Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 02:32
Onderwerp: Uiterlijk of innerlijk
|
|
|
Ze kunnen mij meer vertellen, ik ga in eerste instantie voor het uiterlijk !!!
Daarna kun je namelijk pas afgaan op het innerlijk.... Dus al is ze nog zo knap en leuk, wanneer ik denk, als ze gaat praten, HEEELLLLPPPPP het praat, dan gaat het hele feest (voor dan) niet door ......
Ik zou persoonlijk wel een mee willen doen met het programma "dating in the dark"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 02:23
Onderwerp: Zij leefden nog lang en gelukkig!
|
|
|
ERIK390 schreef: | grace al ben ik niet de jongste meer maar leren wil ik wel dus vertel wat het werk in houd en war de uitvoering moet zijn |
Lees je dat Grace, Erik is niet de jongste meer .......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 01:28
Onderwerp: Gezocht...
|
|
|
ANITA324 schreef: | Gezocht:
Naar een man naar Gods hart Met Bijbelse Wijsheid en Inzicht
Een man die leiding kan geven Liefde en leed kan delen Een warm hart draagt
Samen tot 3 voudig snoer mag zijn.
Shalom,
Anita |
Ik dacht dat je die afgelopen week in Sneek had ontmoet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 01:20
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik zat een paar jaar geleden met mijn toenmalige vrouw een terrasje te pikken op Ameland. Ze zegt: "Ober!" Zegt de man: "Moment mevrouw, ik kom zo tot U...."
Thomas, kon er wel om lachen. |
Ik probeer me er iets bij voor te stellen, maar heb alleen maar vragen. Hoe heb je dat terrasje meegenomen ?? Moest je er voor betalen ?? Was er genoeg ruimte voor op de boot ?? Was er genoeg ruimte in je auto ?? En heb je het terrasje nog steeds in je bezit ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 17:03
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 (met enkele singles (onder voorbehoud)) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon Nel833 wil graag mee-eten
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys)
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 21 augustus 2010, 19:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 00:52
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat 4100........... vakantiedagen?
Rust lekker uit! |
komt aardig in de buurt ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 23:52
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
4100
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 16 augustus 2010, 23:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 23:49
Onderwerp: Retraite
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | He t is eigenlijk vreemd dat een volkomen gewone vraag als kwetsend beschouwd wordt. Terwijl het toch een belangrijk gegeven is. In je bijdragen laat je zien dat er in jouw ogen ruimte is om je open te stellen voor andere religies en godsdiensten. En je verwijt ons dat we dat niet doen en dat we bekrompen denken. Er is in mijn ogen een duidelijk verschil in opvatting en dan mag ik best wel doorvragen en ik hoop dat je nu eens duidelijke antwoorden geeft. |
Omdat het een gewone vraag is, stel ik mijn vraag dan ook maar direct, in eerste instantie aan Chatuliem en Pieter: Zijn jullie gelovig, wie is Jezus Christus voor jullie, wat houdt het geloof voor jullie persoonlijk in ?? Voor alle andere lezers dezelfde vraag.
Om zelf dan maar als eerste, van de rest, een antwoord te geven, ja ik ben gelovig, Jezus Christus is voor mij mijn persoonlijke Verlosser en Zaligmaker, in Hem weet ik mij geborgen voor de eeuwige eeuwigheid. Mijn geloof is Jezus te volgen, en Zijn naam te verkondigen aan de mensen die nog in de duisternis leven, ik wil zoutend zout zijn, een ambassadeur van God hier op aarde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 17:35
Onderwerp: Wel een TV in huis?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nu alleen nog pantoffels kopen,mn kin plukken(of juist niet),pijntjes verzinnen en flink gaan zeuren |
In de chatbox doe je al niet anders, dus zal je het thuis ook wel doen. Arme vrijbuiter ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:18
|
|
|
Als een uitspraak van iemand "kwetsend/beledigend" is, kun je in plaats van te reageren hier op het forum, ook de knop "deze reactie is niet okee" gebruiken, dan val je er verder geen mensen mee lastig en ga je ook niet off-topic.
