Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 15:02
Onderwerp: De zon en de ZOON
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Je hebt in ieder geval je hart gelucht..........en heerlijk onderuit gehaald wat ik als waarheid zie en waar ik wat milder naar kijk......
Maar met deze woorden haal jij de waarheid van Zinga dus onderuit, of nee voor haar nog erger, zij citeert uit de bijbel en dat is voor haar Waarheid. En met die Waarheid kun niet mild naar sommige dingen kijken, die moet je met worten en tak uitroeien. Blijft over, de Liefde die Zinga voor de mensen heeft om te waarschuwen voor wat in de bijbel als zondig en kwaad wordt beschreven.....
Het Licht dat in de wereld is gekomen, zal ons, door zijn Geest, ook bekend maken datgene wat kwaad is.
1 Kor.12:2 Zoals u weet was u in de tijd dat u nog heidenen was volledig in de ban van goden die taal noch teken geven. 3 Daarom zeg ik u nadrukkelijk: niemand kan ooit door toedoen van de Geest van God zeggen: ‘Vervloekt is Jezus,’ en niemand kan ooit zeggen: ‘Jezus is de Heer,’ behalve door toedoen van de heilige Geest. 4 Er zijn verschillende gaven, maar er is één Geest; 5 er zijn verschillende dienende taken, maar er is één Heer; 6 er zijn verschillende uitingen van bijzondere kracht, maar het is één God die ze allemaal en bij iedereen teweegbrengt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 23:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar wij moeten ons niet gaan verbeelden dat wij zo als Jezus kunnen spreken........... |
Geef dan ook aan waarom niet ..... hier kan ik in elk geval, niets mee
Jezus zag dat satan door Petrus zijn werk wou doen. Wij hebben de gave van "onderscheiding der geesten" gekregen, juist om dit soort dingen te doorzien. Maar goed dat is mijn idee, wil graag die van jou horen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 22:51
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
IMKE917 schreef: | Jaja ik weet....maar weinig zon te bekennen denk ik morgen |
noemen ze jou niet het zonnetje in huis ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 22:49
Onderwerp: Israël
|
|
|
MONIEKIE021 schreef: | Ik ga 2-10 september naar IsraeL! komt de Bijbel voor mij tot leven! |
Ik hoop dat het Woord nu al in je hart leeft .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 22:23
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Heerlijk .... helemaal mijn muziekstijl (vooral die gitaar....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 22:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk nu eenmaal wat milder over een aantal dingen dan jij doet crossroad, en ik wil zeker niet iemand uithangen die het allemaal wel beter weet en alles maar goed vind, dat is ook niet zo. Wel ben ik er van overtuigd dat we niet moeten denken dat wij het als christenen altijd maar bij het rechte eind hebben......Voor mij houdt christen zijn ook in dat ik mild en met liefde naar anderen kijk, niet dat veroordelende geloof........ Hekserij is ook niet mijn ding en zal het ook nooit worden, maar om er zo veroordelend over te spreken? Toon uit je leven dat je christen bent en de christelijke kerk heeft ook genoeg zaken om zich over te schamen.......kijk maar even naar het sexueel misbruik binnen de kerk en alle mensen die nog trauma's hebben over hun strenge christelijke opvoeding die hun alleen maar verder van het geloof heeft gebracht.....en dat zijn er meer dan jij en ik weten..... Christen zijn is voor mij niet op een agressieve toon alles wat je niet zint veroordelen maar probeer er eens vriendelijk naar tekijken en dat is heel wat anders dan het er mee eens zijn.......
Willemijn |
Sommige dingen hoef je niet vriendelijk naar te kijken, ook niet naar de misstanden binnen het christelijk geloof. Ontucht, manipulatie, misbruik enz. enz. zijn geen dingen waar je als christen trots op kunt zijn. Maar dat zegt niets over het persoonlijke geloof, vanuit een persoonlijke (geloofs)beleving kun je best wel een mening hebben over iets. En uitgaande van dat standpunt denk ik dat je zeker de Liefde kunt laten spreken, maar de Liefde hoeft niet alles te bedekken.
