ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIO216
Ga naar pagina Vorige 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 ... 167 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIO216
Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 30 oktober 2011, 21:49
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?

MARYAN401 schreef:
Hij krijgt waarschijnlijk geen beroep? Dat kan lastig zijn.

Hij krijgt ook geen beroep nee, hij komt ook bij niemand thuis of zo en bemoeit zich ook met niemand. Heel lastig allemaal. En dan is het geval dat ie niet verder kijkt dan zijn neus lang is. Er is dan ook heel veel onenigheid en heeft dan de dominee gelijk?????????????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 30 oktober 2011, 21:22

MARYAN401 schreef:
Volgens mij begrijp ik je niet helemaal, Mario. Bedoel je dat je een poosje zonder predikant zit? Tja, na 4 jaar (of langer) gaan ze soms weer ergens anders heen. Ik ben blij dat we er weer een hebben. Toch denk ik dat het ook goed is, dat predikanten (net als werknemers) af en toe van plaats veranderen. Kan alleen maar verfrissend zijn.

Bij ons zit de huidige predikant al ruim 15 jaar op zijn post. Naar mijn zin veels te lang, maar dat is mijn mening. Zoiets kan ook tegen hem werken als ie niet al te verfrissend is.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 30 oktober 2011, 21:17
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

CHATULIEM619 schreef:
Wat een opluchting vanmiddag. Groningen heeft echt weer laten zien hoe goed ze zijn. Mijn keel is schor vanwege het juichen...

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 30 oktober 2011, 11:41
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://www.youtube.com/watch?v=Oz2LoNfpmZs
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zondag 30 oktober 2011, 11:38
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.

Zondag 30 oktober, Psalm 119: 145-152; In de lange nachten.

Soms lukt het niet. De slaap wil niet komen. Of je slaapt eventjes en dan, midden in de nacht – je hoort iets: een windvlaag, toch geen onraad? Je bent wakker, klaarwakker, en de slaap wil niet meer komen. En dan?
De situatie waarin de psalmdichter zich bevindt, is veel ernstiger. Hij ligt wakker vanwege sluwe vervolgers. Ze hebben hem bijna te pakken. Ga dan maar eens rustig slapen… Wat doe je dan, als je zo ligt te tobben? Je gaat je bed uit, je drinkt een glaasje water, je kijkt naar de herhalingen van het journaal je zapt langs oude films en ranzige reclames die blijkbaar het daglicht niet kunnen verdragen. Ja, zulke dingen doen wij. Maar de psalmdichter doet iets anders. ‘In de uren van de nacht houd ik mijn ogen geopend en overdenk uw woord.’ Dat is andere kost! Hier is iemand aan het woord die zijn bed niet uitgaat. Stil blijft hij liggen. Hij knijpt zijn ogen niet dicht, in een krampachtige poging toch de slaap weer te vatten. Hij telt zijn schaapjes. Hij kijkt met open ogen naar de Goede Herder. Hij overdenkt Gods woord.
Hoe je dat precies? Misschien ken je een Bijbelgedeelte uit je hoofd en zeg je stilletjes die woorden op. Misschien zie je in gedachten de kinderen van Israëls, gaande door de Rode Zee, op weg naar Kanaän. Misschien zie je zitten in Babel, in ballingschap, trouw aan Gods goede geboden, levend van zijn beloften. Misschien volg je in gedachten Jezus op zijn weg van stad naar stad, kinderen zegenend, zijn brood delend met wie weinig te eten heeft. Ook al zou de slaap niet komen, uitgerust zul je opstaan, fris als de nieuwe dag!

Nog voor het morgengrauwen roep ik luid:
Heer, komt te hulp, ik blijf uw woord verwachten.
Naar uw beloften zien mijn ogen uit
des avonds laat en in de lange nachten.
Wanneer Gij uw genadig oor ontsluit
word ik weer levend na mijn bange klachten.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:54

MARYAN401 schreef:
'k Hoorde vandaag dat wij een nieuwe dominee hebben, nu maar hopen dat hij gelijk heeft. Knipoog smiley Ik ga er maar van uit. Lachende smiley

Best wel raar eigenlijk dat iemand er opeens niet meer is, maar is dat dan net eigenlijk als een werknemer die een andere baas krijgt. Niet echt te vergelijken... verwonder me er meer over. Als je begrijp wat ik bedoel.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:51
BerichtOnderwerp: beroepskeuze en scheiding

WILLEMIJN232 schreef:
Soms heeft een beroep nu eenmaal de consequentie dat je er minder vaak bent dan dat je dat wenst........ maar gaat het ook niet om de quality time? Dat als je thuis bent je er ook bent?

