Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 08:25
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Ik ga zo werken...jij ook... Alleen...jij bent een beetje de baas van jezelf... Toch wil die ""baas"" van jezelf ook dat zij straks trots kan zijn op ""haarzelf"" Dus stel jezelf echt een tijdslimiet... Wel ff je pc uitdoen...anders roeptie weer naar je....(shanita kom maar zitten) Handen uit de mouwen....sopdoek...stofzuiger...en daarna een lekkere douche...Probeer het maar!!!! Zijn er straks 2 mensen trots op jouw...Je behandelaar, maar bovenal JIJZELF...OP JOUW!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 januari 2013, 08:03
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, maar ik herken of het bemoedigend is bedoeld of belerend zeg maar, ja dat voel je aan he, zeker als je mensen al langer kent dmv postings die ze schrijven |
Oke...dan noem ik het een duw (tje) in je rug.... Zo van...Kom op!!! Je kunt het!!!
(een duwtje doet niet zoveel pijn als een schop) Ja toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 23:48
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ehm, ja, ik herken, Erika....
Soms moet iets, en ja, dan moet ik mezelf een schop onder mijn kont geven, so to speak...
|
DAT...mogen we niet meer tegen je zeggen...dus dat doen we ook niet meer..!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 23:43
|
|
|
ANNA415 schreef: | Oww dan misschien toch maar eens gaan kijken |
Ik zag er vanavond wel 12!!!! Ze kwamen uit een hokkie.....nat van het zweet...(spinning) Dappere mannen, met een perfect lichaam... Maar nogmaals...ik ging niet voor de mannen... Maar we kregen wel persoonlijke begeleiding van een leuke man... Daar was het me om te doen... Nee...niet om die man...maar alles wat ik wil...kan ik niet...Daar wil ik graag advies over... Het is ook geen fitness...ik mag alles zelf bepalen...hoe lang...of hoe kort. Je betaald per maand, maar mag er onbeperkt heen. Dat was ook wat ik wilde...Heb je een vraag...staan ze zo naast je.. Gelukkig liep er ook een vrouw...die net zo stevig was van omvang als ik...dat voelde goed, en net als ik...geen massale sport wil doen. Er zit een uitdaging in...en die wil ik aangaan, samen met mijn dochter.. Het voelt goed!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 19:27
|
|
|
Als je er 3 voorwaarts doet en 2 achteruit...is er altijd nog winst!!!!!!!!
Moet je eens uitrekenen...als je dat elke dag doet...7 dagen in de week... Dan ga je gewoon...GOED!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 18:39
|
|
|
Naar de sportschool...straks...maar het lokt me niet erg aan...weer door de kou te moeten...
Maar het was een duidelijke afspraak met mezelf... (Gelukkig is mijn dochter enthousiast)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 17:28
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNA415 schreef: | Vanavond condoleren. Collega van de radio. Ze leed al 1,5 jaar aan A.L.S. Als eerste viel haar spraak uit. Erg triest voor iemand die graag praat. |
Wat een vreselijke ziekte !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 16:04
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind nergens geen bietjes meer...ja, bietjes in een potje of in een andere verpakking...maar dat moet ik dan weer niet...ik zal wel een boterham eten... |
In mijn diepvriezer...zaten ze.... Wie in de zomer vergaard....pakt niet mis....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 januari 2013, 15:27
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ROOS575 schreef: | Autorijden is een ware happening met dit weer! Een rit waar ik normaal 15 min overdoe, beleefde ik vanmorgen in 1 uur! Super glad..... |
Juist...ook ik was 45 minuten onderweg....en nog wel langs verlaten polder weggetjes....(en ik die geen held ben met dit weer) Maar veilig over...en ook weer veilig thuis...
Maar de wereld is zo maagdelijk wit...en mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:26
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hier benne ze al lekker aan ut skieen en langlaufen , em me kinderen hebben al een reuze sneeuwpop gemaakt en net zijn ze met hun moeder en de slede weg gegaan zzzzzzzzzzzzzz |
Leuk toch???
Ik voel me met sneeuw...ook kind worden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 23:25
|
|
|
In Zeeland is het ook weer wit...nog meer wit dan vanmiddag... Vanuit de keuken kijk ik de tuin in...zo mooi...zo stil...
Ik ga er zo even in lopen....voetstapjes in de sneeuw... Dan moet ik ook altijd aan deze Psalm denken... Hij zendt op aarde Zijn bevelen; Zijn woord loopt snel door 's werelds delen. Hij geeft de sneeuw om 't land te dekken, En tot een zachte wol te strekken; Wier wond're vlokken voor elks ogen Gods macht en wijsheid klaar betogen; Of strooit weer, ten bekwamen stonde, Den rijm, als stuivend' as, in 't ronde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 20:55
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Een mens lijdt dikwijls 't meest Door 't lijden dat hij vreest Doch dat nooit op komt dagen. Zo heeft hij meer te dragen Dan God te dragen geeft.
Het leed dat is, drukt niet zo zwaar Als vrees voor allerlei gevaar. Doch komt het eens in huis, Dan helpt God altijd weer En geeft Hij kracht naar kruis.
