Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 maart 2012, 22:04
Onderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Daar kan je vrij kort over zijn: een hele gezellige avond gehad! Zestien cmers in een karaokebar......de rest mag je zelf bedenken |
Nou , dan doen we het daar maar mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 18:52
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nu wil je natuurlijk heel graag dat we gaan vragen wat 4800 betekent....
Vragen we dus niet!!!!!!! |
Ik denk , ik weet bijna zeker.............................dat je het niet weet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 17:12
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja???? O...heerlijk dan wordt het echt een tuinweek.... Overigens...het grootste deel van de dag OOK in de tuin geweest.... Er is een pad naar mijn...""chalet""... Nu in het midden tuingrond erin en ophogen en het feest kan beginnen!!! |
Wat voor feest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 16:55
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Echt niet Martin, dat was de bedoeling maar dur is wat mis gegaan, dus nog een maand, en mijn tuin moet nog gespit worden, dus toch weinig tijd |
Vandaag dan 30????????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 16:54
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Lekker in de tuin gewerkt. Violen en bakkruidjes geplant . Laat dit weer zo maar een poosje aanhouden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 16:51
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
De prijs is het bewijs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 16:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | DAt zijn geen vieze spelletjes he das de natuur door God gegeven Maar idd wat is he genieten van het weer al is het nu heel grijs buiten volgende week beloofd weer een mooie week te worden |
Nou ja , zo in het openbaar .... ik vond het maar , sja wat zal ik er op zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 13:04
|
|
|
Een prachtige lentedag . Zo mooi om te zien hoe alles al weer uitloopt in de tuin. En dan ook nog toeschouwer mogen wezen bij een stelletje kikkers die een beetje vieze spelletjes aan het doen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 maart 2012, 13:02
Onderwerp: Uitje Amersfoort 17 maart
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Hele fijne avond allemaal!!
Frank succes met het carpoolen |
Ach jo, Frank leest dit helemaal niet meer , die is allang onderweg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:52
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER649 schreef: | als cm geen christelijke site was, zou ik zeggen dat je daar schijt an mot hebben |
Doe maar lekker onverschillig. Wel balen voor je dat je morgen juun moet eten ipv. shoarma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:41
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
HARALD940 schreef: | Ff een vraagje ter info, Is het handig om iets mee te nemen om op te zitten, of doen we daar niet aan |
Mn moeder zei vroeger altijd ....... op je kont zitten en op vier poten. Dus ....... vergeet je .... niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:32
Onderwerp: armoede in nederland
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Moeten toch schijn baar de vrouwen weer zijn die het doorhebben...
(1-0 Cootje) |
Maak er dan maar 2-0 van want visser snapt deze reactie helemaaaaaaaaal niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 22:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...Visser...je moet blij zijn dat je dat zelf nog kan....( en ik ook dat ik het WEER...zelf kan doen)Ben ik ook maar ik ben ook heeeeeeel blij als een ander dat voor me wil doen hoor Ik heb ook eens een jonge psychiatrische client gehad...die begeleid zelfstandig woonde...Geloof niet dat ik daar ooit last van heb gehad en begeleid hebben ze me ook nog nooitIn en in triest hoor!!!!
Ik lach ook niet altijd als ik op mijn vrije dag thuis eigenlijk aan de slag moet, moet je juist wel doen , dan krijg je er veel meer plezier in maar ik ken ook tijden...dat alles verwaarloosde doe ik hooguit voor een week en een ander het kwam doen( althans...helpen) Daarom...soms moet je uitkijken...er kan een psychisch verleden achter zitten....wat soms moeilijk in te leven is... Tegen mij wordt ook weleens gezegd...""Lekker dat je zoveel vrije tijd hebt!!!"" nou , mn baas mag me best 10 vrije dagen meer geven op een jaar hoor, heb ik ècht geen problemen meeDat kan heel zeer doen!!! Je weet soms het verleden niet!!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:44
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Knap hoor, dat je dát werk doet. Ik heb weleens een tijdje bij ouderen, rond 85 jaar geschoonmaakt enzo. Dat is anders dan jij doet denk ik.
Ik had ook via wmo(soort pgb) zo iemand die schoonmaakt enzo bij mij gehad. Nou ja, ik ben beleeft, doe ook dingen, vraag iets eerst beleeft, grote pauze's enzo.
Ja, wie ben ik, er komt iemand schoonmaken elke week, ik had zelfs 4 uur. Ik hoef daar niets voor te betalen,Dat zouden meer mensen moeten doen. Daar heeft vissertje ook wel oren naar.... iemand die elke week z'n huis komt schoonmaken en dan nog voor noppes ook. dan voel ik me bijna schuldig. Ik ken mensen die hebben dat voor de rest van hun leven. Nou, ik zei al snel van tijdelijk, want ik héb wel periodes gehad dat ik juist heel netjes was, ja, en alles wat je ooit gehad heb, zit in je en kan terugkomen.
Maar er zitten types bij, en daar moet je dan gaan werken. Ik heb verhalen gehoord van diegene die bij mij kwam, over sommigen waar ze nog meer kwam..en ik ken sommigen ook zelf, dan denk ik van nou als je dáár moet werken, ben je klaar...Ja, of het is een gave om ermee om te gaan..Knap hoor. Ja, dat moet je in je hebben. Dat werk op zich bedoel ik niet, maar omgaan met die types.
Ja, en goed je administratie bijhouden, in ordners.