Quality time ook zo'n raar woord. Je bent er gewoon of je bent er niet.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 21:25
BerichtOnderwerp: De niet uitgekomen voorspelling van Harold Camping

PIETER649 schreef:
euh... hoe lezen we in dit geval Jeremia 14: 14-16?

Jij heb toch wel bijbelkennis zeg, positief opvatten.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 20:19
BerichtOnderwerp: ziekenhoekje

VISSER278 schreef:
Doktersassistentes, ziekenhuismedewerkers, tandartsassistentes....alemaal aanwezig op CM. Hartstikke makkelijk toch?
's avonds of in het weekend een probleempje , kwaaltje , griepje of oorpijn ?
Even een mailtje of chat naar één van hen en probleem wordt opgelost .
Scheelt weer een telefoontje of ritje naar de huisartsenpost.

Toch Jos? Lachende smiley

Heb je al het telefoonnumer van W'tje Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 17:59
BerichtOnderwerp: kreet van de week

"Feesten, als alle goede dingen, komen in drieën: de voorbereiding, het feest zelf, en als - gelukkig - alles weer over is." - Kadé Bruin
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 12:57
BerichtOnderwerp: kreet van de week

William Sadgarden: "Als je je problemen niet kunt verlichten, houd ze dan in het donker."
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 12:03

Ik wacht.............

http://www.youtube.com/watch?v=xntxoEFsqfU
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 12:01

WILLEMIJN232 schreef:
Ja, leuk zo'n gouwe ouwe.....en fijn dat je er iedere dag weer een leuk nummer opzet.....
Mario, bedankt..... Lachende smiley met blinkend witte tanden

W'tje je was de 2500ste reactie op dit topic. Krijg je nu wat van je vriendin Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 11:58

Zaterdag 29 oktober 2011, Psalm 119: 137-144; Al ben ik klein.

Klein is fijn – maar zo af en toe zou iedereen toch wel iets groter willen wezen. Soms heb je het gevoel dat je niet meetelt, dat zo ongeveer alle andere mensen groter zijn dan jij. Misschien niet letterlijk, niet lijfelijk, maar wel figuurlijk: belangrijker, aanzienlijker, meer geliefd. In onze samenleving heb je dat gevoel al heel gauw wanneer je overtuigd christen wilt zijn. ‘Jij, naar de kerk, elke zondag? Man, wat ouderwets! Geen seks zodra je een relatie hebt? Wat bekrompen! Nooit een keertje flink doorzakken na een avondje stappen, lekker laveloos op je bed je roes uitslapen? Wat achterlijk!’
In gedachten zie ik Paules, de apostel. Klein – dat was hij. Niet voor niets heette hij Paulus. ‘De kleine’ betekent die naam. Ontelbare malen heeft men pogingen gedaan hem nog kleiner te krijgen dan hij al was. Hij is gekleineerd, uitgelachen, halfdood gestenigd, opgesloten. Maar in al die omstandigheden bleef Paulus trouw aan zijn Zender. Hij had maar één passie: het evangelie van zijn Heer wereldwijd verkondigen. Niets wilde hij liever. Alle volken moesten het horen: hoe groot Gods genade is voor ieder die gelooft. Paulus verkondigde een God die een zwak heeft voor het kleine. Niet alleen de eerste, niet alleen de beste staat bij onze Vader hoog genoteerd; ook – en soms denk ik wel eens: vooral! – de minste, de geringste, de kleinste!
Dus: wanhoop niet wanneer op mensen op je neerkijken. In Gods koninkrijk staan nederigen van hart hoog genoteerd. Bij God zijn de kleinste de grootste.

Uw woord is louter en volkomen rein.
Uw dienaar houdt het steeds in hoge ere.
Al word ik ook veracht, al ben ik klein,
met uw beloften blijf ik stil verkeren.
Heer, uw gerechtigheid zal eeuwig zijn,
uw wet is waar, uw recht zal triomferen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 00:35
BerichtOnderwerp: De klik...

