergeef het die persoon maar terwijl ik er geen klap van meen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 september 2012, 11:10
|
|