Jezus was duidelijk, Mar 8:33 Maar hij draaide zich om, keek zijn leerlingen aan en wees Petrus streng terecht met de woorden: ‘Ga terug, achter mij, Satan! Je denkt niet aan wat God wil, maar alleen aan wat de mensen willen.’ Jezus wees Petrus streng terecht, hij was duidelijk, maar zijn woorden waren vol Liefde toen duidelijk werd waarom .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:41
|
|
|
ZINGA672 schreef: Heb ik gedaan. Meer dan me lief is. Hekserij en satanisme komen rechtstreeks uit het rijk van de duisternis.
WILLEMIJN232 schreef: | Gelukkig hebben ze dan nog de zon.......... Een beetje flauwe reactie ik weet het..... Maar ik kan er slecht tegen als andersdenkenden afgeschilderd worden als occult.... Het is occult in jouw ogen maar er zijn ook mensen die er heel veel vreugde en zingeving uithalen net zoals jij dat uit jouw geloof haalt......... En gelukkig leven we in een land waar ieder de keuze kan maken wat hij wil en kan geloven en dat dat ook kan.......... |
Kom op zeg, sinds wanneer is satanisme en hekserij niet occult ?? Het is afkomstig van satan, de leugenaar van de beginne. Dus in deze ga ik niet met je mee, om deze andersdenkenden maar "in bescherming" te nemen.
We hadden het over de zon en de Zoon, en net zoals de Zoon het licht der wereld is, zo is satan overste van de duisternis. Hij was de engel die God naar de macht wou steken, en werd daardoor veroordeeld tot de duisternis, in satan is niets, maar dan ook echt, niets goeds.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 20:21
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Klopt, ik was al helemaal blij........ Maar nu wil een nummer van Enya erop zetten en het lukt me niet Ben ik nu zo'n digibeet of ligt het aan mijn computer??????? Hoe kom ik nu van You tube op CM?????? |
open een nieuw tabblad
De liedjes kun je trouwens beluisteren door met de rechtermuisknop de link aan te klikken, dan kies je "openen in nieuw tabblad". Dit houdt in dat je dan niet elke keer opnieuw hoeft in te loggen bij CM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:00
Onderwerp: Israël
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Het blijft voor mij onbegrijpelijk hoe het toch mogelijk is dat vrije intelligente mensen nauwelijks iets van de geschiedenis leren. En dat het zo maar mogelijk zou kunnen zijn dat deze geschiedenis zich herhaalt.
De verblinding bij zoveel mensen met een blinde haat tegen Israël is voor mij hèt bewijs dat anti-semitisme iets satanisch is.
GrZ! |
Er was zojuist iemand op een ander topic die de knuppel in het hoenderhok gooide, maar ik ga de kogel door de kerk jagen. Ik hoop dat dit stukje niet verkeerd begrepen word.
Israël is Gods volk, God heeft een verbond met Israël gesloten, punt. Toch wordt Israël door de eeuwen heen verstrooid over de hele aarde, alleen de stammen Juda en Benjamin zijn dacht ik bekend. De overige 10 stammen zijn dus nog "verdwenen". Israël heeft veel te verduren gehad in al die jaren, verdrukking, vervolging ja met uitroeien bedreigd. Alleen de beide stammen Juda en Benjamin natuurlijk. Nu de kogel door de kerk, volgens de bijbel roept Israël dit onheil over zichzelf af. doordat ze God de rug hebben toegekeerd. Alleen wanneer Israël zich als geheel weer zal wenden tot God, dan pas zal God het verbond herstellen. Gelukkig laat God zijn volk Israël niet alleen of in de steek, want anders zou Israël al lang niet meer hebben bestaan .....
--Jeremia 22:9 En het antwoord zal zijn: Ze hebben het verbond met de HEER, hun God, verbroken, ze hebben neergeknield voor andere goden en die vereerd. --Jeremia 31:1 Dan zal ik voor elke stam van Israël een God zijn, dan is Israël mijn volk – spreekt de HEER. --Jeremia 31:8 Ik laat hen uit het noorden terugkeren en breng hen samen van de einden der aarde. Ook blinden en lammen komen mee, ook zwangere vrouwen, en vrouwen in barensnood. In dichte drommen keren ze terug. 9 Zij komen terug in tranen, ze heffen smeekbeden aan, en ik zal hen leiden. Ik breng hen naar stromende beken en voer hen over geëffende wegen; daar kunnen zij niet struikelen. Want ik ben voor Israël een vader, en Efraïm is mijn eerstgeboren zoon. 10 Volken, luister naar de woorden van de HEER, vertel het verder op de verste eilanden: Hij die Israël verstrooid heeft, zal het samenbrengen en het hoeden, zoals een herder zijn kudde. 11 Want de HEER verlost het volk van Jakob, hij bevrijdt hen uit de hand die sterker was dan zij. --Jeremia 32:39 Ik zal hen één van hart en één van zin maken, zodat ze altijd ontzag voor mij zullen hebben en het hun en hun nageslacht goed zal gaan. 40 Ik zal een eeuwig verbond met hen sluiten, ik keer mij nooit meer van hen af en zal hen altijd zegenen. Ik zal hen met ontzag voor mij vervullen, zodat zij zich nooit meer van mij zullen afkeren.