Nog een aanvulling, ergens gelezen ja:

Men, wat is dat daten toch moeilijk! Of nee, wacht, de fase nog vóórdat je aan een date begint... ik heb een akte aangemaakt en heb een beetje rondgeklikt en foto’s gekeken. Leuk! En ik zag daar mijn droomman en heb hem gelijk maar een heel lang bericht gestuurd met mijn levensverhaal erin. En nu hoop ik op een date.

Okay haha, iedereen die me kent, snapt dat dit hypothetisch is, want ik heb al heel lang een akte en daten doe ik ook niet echt aan. Aan onbekende mannen mijn levensverhaal sturen zal ik niet doen, ik vind het ongelooflijk irritant als een man míj zijn levensverhaal stuurt als ik geen idee heb wie hij is. Vooral als hij dan gelijk een date wil.

Dus uhmmm wat is dan het punt van mijn intro? Om in te stemmen met de mensen die hier op zoek zijn naar die éne dat contact leggen toch best lastig is, hoe moet dat met al die mensen die je niet kent op zo een site. Tja, hoe herken je daar nou een potentiële geliefde in? Is het trial & error, of is het keiharde targeting en niet geschoten is altijd mis?

Ik heb ontdekt dat management en marketing aardige tools bieden voor mensen die op zoek zijn naar een partner. Wat zeg je? Klinkt raar? Een mens is toch geen product? En we zijn toch op zoek naar een slimme partner, een vleugje magie en zwijmelen bij een hemel vol sterren? Willen mannen niet uitbundig dansen met een vrouw die zo inspirerend is als sprookjesprinses?

Management goeroes en marketing whizzkids hebben van alles in huis voor een make-over van je liefdesleven: SMART, STAR, MAGIE, RUMBA en AIDA!

Hoe dan? Zou je zeggen... en waarom moet het met hoofdletters? De waarde van deze inspirerende woorden zit hem daarin dat het afkortingen zijn voor technieken.

Zo is SMART* een manier om dating-doelen te stellen. “ER was eens...” is mooi voor een sprookje, maar niet zo handig als je op zoek bent naar je partner. ER is er alleen om te ontdekken dat je meER wil: je wilt sneller, mooier en liever, maar is dat wel haalbaar? Daarom stel je Specifiek wat je wil: je wil een partner vinden. Je bepaalt hoe en wanneer dat doel is gehaald (moet wel Meetbaar zijn), en je checkt of dit voor jou Acceptabel is. Een supermodel vinden die gelovig is en altijd in de buurt is, is natuurlijk niet zo een slim doel. Tenzij je niet van Realistische doelen houdt. Maar dan neem je waarschijnlijk de Tijd ervoor...

Zelf zou ik graag wat meer MAGIE willen in mijn dating leven. Momenteel heb ik de motivatie van een taugésprietje na de EHEC-crisis: wat is er nog te beleven als je in je bakkie blijft hangen? Een MAGIE-formulering bevordert hopelijk dat ik me weer identificeer met mijn liefdesdoel. MAGIE brengt namelijk mensen in beweging. Want MAGIE is Meetbaar, Acceptabel, Gecommuniceerd, Inspirerend en Engagerend...

Geen saaie dagen meer, geen uitzichtloze sleur, niet meer thuiskomen in een stil huis... die dagen zijn binnenkort voorbij dankzij de tools van de slimme marketeers! En als zélfs ik dat kan, dan kan mijn bewust een relatie zoekende medemens het zeker.

Zoek dus die leuke artikelen van Carrièretijger op en pas ze niet alleen toe op je werkzame leven maar vooral op het zoeken van je droompartner. Zoals ik je zeg: help Cupido een handje en schiet je pijlen doelbewust af!

* wat het betekent kan je vinden op Wikipedia: nl.wikipedia.org/wiki/SMART-principe. Je kan daar ook de andere technieken vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:31
BerichtOnderwerp: Ga je mee uiteten op 12 November???

Hallo Cm'ers !!!!!!

Wij hadden weer eens zin om uit eten te gaan en willen dit doen in een heel speciaal restaurant.
Waar je heel bijzondere dingen kunt eten/drinken. Heb je weleens gehoord van een banenbiertje. Dat kun je daat krijgen.
We willen dit doen op zaterdag 12 November a.s. en om een uur of 18.30 uur verzamelen.

