Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 22:05
Onderwerp: God, onze Vader
|
|
|
Bidden naar Gods wil is mi, bidden om dingen die je zelf wilt en waarvan je wel redelijkerwijs sterk kan vermoeden dat God ze ook wil....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:52
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
I see,
Bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:45
|
|
|
Ja, en hij is niet zelfbedacht.
Dus, hoe geef je je router/modem een andere naam?
Vast bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:29
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Ik dacht een leuke man te hebben maar hij mailt niet meer terug zucht |
Heb ik ook weleens gehad, ja.....la maar zitten dacht ik dan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 21:15
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
Petra: Quote: | me dochter leert er voor.... ze observeert me en geeft dagelijks haar diagnose ha ha ha Ik zit in d e puber fase op het moment met mannen..... |
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha
Dan kan
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:39
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Heb je ff
ohnee er staat geen dames en dat ben ik niet
succes klusserdeklus |
Quote: | Heb je ff |
Haha, lol, dat is een leuke, 'heb je ff'?
Paar uurtjes oid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:33
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
PETRA373 schreef: | zeg ik niet...wil hem niet delen |
Haha, dan wéét ik het al.
Maar ik zeg niets
My lips are sealed.
Ja, ik dácht het al...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 20:24
|
|
|
Ik verbrak de verbinding, toen ik met rechts op de naam van de router ging staan en alle opties probeerde...zonder echt te snappen dat' dit netwerk niet onthouden' betekend dat de verbinding verbreekt...
Ik dacht van nou, als ie 'm niet onthoud, dan heeft ie geen naam, en kan ik hem een naam geven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:38
|
|
|
KLUS667 schreef: | Relax...... Laat je ook niet opnaaien. |
Ja, me verbinding verbrak, maar ja, dat heb ik toch maar eventjes mooi in me eentje weer voor mekaar gekregen, ja niet een uur over gedaan, gewoon ff paar minuten.
Maar je schrikt ff.
Ja, het was gewoon dit invullen en dat, maar ja, dan moet je die gegevens wel hebben, ja die had ik dus gewoon.
Ach ja, ik heb een neefje die deed HBO ICT, afgerond en die snapt dingen zelfs soms niet, kan je nagaan...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 20:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:31
|
|
|
KLUS667 schreef: | Neen......je default IP-adres.
Druk op je Windowstoets + "R", en typ in: cmd en druk op enter In het "DOS-achtige" venster typ je het volgende in: ipconfig En ergens staat een default gateway (standaard huppelepup, sorry werk altijd met engelstalige windows). Máár dat adres typ je in.......moet je vervolgens wel het wachtwoord weten van je router, meestal is dat blanco of admin
Maar als je een recente router hebt (jonger dan 5 jaar) is de kans zeer groot dat deze een uniek SSID en wachtwoord heeft. Tenzij je SSID "linksys" ofzoiets is. |
Thank You!
Ik zal eens kijken!
Wat is je default Ip? Ik dacht dat je er maar een had..
Ja, klopt een hele lange ww. met cijfers en letters. Maar je kon ook op de knop bovenop de router klikken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 20:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:18
|
|
|
KLUS667 schreef: | Zijn er hier ook geen dames (of heren) die hun problemen met mij willen bespreken? Klagerdeklaag |
Ja ja....
Zó begint het: 'je mag best je problemen bespreken hoor met mij'.....
(of heren LOL)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 19:13
|
|
|
JOL252 schreef: | hmm maar je snapt hoop ik wat ik bedoel. |
Het nodig hebben om nodig te zijn...Er komt mij wel iets van 'schoonmoeder(s)' opzetten, en meteen daarna iets van een beginnende hoofdpijn, die meteen weer stopte, zodra ik stopte met denken erover
Dus ik stop maar even met denken, maar snap hem wel denk ik.
Ik bedoelde trouwens nu: ik heb nodig, en men heeft mij ook nodig, beide kanten, ja ik las het terug...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 19:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 16:23
|
|
|
Ik weet ondertussen wel hoe het moet, je moet je ip in de adresbalk typen. toch?
Ja, nog niet gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 15:36
|
|
|
IFAN841 schreef: | BELANGRIJKE TIP! VOORKOM INBRAAK!
