Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 06:47
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Vandaag zijn alle scholen van het voortgezet onderwijs en de MBO opleidingen dicht in onze stad vanwege dreiging schietgevaar (hoezo alleen die scholen? HBO is er ook nog). http://i.imgur.com/vsKDjoZ.jpg Wat een bizar nieuws op de vroege ochtend.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 22 april 2013, 06:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 06:41
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
SOLO606 schreef: | Klopt en je wordt opengedaan, bidt en je zult ontvangen, alleen bid niet een eigen consumptiegebed, dat wordt niet ontvankelijk verklaard door de Vader en de Zoon.. |
Wat een nonsens trouwens, God is niet te groot om onze kleinste wensen aan te horen. "Opent uwe mond, eist van Mij vrijmoedig" was het toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 06:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tot nu toe uit je alleen loze kreten die bovendien bijzonder kwetsend kunnen zijn. In je Bijbel kun je voldoende teksten vinden die je stellingen onderuit halen. |
Ja... en ik wacht ook nog steeds op een (((concreet))) antwoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 06:36
Onderwerp: Bemoedigingen
|
|
|
PETRA373 schreef: | Goede vraag willemijn, ik ben gaan geloven omdat god antwoordde toen ik dacht ik kan niet meer, ben moe van het vechten om te overleven. Het heeft wel drie jaar geduurd voordat genezing kwam, ondertussen ging ook nog me kleindochtertje dood. Die vraag is me vaak gesteld in die tijd. En nog wel es komen sommige met die vraag op me af. ja , ik blijf bij me geloof denk ik altijd wel, tenminste tot nu toe. Ook ik denk wel es, zal ik bij me geloof blijven bv als ik en me kinderen vervolgd worden om Jezus naam, zoals in sommige landen gebeurt? of wel wie weet wat ik nog mee ga maken in het leven. Dus 100 procent kan ik niet ja zeggen, maar denk het wel, tot nu toe wel, ondanks ook tegenslagen in de jaren dat ik geloof. En bv genezingen, sommige mensen worden genezen, de meeste niet, (zoals me kleindochtertje) toch geloof ik. Nou maakte ik daarbij wel een mooi wonder mee, zou ik ook nog geloven als dat niet was gebeurt? ik kan er geen eerlijk antwoord opgeven van ja. ik weet het niet. Misschien was ik dan wel afgehaakt later als god dat wonder niet had gedaan. want ergste voor mij in me leven was de dood van haar, zo klein. Maar ik denk van niet.ik denk dat ik altijd wel bij me geloof blijf. |
Mooi... En dan denk ik even aan wat ik elke zondag in de kerk vroeger hoorde: "Die niet laat varen het werk van Zijn handen..." ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 06:45
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Het beeldje vinden dat.jaren geleden zo symbolisch op een toegezonden kaart stond. Staat nu in mijn huiskamer want kon ik dus niet laten staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 18:46
|
|
|
SOLO606 schreef: | Klopt en je wordt opengedaan, bidt en je zult ontvangen, alleen bid niet een eigen consumptiegebed, dat wordt niet ontvankelijk verklaard door de Vader en de Zoon.. |
Het ging over incest en huiselijk geweld in Leannes reactie. Ik begrijp daarvan uit jouw reactie niet goed. Moet ik eruit verstaan dat slachtoffers van huiselijk geweld/incest een eigen consumptiegebed bidden en daarom dus niet open worden gedaan en niet ontvangen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 20:36
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.godvine.com/U2-Lifts-Praises-to-God-at-a-Concert-by-Performing-Yahweh-3141.html
Take these shoes Click clacking down some dead end street Take these shoes And make them fit Take this shirt Polyester white trash made in nowhere Take this shirt And make it clean, clean Take this soul Stranded in some skin and bones Take this soul And make it sing
.................................
I waited patiently for the Lord. He inclined and heard my cry. He brought me up out of the pit Out of the miry clay.
