Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 21:32
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
VISSER278 schreef: | weet je dat toch wel zeker joh? God vraagt helemaal niet om een relatie met jouw hart . Hij wil gewoon héel je hart , niet meer en niet minder . Mijn zoon , Mijn dochter , geef Mij uw hart . Dat is wat ik lees in Zijn woord . Niks over een relatie of wat ook . |
Zo dacht ik ook Visser!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 18:46
Onderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
|
|
|
JANE410 schreef: | Beste Altje,
Er is een boekje wat gaat over loslaten, ik vond het een goed boek. Het boek heet: De kunst van het loslaten van W.G. Rietkerk. |
Ga ik zeker lezen...voor mij ook heel erg belangrijk...(denk ik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:14
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
GERRIT084 schreef: | eh ... uh... snel tevreden |
Droom jij...of wij???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 10:00
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Een geopend keukenraam...de vogeltjes horen zingen... Nu al...zo mooi...(het is nota bene winter!!!)
Gisteren is de schuur...en de bijkeuken helemaal voor mij opgeruimd.. Ik verlang naar het voorjaar...de zomer...
Mijn kamperfoelie is aan het uitlopen...hoe is het mogelijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:38
Onderwerp: Jezelf zijn
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik zie toch goed dat je pas 27 bent, Laverde? Jongen, je leven begin nét... |
Laverde...hier spreekt OOK een moeder.... Mijn leven is sinds 3 jaar OOK drastisch veranderd.... Maar ik heb OOK kinderen.... Waarbij veel zorgen (nog steeds) Een zoon van...JAAAAAA...ook 27!!! (vrijgezel) En ook 1 van 31...(die sinds een week weer thuis woont!!) Als het goed is...ligt er toch nog een leven voor je...inderdaad je bent nog jong...
Geef toch de moed niet op.... Als ik terug zie op mijn leven...denk ik ook weleens... Waarom moet ik dit allemaal meemaken???
Vanmiddag hoop ik mijn familie te zien.... Velen zijn al Opa en Oma....ik zie gelukkige gezinnen.. Ik ben daar als enigste gescheiden vrouw.... Dat is en blijft moeilijk....(vind ik) ook al begrepen ze me wel... Dan draai ik vanavond maar weer het mooie lied...wat Erica je gaf...
En de woorden...God...leer me toch te accepteren...die dingen die ik niet veranderen kan... Leer mij toch het heden dragen...met een rustig kalm gemoed... (o...wat ben ik een doe het zelver!!} Schijnen mij Uw wegen duister... Vader wat Gij doet is goed...( maar waarom dan???)
Gisteren besefte ik nog... Ik leg het bij God neer....maar nog geen uur later neem ik het weer bij Hem weg!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:20
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Wat geweldig Frank...dit is een ode aan je ouders!!! Gefeliciteerd!!
Vanmiddag hoop ik mijn lieve moeder ook te zien... Ze houd een nieuwjaarsdag...met al haar kinderen...klein en achterkleinkinderen!!!!
En dat zijn er(als ze er allemaal zijn) al in de 60!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 09:17
Onderwerp: onzekerheid
|
|
|
PELLE852 schreef: | We hebben allemaal wel eens dat we ons zorgen maken of twijfel hebben. En ik denk niet dat (en met alle respect) in dit geval een waarzegster dit probleem even kan oplossen. |
Wil je dit misschien even uitleggen...want deze woorden begrijp ik niet helemaal...
Wat kan een waarzegster EVEN...oplossen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 13:00
Onderwerp: Het doel van 2013
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kom op Zeeland, 2013 is pas 4 dagen jong... je kan het.......misschien.. kweet ut zeker.... oké.... |
Dank je Gerrit....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 12:03
Onderwerp: Het doel van 2013
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | het doel van 2013 is voor mij om helemaal mezelf te worden zoals ik bedoelt ben om te zijn |
Ik herken dat....probeer dat ook...maar ja...je weet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 12:01
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
VISSER278 schreef: | noodgedwongen op zoek naar een andere auto. |
Das triest en jammer voor je....ik weet hoeveel mijn eigen auto voor me betekend ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 15:07
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...waar kinderen al niet goed voor zijn...ik heb geen kinderen en dus ook geen dingesslag en ik heb een oude lappie die het binnenkort begeeft en dan is het maar gedaan...dan ga ik postzegels verzamelen... |
Is sigarenbandjes niks voor je???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 14:44
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Nee...gelukkig geen vader of moeder...waar zorgen om zijn...(Sterkte Josina!!!)
Wel een heel droevig bericht..... Het jaar was 1 dag oud.... Gisterenmorgen in alle vroegte....verloor de man van een collega...de moed..om nog verder te leven....O...wat vreselijk...
