ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 april 2010, 09:23
BerichtOnderwerp: Wat mensen zeggen.....

MARISKA601 schreef:
Wat mensen zeggen...

De laatste tijd heb ik aardig wat dingen voor mijn voeten geworpen gekregen.
Ik kan er boos om worden om wat mensen zeggen.
Ik zou er haast depressief van worden.
Het lijkt alsof al die mensen het allemaal beter weten dan ik.
Ben ik slechter dan hun?
Dat schijnt allemaal zo te zijn.

Allereerst ben ik satanisch bezig omdat ik in dingen geloof die de medische wetenschap heeft ondekt.

Ten tweede beweren er mensen dat ik in Gods ogen nog steeds getrouwd bent,
dus hier op cm overspel pleegt door een partner te zoeken.( eigen interpretatie).

En ten derde was er iemand die mij vriendelijk verzocht om de kinderdoop te verwerpen, en de volwassen doop moet onder gaan.

Mensen waar zijn jullie mee bezig?
Zijn jullie allemaal een haar beter dan ik?
Wat is het toch makkelijk om te kijken naar een ander.
Kijk eerst naar jezelf, leven jullie wel naar Gods wil?
Iedere kerk heeft zo zijn eigen interpretatie van bepaalde bijbelteksten.
De kerk waarin in gedoopt ben, hadden hun eigen uitleg over het hoe en wat van de kinderdoop.

En ja ik sta achter de kinderdoop.
Ik zou God verdriet doen als ik mij zou laten herdopen.

En ja ik heb God verdriet gedaan door bepaalde dingen waar ik voor koos.
Ik heb relaties gehad, en nooit getrouwd geweest, trouwen zat er gewoon niet in.
Maar waarom zou ik mij zelf nog langer kwellen met de gedachte dat ik in Gods ogen getrouwd ben?
Bij God is vergeving mogelijk.
Is het Gods wil dan dat ik de rest van mijn leven zonder partner door het leven moet?
Alleen al om het feit dat ik relaties heb gehad?

En ja, ik geloof dat medische wetenschap een hele boel dingen ten goede heeft gebracht.
Ik ben blij dat er bepaalde medicijnen op de markt zijn gekomen, waardoor ik kan functioneren.
Als God werkelijk zou willen dat ik depressief door het leven zou moeten gaan, zou God er ook voor zorgen dat die medicijnen niet zouden werken.

Alleen God weet waarom ik bepaalde dingen in mijn leven heb gedaan.
Wij mensen hebben er niet naar te oordelen.

Laten we elkaar bemoedigen in de dingen die we willen en kunnen doen.

groeten van iemand die niet zonder zonde is.

Met het vetgedrukte ben ik het in ieder geval eens! En verder....

Mariska, bedoel je vooral mensen van CM of ook in reallife? Ik denk dat je een risico loopt, als je persoonlijke dingen op het forum zet. Ik ben me daar altijd wel bewust van! Als ik weet dat iets een gevoelig punt bij me is, ben ik voorzichtiger in het schrijven. ’t Is wel een keus, om iets wel of niet te schrijven. En als je je persoonlijk aangevallen voelt, dan kan dat aan 2 dingen liggen. Het probleem kan zitten in de ander, die een tekort aan inlevingsvermogen heeft. Vervelend genoeg voor die persoon. Maar het kan ook aan jezelf liggen, de een voelt zich eerder aangevallen dan de ander. Het kan ook iets zeggen over de (over)gevoeligheid, die een onderwerp bij jou oproept. Je schrijft ook hele persoonlijke dingen Mariska, waar ik overigens wel respect voor heb. Maar als je je te vaak gekwetst voelt door bepaalde reacties, is het misschien verstandiger om het wat zakelijker te houden. Daar bescherm je vooral jezelf mee!

Groet van iemand die je graag mag

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 24 april 2010, 09:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 april 2010, 22:21
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

DIKKIE717 schreef:
ik weet niet wat voor sprookjes boek jij heb,bij mij in bijbel staat dat david op het dak wandelde.
en bathseba was zich aan het wassen,en was zeer schoon van aanzien,
en liet haar halen
ik weet niet hoe schoon jij ben,kan gevaarlijk zijn.