Je kent het wel, je krijgt een doosje over de post van je provider met daain je router. Aansluiten, instellen, verbinding maken, klaar! Wat er ondertussen gebeurt beseffen grosso modo de meeste mensen niet. Als je verbinding met je router wilt maken moet je namelijk het merk of het type opzoeken. De man die in zijn auto achter zijn laptop bij jou voor de deur staat weet dat ook. Die gaat Googlen op het merk en type van jouw router, komt dus achter je WPA-code en sluipt dus vervolgens bij jou naar binnen! Bijzonder eng! Brrr... Plotseling weet die man dus alles van jou!!! De oplossing? Het veranderen van de SSID van je router. Je gaat naar de setup van je router, verzint een willekeurige naam en zo vernoem je dus je router. Plotseling heet je router dus bijvoorbeeld PIETJE en daar kan alleen jij wat mee. |
En waar zit de set up van me router????
Waar?
Net me verbinding verbroken tijdens het zoeken was een uur bezig
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 16:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 15:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | Krijg een opmerking bij het spelen van wordfeud. Krijg een authentication needed, wat betekent dat en wat doe ik er aan? |
Heb ik ook soms, slaat werkelijk helemaal nergens op volgens mij..
die pop up, of dat venstertje oid verdwijnt ook gelijk weer bij mij.
volgens mij een foutje oid.
In me telefoon zit nu ook ineens 'oproep gemist' van 'onbekend nr.', wat ik niet meer van het display afkrijg, waar eerst gewoon de tijd stond, ja, bonnetje met garantie, en anders pech, ja je kan er nog gewoon mee bellen, dat wel. Ja, gewone huis/vaste telefoon bedoel ik nu.
Ach, ja met elektronica heb je snel foutjes,, ja, ik luisterde een sms bericht af, en drukte 'm al uit, voordat dat bericht ten einde was, omdat ik al wist wat erin dat' gesproken bericht' stond. En sinsdien dus 'oproep gemist' wat ik er niet uitkrijg dus, door, normaal, ff het nr te bekijken, afgeschermd, onbekend of niet, en dan weg, nu niet dus.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 15:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 15:17
|
|
|
JOL252 schreef: | Dat lijkt me irritant ja... maar zegt misschien ook veel over iemand die het erg nodig heeft om nodig te zijn. |
Ik ben ook nodig(bedoel: ik heb ook nodig), men heeft mij ook nodig, prive dus, maar ja, ik moet wel, en dat is logisch, ten allen tijden mijn grenzen kunnen zetten.
Gewoon...ik wou ook even wat zeggen hier
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 19:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 12:46
Onderwerp: Humor
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 11:38
Onderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
|
|
|
@ Petra,
Er zijn zelfs heel veel echt ongelovigen die ook niet van boedha beelden houden....kan je nagaan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 11:29
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Paar dagen naar mijn zus met de kids! Kids zijn vrij, we stappen zometeen in de auto op weg naar mijn lieve zusje in ZuidHolland |
Wat héérlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 11:29
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
JOL252 schreef: | Even een ochtend aantutten en niets moeten... |
Me hele leven aantutten en niets moeten
Als jij eens zou weten wat ík nog allemaal moet doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 11:08
Onderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
|
|
|
Ha, LOL, ik heb die serie gekocht
Ja, hoorde dat het zo goed was, heb drie pagina's gelezen, oppervlakkig en voorspelbaar als de pest, acht tis leuk als je echt niets anders te doen hebt, maar ook niet meer. Ook niet minder.
O, ik doel op de 1ste boekverbranding, van 50 tinten rook....
Alles voor een christelijke levenstijl
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 11:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:55
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | wat zoek je hier dan ? als ik zo vrij mag zijn te vragen want je lijkt mij iemand die alles mooi voor mekaar heeft.
klaagt nooit ... saai saai je moet wat te mopperen hebben of gaat alles je voor de wind? |
Ik heb zelf een tijdje in me leven gehad, ruim vier jaren alles voor mekaar nieuwe mooie auto, kon alles kopen keek niet eens naar prijzen en als het goedkoop was wou ik het niet eens ook al vond ik het mooi, had er een prijskaartje van veel duurder aangehangen had ik het wel gewild.
Ja, raar he?
Ik heb dat nu nog weleens hoor, alleen met kleding, is het te goedkoop wil ik het niet, had er een duurder kaartje aangehangen had ik het wel genomen, ja idioot, is nog blijven hangen van eerst.
Maar wordt het me wel meer bewust, soms nog automatisme.
Maar ik kan je wel zeggen, geld is leuk, als je al gelukkig bent, anders is het naar, dan denk je heb ik alles(materieel) en nog heel ongelukkig, dan is het des te schrijnender.