--Hosea 14:2 Keer terug, Israël, naar de HEER, je God! Door je eigen wandaden ben je ten val gekomen. 3 Kom met woorden van berouw en keer terug naar de HEER. Zeg tegen hem: ‘Vergeef ons al onze misdaden. Neem wat goed is van ons aan. Als offer brengen wij u oprechte woorden.
Gelukkig mogen we als christenen bidden voor het volg Israël, dat ze zich bekeren van hun zonde, dat ze God weer als hun enige God gaan zien!!! (NBV)
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 27 augustus 2010, 17:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:23
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | effe de knuppel in het hoenderhok:
ik zit er over te denken om ook te komen. alleen vind ik (maar ja, wie ben ik? ) het parkeerterrein/meetingpoint wat klein. gevolg kan zijn dat het parkeerterrein al vol staat (alhoewel, met 't weer van de afgelopen dagen...). misschien is het parkeerterrein aan het Wantveld wat praktischer? (lees: groter. dagkaart voor parkeren is 3 knaken).'t parkeerterrein is ook wat makkelijker te bereiken, vanaf de snelweg... |
Die knuppel is wel mooi Griffin, toch is het beter om gewoon te houden aan de voorstellen zoals die nu staan. Verzamelen op het palace plein en daar overleggen wat we gaan doen.
Had je trouwens niet beter een lichtmetalen knuppel kunnen gooien, klinkt mooier als ik jou er mee om de oren sla .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:58
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Zou iedereen die mee wil op 28 augustus zich op deze lijst willen opgeven ??
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Henduk927 Marcowaal200 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Imke917 Marijan072 Katja065 (met enkele singles (onder voorbehoud)) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon Nel833 wil graag mee-eten Jolanda841 Mario216 Hanna566 (misschien een paar uurtjes) Marianne129 Herman388 Wadriaan370 Lucky746
Afmeldingen helaas
Jammer van je afmelding Bert ....... Volgende keer beter Alous961, jammer Beterschap Chatuliem Door prive omstandigheden Henduk927
We hebben al een mooie lijst met deelnemers, maar er kunnen er nog meer bij.....
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys)
Ik kreeg zojuist een mailtje van Gert (dank je wel), dat door wegwerkzaamheden men het beste via de Beeklaan kan rijden ..... !!!
..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:45
Onderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
|
|
|
PIETER649 schreef: | ...Al zou zich maar 1 mens bekeren..... mooi verhaal cross... ik vrees echter dat er veel mensen zijn die na een optreden van circus zijlstra definitief besluiten dat geloof niets voor hen is |
Ik ben zelf ook naar het mediacircus Jan Zijlstra geweest Pieter, maar de kern van de boodschap was en is nog steeds, Jezus Christus ..... En dat mensen daardoor besluiten dat het geloof definitief niet voor hun is, tja keuzes maken doe je nog steeds zelf. Die keuze maakt Jan Zijlstra, dominee, tv dominee, evangelist of voorganger niet voor jou......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 13:45
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Omdat juist via de media de boel enorm goed in de maling genomen kan worden! Ik denk nu aan een bepaalde Amerikaanse tv-dominee (ben even zen naam kwijt) die een aantal jaar geleden enorm populair was maar verschrikkelijk door de mand is gevallen...
Om op tv te kunnen komen hoef je enkel zendtijd te "kopen"...dat zegt niets over de betrouwbaarheid van een persoon of instelling. |
Dus omdat het daar is gebeurd ......
Waarom ga je er vanuit dat Jan Zijlstra dan ook maar "fout" is ..... Ik denk dat hij wel degelijk de gave van genezing heeft gekregen....... Maar nee, in Amerika is het ooit eens gebeurd dat ..... dus .....
