Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:14
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 'k Heb laatst een blad gelezen, dat heette Beau Monde. Ongelooflijk, wat sommige mensen (veel vrouwen) aan hun lichaam laten doen om ouderdom tegen te gaan! 't Is wat jij zegt, accepteer vooral je leeftijd en het lichaam dat daar bij hoort. Hier wil ik niet mee zeggen dat je niks mag doen, maar ik vond dit wel heel erg ver gaan. En of de vrouwen (soms mannen) er mooier van worden? Vind ik niet! |
Beau Monde is de veredelde Libelle ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:11
Onderwerp: GOED KANT VAN BLIND DATEN
|
|
|
WILLIE400 schreef: | Hahahahahahaha geweldig en zo herkenbaar hahahaha Laatst ook een date en jawel hoor ze kwam thuis bij me. Volgende dag kwam mijn zus langs om te vragen hoe het was geweest en die viel zowat achterover toen ze binnen kwam. Alles aan kant en zelfs nieuw plantje gehaald hahaha Date werd niets maar huis was weer eens lekker omgegooid (bank-tv opstelling is ook veel beter zo) Willie |
Weet je zeker dat ze je niet te lang onder water hebben gehouden Willie .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:59
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
up .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:56
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik ben er nog niet zeker van of ik dan kan, daarom onder voorbehoud... |
De organisatie ligt bij Hannah he, niet bij mij, heb mijn handen al vol aan strand Noordwijk 28 augustus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:52
Onderwerp: Test datingsites door Tros Radar
|
|
|
RICHARDRI464 schreef: | Ik heb een nieuwtje voor u!
Prediker 1!
9 Wat er was, zal er altijd weer zijn, wat er is gedaan, zal altijd weer worden gedaan. Er is niets nieuws onder de zon. 10 Wanneer men van iets zegt: ‘Kijk, iets nieuws,’ dan is het altijd iets dat er sinds lang vervlogen tijden is geweest. 11 De vroegere generaties zijn vergeten, en ook de komende zullen weer worden vergeten. |
Kijken of er zoveel nw staat.....
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=703
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:46
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mannen! Thomas, ik heb die prijs gewonnen |
Misschien wil Thomas wel dat je hem vraagt om samen te lopen, heb je geen kaart nodig ....
pffff, vrouwen, snappen echt niks van mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 22:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 25 september voor de vierde keer te gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok", en dan langs de schaapskooi naar hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van dit topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag te zien; tot dan..........Han het-er zin an!!
voorlopig hopen mee te gaan; hannah810 37 jaar met pleegdochter 2 plaatsen, omg. Den Bosch erika129 34 jaar grace 585 54 jaar muischje susannah475 44 jaar
billy701 48jaar Crossroad317 3 plaatsen, vanaf Coevorden A28 / A50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:56
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
....[/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 21:42
|
|
|
Zet mij ook maar op de lijst.
Ik heb nog wel een vraag of opmerking. Een aantal mensen heeft aangegeven wel graag heen te willen, maar dat de kosten voor de reis, trein of auto, toch best wel een belasting is. Is het mogelijk dat iedereen die plaats over heeft in de auto dit bij de aanmelding bekend maakt, zodat iedereen die graag naar de picknick wil komen ook kan komen. ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 12:23
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud)
....
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 9 augustus 2010, 15:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 12:20
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Deze muis zegt bij deze ook af. De tuin moet gedaan worden. |
Jij hebt het georganiseerd toch ??
Nog 5 dagen om je tuin in/op orde te krijgen ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 12:14
Onderwerp: Het homohuwelijk en de PKN kerk
|
|
|
Maar stel nou dat de PKN (alleen die kerken die wel homohuwelijken inzegenen) nou eens kijken naar de mens achter de zonde. Ze leggen dan de zonde van homofilie naast zich neer, maar geven het 2de grootste gebod voorrang, het gebod van de naastenliefde.
Markus 12:28 En een van de Schriftgeleerden horende, dat zij te zamen in woorden waren, en wetende, dat Hij hun goed geantwoord had, kwam tot Hem, en vroeg Hem: Welk is het eerste gebod van alle? 29 En Jezus antwoordde hem: Het eerste van al de geboden is: Hoor, Israël! de Heere, onze God, is een enig Heere. 30 En gij zult de Heere, uw God, liefhebben uit geheel uw hart, en uit geheel uw ziel, en uit geheel uw verstand, en uit geheel uw kracht. Dit is het eerste gebod. 31 En het tweede aan dit gelijk, is dit: Gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. Er is geen ander gebod, groter dan deze. 32 En de Schriftgeleerde zeide tot Hem: Meester! Gij hebt wel in waarheid gezegd, dat er een enig God is, en er is geen ander dan Hij; 33 En Hem lief te hebben uit geheel het hart, en uit geheel het verstand, en uit geheel de ziel, en uit geheel de kracht, en de naaste lief te hebben als zichzelf, is meer dan al de brandoffers en de slachtoffers. 34 En Jezus ziende, dat hij verstandig geantwoord had, zeide tot hem: Gij zijt niet ver van het Koninkrijk Gods. En niemand durfde Hem meer vragen.
