Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 11:25
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja heel nieuwgierig wie op het bepaalde dameslijstje van Petra staan |
Ik heb geen lijstje,geen bepaalde mensen in gedachten, maar het is net zo logisch als een optel som toch, als we het moeten hebben van cm om een man te vinden, blijven er wat dames over. Mocht ik er nog tussen zitten later, dan kunnen we een ouwe vrijgezelle wijven forum beginnen van 60 plus en dan zijn die mannen van 60 die knipogen sturen ook welkom
gelukkig is er meer als cm, straten makers, kazernes, vrijgezellen in de kerk, criminelen bij het hek dus we zijn nog geen verloren zaak wat betreft het vinden van een maatje voor het leven
oh effe wijziggen, bedoel natuurlijk ouwe vrijgezelle dames, inplaats van weiven.... we richten dan een dames forum op van 60 plus ofzo, klinkt wat beschaafder, alhoewel ik me echt geen dame voel
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op zondag 3 maart 2013, 11:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 01:18
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Bepaalde dames? |
na ja er zijn meer dames als heren hier dus.......er blijven er wat over....toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 00:16
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat hoort...dat benne de reserve!!! |
dat denk jij ma ja zolang het maar in elkaar is toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 00:10
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | ik vandaag heb behangen............ En het zit er nog steeds op
(hoe is het mogelijk) |
Niet te enthousiast, effe wachten hoe het er morgen uitziet he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 00:09
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | .
Die croutons zagen er ook al zo raar uit.......... |
oehhhh heb jij croutons bij frank gegeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 00:08
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | getverda... |
jaaaa en echt Jol heeft de soep ooit gegeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 00:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...het is net of het een wereldwonder is dat visser aan de bak komt. Moest ik nog vrouw zijn zou ik wel ook op hem vallen... |
na ja, hoe moet ik dan reageren, eh visser heeft iemand gevonden, weer een vrijgezel minder give it op over 5 jaar zit ik hier nog met bepaalde dames
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 00:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waarschijnlijk krijgen we, of ik toch, een uitnodiging voor het huwelijk van de de 2 E's... |
ja een vogeltje zei dat wij samen getuige mochten zijn ofzoiets.... na ja of dat wel goed gaat.... maar, eh visser vergeet je te bedanken voor alle leuke dingen en de keren dat je me aan het lachen hebt gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:48
|
|
|
ik het geheime recept van franks soep weet die jol ooit heeft gegeten bij frank maar aangezien het een geheim recept is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:40
|
|
|
het geeft natuurlijk wel hoop.... als visser nog aan de bak komt, lukt het ons ook vast wel toch? zou je denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:36
|
|
|
ha ha ooit kocht me ex een dure kast, werd zeer kwaad op de handleiding, sloopte wat van de kast, ging boos met de kast terug na de ikea en zei, ik wil een nieuwe, deze kwam beschadigd uit de doos. en hij kreeg hem ook nog. das nou weer leuk van de ikea he.ondanks de handleidingen, wel goeie surves
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 19:31
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach meid troost je ik heb ze regelmatig van over de 60 op mijn profiel En dan durven ze ook nog te knipogen |
oh zijn vast dezelfde als die bij mij knipogen erika maar zo zie je maar anna, valt het toch nog wel mee op de pn de mannen zijn gemiddeld oehhhhhh van mijn leeftijd beter als van boven de 60 toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ook voor Visser is de tijd aangebroken om CM te verlaten . Over enkele dagen loopt m'n abbo af en verlengen doet hij niet meer . Na een kleine 3 jaar hier aanwezig geweest te zijn op CM is het nu tijd om afscheid te nemen . Visser heeft nl. de ware gevonden . Niet alleen dankzij CM maar bovenal dankzij God . 3 jaar achter ons . Mooie , minder mooie , leuke , minder leuke dingen hier meegemaakt . Diverse mensen ( een beetje ) leren kennen . Via forum ,via mail, diverse uitjes , waaronder in het bijzonder de picknicks in Ede , uitje in Domburg .....Scheveningen . Ik wil hier iedereen bedanken die ik hier als vrienden heb mogen leren kennen . Namen ga ik niet noemen want ongetwijfeld vergeet ik er dan één . Veel waardevolle bijdrages gelezen op het forum , diverse waarvan ik kan zeggen dat het mijn zicht op bepaalde dingen best hoeft doen veranderen . Allen dank daarvoor . Ik ga me nu richten op m'n toekomst , samen met de vrouw die me lief en dierbaar is geworden( uit privacyredenen noem ik geen naam) en ook met haar kids. En niet te vergeten mijn eigen jongens die hun pa de laatste maanden alleen maar gelukkiger ziet worden .