Als je de man niet vertrouwd, ga eens persoonlijk met hem praten, en toets dan zijn woorden aan de bijbel, maar ga niet op voorhand er van uit dat hij "fout" is. En ja dat maatpak zal hij echt wel kopen ...... En die mooie auto zal er ook wel komen...... en dat grote gebouw ook wel ...... Maar er komen ook duizenden mensen af op de boodschap die gesproken wordt, en al zou er maar 1 mens zich daardoor bekeren tot Jezus Christus als zijn verlosser en zaligmaker, wie zijn wij dan om daarover een oordeel te hebben. Als het zaad gezaaid is, op welke manier dan ook, is het niet meer aan ons mensen, maar aan de Heilige Geest die het zal uitwerken ...... De één heeft als roeping om het evangelie te brengen bij de buren en in de straat, de ander heeft de roeping en de mogelijkheden om het evangelie te brengen aan duizenden gelijktijdig. En weer anderen houden zich liever stil en hebben liever niet dat iemand, buiten hun eigen geloofsgemeenschap, ook maar weet dat ze christen zijn ......
OOPS, sorry Assanti ga ik weeeeer off-topic
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 26 augustus 2010, 13:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 23:33
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Wie gaat er mee naar het strand van Noordwijk op zaterdag 28 augustus ?
Het is de bedoeling om een gezellig dag te hebben met elkaar en eventueel een strandwandeling en samen uit eten te gaan.
Voor de avond is er natuurlijk, zeker voor de romantici onder ons, een prachtige zonsondergang gepland .....
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Henduk927 Marcowaal200 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Imke917 Marijan072 Katja065 (met enkele singles (onder voorbehoud)) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon Nel833 wil graag mee-eten Jolanda841 Mario216 Hanna566 (misschien een paar uurtjes) Marianne129 Herman388 Wadriaan370
Afmeldingen helaas
Jammer van je afmelding Bert ....... Volgende keer beter Alous961, jammer Beterschap Chatuliem Door prive omstandigheden Henduk927
We hebben al een mooie lijst met deelnemers, maar er kunnen er nog meer bij.....
Voor de mensen die van ver moeten komen, vraag eens of er mogelijkheden zijn om samen te rijden.
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys)[/quote]
Ik kreeg zojuist een mailtje van Gert (dank je wel), dat door wegwerkzaamheden men het beste via de Beeklaan kan rijden ..... !!!
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 26 augustus 2010, 00:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:48
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Met 67 lesbische paren is alles weer in evenwicht, statistisch gezien. Het is overwegend zo dat er meer vrouwen ingeschreven staan op CM, is mijn indruk
Thomas, er zijn leugens, grove leugens en statistieken (onbekende bron) |
Waarom lesbische paren ..... begin een harem
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 25 augustus 2010, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:46
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jullie ook van harte Herman en Marianne!
Gr. van een half cm-setje......geen vermelding dus |
Noemen we die van jou maar "vrijbuiter"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:43
|
|
|
Ik word echt oud, ik snap alweer niet waar het allemaal over gaat. O ja, alleen de vraag weet ik nog, want dat staat gelukkig boven aan het Topic !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:57
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ben het er niet helemaal mee eens, sorrie Erika
er zijn avonden geweest dat het best heftig was in de chatbox, en dat een andere kamer toen een geweldige oplossing was geweest! Die andere kamer is er altijd al geweest, alleen werd er toen ook al geen gebruik van gemaakt, dus waar ligt het probleem ?? Niet in het aanbod van kamers. Denk eerder in de heftigheid waarmee mensen op elkaar reageren.....
We kunnen met zn allen wel doen alsof het zo super is altijd, maar er zijn tijden geweest dat ik bewust NIET op de chat kwam!! Gelukkig is het een bewuste keuze van jezelf geweest, want ik denk niet dat er iemand is geweest die jou heeft gezegd dat je niet meer mocht komen. En omdat de vakantietijd weer voorbij is straks, zal het weer drukker worden, en zullen er vanzelf onderwerpen besproken worden of dingen gebeuren waar niet iedereen zin in heeft!