Gelukkig getrouwd...een prachtige baan...2 gelukkig getrouwde kinderen...en zou hij met 5 maanden voor het eerst Opa worden....
En toch??? 53 en nu al weg uit dit leven....
Als hun het al niet begrijpen....Woorden schieten tekort...ik heb ze dus niet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 09:13
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik wilde zelfs met anna-piet en steentje gaan wokken en betalen maar dat mag ik zelfs niet. Zij gaan trakteren zeide ze... |
Van mij moest je toch zelf betalen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:59
Onderwerp: gratis afhalen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Partij tweedehands vuurwerk , slechts eenmaal gebruikt . |
HAHA...dat is natuurlijk DE mop...van 2013!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 22:14
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik trek de prosecco maar es open. Proosten op de dag van morgen.
Lechaïm... |
Sterkte...voor morgen en uiteraard succes hoor!!! (als ik denk aan mijn eigen verhuizing...destijds....pfff)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 20:46
|
|
|
ANNA415 schreef: | Haha mooie typefout, ging echt per ongeluk |
Jaja....maar wel leuk toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 19:33
|
|
|
ANNA415 schreef: | Rijst met kip kerrie met annanas |
Jaja...ANNA-nas...
Is dat het zusje van Ananas????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 19:06
|
|
|
Tot nu toe...nog niets gegeten...
Was pas 6 uur thuis..na een rit langs verschillende mensen... Alle oliebollen en koek afgewezen, maar nergens zin in.... (maar wel een zere keel...oei...wordt dat een griepje???)
Vanavond wordt het vast nog wel een soepje...(of toch de laatste oliebol) Dat staat trouwens heel duur he...laat eten.... We zien het wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 18:42
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Soms zou je wensen in zo'n achtergebleven gebied te wonen...
Thomas |
Het is niet zo achtergebleven als Visser suggereert....vandaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 13:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Serieus?
hier was het zeer rustig. |
In achtergelegen gebieden...heb je dat meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 januari 2013, 12:38
|
|
|
Das erg ja.... Juist die regen in de nacht...maakt op Nieuwjaarsdag vaak nog slachtoffers... Van die jonge gasten die nog wat uit willen proberen... Hoop maar dat er geen gewonden bij komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 23:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | er wordt hier al dagen geknald. Het is net of ik in een oorlogsgebied zit. Vuurwerk dat vele euro's kost waarvan je makkelijk eens met een tros vrouwen mee kan gaan wokken. Ik hou niet van dat onnodig geknal. Ben ik nu ouderwets? |
Nee Frank...maar dat heeft niets met ouderwets te maken... 70 miljoen...gaat er vanavond de lucht in... Ik vind dat vreselijk... Ik denk niet eens aan wokken.... Onvoorstelbaar...dat je iedereen hoort over armoede...bezuinigingen...de crisis....maar DIT...gaat elk jaar door... Nu zal ik wel weer een doemdenker zijn... ( Mag je dat geen feessie bouwen met Oud en Nieuw???) Van de week las ik een gesprek wat werd gevoerd bij de ingang van een vuurwerkwinkel...) ""Deze dan...echt waar voor je geld...duurt wel 5 minuten lang...(lang???) Kost dan ook wel 150 euro...maar dan heb je ook wat...""
Ik vind het gewoon erg...zoveel geld...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 22:04
|
|
|
MIEKE364 schreef: | wens je van harte een fijne relatie toe die bestendig is....
Zat eens in een minder gelukkige periode in mijn leven en wat me toen hielp was in de loop van de tijd een kleine vriendenkring opbouwen en onderhouden; dat is ook belangrijk....kan je morgen mee beginnen....goed begin van een nieuw jaar....mensen die je raken, die je graag weer wilt zien....doe ze een voorstel.....voor een kop koffie, elkaar eens bellen, een wandeling, een end fietsen, samen koken etc.....gewone vriendschappen zijn zo belangrijk voor het kleine geluk... |
Helemaal waar hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 20:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik wil eens gezelschap maar helaas... | Als je dat wil...dan kan dat ook Frank...maar wil je het???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 19:19
Onderwerp: Top 2000
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | ik kan van alle nummers wel genieten , soms met een herinnering dus bij een paar nummer komt de volumeknop effe harder |
Was je ook weer terug???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 19:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | IK ben dit jaar ook eens alleen...zoals de vorige 8 jaar... |
Ik HOEF niet alleen te zijn.... Maar ik WIL het...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 december 2012, 18:46
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ANNA415 schreef: | ik word blij van de foto van Zeeland
(zelf gebakken?) |
Ja hoor...de laatste zijn net de pan uit...ik doe het niet meer.... Maar was wel gezellig...(morgen komen de dieven....maar ik laat ze binnen) Een traditie die door alle broers en zussen (7 in totaal) nog steeds in ere wordt gehouden...
|
|
Naar boven |
|
|