Het adres:

Afrikaans Restaurant Safari
Fluitersstraat 80
3901 DL Veenendaal
Tel. 0318-555927

Meer informatie: http://www.afrika-restaurant.nl/

De volgende personen gaan alvast mee:

Erika129
Marianne338
Herman040
Mario216
Benny + Miekjes (oud-cm leden)

Misschien een leuk om het boven je profiel te zitten door op het pribord te plaatsen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:05

MAJARO438 schreef:
Dank jullie wel allemaal. Het is echt een mooie afsluiting van het moeilijkste jaar van mijn leven. Deze week valt alles op zijn plek en sluit ik dat jaar voorgoed. Nu de toekomst, kan alleen maar steeds beter worden. Amen.

Majaro

Gefeliciteerd !!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:02
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Tijd geleden dat hier is wat gezegd.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 20:01

Een hele mooie gouwe ouwe:

http://www.youtube.com/watch?v=RSsp2xkEKVU

Is W'tje weer tevreden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:57
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Eerst een paar uur bij mijn baas lopen klagen, daarna van hem koffie gekregen en weer braaf aan het werk.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:52
BerichtOnderwerp: Ga je mee uiteten op 12 November???

Nog even onder de aandacht brengen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 19:50

Vrijdag 28 oktober, Psalm 119: 129-136; Wonderbaar.

Een wonder – dat is in elk geval iets waar je van opkijkt. Is het woord van God een wonder? Menigeen kijkt er niet meer van op. Menigeen kijkt er op néér. De Bijbel? Hopeloos ouderwets! Geen boek van deze tijd! Weg met al die oude oude geschriften! Vroeger konden ze misschien dienst doen als heilige boeken – nu niet meer. Leuk voor het archief, aardig voor het museum, maar beslist niet meer bruikbaar in onze huidige samenleving. Opruimen, weg met die handel!
De dichter van de psalm denkt daar anders over. ‘Uw richtlijnen zijn voor mij een wonder.’ En dat vind ik nu weer een wonder: dat er nog mensen zijn voor wie het woord van God een wonder is! Goedbeschouwd is die Thora ook werkelijk een wonder. Kijk om je heen: goedheid is allang niet meer normaal. Moord en doodslag zijn aan de orde van de dag. Een puber die een bejaarde naar de overkant van een drukke weg loodst? Ze staan nauwelijks meer voor je op in bus of trein! De samenleving verloedert, de maffia is aan de winnende hand – voor je het weet wijkt heel onze samenleving voor de terreur van extremisten, van welke tongval dan ook. Het kwaad wordt normaal! Of moet ik relativeren en benadrukken dat er niets nieuws onder de zon is? Als ik de psalm goed lees, was het in de tijd van de dichter niet totaal anders. En juist daarom is het woord van God in zijn ogen een wonder. Stel je voor: wegwijzers naar een samenleving waarin recht en liefde ministers zijn. Een wonder! Daar kun je niet zuinig genoeg zijn.

Hoe wonderbaar is uw getuigenis.
Ik zal het altijd in mijn hart bewaren.
Wanneer uw heilig woord geopend is
zal ’t als een licht het duister op doen klaren.
Gij maakt verdwaalden van hun doel gewis,
uw kennis maakt onkundigen ervaren.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 19:22

http://www.youtube.com/watch?v=KlJy_Cb21Lw
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 19:17

Donderdag 27 oktober, Psalm 119: 121-128; Wees gij mijn borg.

Mijn Borg en Zaligmaker – ik vond dat vroeger altijd maar een ouderwetse uitdrukking. Maar van lieverlee is die gedachte verdwenen. Dat zo stoffige klinkende woord ‘borg’ is goedbeschouwd een hypermoderne uitdrukking! Dan denk ik niet eens allerlei waarborgfondsen waarop je een beroep kunt doen in het geval gekochte producten niet aan de verwachting voldoen. Ik denk vooral aan de wereld van de techniek. Een borg is een onderdeel van een apparaat dat ervoor zorgt dat grote ongelukken uitblijven. ‘Er zit een borg op’, zeg je dan. ‘Kijk maar, het kan niet vastlopen, daar zorgt de borg voor.’
Zo’n borg is onze God! Als de nood het hoogst is, komt zijn redding dichtbij. Daar staat Hij borg voor. Op die uitredding doet nu de dichter van de psalm een beroep. Erg gemakkelijk heeft hij het beslist niet. Er is sprake van onderdrukkers, van hoogmoedigen. Gods wet wordt geschonden. Er moet hoogmoedig ingegrepen worden! Wat de dichter precies bedoelt. Blijft onduidelijk – maar je ziet zomaar de ellende van de ballingschap voor je: deportatie, minachting. Het is allemaal ten hemel schreiend het is godgeklaagd! En daarom roept de dichter nu Gods hulp in. ‘Waarborg het geluk van uw dienaar, sta niet toe dat hoogmoedigen mij verdrukken.’ Hier klinkt de stem van Israël, die van de mensheid, de eeuwen door.

