Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 09:17
Onderwerp: Voorbeboedsmiddelen
|
|
|
JOLAN931 schreef: | eigenlijk ging ik er ook van uit dat het BINNEN een relatie was, want voorbehoedsmiddelen buiten een relatie is geen vraag over. ik denk dat er niemand zit te wachten op een baby van een van je 10 scharrels of one-night-stands...toch? |
Neuh! Als ik wil scharrelen, koop ik wel een paar kippen
leek mij dus inderdaad ook wel dat het om "binnen een relatie" ging...en ook dan moeten we onze verantwoordelijkheden nemen. Een voorbeeld hier in de buurt, een gezin met inmiddels 7 kinderen onder de 21 en kleinkind twee is op komst. Met zen allen in hetzelfde huis en niemand die werkt...dus wel iedere week vrolijk naar de voedselbank... Dat klopt toch niet?! Neem je verantwoordelijkheden, gebruik een voorbehoedsmiddel! Er gaat een moment komen dat die monden niet meer gevoed kunnen worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 09:00
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het is weer tijd om op te staan. Om met mijn blote voeten op het koude zeil te staan. Voor koffie naar beneden te gaan. En naar buiten te gaan. |
Zo laat pas?
Mens, heb er al zowat een halve dag op zitten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 08:40
Onderwerp: Naar de hemel?
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ik denk dat jij je eens moet verklaren omtrent dat je stelt dat na die 1000jr alle mensen zullen opstaan om dan alsnog te kunnen kiezen....voor of tegen God. Dat is de herkansing waar jij het over hebt. Ik lees dat nergens in de Bijbel of lees ik ergens over heen?? |
SATAN NOG EENMAAL LOSGELATEN
Aan het einde van het vrederijk, dat duizend jaar zal duren, wordt de satan nog een keer losgelaten, zodat de mensen vrijwillig kunnen kiezen: voor of tegen God. Openb 20: 7 t/m 10 En wanneer de duizend jaren voleindigd zijn, zal de satan uit zijn gevangenis worden losgelaten, en hij zal uitgaan om de volkeren aan de vier hoeken der aarde te verleiden, Gog en Magog, om hen tot de oorlog te verzamelen, en hun getal is als het zand der zee. En zij kwamen op over de breedte der aarde en omsingelden de legerplaats der heiligen en de geliefde stad; en vuur daalde neder uit de hemel en verslond hen, en de duivel, die hen verleidde, werd geworpen in de poel van vuur en zwavel, waar ook het beest en de valse profeet zijn, en zij zullen dag en nacht gepijnigd worden in alle eeuwigheden.
Ik dacht ik zal even helpen...zeg maar...
Duidelijk is wel dat de lichamen van de "ongelovigen" in de graven zullen blijven tot na het vredesrijk, en openbaringen impliceert wel degelijk dat ook deze op zullen staan aan het einde van het 1000-jarig vredesrijk:
Openbaring 20: 1-7 1 Ik zag een engel uit de hemel neerdalen met de sleutel van de onderaardse diepte en zware ketenen in zijn hand. 2 Hij greep de draak, de slang van weleer, die ook duivel of Satan wordt genoemd, en ketende hem voor duizend jaren. 3 Hij gooide hem in de diepte, sloot de put boven hem en verzegelde die, opdat de volken niet meer door hem misleid zouden worden tot de duizend jaar voorbij waren; daarna moet hij korte tijd worden losgelaten. 4 Ook zag ik tronen, en aan hen die erop zaten werd recht gedaan. Het zijn de zielen van hen die onthoofd waren omdat ze van Jezus hadden getuigd en over God hadden gesproken; zij hadden het beest en zijn beeld niet aanbeden en ook zijn merkteken niet op hun voorhoofd of hun hand gekregen. Zij waren tot leven gekomen en heersten duizend jaar lang samen met de Messias. 5 De andere doden kwamen niet tot leven voordat de duizend jaar voorbij waren. Dit is de eerste opstanding. 6 Gelukkig en heilig zijn zij die deelhebben aan de eerste opstanding. De tweede dood heeft geen macht over hen. Zij zullen priester van God en van de Messias zijn en duizend jaar lang samen met hem heersen. 7 Wanneer de duizend jaar voorbij zijn, zal Satan uit zijn gevangenis worden losgelaten.