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op maandag 16 augustus 2010, 14:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:19
Onderwerp: Datingsite een taboe?
|
|
|
PIETER649 schreef: | via de pc een lover downloaden, betekent dat ook via de pc weer deleten??? |
Alleen als haar vaste schijf is vastgelopen, dan maakt ze een reset, en denkt ze, welke duitser heb ik nu aan mijn bed staan .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 17:56
|
|
|
PIETER649 schreef: | toch maar goed dat IK stapavondjes organiseer he |
Daar ben IK je heel dankbaar voor Pieter, BBQ is trouwens ook elke keer super .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 17:32
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat probleem heb ik nou ook altijd!
Maar ik geloof ze gewoon niet, al hebben ze meestal wel gelijk. |
Hmm, jij bent gewoon knap ..... (en lief insite) Maar goed dat haal ik niet van een foto, wel van avondje stappen Arnhem
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zondag 15 augustus 2010, 17:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 16:11
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | koinonia kun je vinden in gorinchem centrum.......... ik heb daar een namelijk een heel fijne huwelijkstherapeute gehad, waar ik heel veel van heb geleerd, en het boekenrek staat daar in de hal, zodat je eens rond kunt neuzen tussen alle titels. |
Boeken van Hans Groeneboer zijn verplichte leeskost voor de mensen die bij Koinonia de cursus pastoraal werk doen.
Boek wat ik op dit moment lees: Max Lucado, Vrij van angst
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/vrij-van-angst/1001004006540802/index.html
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 00:01
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 16:31
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: Volgens mij noemen ze dat gewoon afkickverschijnselen hoor Bij mij gaan mn ogen dan gewoon niet helemaal open.
SUSANNAH475 schreef: | was dat maar waar, heb het vaker en dan wordt het steeds erger tot dat ik medicijn inneem, wat overigens goed helpt maar waar ik gigantisch duf van wordt. Geen gewone hoofdpijn dus ! |
En dat medicijn is.... koffie verpakt in een pilletje (au nu heb ik koppijn)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:08
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Uit de filosofiën rondom het enneagram maak ik op dat onder ‘God’ je 'ware zelf' wordt verstaan. Zie onderstaand citaat:
"Deze onvrede kan ons motiveren tot een spirituele zoektocht: ‘er is toch meer tussen hemel en aarde dan dit ... lijden’. Ons “ware zelf” zegt ons dat het anders kan. Maar ook contact krijgen met onze essentie, onze goddelijke kern, kan moeizaam gaan, want daarvoor moeten we ons valse zelf, ons ego, onze overlevingsmechanismen, loslaten, en dat willen we niet. We verwarren ons valse zelf met ons ware zelf en denken dat we met het loslaten van ons ego onze essentie kwijt raken, terwijl we die juist kunnen winnen. Het dreigende verlies van ons (valse) zelf is beangstigend. Dat is een blokkade die staat tussen het ego en het ware zelf. ‘It’s the obstacle that stands between me and God’"
Het werken met enneagrammen is een je richten op jezelf en door middel van onder andere meditatietechnieken, jezelf bevrijden van bepaalde gedragingen.
Waarom zou je van psychologische theoriën (Jung nog wel!) of spirituele filosofiën (die ook bedacht zijn door mensen) gebruik maken als je de Enige Ware God om raad kunt vragen? De Schepper van hemel en aarde, die ons volkomen doorgrondt (Psalm 139) en ons beter kent dan wij onszelf kennen. Die God wil ons door Zijn Heilige Geest alle dingen leren die wij voor dit leven nodig hebben en Hij maakt geen fouten.
Enneagrammen worden in spirituele contexten die niet christelijk zijn gebruikt, waarvan onderstaand citaat een bedenkelijk staaltje weggeeft.