I will sing, sing a new song. I will sing, sing a new song. How long to sing this song? How long to sing this song? How long, how long, how long How long to sing this song?
You set my feet upon a rock And made my footsteps firm. Many will see, many will see and hear.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 18 april 2013, 20:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 22:35
Onderwerp: selectie kriteria
|
|
|
NICOLLE231 schreef: | Tomas schrijft over hoe anderen kunnen denken: liever dood dan gescheiden!. nu iedereen scheid om een eigen reden. Bij mij was ik ook half dood. maar Ik vind het nog steeds heel erg!!
en om de vraag van wat ben je ? single of gescheiden onderaan te zetten?;het onderaan te zetten helpt denk ik niet dan scrollt iedereen eerst naar beneden.
ik vind het nog veel erger dat ik zo om mijn leeftijd wordt afgewezen.en of omdat ik 1 kind heb.die niet eens bij me woont.
Maar zo heeft een ander wel weer wat anders. Waar selecteer je op?. of op alles? |
Scheiden is en blijft verscheurend. Maar er aan onderdoor gaan kan nooit de bedoeling zijn van een huwelijk. Nooit. Blij dat je leeft :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 19:33
Onderwerp: single, nooit getrouwd of toch gescheiden?
|
|
|
JANS221 schreef: | Ja, het is ``trouw tot de dood ons scheidt``, maar soms is het huwelijk eerder dood dan de partner. |
Het huwelijk wordt op die manier uit het verband gerukt en als voorwerp neergezet. De gehuwde staat zou dan belangrijker worden dan elkaar liefhebben en tevoorschijn beminnen. Ik kan me niet voorstellen dat God daarmee akkoord gaat zoals Hij een verbond/binding tussen mensen heeft bedoeld en gegeven.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 16 april 2013, 19:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 april 2013, 19:10
Onderwerp: single, nooit getrouwd of toch gescheiden?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Als mensen nog van deze cultuur zijn en op CM komt dat voor in de wat behoudende kringen, dan moet je juist zeggen dat je gescheiden bent als het zo is. Sowieso vind ik overigens. Bij de mensen die zo denken, moet je gewoon niet zijn, wat mij betreft om meerdere redenen niet. Liever dood dan gescheiden is daar nog wel eens een kreet. Nou, na een eenmaal gemaakte foute keuze, hoef je elkaar nog niet in een situatie te brengen dat je nog lang en ongelukkig moet leven. Een scheiding is al ingrijpend genoeg.
Thomas. |
Klopt ja, zo denken Farizeeërs, heel wreed en onnadenkend. Je hoort ze helaas nog steeds in deze tijd en vaak onder een heel vals mom.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 16 april 2013, 19:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 15:17
Onderwerp: ridder (prins) op het witte paard
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha, anna, ook holbewoners zijn niet perfect, maar je kan hem africhten, dat hij zich scheert
en je richt hem af, dat hij die scheten laat, op het moment dat hij de vuilnisbak wekelijks buiten voor je zet.
(zoiets moet je natuurlijk wel tacties aanpakken, het africhten, op het goede moment ) |
Oh oh oh als dit leest ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 15:16
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Super lenteweertje hier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 april 2013, 06:50
Onderwerp: ridder (prins) op het witte paard
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De hele dag niks anders dan "ja lieverd,nee lieverd,goed lieverd" lijkt me oervervelend.........bovendien heb ik niet altijd gelijk(oef,die kwam me moeilijk uit de vingers ) en ben ik niet altijd lief dus mag het best eens flink botsen..........heerlijk!