Vond ook nog een interessante studie hierover:
http://www.jeugdbaptisten.nl/bijbelstudies/Spoedig%20zullen%20wij%20hem%20zien.pdf
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 30 juni 2010, 08:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 07:40
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | ben ik nou gek... ? ik zie niet 777 staan maar 785... ow w8... hij is inmiddels al 8 berichten verder zeker... ? |
Dat zou wel de conclusie zijn die je kan stellen natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 07:38
Onderwerp: welke namen geef jij je kind?
|
|
|
INKA401 schreef: | ik heb 4 kids ... nies, ielse, cindy en melvin ... nééé niet vernoemd ... ik vind dat als je je ouderlijk huis verlaat, vij mag zijn wat betreft het kiezen van de naam van je kind ... het draagt het zijn hele leven bij zich, en heeft er niet om gevraagd om vernoemd te worden ... vanuit het kind gezien, zal hij of zij, daar later alleen maar blij om zijn ... ik vind dat we de normen en waarden van ons geloof absoliet niet uit het oog mogen verliezen ... maar of vernoemen daar bij hoort, is bij mij een vraag ... als twee mensen trouwen ... beginnen zij een niéuw leven ... zij verlaten hun ouderlijk huis, en moeten naar mijn inziens, de ouders dan ook vrijgelaten worden in hun keuze, betreft de namen van hun kinderen ...
wil nog wel een aantekening maken ... voor digene die écht hun kinderen vernoemen vanuit hun bijbelse beleving ... niks mis mee ... vind het zelfs súper als je zó met het hele gezin in het geloof staat ... maar ik kom maar al te vaak mensen tegen die hun kids vernoemd hebben, en mijn twijfels heb van uuuuh ... hallóó ... heten jou kids jozua en daniél? ... |
Dat je je kind vernoemd betekent natuurlijk niet per definitie dat je dezelfde ouderwetse namen hoeft te gebruiken...Jozua en Daniel kunnen ook heel makkelijk gewoon Joshua en Daan genoemd worden...leuke namen vind ik...vooral die eerste!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 juni 2010, 07:35
Onderwerp: De gouden tip.....
|
|
|
CARIN303 schreef: | Sinds de afgelopen week heeft Juffrouw mier ,en haar hele familie, intrek genomen in mijn woonkamer. Nu hadden ze zelfs het plan opgevat om naar mijn keuken te verhuizen ( als ik heel erg stil ben hoor ik ze zelfs zingen; We zijn er bijna ). Maar je begrijpt het al.....ik ben volledig tegen dit plan!
Wie heeft voor mij de gouden tip om te zorgen dat de mieren weer heerlijk buiten gaan wonen? Het is toch prachtig weer immers! En die van de lokdoosjes ken ik al |
Buiten, niet te ver van de deur een schaaltje pure siroop neerzetten wil ook wel eens helpen...succes ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 23:04
|
|
|
JOLAN931 schreef: | persoonlijk vind ik dit een heel vervelende reactie. als je niets toe te voegen hebt aan een discussie wat van waarde is....zwijg dan!
wat betreft voorbehoedsmiddelen: Alle voorbehoedsmiddelen met een aborterende werking, daar heb ik moeite mee. Maar anderen, zoals condooms en de pil niet, omdat er bevruchting word voorkomen.