Mijn Borg. Daar zit ons woord bergen in: veiligstellen. Wie een borg heeft is geborgen. In het uiterst geval is dat het enige dat een mens werkelijk nodig heeft: geborgenheid. En terecht zoekt de dichter die geborgenheid daar waar die exclusief te vinden: bij God alleen.

Gerechtigheid en recht heb ik gedaan,
Geef mij niet over aan wie mij verdrukken.
Zij klagen mij op valse gronden aan,
Buigen het recht om mij te laten bukken.
Wees Gij mijn borg en doe mijn recht bestaan,
Spreek Gij uw woord en breek hun trots aan stukken.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 20:42
BerichtOnderwerp: Hersenoperatie op tv

Ik denk dat ik hem maar af zet.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 20:24

http://www.youtube.com/watch?v=FbkgS2KykXw
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 20:20
BerichtOnderwerp: Hersenoperatie op tv

Zo dadelijk is er op tv live een hersenoperatie te zien. Is dit ethisch verantwoord. Of het kan, vind het net zo als het programma de bevalling waar ik niet naar kijk. Maar ben wel nieuwsgierig hoe het gaat.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 20:16

Woensdag 26 oktober, Psalm 119: 113-120; Schuilplaats en schild.

Nu kan ik wel weer zo’n mooi tekstbloempje plukken uit het psalmenpark en dat een keurig plekje geven in een meditatief vaasje, maar ik denk niet dat daar iemand op zit te wachten. Hoewel… Daar wachten wij waarschijnlijk juist wél op! Dolgraag willen we altijd weer horen dat God een schuilplaats is en een schild.
Toch is het niet mijn taak in wilde weg tekstbloempjes te plukken. Ik moet minstens oog hebben voor de context, voor de hele border waarin het tekstbloempje staat. En wat ontdek ik dan? Data het hier in de psalm gaat over dubbelhartigen. Het gaat over hen die God willen dienen, maar dan wel hinkend op twee gedachten. Zijn dat degenen die gedurig door geloofstwijfel worden overvallen? Nee, over zulke twijfelaars gaat het hier niet. Het gaat hier over mensen die van twee walletjes willen eten. Een beetje vroom én een beetje heidens. Een beetje christelijk en een beetje atheïstisch. Een beetje goed en een beetje slecht. De dichter van de psalm moet er niets van hebben. Hij heeft een bloedhekel aan zulke mensen. Maar wat wil je? zo protesteer ik zachtjes. Wie ziet kans om volmaakt in heiligheid te leven? Ik in elk geval niet. Ik wil wel, maar het lukt me niet. Hoe doet die dichter dat dan? Of het hem volkomen lukt, staat nog te bezien, maar in elk geval geeft hij wel aan in welke richting hij het zoekt. Hij zoekt zijn schuilplaats en schild bij God! In Hem is er geen kans om vrij te blijven van dat dubbelhartige, huichelachtige gedoe van hen die van twee walletjes eten. Telkens als ik weer word verleid, kruip ik in mijn schulp – en die schulp, die schelp, is Hij de Allerhoogste: mijn schuilplaats en mijn schild.

Mijn lust is, slechts te willen wat Gij wilt.
Ik haat die U met dubbel hart beminnen.
Gij zijt voor mij een schuilplaats en een schild,
Want in uw woord doet Gij mij overwinnen.
Bozen, laat af, dat ik in God verstild
mij dag aan dag op zijn gebod bezinne.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:43

LEANNE226 schreef:
Ik ben geslaagd...........ik ben geslaagd ..........ik ben geslaagd
IK BEN GESLAHAAGD!!!!!!!!!!

Morgen mn contract halen!

Ik ben best wel een klein beetje blij Coole smiley met zonnebril

Gefeliciteerd !!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:52