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 21:03
BerichtOnderwerp: Hokjes

LIESBETH326 schreef:
Ik kan het hierin met Chatuliem eens zijn. Het enige dat ik er op aan te merken heb is, dat ik niet vind dat er sprake is van verkeerde info als je ervoor kiest om in het midden te laten van welk kerkgenootschap je lid bent.
Hoewel ik een hekel heb aan 'kerkhokjes', vind ik het wel een belangrijke vraag. Het zegt toch vaak iets over de (achtergrond van de) persoon, zoals Chatuliem al aangaf. Voor mij is het heel belangrijk om mijn geloof te kunnen delen met een partner. Het geloof is wezenlijk onderdeel van mijn identiteit. Iemand die mijn geloofsbeleving niet begrijpen kan, begrijpt dus mij in mijn identiteit niet.
Ik zeg niet dat dit de kans op een goede relatie onmogelijk maakt, maar het is wel erg lastig in de praktijk...

Het is absoluut niet zo dat ik strikt op bepaalde kerkgenootschappen selecteer. Ik vergelijk het meer met bijvoorbeeld een ander feit, bijv. opleidingsniveau of kerkbezoek. Daar winden we toch ook geen doekjes om? Maar alle drie feiten geven, althans voor mij, relevante informatie over de persoon...

Zo denk ik er ook over, Liesbeth! 'k Zou het geschreven kunnen hebben. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:33
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

LIESBETH326 schreef:
Ik ben bang dat ik wel door de keuring kan komen, alleen houd ik niet van dit soort voorrechten... Clown smiley

Haha, ik wil eigenlijk niet eens door de keuring komen. Twijfelende smiley Ik snap je helemaal! Lachende smiley Maar gelukkig mag je ook knuffels weigeren. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 21 april 2010, 20:33
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:25
BerichtOnderwerp: ingekakte cake

HANNAH810 schreef:
ja, ik lust ook cake'jes,
maar ik heb geen oven, en geen bakker....... Huilende smiley, smiley in tranen

Kom maar gezellig een keer cake'jes eten op de Veluwe, Hannah! Knipoog smiley Ik heb een oven en ben zelf de bakker. En als ze mislukken oftewel inkakken, is er vast nog wel een goede bakker in de buurt! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:21
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

CARIEN982 schreef:
Ow.... dus niet voor mij bestemd Huilende smiley, smiley in tranen

Nou Carien, al zou ik slank zijn dan zou ik zo'n knuffel niet eens willen hoor. Twijfelende smiley Mis je niks aan volgens mij! Knipoog smiley

Bij deze, eentje van mij! Verliefde smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:18
BerichtOnderwerp: Bowlen singles 30+ 24 april in Vianen

NISHA834 schreef:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde toch?
Ik begrijp het probleem niet helemaal Chatuliem...

Ik ben ook op meerdere sites lid, en sommige kom je overal tegen,,, gesellie!!!!

Oh, ken ik je daarvan! Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 19 april 2010, 21:21
BerichtOnderwerp: de collecte in de kerk

JONATHAN890 schreef:
Het is absoluut niet hypocriet.

Zoals ik al eerder schreef : Je betaalt in Nederland belasting over hetgeen je ontvangt, hetgeen dus jouw bezit is. Het salaris en andere bronnen van inkomsten worden op je llonstrook alvast voorgeheven, zodat je in feite altijd de belasting op je ontvangsten al betaald hebt.

Nu geef je dus aan een goed doel / kerk / of wat dan ook, die inkomsten zijn op dat moment niet meer in je bezit. En daarom mag je die dingen aftrekken van je inkomsten.
Dan wordt het rekensommetje opnieuw gemaakt bij je belasting aangifte en dan blijkt dus dat je teveel aan belasting hebt betaald. Dat stukje ontvang je dus terug.