in tegenstelling tot wat ik hierboven las vind ik de bijbel absoluut NIET duidelijk over dit onderwerp, voor zover ik weet staat er geen enkel voorbeeld van in. |
Ik denk dat er een wezenlijk verschil is...een voorbehoedsmiddel is, zoals het woord al zegt, bedoeld om een evt. zwangerschap te voorkomen...anders is het een eh...nabehoedsmiddel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 23:02
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | kom op tessey waar rust je nog meer uit dan in de natuur lekker onder de bomen kun je heel de middag liggen |
Geloof me, een dag als deze is voor mij geen uitrusten... Heb het echt wel zorgvuldig afgewogen...dus ik denk dat jij dan maar gewoon een hoop extra herrie moet maken, dan mist niemand me!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 22:59
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | noem je dat een ongeluk ? en is kinderen krijgen geen zegen dan ? wel de lusten en niet de lasten noem ik dat |
Sorry, maar ik ben het in deze met Chat eens... neem je verantwoordelijkheden! Als je geen kinderen wilt, gebruik een voorbehoedsmiddel...neem het zekere voor het onzekere. En natuurlijk gebeuren er "werelds gezien" ongelukjes...mijn zoon was er daar één van. Iedere dag weer mag ik van hem genieten en ervaar ik God's zegen... Maar die blijdschap is er niet zomaar gekomen hoor! Eerst heeft God me toch wel heel erg duidelijk moeten maken dat dit kindje gewenst was...en pas toen ben k langzaam aan het idee gaan wennen... Maar lang niet iedereen ervaart het zo, en ziet een zwangerschap niet als een zegen...en daarom Brazeevel, geld bij jouw regel: "wel de lusten en niet de lasten noem ik dat"...exact wat Chat stelt...gebruik een voorbehoedsmiddel als je geen kinderen (meer) wilt...ook tijdens het huwelijk!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 29 juni 2010, 23:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 22:47
|
|
|
Lieve mensen,
Heb een paar dagen echt even lopen dubben, maar ik moet helaas toch af laten weten dit keer Niet vanwege het weer, dat schijnt nog wel mee te gaan vallen...maar omdat ik het op het moment echt razend druk heb en mezelf een beetje voorbij aan het lopen ben, wat mijn lijf ook niet trekt! Ik moet dus echt prioriteiten stellen, keuzes maken om een beetje aan mijn rust te komen de komende dagen...wat dus betekent dat de picknick deze keer af moet vallen. Ik maak deze keuze met groot ongenoegen, want had er graag bij willen zijn...maar moet echt even voor mezelf kiezen... Ik hoop op jullie begrip, wens jullie een heel mooie dag toe, enneh...die kikkers houden jullie tegoed!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 29 juni 2010, 22:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 21:29
Onderwerp: perfecte man
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als ie dan maar ondersteboven van je is tessy........ |
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt Han,
Hij moet mij ook wel leuk vinden ja, anders ist ook geen ideale match he...maareh, een man die continu op zen kop staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:34
|
|
|
650 berichten..............Yesssss!!
eh...wat krijgen we hiervoor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 19:33
|
|
|
MARISKA601 schreef: | En dit is mijn 1600ste. Wordt tijd dat ik ga zwijgen |
Nou, zeg dat wel...tetterdetetter!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 15:59
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | daar loop je vanzelf een keer tegenaan. niet te hard, anders ligt-ie ondersteboven.
op Zijn tijd |
Hmm...ik doelde eigenlijk meer op Jezus...maar ook die komen we nog een keer tegen...dat is ons beloofd!
En aards gesproken...ach, als ie maar goed bij mij past...das al een uitdaging op zich
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 12:39
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Bestaat de perfecte man eigenlijk wel, ik denk dattie nog geboren moet worden. |
En toch hééft ie bestaan Carien, maar betwijfel of ie ooit nog een opvolger krijgt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 12:37
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | nou Robben heeft zijn gevaar laten zien. 3-1 voorspelling van je....bijna goed
het lijkt wel of je t volgt?
Hoe kijken vrouwen trouwens naar het voetbal...net zo fanatiek als mannen?? Ik vraag dit omdat in het algemeen mannen meer met voetbal hebben dan mannen, dus graag wat vrouwen reacties !! |
Met een half oog, maar das meer dan genoeg om het helemaal te kunnen volgen Echt fanatiek ben ik denk ik ook niet te noemen, al is het blijkbaar nog steeds niet tot me doorgedrongen dat die gasten me toch echt niet kunnen horen daar aan de andere kant van het schermpje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 12:31
Onderwerp: jodenvervolging 2010
|
|
|
DAVID923 schreef: | lol, in de Bijbelse tijd, of in vele landen, worden die vervelende jongeren dan neergeknuppeld. we zijn te soft, de overheid (rom 13) draagt het zwaard niet meer.
als het aan mij ligt; busje ME op die marrokaanse jongeren af en neerknuppelen
beschermen die joden, ze hebben al genoeg verdragen. |
Jah...kwaad met kwaad vergelden! Dat we daar niet eerder op gekomen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 08:13
|
|
|
CARIN303 schreef: | Lieve mensen,
Het is ZOMER in Nederland en dan gaan jullie afhaken vanwege heerlijke temperaturen . Geniet er nu van en wees blij dat er geen regen of harde wind voorspeld is- trouwens wel benieuwd hoe jullie dan zouden reageren -.