"Het opwekken van en werken met energieën die geproduceerd worden door stress kan bevorderend zijn voor de psychische ontwikkeling. Zo zou de angstige ZES bij volle maan kunnen mediteren op de locale begraafplaats en zou de trotse TWEE zijn ik terug kunnen vinden door veel vloeren te schrobben. De teruggetrokken VIJF zou uitgedaagd kunnen worden om in het centrum van de belangstelling te improviseren op onverwachte situaties."
GrZing!
(citaten zijn uit een lezing van Helen Palmer) |
Ik ben heel blij dat je dit plaatst Zinga, het is zeer verhelderend !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 13:00
Onderwerp: Macht bij het kwaad of de macht bij God?
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ja daar komen we uit. Maar niet voor vandaag. Ik heb de antwoorden...
Volgende x
GrZing! |
Ik denk dat ik dezelfde antwoorden heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 11:54
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tot straks!! |
Sorry beste mensen, net weer thuis, had een lekke band. Kom dus niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 01:55
Onderwerp: Queen and gospel
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: dus (als ik het goed begrijp) kan ik mijn radio wel het raam uit donderen: muziek is duivels.
er is overigens in het verleden (en ook nu nog) wel verduiveld goeie muziek gemaakt.
nogmaals: je kan ook te ver gaan door overal wat achter te zoeken.
SUSANNAH475 schreef: | idd. Gaat het niet eerder met verantwoordelijk omgaan met de dingen ? En of dat nu muziek is of internet of TV, ik vind het tever gaan om te zeggen dat dat niet kan, denk dat ieder daarin zelf verantwoordelijk is voor wat wel en niet kan. Dan denk ik... je hebt van God ook een stel hersens gekregen, doe daar dan wat mee. En laten we dan ook vooral niet vergeten dat er heel veel goede en positieve muziek bestaat. |
Je hebt het dus niet goed begrepen, en niemand zegt jou dat je je radio uit het raam moet gooien. Wat ik wel begrijp is je provocerend taalgebruik..... Daarom is het ook mijn persoonlijke mening, je kunt zelf bepalen wat goed of fout is, juist daarom heeft God je een stel hersens gegeven..... om er wat mee te doen, niet om alles maar klakkeloos als mooi en goed of positief te bestempelen. Selectief zijn heet dat geloof ik, ook daarvoor heb je die hersens gekregen ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 00:35
|
|
|
CROSSROAD317 schreef:
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Bert168 (onder voorbehoud) Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 (onder voorbehoud) Katja065 met enkele singles (onder voorbehoud) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 20:19
|
|
|
Heel persoonlijk, maar van mij mogen ze bands als KISS, Queen, Ramstein en weet ik wat al niet meer, een ban geven. Ik luisterde zojuist de link die Maris gaf, en de koude "angst" rillingen liepen over mijn rug. Alleen al de muziek straalt voor mij zo'n duivelse invloed uit dat ik daar niet eens naar wil en kan luisteren.
http://www.youtube.com/watch?v=5XJrCH5fFi8
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:59
|
|
|
RICHARDRI464 schreef: | dankje, hij gaat dan wel weg van CM! |
Rechter muisknop, selecteer "openen in nw tabblad", en dan blijf je op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:38
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | iedere dag doe ik al wat aan de tuin.. tussen de buien door. wil zaterdag het werk geklaard hebben. |
Vandaag geen buien gehad Maris, je hebt de tuin nu vast wel onkruidschoon. Tot zaterdag bij het henschotermeer..... maar ik krijg de indruk dat je geen zin meer hebt om te komen, en de tuin als uitvlucht gebruikt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:15
Onderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Altijd gedacht dat 'de sopranen' hier hun 'bas' kwamen zoeken... blijkt ook dat niet te mogen omdat je dan met twee tonen gaat zingen. |
Als je maar niet in mineur gaat zingen .....
|
|
Naar boven |
|
|