Al met al, ik ben liever gelukkig met weinig geld, als ongelukkig met veel.
Het enige 'voordeel' van geld is dat je niet meer hoeft te rekenen steeds.
Maar, als je geld hebt, en een bedrijf benadeelt je voor drie tientjes, ja, met een uitkering komt er nog bij, dat je het eigenlijk al niet eens kan missen, maar ja met veel geld, voel je je dan ook genaaid hoor, dát maakt dan niets uit.
(Alhoewel ik nu ook best wel zo'n autootje als Lanfy zou willen ) Beetje geintje natuurlijk, want als ik me gelukkig voel, vind ik het heerlijk op me fietsje, en dan interesseert het me bij wijze van spreken niet eens als het regent.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 14 juni 2013, 15:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 09:59
Onderwerp: Bid en Dank in Openbaar
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Wat ik versta onder netjes bidden moet je lezen als met eerbied bidden tot God, en dat stukje eerbied valt dan voor mijn gevoel weg als ik bid in een restaurant of ergens anders met harde muziek aan.
Wat in mijn beleving het zwaarder wegen betekent is, ik vind het niet bidden, dus weglaten ergens te bidden waar de muziek erg hard staat moeilijker dan dat ik wel bid met harde muziek op, maar misschien is het ook wel een gewoonte die ik van huis uit heb mee gekregen om altijd te bidden en danken voor het eten? Dat ik het vanuit dat oogpunt moeilijk vind om het weg te laten elders, en als ik dat om redenen doe, dat ik dat zwaarder vind wegen dan dat ik het wel doe.
Hier zou ik weleens meer inzichten in willen hebben of het bidden en danken voor het eten noodzakelijk is. |
Ik snap wat je bedoeld, ja ik ken dat, net of er iets mist als je niet hebt gebeden zeker als je met anderen bent die ook normaal bidden voor het eten en het dan ook niet doen. Dan kan je het idd beter wel doen.
Aan de andere kant, ben ik alleen, ja dan kan ik even ik gedachten denken, of ben ik met mensen die niet bidden voor het eten, ja, dan doe ik het zelf ook niet.
Omdat het me wezenlijk niet uitmaakt, in die zin, dat ik denk dat je eigenlijk overal voor kan bidden, ook even heel kort. Snap je, als je ergens niet lang de tijd hebt. Maar ik snap je punt, het is ook een eerbied en een gewoonte kan ook, en beide kan ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 20:41
Onderwerp: Neerhalen van bolwerken
|
|
|
Pieter619: aardifgheidje nog aangaande dat doktoren genezen een leus van Visjeposters, "God geneest maar de doktoren strijken het honorarium op", dit is zeker van toepassing geweest op een baby die met leukemie naar Groningen werd gebracht en waar de vader in "paniek" de dominee belde omdat de doktoren het niet meer wisten en men zich op het ergste moest voorbereiden. Onze dominee zetten een verzoek om gebed voor die baby op de mail en de volgende dag stonden de doktoren voor een raadsel omdat zij aan de opknappende kant was, zo is dat tot 3 x toe gebeurd en haar ouders gaven dan ook een fantastische getuigenis hoe God hun heeft geholpen en genezing heeft geschonken. God was er toen Hij werd gevraagd, maar hoe God precies werkt is Hij niet aan ons verantwoording schuldig.
O wat moet dat heerlijk zijn voor die ouders!!!
Ja, ik heb zelf ook dingen hoor, die menselijkerwijs niet mogelijk waren, 2 goede vrienden, en dat terwijl ik géén kinderen heb, tegen mijn wil. En niet zoveel contact heb met familie, wel goed contact, maar dus niet zoveel. Ja, dan ervaar ik ook hoe fijn het is dat ik dan hier kan, dan daar of diegene komt hier, en ja, gewoon vrienden, dus niet mannen die wat van je moeten ofzo.
Ik heb ook een keer gezien, bij het 'Kleine huis op de prairie', hoe een kind werd genezen, de vader had een , 'iets waar je op offert gemaakt, van klei en steen', zoals ergens in het OT stond beschreven. Ja, en dat Kleine huis op de prairie is ook gebaseerd op echt gebeurde verhalen, opgetekend, door Laura Ingals, een kind uit het gezin, de op een na oudste.
Aan de andere kant, zij hadden wel weer drie baby's verloren, een door ziekte. Die baby was van de ouders, Caroline en Charles, en de pasgeborene van Mary is omgekomen bij een brand, hartverscheurend was dat. En de tweede baby van Laura had wiegendood....