Ik kom en neem ook nog eens mijn zonnig humeur mee ( als jullie er tegen kunnen ). |
Eh...voor zover ik weet heeft er tot nog toe helemaal niemand afgehaakt! Ik heb enkel aangegeven dat de temperaturen tot zodanig pijl kunnen gaan stijgen dat het misschien onverantwoord word...ter voorbereiding dus... En ja, voor mij geld dat wanneer ik denk dat dit het geval is, ik er voor kies om thuis te blijven aangezien ik daar erg slecht tegen kan. Maar zover is het dus nog niet!
Hoe bedoel je, verhalen die een eigen leven gaan leiden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 20:48
|
|
|
GERALD265 schreef: | Misschien is expres of ook niet? Wie weet! Het lijkt me in zo'n situatie Chat dan te vragen zijn antwoord wat meer toe te lichten ipv gelijk te reageren. |
Ik zei; pas wanneer Chat erop aangesproken word...
Word dus aangesproken op de bewoording alsmede gevraagd om uitleg...om het even...
Zoals ik al zei; ik ben het met Chat eens...wat hij in zijn laatste reactie voor de mijne zei...die is namelijk helder en duidelijk... en nu, klaar!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 28 juni 2010, 20:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 20:17
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
ZINGA672 schreef: | k Krijg een beetje kramp in m'n tenen van dit bericht... daarom heb ik vast maar de helft gewist
Weet je zeker dat de schrijver Hebr.11 bedoeld? Dat gaat namelijk over geloofshelden. Ik mis goede bijbelse argumenten in dit stuk alsmede in Hebreeën 11 om het WK als zonde te bestempelen. Er staat wèl in Galaten 5 dat wij ons niet weer een slavenjuk moeten laten opleggen.
De auteur van het stuk stelt 2 dingen gelijk die volgens mij heel verschillend van aard zijn namelijk: "van de wereld genieten" en "met de wereld genieten". Deze wereld is nog altijd door God geschapen en wij mogen daar dankbaar van genieten. Is helemaal niks mis mee. Maar ik krijg hier het gevoel dat iedere vorm van genot per definitie al zondig is?
Anyway; tenenkrommend stuk wat mij betreft. En ik kijk niet eens voetbal
GrZing! |
Al zappend kwam ik net ff langs rtl boulevard
Wat denk je...een item over een of andere dominee die wel even uit ging leggen waarom het wk niet kan volgens de bijbel! (in werelds oogpunt niet geheel onterechte) Redenatie gemaakt door de programma makers...voetballen mag niet van God!...en al die mensen zich maar afvragen waarom de kerken leeglopen Alsof één zo'n man representatief is voor alle christenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 19:57
Onderwerp: welke namen geef jij je kind?
|
|
|
Ik begon al vrij snel in de zwangerschap na te denken over namen, voor een jongen én een meisje! De tweede naam voor een jongen daar waren we al snel uit...maar ook over het feit dat we dat geen leuke roepnaam vonden! Maandenlang heb ik gepiekerd en tenslotte, heel simpel, aan God gevraagd wat dan de eerste naam moest zijn... Ineens kwam ik overal Lukas 19:8 tegen...op zich niet een bijzonder vers misschien, maar als je bedenkt dat ik op 19 Augustus uitgerekend was...toch wel een beetje?! Ik wist toen nog niet eens zeker of het een jongetje of een meisje zou worden...de echo...eh...mevrouw keek dus raar op toen ik haar bij binnenkomst al vertelde dat het een knul was, en nog gekker toen de echo zelf dit bevestigde. Tsja...