Het gaat dus niet om de zonde, maar het gaat om de mens. Iedereen, alle forumlezers / schrijvers begaan zonde in hun leven. God kijkt de mens aan, niet door onze ogen, maar door de ogen van Jezus Christus, die onze voorspraak zal zijn, die ons heeft vrijgekocht van de dood. JEZUS LEEFT EN WIJ IN HEM, JIJ OOK ??
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 9 augustus 2010, 12:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 11:31
Onderwerp: Werken een baan
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Jah...dan komen ze beiden thuis... Man ploft op de bank omdat zijn werk erop zit, vrouw gaat eerst eten koken, daarna de kids naar bed en dan nog even het huishouden want daar is ze overdag natuurlijk niet aan toe gekomen. En dan, eindelijk...als al het werk erop zit brengt ze haar man die nog steeds lekker op de bank zit een biertje en stapt moe, maar voldaan haar bed in...
|
De volmaakte vrouw (ik blijf wel zoeken)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:50
Onderwerp: Concerten Sela in september
|
|
|
GEHOLI202 schreef: | In de maand september geeft Sela( zonder H…) een aantal concerten. Het is misschien wel een leuk idee om hieronder in te vullen naar welk concert je gaat en wie van de CM-leden je dus kunt treffen die avond. Ook kun je zo afspreken om met elkaar mee te rijden of voor of na het concert nog wat te ondernemen. En ook kaarten ruilen als je toch nog wisselt van locatie wordt zo mogelijk.
Het lijkt me handig om zelf de kaarten te bestellen en je daarna op de bestemde plaats in te vullen. Voor meer info:
http://www.selamusic.nl/
Reserveren kan via deze link
http://www.selamusic.nl/index.php?action=tickets
woensdag 15 september Ede
vrijdag 17 september Katwijk
zaterdag 18 september Zwolle
dinsdag 21 september Gorinchem
vrijdag 24 september Bunschoten geholi202 willemijn232 |
Ik ga 24 september naar Bunschoten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 22:39
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud)
...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 22:37
Onderwerp: Het homohuwelijk en de PKN kerk
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het doet mij zeer als je een kerk waar ik meelevend lid van ben en een heleboel kracht en zingeving uithaal gelijk betiteld als een kerk die een niet zinnig evangelie verkondigt...... Je kan daar andere mensen pijn mee doen Chatuliem, bedenk dat eens..... |
Daar lezen sommige mensen voor het gemak overheen Willemijn .... Jammer dat de reacties die je dan krijgt zo onnadenkend en kwetsend kunnen zijn. Misschien moet je de postings van sommige mensen maar naast je neerleggen en denken, tis zijn/haar mening maar ik wil daar niets mee doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 21:51
Onderwerp: Streektaal en dialect
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kijk, dat zijn de nuchtere drenten.......
en wat vind je van deze: angst is mar veur eben, spiet is veur altied...... |
spiet he'm kan altied nog .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 21:27
Onderwerp: De Doop
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik wil gewoon eerste worden..... |
Dan moet er nog veel koffie geschonken en gedronken worden ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 21:26
Onderwerp: Streektaal en dialect
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben een fan van Daniel Lohues die ontzettend mooie liedjes in het Drents zingt....het lijkt wel of de tekst dan veel mooier overkomt......er straalt zoveel warmte vanaf.....Maar ja, ik ben dan ook een geboren drent die het ook leuk vind om nog drents te praten........en kan ik met een gerust hart eens over hullie en hun praten want dat is ook drents ........ |
Ai maor genog lucht in oen baand'n hebt, dan kommie vanzulf woar ie ween wult
http://www.youtube.com/watch?v=VLfvi98A5eQ
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 14:48
Onderwerp: De hel voor altijd?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Toevallig heb ik me hier onlangs in verdiept... Na het 1000 jarig vredesrijk zullen alle nog slapende doden opstaan, en nog eenmaal de kans krijgen om voor God te kiezen:
Opb. 20 1 Ik zag een engel uit de hemel neerdalen met de sleutel van de onderaardse diepte en zware ketenen in zijn hand. 2 Hij greep de draak, de slang van weleer, die ook duivel of Satan wordt genoemd, en ketende hem voor duizend jaren. 3 Hij gooide hem in de diepte, sloot de put boven hem en verzegelde die, opdat de volken niet meer door hem misleid zouden worden tot de duizend jaar voorbij waren; daarna moet hij korte tijd worden losgelaten. 4 Ook zag ik tronen, en aan hen die erop zaten werd recht gedaan. Het zijn de zielen van hen die onthoofd waren omdat ze van Jezus hadden getuigd en over God hadden gesproken; zij hadden het beest en zijn beeld niet aanbeden en ook zijn merkteken niet op hun voorhoofd of hun hand gekregen. Zij waren tot leven gekomen en heersten duizend jaar lang samen met de messias. 5 De andere doden kwamen niet tot leven voordat de duizend jaar voorbij waren. Dit is de eerste opstanding. 6 Gelukkig en heilig zijn zij die deelhebben aan de eerste opstanding. De tweede dood heeft geen macht over hen. Zij zullen priester van God en van de messias zijn en duizend jaar lang samen met hem heersen. 7 Wanneer de duizend jaar voorbij zijn, zal Satan uit zijn gevangenis worden losgelaten. 8 Dan gaat hij eropuit om de volken aan de vier hoeken van de aarde, Gog en Magog, te misleiden. Hij brengt hen voor de strijd bijeen, een menigte zo talrijk als zandkorrels aan de zee. 9 Ze trekken op, over de hele breedte van de aarde, en omsingelen het kamp van de heiligen en de geliefde stad. Maar vuur daalt neer uit de hemel en verteert hen. 10 En de duivel, die hen misleidde, wordt in de poel van vuur en zwavel gegooid, bij het beest en de valse profeet. Daar zullen ze dag en nacht worden gepijnigd, tot in eeuwigheid. 11 Toen zag ik een grote witte troon en hem die daarop zat. De aarde en de hemel vluchtten van hem weg en verdwenen in het niets. 12 Ik zag de doden, jong en oud, voor de troon staan. Er werden boeken geopend. Toen werd er nog een geopend: het boek van het leven. De doden werden op grond van wat in de boeken stond geoordeeld naar hun daden. 13 De zee stond de doden die ze in zich had af, en ook de dood en het dodenrijk stonden hun doden af. En iedereen werd geoordeeld naar zijn daden. 14 Toen werden de dood en het dodenrijk in de vuurpoel gegooid. Dit is de tweede dood: de vuurpoel. 15 Wie niet in het boek van het leven bleek te staan werd in de vuurpoel gegooid.
Volgens mij staat hier dat een ieder die geen deel is van de eerste opstanding, na 1000 jaar weer op zal staan. Zij hebben dan nog eenmaal de kans om voor God te kiezen, en anders voor de duivel! Hierna zullen zij worden geoordeeld, en een ieder wiens naam niet in het boek des levens staat zal de duivel achterna gaan in de poel des vuurs.
Opb. 14: 9-11 9 Zij werden gevolgd door een derde engel, die met luide stem riep: ‘Als iemand het beest en zijn beeld aanbidt en het merkteken op zijn voorhoofd of zijn hand krijgt, 10 zal hij de wijn van Gods woede moeten drinken, die onverdund in de beker van zijn toorn is geschonken. Hij zal in vuur en zwavel worden gepijnigd, onder de ogen van de heilige engelen en van het lam. 11 De rook van die pijniging zal opstijgen tot in eeuwigheid. Wie het beest en zijn beeld aanbidden, of wie het merkteken van zijn naam draagt, ze krijgen geen rust, overdag niet en ’s nachts niet.’
En volgens mij geeft dit vers aan dat de straf eeuwigdurend is? |
Alleen zegt Richard dat de juiste vertaling van eeuwigheid "tijdperk" moet zijn. En dat alleen satan alle tijdperken der tijdperken veroordeeld zal zijn tot de hel.
Zelf geloof ik dat eeuwigheid zoals in de bijbel beschreven ook daadwerkelijk eeuwig is, dus zonder einde. In de bijbel is dit vertaald met alle eeuwigheid, waarbij het woord alle hetzelfde betekend als eeuwigheid. (voor de kenners; strongnummer 165) Dus ook de mens die wordt veroordeeld tot de hel zal daar zijn voor "alle tijdperken der tijdperken"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 14:28
Onderwerp: De Doop
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hier op het forum is al een hele discussie geweest over de doop.
zie kinderdoop. |
Het uitgangspunt van Richard is m.i. wel anders Maris.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 14:23
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het schijn dat als je ze frituurt ze heerlijk zijn! |
Ik hoorde op de picknick iemand zeggen dat hij ze wel lekker vond ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:56
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud)
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 6 augustus 2010, 13:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:45
Onderwerp: De hel voor altijd?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sorry Martin, maar ik zie even niet waar dit een persoonlijke aanval van David is naar u |
Even kijken op Martin zijn profiel, en dan waar hij "kerkt". Dan ff lezen wat David schrijft, daarna moet je de link wel kunnen leggen denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 01:11
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 (onder voorbehoud) Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917
...[/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 21:48
Onderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zou kunnen die ironie.
ironie vorm van humor. Milde spot, waarbij het vaak het tegenovergestelde gezegd wordt van wat eigenlijk wordt bedoeld. "Wat ben je vroeg vandaag!" tegen iemand die anderhalf uur te laat komt. |
dat wisten de meeste mensen hier denk ik nog niet
|
|
Naar boven |
|
|