(moest daarna aan deze woorden denken)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 20:12
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Een uitslag van het ziekenhuis krijgen..die positief is!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 20:11
|
|
|
JOL252 schreef: |
|
JOL TOCH!!!!!!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 14 januari 2013, 20:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:43
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Kaart voor me moeder gekocht, ja, ik schrijf met me moeder hou heel veel van me moeder, en dan koop ik altijd een mooie kaart, om dingen te schrijven. Dat gaat goed dat schrijven zo heb ik het lijntje met mijn moeder. Want ik hou heel veel van mijn moeder. |
DOEN...krijg je nooit spijt van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zonnig??? Hier is het mistig...er hangt sneeuw in de lucht ...en het is idd koud |
Het sneeuwt hier...en ik vind het prachtig!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 13:40
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Het in 0181 inmiddels is gaan sneeuwen... ? |
Het zelfs hier...OOK SNEEUWT??? (0113...zeeland) En ik dat prachtig vind???? Het ook nog blijft liggen??? Het niet leuk is als je erdoor moet???
Dus wees allemaal voorzichtig!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 14 januari 2013, 13:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 12:01
|
|
|
JOL252 schreef: | Uitruimen, opnieuw selecteren van groot naar kleiner wonen, wegdoen, inruimen, via marktplaats precíés gevonden wat nodig is en al gehaald, ondertussen moe zijn en acclimatiseren voor zover dat kan. En toch... ik ben thuis. |
Ik vind het gewoon knap.... Ik ben zelf in een zeer overspannen toestand uit huis gegaan!!! Dan heb ik weer het geluk...(wat heet geluk) dat ik van een redelijk huis, naar een groter huis ben gegaan... Dat me meegedeeld was...een wachttijd van 9 maanden tot een jaar...en kreeg ik onverwachts een woning...al na 5 maanden.. Toen was het dan ook niet denken maar doen...en dat was even te veel voor me... Ik was toen ook nog niet officieel gescheiden. En nu??? Een vliering vol...van 30 jaar...en nog steeds niet opgeruimd.(Het eet overigens geen brood en het ligt niet in de huiskamer!!) Van de week...beetje bij beetje gaan we beginnen...ik kan het niet alleen.. Maar het komt goed...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 14 januari 2013, 14:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 11:01
Onderwerp: Wat te doen aan eenzaamheid?
|
|
|
Mijn moeder heeft al vaak gezegt na het sterven van mijn vader.. "wel eenzaam maar met mijn God gemeenzaam"(woorden van Erika)
Hele mooie woorden!!! Het zijn ook de woorden van MIJN moeder.... En ze wijst me er ook vaak op.... Maar het is een waar woord...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 14 januari 2013, 14:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 januari 2013, 10:59
Onderwerp: Wat te doen aan eenzaamheid?
|
|
|
IK hoop niet dat ik over kom als wat jij moet doen zo bedoel ik het niet het is en blijft je eigen keuze. veel succes sterkte in de strijd en ik hoop voor jouw vele goede mensen om je heen.(woorden van Anita....)
Nee hoor Anita...je bemoedigd haar toch??? Met de beste bedoelingen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 23:05
Onderwerp: Pesten...
|
|
|
CORNE927 schreef: | Over welke Judith hebben jullie het eigenlijk..van de redactie? | Ja.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 15:39
|
|
|
Denk dat..het dat JUIST is... Zien wat je zelf ook kan...zelfwaardering....(Wauw...dat kan ik) Tenminste...zo werkt het bij mij... Er zijn dagen dat er NIETS uit mijn handen komt... Maar vorige week even hulp gehad....schuur opgeruimd...berging ook...
En volgende week staat de vliering op de planning... Bij mij is het meer het opruimen...sorteren....weggooien.. (ik kan niets weggooien) Bij mij heeft het te maken met afscheid nemen... Zo heb ik onlangs de hal geschilderd... Ik heb een grote drempel om dingen te ondernemen, maar lukt het wel...geniet ik er ook echt van!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 14:08
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | wolkjes in de blauwe lucht, de zon erbij, heerlijk fris, gezonde lucht.....! |
Hier precies hetzelfde...ben net buiten geweest...heerlijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 14:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je bedoeld toch niet wokken of zo he |
WELNEE!!!!!!!! Hoe kom je erbij!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 11:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb nog nooit een Indische tafel gegeten...zal wel lekker zijn vermoed ik |
Ja dat is ook lekker Frank, maar jij hebt toch meer iets met de Chinese tafel??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 00:06
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Sinds je laatste opmerking moet ik steeds aan Fikkie denken |
Mag ik weten wie dat is?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 00:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het is hier wit |
OOOOOOOOOH...leuk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 23:59
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | zegt dat wel Erika en je zit al tegen de nacht op te kijken en denk zal wel weer zo lange moeilijke nacht worden en ik vertik het met de slaap pillen aan het werk te gaan! Dat is ook niet alles, als je niet uitkijkt zit je daaraan vast en kan je bijna niet meer vanaf komen! Ik weet zelf goed wat het vandaan komt, alleen oplossen gaat het niet zomaar! |
Verslaving hoeft niet hoor Joannie... Soms is het echt even nodig om van de kaart te wezen... Een goede nachtrust is daarentegen wel belangrijk...
|
|
Naar boven |
|
|