Geef ik dan omdat ik weet dat ik een deel terug ontvang?
Nee ik trek het af, omdat ik niet vind dat ik meer belasting zou moeten betalen dan nodig is, dat is gewoon gerechtigheid. Je mag vanalles aftrekken bij je aangifte. En elke post die rechtvaardig is, en door de belastingdienst is aangemerkt als aftrekpost belastbaar inkomen, die voer ik op.

Dat bedoelde ik dus! Goed verwoord, Jonathan!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 17:50

SOFIE807 schreef:
Die geeft wat hij heeft , is waard dat hij leeft..... Als je veel hebt geef van je rijkdom , als je weinig hebt geef van je hart, maar geef altijd met je hart.... Is niet alleen bij collectes in de kerk van toepassing . Knipoog smiley

Helemaal mee eens, Sofie!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 17:49

BRAZEEVEL772 schreef:
volgens mij is dat verschillend voor iedereen die drempel
maar dat maakt mij niet uit hoe hoog die is maar geld geven en dan op geven aan de belating vind ik onzin
je geeft omdat je het deels terug krijgt
dus je geeft niet want je krijgt terug
hypocriet vind ik dat
ik geef jou wat maar je krijgt het eigenlijk niet van mij
maar deels van een ander

het peninkske van de weduwe was een gift van de weduwe zelf en wat zei Christus hier over ?

en de arme kunnen we toch wel steunen hebben we de belastingaftrek niet voor nodig

Zolang jij het prima vindt en hetzelfde blijft geven, vind ik het ook helemaal goed dat je de giften niet aftrekt van de belasting. Dat zouden meer mensen moeten doen! Nu steun je én de mensen die het hard nodig hebben én de Nederlandse economie. Ik vind het sociaal. Knipoog smiley

Je hebt mij niet overtuigd, dus ik blijf m'n giften aftrekken.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 16:47

BRAZEEVEL772 schreef:
ja zit wat in ik doe het niet want iemand anders hoeft niet mee te betalen aan mijn gift
ja de belasting betaald mee aan je gift
en waar komen de centen van de belastingdienst vandaan ?
en leuk hoor maar spaar jij al die bonnetjes op van al je giften ?
want je zult het wel moeten kunnen aan tonen dat je die gift hebt gedaan
laat je linker hand niet zien wat je rechter hand doet

het gaat niet om de hoogte van wat je schenkt aan de kerk

het penningske van de weduwe was meer dan al het goud wat er in de schatkist werd geworpen

als ik wat geef doe ik dat uit me zelf en hoeft voor mij de belating dienst niet mee te batelen
als we dat is afschafte die aftrekposten kon de belasting die we moeten betalen ook naar beneden toe

hou je ook geld over om weg te geven

De drempel is 389 euro, ik hoop/denk dat meeste mensen jaarlijks meer (kunnen) geven. En als iemand dit niet kan, dan is het ook goed. Dan denk ik aan het verhaal over die weduwe en heb ik daar alle begrip voor. Daar is een ieder zelf verantwoordelijk voor. Ik vind het onzin dat je zegt dat de belasting meebetaalt, want die belasting heb ik namelijk eerst zelf betaald. Dat is al afgetrokken van je salaris. Je mag het aftrekken, dat is naar mijn idee iets anders dan de belasting een deel van jouw giften laten betalen. Het kan mensen stimuleren om meer te geven, als je weet dat je er geen belasting over hoeft te betalen. Daar is toch niks mis mee Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Er zijn heel veel mensen, die afhankelijk zijn van onze giften.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 15:10

LIESBETH326 schreef:
Contact geld Marijan? Knipoog smiley

Het spijt me.. ik vind het nogal vroom bedacht allemaal... je giften opgeven bij de belasting zodat je (een derde) meer kunt geven... Idd, kunt, want wie doet dat werkelijk?
Ik geef mijn giften ook op bij de belasting. En ik durf best te bekennen dat ik daardoor niet meer geef omdat ik weet dat ik een deel terugkrijg...
Ik begrijp je vraag Mariska. Ik draai echter de vraag om... waarom zou een gift géén gift meer zijn omdat je er een deel van terug krijgt? Ik vind dat we daar niet zo moeilijk over moeten doen...