Wat mij betreft een prima aktie van CM, enne...je hoeft er geen gebruik van te maken...het mag | Gelukkig maar dat je er geen gebruik van hoeft te maken, maar ik hoop ook dat mensen elkaar niet gaan verwijten dat ze niet serieus zijn, en dan maar moeten opzouten naar de room vertier ende jolijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:11
|
|
|
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Henduk927 Marcowaal200 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Imke917 Marijan072 Katja065 (met enkele singles (onder voorbehoud)) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon Nel833 wil graag mee-eten Jolanda841 Mario216 Hanna566 (misschien een paar uurtjes) Marianne129
Jammer van je afmelding Bert ....... Volgende keer beter Alous961, jammer Beterschap Chatuliem
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys)[/quote]
..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:20
|
|
|
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 (onder voorbehoud) Imke917 Marijan072 Katja065 (met enkele singles (onder voorbehoud)) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon Nel833 wil graag mee-eten Jolanda841 Mario216 Hanna566 (misschien een paar uurtjes)
Jammer van je afmelding Bert .......
..[/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 23:18
|
|
|
HANNA566 schreef: | Ik zou heel graag mee willen, vind het strand echt heerlijk. Ben wel genoodzaakt mijn zoon mee te nemen. En heb aan het eind van de middag een verjaardag. Dus kan maar heel ff. Ben nog aan het twijfelen dus wat handig is. Misschien een dezer dagen weet ik het! |
Al kun je maar een paar uurtjes, tis altijd wel gezellig (ook voor je zoon)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:56
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Is chanteren je hobby, Pieter |
chantage, Pieter, welnee, das een eerlijk zakenman
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 23:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:45
|
|
|
PIETER649 schreef: | moeten we nou gaan raaien ofzo???? |
dat zou misschien het vertier ende jolijt wel verhogen .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:34
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
VISSER278 schreef: | En GOED luisteren naar je TomTom |
Vrouwen luisteren sowieso al niet, laat staan naar een TomTom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:27
|
|
|
HANNA566 schreef: | ik woon vlakbij noordwijk en reken maar op betaald parkeren.... |
Ik denk dat de mensen daar al op gerekend hebben, staat ook aangegeven in de bijgevoegde link over het parkeren
Je bent trouwens ook welkom hoor Hanna566
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 17:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:24
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat was je mooiste moment vandaag?
Wakker worden naast mijn partner, en héérlijk lekker na liggen denken over dingen in zijn armen.....
|
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen, dingen in zijn armen ....
Een infuus ?? Hechtingen ??
Pfff wat is het moeilijk om duidelijk te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:09
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ook deze scheiding vind ik iets kunstmatigs hebben. Iedereen heeft toch wel eens van die serieuze en minder serieuze momenten. Waarom zou je dat zonodig moeten scheiden? Waarom zijn mensen zo bang om zich eens eerlijk te laten zien in de chatbox? Ik begrijp best wel, dat men het ziet als een uitlaatklep, maar aan de andere kant, het kan ook meer zijn dan een uitlaatklep, het kan een plek zijn waar vriendschappen kunnen ontstaan. |
Ach waar wil ik me nog druk om maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 16:55
Onderwerp: Van ruilen komt huilen?
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik ben op zoek naar een relaxte stoel waar je heerlijk een boek in kunt lezen. Kleur maakt niet uit!
Ik heb voor jou Tess, grijze muurverf en schoolbordverf in de kleuren lime en zwart, ik heb het over nadat ik mijn toilet ermee gedaan heb. Bij mij mag je daar dus op de muren schrijven, iets voor Uk? |
Ik stel me zo voor dat die RELAXTE STOEL de arm(leuningen)en over elkaar heeft en, al schommelend, lurkt aan een pijp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 20:59
|
|
|
Opgegeven tot nu toe; Erika129 Angelique327 Yes356 Crossroad317 Anoniempje (onder voorbehoud) Henk546 Henduk927 Marcowaal200 Chatuliem619 Hannah810 met dochter (onder voorbehoud) Billy701 Alous961 Imke917 Marijan072 Katja065 (met enkele singles (onder voorbehoud)) 2de Anoniempje (ook onder voorbehoud) Iesje369 Annette965 Wim727 (onder voorbehoud) Miekjes285(onder voorbehoud) liggies023 met zoon Nel833 wil graag mee-eten Jolanda841 Mario216
Jammer van je afmelding Bert .......
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 24 augustus 2010, 17:33
|
|
Naar boven |
|
|
|