*Lukas Joshua >>> Het licht, gered door de Heer*
We hebben overigens zijn eerste naam wel afgekort als roepnaam!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 19:47
|
|
|
PIETER649 schreef: | je kunt nooit met iedere eventualiteit rekening houden op een forum, hef het dan meteen maar op. Chatuliem heeft gewoon in grote lijnen gelijk en als er iemand is die zich persoonlijk aangevallen voelt door omstandigheden waar Chatuliem onmogelijk de ins en outs van kan weten, kun je er vanuit gaan dat hij dat niet expres heeft gedaan. |
Ik geloof niet dat het er veel mee te maken heeft dat iemand zich persoonlijk aangevallen voelt door Chat hoor, ikzelf in elk geval niet! Punt is alleen dat er continu ontzettend provocerende opmerkingen geplaatst worden waar al vaker over gezegd is dat de nuances wel wat meer belicht mogen worden... Pas wanneer Chat erop aangesproken word dat hij wederom een raar geformuleerde uitspraak plaatst geeft hij het verhaal ineens een ander staartje en begint met het belichten van nuances... Maar toch, iedere keer weer gebeurt het...en tja, dat lijkt inderdaad vooral expres gedaan te worden om te kijken wie er als eerste op de kast klimt!
Chat, ik heb niets tegen je...maar je bewoordingen mogen (nog steeds) wat zorgvuldiger gekozen worden...
Wat betreft voorbehoedsmiddelen denk ik gewoon gebruiken! Wat lossen we er mee op als de wereld vol komt met ongewenste kinderen? Ik zie hierin zeker Chat's punt...voor sommigen kan het eerder een vloek zijn dan een zegen... Ik denk dat als God echt wil dat een kind er komt, dat het dan ook wel gebeurt...het levende bewijs ligt nu lekker te slapen
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 28 juni 2010, 20:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 16:52
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Soms vind ik het zo jammer dat mijn zoon Yoran heet Maar veel aan de betekenis denken dan |
Ik wilde mijn eerste zoon altijd Joram noemen...mijn ex vond dat niet zo'n goed idee...Uk is van 2005, maar toch...Als k men kans had gehad had ie gewoon Joram geheten hoor! T blijft een ontzettend mooie naam namelijk
*Yehovah is verheven*
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 28 juni 2010, 16:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 16:32
|
|
|
Nou wil ik natuurlijk niet de spelbreker zijn...
*gaat vast klaar staan om de tomaten op te vangen*
Maar het is echt bloedverziekend heet en ze voorspellen alleen nog maar hogere temperaturen tot zeker het weekend...het nationale hitteplan is zelfs in werking gesteld! http://www.nu.nl/binnenland/2279938/nationaal-hitteplan-in-werking.html Zou het dan wel verantwoord zijn om de hele middag op de open heide te gaan hangen, zitten, staan, liggen
Jaja...kom maar op nu met die tomaten!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 28 juni 2010, 16:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 16:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat een Westerling in 2 uur doet kan een Friezinnetje in 10 minuten |
Ahum! Deze westerling kwam pas net online hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 16:27
|
|
|
MARIO216 schreef: | Moet ik hier om lachen......of ik snap het niet dat zal het wel zijn |
Moeten we em echt uitleggen? Denk dat als je em niet al snapt je het ook niet wil snappen! Overigens is ie al oud...Joran heeft besloten toch maar niet mee te doen, hij wil niet te veel in de publiciteit staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 16:25
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik verbaas me eigenlijk over de felle reacties op deze opmerking van Chat.Ja een kind is een zegen van God maar moet je het daarom altijd als een zegen zien en voelen?We zijn maar mensen hoor,het opvoeden van kinderen is (soms)zwaar,een grote verantwoordelijkheid.Het als een zegen zien heeft naar mijn mening ook niets te maken met het houden van je kind,soms kan het je allemaal teveel worden...... Ik ben gezegend(jaja )met 2 heerlijke gezonde pubers maar ik kan me voorstellen dat sommige ouders zich afvragen waarom ze gezegend zijn met een zorgenkindje. |
Wat jij nu hier weergeeft is een duidelijke verwoording van het zwart/witte vizier waar Chat door kijkt... Natuurlijk geeft een kind zorgen, en sommigen zelfs meer dan je lief is, of zelfs (tijdelijk) aankunt...maar zou het daarom geen zegen meer zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 juni 2010, 13:17
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik probeerde net , via you tube, het lied; In de schaduw van de Allerhoogste, te vinden maar dat lukte mij niet. Wie weet de originele titel van dit lied? |
http://www.youtube.com/watch?v=c1dAE6Sl-F4&feature=related
Oh...je had em al gevonden zie k
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 28 juni 2010, 13:17
|
|
Naar boven |
|
|