Voor een ieder..... het ga jullie goed .
Groet...... Visser 278 |
ha ha gaaaaaaaaf visser, je weet dat ik jullie alle geluk van de wereld toewens en ik zal je nuchtere bijdragen wel missen. visser... geniet ervan en ik wil je hier niet terug zien, maar zoiets als ze leefden lang en gelukkig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 14:48
|
|
|
JOL252 schreef: | Jol en de handleidingen van Ikea. |
zo moeilijk moet een schoenen rek toch niet zijn, of toch nog wat meer gekocht handleidingen klinkt als of je nog een paar kastjes enzo er bij heb gedaan je had toch nog wel geldt over voor gehaktballen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 14:42
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
tja, zit wel wat in, anna is 25.....ma ja , er zijn vast genoeg mannen op de ze site die een 25 jaar jongere vrouw willen denk ik maar of anna dat wil? anders heb ik nog wel een man van boven de 70 die me laatst een knipoog stuurde voor je anna eh, echt sereius, hij was 76, nu geen lid meer en dacht echt huh Zou hij nou denken dat ik zo hopeloos ben ofzo warom stuurt zo,n ouwe man een knipoog naar me?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:41
Onderwerp: Angst om lief te hebben
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je... ik kreeg als therapie...de opdracht ... Voor de spiegel gaan staan....en tegen me zelf moest zeggen...
MENS....IK HOU VAN JOUW!!!!!
(en dat dat moeilijk blijft...om te zeggen) |
eh, wou je dan tegen god ingaan, tegen god zeggen dat hij jou niet mooi geschapen heeft? Zijn dochter waar hij van houd?
Ik vind mijn kinderen prachtig, houd heel veel van ze, ook als ze es een keertje iets doen wat niet oke is, een foutje, daar zijn het kinderen voor, die moeten nog leren, zo kijkt god denk ik ook na jou en mij en joanne, en houd hij heel veel van ons, nou alleen maar effe over nadenken en ook van ons zelf houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:20
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ik kan het niet zelf doen, als ikzelf ga doen. Dan komt de wereldse liefde, binnen bij mij! Sinds kort leer ik hemelse liefde, Heilige Geest. God houd mij vast, en al die pijn wat op mijn ziel ligt wordt genezen. God laat mij zien dat Hij zijnZoon daarvoor gekruisigd heeft. Voor de pijn,zonde.....! Oude relatie worden verbroken, die negatief mij steeds afbrokkelt! Steeds door bepaalde mensen de vinger op de zere plek leggen!
Herken jullie dat? Je wordt opgebouwd door God en weer afgebouwd door personen! Christenen en niet christenen. En nu ben ik deze relatie's aan het beëindigen,want ik kom achter ik hou van mijzelf en ik hoeft mij niet te laten gebruiken door deze personen, die de vinger graag even op de plek leggen en mij af laat brokkelen. Zo is God, God is liefde.............! Ik zegen deze mensen, ik vergeeft het hen........en geeft het aan de Here. Klinkt allemaal eenvoudig, toch vindt ik het best lastig en tochzet ik het door! En merk het nu, dat ik mezelf best een leuke vrouw bent...........en dat ik steeds meer van mijzelf gaat houden!
|
tuurlijk ben je een leuke vrouw, eh ben jij niet gemaakt na gods gelijkenis? petra die wel es ook met gevoelens over me zelf worstelt, de hele week al voor de spiegel staat en denkt, ik ben gemaakt na gods gelijkenis, ben best wel leuk god heeft me eigenlijk prachtig gemaakt, ondanks ik wat dingetjes heb.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:58
Onderwerp: Redenen voor evangelische kerkverlating.
|
|
|
toch 1 ding vind ik jammer, dat er geen topic eens word geopend over de positieve dingen van evangelische gemeenten en negatieve kunnen we allemaal maken over iedere kerk wel, in iedere kerkrichting zijn er verhalen van kerken die niet zo goed bezig waren. wie schreef het ooit hier ook alweer?, gods werkterrein is een kerk, en ja daar zijn mensen en mensen maken fouten wel eens.....