Sowieso denk ik dat het geven van een gift niks te maken heeft met een rekensom...

Geen fout blijft onopgemerkt hè, Liesbeth. Knipoog smiley

Je hebt wel gelijk. Stel dat de mogelijkheid om het af te trekken van de belasting verdwijnt, dan zou het wel erg zijn als we ineens minder gaan geven. Maar of we nu meer geven, betwijfel ik ook.
Wat nog wel een interessant topic kan zijn, is over giften in z'n algemeenheid. Doe ik dat eigenlijk wel bewust? Ik vind het best lastig om te bepalen aan wie ik hoeveel geef. Geef ik te weinig? Het is altijd wikken en wegen.

Ik denk dat de kerk er bij mij beter afkomt, doordat ze met collectebonnen werken. Ik zit altijd met een tekort aan contant Knipoog smiley geld.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 18 april 2010, 15:02
BerichtOnderwerp: Liefdesverdriet

HANNAH810 schreef:
niet te dramatisch maken, imre, al voelt het misschien verschrikkelljk;
doorgaan met ademhalen, en wachten tot het overgaat.

vertrouw op Gods leiding in je leven;
dit aardse bestaan kent tranen, daarom worden we ook geroepen om onze wandel in de hemelen te laten zijn; geen gemakkelijke opgave, inderdaad.

k wil je verdriet niet bagatelliseren, maar je schouders rechten, en met veerkracht verder gaan helpt mij vaak meer, dan om in een hoekje te gaan zitten kniezen.

heel mooi overigens, al die gedichten!!
heel persoonlijk ook; wat een lef om ze hier te plaatsen!!
ik heb ook stapels gedichten, maar om mn persoonlijke gevoel hier te plaatsen............ ??? Verlegen lachende smiley

sterkte imre.........(en alle anderen die verdrietig en eenzaam zijn!!)

Treffend gezegd, Hannah! Het vetgedrukte raakt mij wel en is ook heel herkenbaar, ik denk voor velen hier op CM.

Imre, waarschijnlijk kun je er nu niet veel mee. Toch schrijf ik het op. Achteraf zie je (misschien) Gods leiding, die je op dit moment totaal niet ziet. Ik heb zelf meegemaakt dat ik God, toen ik terug keek op zo'n periode, heel dankbaar was (en nog ben) dat het zo gelopen is. Dat heeft wel meer dan een jaar geduurd, maar ik heb er wel veel van geleerd.

Ook ik heb respect voor degenen die zulke persoonlijke gedichten/gedachten plaatsen, maar 't zou bij mij niet passen.

Imre, sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 16:18
BerichtOnderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…

MARIO216 schreef:
Je kunt er weer een topic van maken. Ben wel nieuwsgierig.

Jaja, dan moet ik zeker invullen wat ik herken. Mooi niet! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Zo'n topic wil ik niet op mijn naam hebben. Twijfelende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 16:16

WILLEMIJN232 schreef:
Jammer, was er wel even nieuwsgierig naar!
Echte vrouweneigenschap he, nieuwsgierigheid Knipoog smiley

Zal ik je de link even mailen? Let op je mailbox! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 16:15

HENK710 schreef:
Het blijft in mijn ogen gewoon een gift voor het doel waarvoor je het muntje/bonnetje geeft. Daarnaast heeft de belasting bepaald dat je dit op een bepaalde manier terug kunt krijgen. Dan is het inderdaad mooi dat je dit geld zo nog eens kunt besteden. Tel uw zegeningen Knipoog smiley

Het maakt voor mij ook niet uit of ik een bonnetje geef of contact geld. Het lijkt mij alleen maar verstandig, zo kun je namelijk een derde meer geven. Dat is nog beter!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 april 2010, 16:12

HARALD285 schreef:
Heb je ook zo'n mooi lijstje over: Wat Vrouwen Je Niet Vertellen… ???