Ja, en wat jij schrijft, dingen laten die voor een ander de normaalste zaak van de wereld zijn...ja, vind ik weleens moeilijk. Maar ja, dan breng ik begrip voor mezelf op, en ga ik niet lopen zeiken en klagen. Dat veranderd niets, tis niet goed voor hunzelf, klagen, en anderen irriteren ze er behoorlijk mee.
Maar ja, als je doet wat Willemijn zegt, kijken wat je wel hebt, kom je een eind!
nb: Ik heb weleens een tijdje in een fabriek lopende band werk gedaan, en toen ging ik 's avonds naar bijbelstudie. en als bijvoorbeeld iemand vroeg wat ik deed en ik zei dat, zei die gelijk van dat het geen werk is waar ik me voor hoef te schamen hooor!
Dan dacht ik, ik werk me eigen rot, 's nacht zie ik die band nog, en dan dat fabriekslawaai en geen daglicht.....en daarvoor hoef ik me eigen dan niét te schamen....ja, ik ben niet zo vlot van begrip, misschien omdat ik geen nederlander ben, ja wel paspoort. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:32
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | daar zeg je zowat...zaterdag cmuitje |
Dus toch maar geen juun dan morgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 maart 2012, 21:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Sorry.....was zo hard in de tuin bezig dat ik vergat het suddervlees op te zetten Morgen de herkansing |
Alvast prettig weekend dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 23:09
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach Visser, ik weet niet wat ik mot, langer of houwen zo |
Nou , volgens mij heb je er vandaag nog 2 om over te denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 22:40
|
|
|
GERRIT084 schreef: | |
stiekum toch iets gedaan wat je niet van plan was?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 maart 2012, 22:28
|
|
|
PIETER649 schreef: | pannekoeken!!!!!!!!!!!! |
Da's nog es heeeeeeeeeeeeel wat anders als wat die pizzaboer bij je om de hoek te bieden heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 maart 2012, 23:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Iedereen kan in principe komen.... Of je nu wel of niet mee helpt in de tuin.... Of je nu wel of niet zit te hopen op die brownies... Ik ben een mensenmens...hoe meer zielen..hoe meer vreugd...
Als ik weet wanneer je komt...leg ik de loper uit... |
Dat pak je nu net verkeerd aan Zeeland . Veel beter om een hark of een schop klaar te zetten. En brownies zijn niet gezond , stoofperen ...........veeeeeel gezonder.
Zo , zijn we weer ontopic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 maart 2012, 22:40
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wanneer moet je tuin weer gedaan worden Zeeland? Dan kom ik het wel ff doen |
Nou cootje, als je dan toch in dè provincie bent, hier ligt ook nog een lapje tuin wat om aandacht vraagt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 maart 2012, 22:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jij als echte zeeuw vond dit toch wel leuk he??? Ik wou dat ik deze nog in het echt kon krijgen!!!!! Ik heb deze gefotografeerd bij een oud baasje...die wilde hem niet afstaan hoor!!!! |
Nouuuuuuuuuuuuuu........... als ik eerlijk ben....... Doet me wel heeeel veel herinneren aan schoolbanken waar ik het nooit zo op voorzien had.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 maart 2012, 20:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat er weer een heerlijk...maar vooral fijn weekeind achter me ligt... Dat het zo vreselijk vlug weer voorbij is... Dat de zon veel goed doet... |
Sja , waar een tuinman niet goed voor is hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 maart 2012, 20:34
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waar Zeeland niet goed in is he?????
|
Geen zon gezien vandaag.
En ook geen maan en ook geen sterren
Wel een heel vieze..........nee laat maar , heeft niet met het weer te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 maart 2012, 20:30
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das dan toch helemaal uniek Visser????? Had jij je dag vandaag??? |
Heb je een facelift gehad? Vind het ècht een mooie profielfoto
Visser doet nu nog ff snel een bak koffie en dan gaat ie weer verder met arbeiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 maart 2012, 20:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb het er anders wel staan he |
Die slimme vrouwen.... nou , dat is nù wel bewezen zeg.
Bij visser viel het kwartje meteen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 maart 2012, 22:57
|
|
|
GERRIT084 schreef: | 7 |
gerrit..... niks vergeten vandaag en gisteren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 maart 2012, 22:45
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HERMAN388 schreef: | IESJE369 schreef: Bij oorpijn mailen naar........Josina (dat ik daar niet eerder aan gedacht heb) bij kiespijn mailen naaar......... bij kramp mailen naar ......... ingegroeide nagels mailen naar....hannah810 bij hoofdpijn mailen naar.............erika129 bij aanstelleritis mailen naar.......mario216 bij schoolziekte mailen naar.........leanne226 bij eenzaamheid mailen naar ......visser278 bij slapeloosheid mailen naar...... frankt627 bij incontinentie problemen mailen tink100 ..de catheter-zuster bij computer problemen mailen... thomas968 bij luilaccose mailen naar............ pieter649 bij auto problemen mailen naar....bert168 bij vervoersproblemen mailen naar henkeman339 bij gerechtproblemen mailen naar Annette792 bij plaagtekorten mailen naar Steentje bij onschattige mailproblemen mailen naar... 810 bij stoofpeerproblemen mailen naar Zeeland bij geen problemen mailen naar Chat bij voeding en dieetproblemen naar Iesje369 bij draaideurervaringen mailen naar Hannah810 bij technische problemen mailen naar frankt627 bij huwelijksadvies mailen naar Herman388 |
Hèèl belangrijk ...Hoe zit het met de keelpijn??? Is daar al iemand voor? W-tje??????
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 11 maart 2012, 22:51
|
|
Naar boven |
|
|