Ik voel me zelf thuis bij evangelische kerken, maar anderen zijn net zo goed, de een houd meer van rust en stilte in een kerk, ik persoonlijk meer van een bandje en dat je effe na de wc kan zonder de hele kerk je aankijkt omdat je de stilte verbreekt en ik ook effe kan lachen in de kerk, dit is de plek waar ik me thuis voel, me vrij voel om me zelf te zijn in de kerk, en in iedere kerk lopen ook wel es cristenen die verkeerd bezig zijn, ik kijk gewoon na de goeie, natuurlijk moet de leiding wel niet fout zijn.....
over profetieeen... heb bijna alle profetieen opgeschreven uit me kerk, en zo veel tijd later lees je ze terug en denkt, jee ze zijn uitgekomen, dus niet alle mensen die profeteren zitten bullshit te verkondiggen.
Zit te denken weer aan de tijd van Jezus, wat zullen de farizeeërs druk bezig zijn geweest met kritiek, want eh wat moet het ergens ook een beetje chaos bij Jezus zijn geweest, eh demomen die werden uitgeworpen, kudde zwijnen die in de afgrond stortte, tollenaars en overspelige vrouw dicht bij Jezus, massa,s mensen die om zijn aandacht riepen en dan de Farizeeën die dat bekeken met een kritische geest en er zo het zijne over dachten, bv een genezing op sabbat??? Soms heb ik het gevoel dat hetzelfde gebeurd door sommige christenen die na evangelische kerken kijken die soms de zelfde werken als Jezus hebben. werp maar es een duivel uit bij iemand die bezeten is in een kerk, ja hoor staan genoeg christenen van uit andere kerk richtingen klaar met kritiek, maar eh wat deed Jezus toen hij op aarde was? chaos, ha ha wat een chaos toen die bezetene werd bevrijd met die kudde zwijnen. en Jezus na de tollenaar ging. op sabbat iemand genas. geweldig. i love it. en kan me de farizeeërs wel een beetje er bij voor stellen. en voel me echt thuis in mijn kerk waar soms chaos is, geen rust zoals bij andere sommige kerken, waar ik soms langs een alcoholist zit, zwervers van de straat, ook wel es denk ehhh die mevrouw eh... ha ha oke komt in iedere kerk voor. Maar ik ontdek dat gods geest er heerst, mensen worden genezen, profetieën die uitkomen ,iedereen zich zelf kan zijn, de een die rustig bid, de ander met opgeheven handen op zijn knieën neerstort. En de pubers die laatst na een gereformeerde kerk gingen die dachten oehhh, effe anders, iedereen is heel stil, de dominee kijkt steeds na ons, moeten we nu terug zwaaien? ha ha hun ding daar deden en alle mensen erg ontroerd waren. Zo kan het ook, ondanks verschillen samen met jezus zijn. En het is jammer dat sommigge van die gemeentes verkeerd zijn bezig geweest en mensen vaak denken dat ze allemaal zo zijn
en ja mensen... zelfs de discipelen waren beetje verontwaardigd volgens mij omdat Jezus met die sameritaanse vrouw bij de put zat te praten..... en zoveel jaren later, reageren nog mensen zo een beetje op Jezus, of mensen die Jezus volgen en het in hun ogen niet goed doen, met verontwaardiging. laat staan dat iemand in jezus naam iemand bevrijd van de boze en er een kudde zwijnen op hol slaat... ha ha als dat ooit gebeurt wil ik er graag bij zijn om mee te maken, met een glimlach zou ik kijken na al de verschillende reacties van mensen, want mensen zijn nu eenmaal mensen..... oke, liever niet misschien als ik voor iemand bid, want dan krijg ik vast een hele lading kritiek over me heen.....maar het is bijbels, wie weet gebeurt zoiets nog wel es ooit.....en wat zou er dan een lading kritiek komen van andere cristenen zelfs ook en goedgevlovig heeft weer heel veel schrijfstof dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 10:25
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
VISSER278 schreef: | Strand van Wassenaar , ( wasssenaarseslag) is ook erg mooi . Vlakbij katwijk. Vooral het duingebied , waar je ineens oog in oog staat met een stel runderen of wat het ook moge wezen .