Ja, dan zit je ook echt wel te huilen hoor, ja zo goed is daar geacteerd!!!
Maar ja, dus wel een zoon, die door zijn lichaam was geschoten bij een bankoverval, waar hij toevallig naar binnen liep, die jongen was een jaar of 8, 9, 10, ja, die genas wonderbaarlijk, en ja, Charles zag toen ook een Engel, ja die komen meer voor in deze serie, ook om mensen te redden en te helpen, dat is wel mooi.
Ik geloof ook in Engelen
Zo is dat ook gebeurd met een neefje van mij die de dag na zijn geboorte[/, met zijn moeder in d eauot en de kraamverzorgster op de achterbank met de baby tot 2 x toe reanimeren moest, ook doktoren geen raad meer wisten en mijn zus en zwager zich op het ergste moesten voor bereiden, na afkondiging in de kerk en men gebed vroeg voor hen, zondags middags zich dermate positieve ontwikkelingen zich voor deden dat ook hier doktoren voor raadsels stonden. Dus God geneest en de doktoren strijken het honorarium op.
Ja, dat zijn mooie ontroerende verhalen dan he, zeker als je er dichtbij staat, ja, het lijkt me zo bijzonder als zeker je eigen kinderen beter worden! Of die van naaste familie! En helemaal dan natuurlijk als ze baby zijn!!!
Laten we God de eer geven die hem toe komt, want Hij werkt nog steeds ook vandaag de dag nog op heel vel verschillende manieren
Jazeker!
Quote: | Dus God geneest en de doktoren strijken het honorarium op. |
Bedoel je als er een wonder gebeurd zeg maar, dat de artsen dan eigenlijk niet doorbetaald mogen krijgen voor die specifieke gevallen? En als verwijt dat ze hun geld wel 'opstrijken'?
Quote: | God was er toen Hij werd gevraagd, maar hoe God precies werkt is Hij niet aan ons verantwoording schuldig. |
Hoe bedoel je dat, Hij is niet aan ons verantwoording schuldig? Ik bedoel, wie vraagt er dan verantwoording, dat je dat zegt?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 13 juni 2013, 21:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 11:15
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik hoorde gister over een zoon van een vriendin die al een jaar slaapprobleem heeft, ernstig als gevolg van weer een ziekte die eindelijk onder controle is gekomen via medische wereld. Hij werd al een tijdlang behandeld in een kliniek maar niets sloeg aan, hij bleef maar 1 of 2 uur per nacht slapen... ten einde is er met de hele gemeente afgelopen zondag voor hem gebeden, was mooi moment ook. Gisteren vertelde vriendin me dat hij sinds zondag al 2 nachten goed geslapen heeft. YEAH! |
Ja, dat is naar hoor, als je niet kan slapen, ik had het zelf drie/vier weken.
Mensen denken ja, je kan toch lezen oid, maar het punt is, je kan die rust niet meer bereiken, die je nodig hebt om in slaap te vallen.
Je raakt psychisch en lichamelijk uitgeput, en ja, ik kan me voorstellen dat als je dan ineens weer wel kan slapen ja, dat dat wel heerlijk is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 11:11
|
|
|
JOL252 schreef: | Jawel.. dat wil Hij want zo is Hij. Een God van heelheid. En ik ben het met je eens dat Hij compleet nieuw kan maken.
Toch is er soms gebrokenheid die pas helemaal hersteld wordt als we echt bij Hem zijn, denk ik. En tot het zover is geeft Hij de Trooster ook hiervoor, voor kracht en leven... |
Ja, raar he? Dan zou je dus weer als een baby er wereld moeten komen in een perfecte situatie, het paradijs ofzo. Als je compleet nieuw zou willen worden.
Ik hoor ook zovaak, dat God mij zóveel meer wilt geven als dat ik nu heb , áls ik er maar voor ópen zou staan...
Dan denk ik nou ja, ik heb alles ben tevreden, en gelukkig...
Dan denk ik, ja ik heb al zoveel/alles, meer kan ik niet eens krijgen...
Het komt dan zo over van 'wij' vinden dat je er maar beroerd aan toe bent..
Of mensen van dat ze zo graag zouden willen dat ik God ervaar op de manier hoe zij God ervaren. Misschien wil ik God wel helemaal niet ervaren hoe anderen God ervaren, maar op mijn eigen manier.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 13 juni 2013, 11:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 11:05
|
|
|
Ja hoor, ik heb al gereageerd op Pieter619 zijn post.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|