Zorgzaamheid vind ik heerlijk zolang het niet uit de klauwen loopt maar betutteling of verheerlijking wordt me te gek. |
Ja mee eens. Maar wie weet bestaan er wel mannen die op ridderlijke manier hun geliefde uit hun toren halen waarin ze zitten met hun (veron)gelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 20:11
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
JANS221 schreef: | Je bent off topic, ik zal proberen weer on topic te gaan:
Liefde is : samen een overhemd strijken! |
En een tip om samen een lamp in te draaien: jij op de draaikruk staan en hij draait je rond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 19:56
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik wil met alle liefde je hemd strijken, hoor! DAT ga ik in m`n profiel zetten!
|
Hoor ik daar in de verte een lofgedicht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 19:33
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik wil met alle liefde je hemd strijken, hoor! DAT ga ik in m`n profiel zetten!
|
Neem hem nou zijn gevoel van besturen niet af...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 19:03
|
|
|
Vandaag gehoord:
Een echte vent strijkt z'n eigen hemd.
Die ga ik in m'n profiel zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 17:22
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Pas geskimmed,daar sta je dan met je boodschappen,voor joker en met de schrik in de benen
Vorige week is vriend al geskimmed dus daar deed ik de boodschappen voor.......en nu ik zelf........morgen maar op zoek naar een bankfiliaal(bestaan die nog???) zodat er leefgeld gehaald kan worden(kan dat nog,zonder een pas geld halen bij de balie???) tot alles geregeld is,rekening aanmaken(en alles maar dan ook werkelijk al je betalingen overzetten naar een nieuw rekeningnummer)Passen,rekeningnummers en codes aanleveren duurt ongeveer een week........
Meeeeeeeeen,wat ben ik pissed
Leanne,hongerig |
Zoals mijn meiden dan in overtreffende trap zeggen: dat is naaiend
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 8 april 2013, 17:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 05:57
Onderwerp: verzoek
|
|
|
Big smile...
En God is.zo'n regisseur...gaat ie voor het eerst.naar een samenkomst met zijn zaterdag aangeschafte bijbel... Komt ie.naast een vriend van mij te zitten, die er toevallig voor het eerst kwam om informatie te geven over een missiewerk in de stad, de perfecte timing.
... Jesaja waar Petra mee kwam speelt dit weekend een grote rol in meerdere delen van dit boek.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 8 april 2013, 06:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 april 2013, 09:30
|
|
|
Dank je wel allemaal voor meebidden. God laat hem het één na het andere ontdekken over waar hij in heeft gezeten en het blijkt zo echt. Prachtig en ontroerend om van nabij mee te maken hoe iemand tot besef van Gods waarheid komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 april 2013, 08:32
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ik heb een tekst voor die persoon:
jesaja54 15 -17
Valt men heftig aan, dan gaat dat van Mij niet uit, wie u aanvalt, zal over u vallen. Zie, Ik ben het, die de smid geschapen heb, welke het kolenvuur aanblaast en naar zijn kunst het wapen vervaardigt, maar ik ben het ook die de verderver geschapen heb, om te vernielen. Elk wapen dat tegen u gesmeed wordt, zal niets uitrichten, en elke tong die zich voor het gericht tegen u keert, zult gij in het ongelijk stellen. Dit is het deel van de knechten des Heren en hun recht van Mijnentwege, luidt het woord des Heren.
en hebreeen 13:5 Nooit zal ik u afvallen, nooit zal ik u verlaten |
Wow... ik heb het doorgegeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 april 2013, 03:49
|
|
|
Super, Dankjewel allemaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 april 2013, 20:02
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
PETRA373 schreef: | effe aanpassen aan deze tijd: snachts gaat haar pc niet uit voor marktplaza |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 april 2013, 19:29
|
|
|
Voor iemand die sinds vandaag het verschil tussen licht en duister is gaan begrijpen en bepaalde toe- en inwijdingen in de occulte wereld terugroept, vraag ik jullie broodnodige gebedsupport. Tot verbazing van de persoon zelf vallen de schellen vandaag van minuut tot minuut van zijn ogen en er is nog wat werk te verstouwen in opruimen e.d. om echt los te komen uit het occulte.
Quote: | "Dit nu is het eeuwige leven dat zij U kennen Vader, en Jezus Christus die Gij gezonden hebt". |
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 5 april 2013, 19:30
|
|
Naar boven |
|
|