Visser , die er in ieder geval héle mooie herinneringen aan heeft over gehouden. |
whaa haa, die runderen ruiken je natuurlijk aan komen en komen dan bij jou kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 08:51
|
|
|
ANNEMARIE415 schreef: | Ben net nieuw op CM en dit topic lijkt me erg leuk. Ik zit in de WAO en dus kan elke dag anders voor mij zijn, ik schrijf bewust kan omdat het natuurlijk ook elke dag bankhangen kan worden. Ik probeer m'n leven een beetje op te leuken en me niet gek te laten maken! Vandaag ga ik mijn zolderkamer opruimen, althans een begin maken, om er een gezellige crea-kamer van te maken. Verder nog een frisse neus halen buiten en wat boodschapjes doen. |
welkom en leuk idee om van je zolder een crea kamer te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 20:52
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | haaaatsjooeeeee |
ehhh ja ja, jij weet hoe rampzalig de afwas soms bij mij is.Heb er gewoon niet zo,n zin meer in de laatste tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 20:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oh dat was het bij mij op mijn werk zeker..........vooral omdat de mannen niet in de gaten hadden wat voor dag het was........en nogal geschokt keken als 1 van ons zei:wat staat die broek jou lekker zeg........of:wat zie jij er strak uit vandaag!
|
ha ha ha, maar omdat het complimenten dag is, wat een leuke hond leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 19:38
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | nee had nog een persoon's matras over die heb ik tussen de kast en het waterbed gekregen. dus slaap wat klem en kan snach's niet dwars liggen |
fijn dat je weer wat beter kan slapen, weer op een gewoon bed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 17:29
|
|
|
MAMY994 schreef: | Je kunt niet zeilen op de wind van gisteren. |
toch als ik de afwas van gisteren laat staan, moet ik hem toch vandaag doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 13:03
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
mopper de mopper de mopper grommmmmm zo dat lucht op, fijn zo,n klaagmuur topic en nu ga ik vrolijk verder en effe niet meer op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 12:33
|
|
|
GERRIT084 schreef: | effe met opdringerige moeders boodschappen doen frouwen !! Opdringerig rasje hoorrrrrrrrr |
Tja je moet ze ook niet blokkeren in het gangpad en niet de kassa ophouden gerrit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 12:17
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, ik snap het al, jij doelt op een van die bekeringsverhalen , die je regelmatig hoort, zo van 'drugdealer komt tot geloof', Ja, ik ken die verhalen ook weer 'van iemand gehoord', ja ik ken iemand die kent zo iemand. |
nee Shanita , ik schrijf een stukje over mijn leven, de dag dat ik in de kerk stond te bidden vlak bij een crimineel uitziende man, die net uit de gevangenis kwam en zijn hart opende voor god en hard op zat te bidden. Wat zo mooi was, dat ik ben gaan luisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 09:58
|
|
|
moet me denken aan een leider van een hells angels groep waar ik ooit mee in aanraking kwam, grote patser, waar veel mensen beetje bang voorzichtig mee omgingen en op hun benen stonden te trillen toen ik hem ooit de waarheid zei over iets, ha ha wat had de man een lief klein hartje achter zijn harnas, of masker van stoere muren ...nee hij werd niet boos, ook ging hij me niet aanvallen, maar ineens liet hij een klein lief hart zien, onzeker jongetje met muren om hem heen opgebouwd. en aan de crimineel die prachtig oprecht tot god hardop in de kerk stond te bidden, jee wat een mooi gebed was dat, zo oprecht van een crimineel net uit de gevangenis, met een uiterlijk dat je denkt... eh wegwezen... en zo kan ik nog wel effe door gaan, achter die houding van trots , arrogantie en noem maar op zit vaak inderdaad een klein onzeker hart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 11:38
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een man...niet van CM....hier dichtbij.... En wie weet...het voelt goed... Zomaar...terwijl je niet zoekt...een leuk en fijn gesprek...!! Ja...dat maakt me blij... |
ohhhhh wauww Zeeland wat leuk een man.... dichtbij....... ja wie weeet.........
|
|
Naar boven |
|
|