Als je googelt, is er ook zo'n lijstje met 7 geheimen die vrouwen verzwijgen te vinden. Knipoog smiley Ik zet hem hier niet neer, want dan ga ik off-topic.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:40
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

MARISKA601 schreef:
heb lekker een half uur gewandeld met de hond.. heerlijk weer buiten.

Dat was ik ook nog van plan, zonder de hond dan. Maar ineens was het donker. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:39

SUSANNAH475 schreef:
slotje op het topic "het scheppingsdoel" ... ik zag die aankomen... pfff...

En ik had nog zoveel willen zeggen, wordt me de mond weer gesnoerd. Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Nee hoor, heel verstandig van Chris! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 21:16
BerichtOnderwerp: Het oog van de man.

ARJAN007 schreef:
want anders? wat kan er dan gebeuren?

anders had ik 'm iedere dag aan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:35

WILLEMIJN232 schreef:
Dat heb ik ook! En als ik niet oppas woon ik er bijna in.........

En geen man die mij verbiedt, om 'm aan te trekken. Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:33
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat

SUSANNAH475 schreef:
En ... zien jullie al uit naar de wedstrijd op 25 april ?
Feijenoord tegen je-weet-wel ... haha Knipoog smiley

Zou 't wel verantwoord en veilig genoeg zijn? Twijfelende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:31

SUSANNAH475 schreef:
Misschien dragen je collega's wel iets wat héél lekker zit... Knipoog smiley

Ik moet zeggen dat ik ook een spijkerbroek heb, die héél erg lekker zit. Helaas is die voor m'n werk minder geschikt, want anders......

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 13 april 2010, 20:31
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:29
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm

RELLOK036 schreef:
das waar gezien een ander topic waar het weer eens flink losbarst Twijfelende smiley
Tis zo jammer, we zijn christenen maar euhm geven we wel het goede voorbeeld? bedoel stel er komt een moslim man/vrouw die net bekeerd is hier neuzen... goh jottem fijn... of ene boedist of een jood of ee nneoem maar op... gezellig he cm Twijfelende smiley

En dan te bedenken dat we hier allemaal vrijwillig zitten. Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley

Dus gewoon blijven zoeken naar lichtpuntjes, die er meer dan genoeg zijn. Lachende smiley En zolang de positieve dingen nog overheersen, blijf ik. Anders was ik allang weg, 't spaart je namelijk nog geld uit ook. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:18

JONATHAN890 schreef:
Ik heb van meerdere vrouwelijke collega's ook wel begrepen dat de onderlinge strijd om er leuk uit te zien, iets is wat dus voor een groot deel onder de dames zelf speelt.

En t oog van de vrouw let dus ook op de vrouw, dat van de man let volgens mij helemaal niet op de man. De concurrentie tussen vrouwen is er wel degelijk. Denk dat er hier wel vrouwen zijn, die dat heel goed ervaren hebben.

Ik vind het echter ook leuk als vrouwen er verzorgd en leuk uitzien, ik heb collega's die dagen hetzelfde dragen, week in week uit, heb t idee dat hun kledingkast maar 3 dingen bevat. Als ik dat dan weer afspiegel tegen hun uitstraling, overkomen en deels ook hun belevingswereld, zie je overeenkomsten.
Deze dingen gelden net zo goed voor mannen. Ik weet dat ik deels generaliseer. Maar hoe iemand zich kleed, is deels hoe men zich opstelt. De uitstraling, een stuk zeker overkomen, heeft met elkaar te maken.

Er staat toch ergens in de Bijbel (waar Smiley die vol vragen zit ) dat, als je 2 kledingstukken hebt, je 1 kledingstuk weg moet geven? Dus Jonathan...als een vrouw vaak hetzelfde aan heeft, kan dat ook iets positiefs over haar zeggen! Knipoog smiley

Maar verder begrijp ik je wel hoor, kleding kan wel iets zeggen over iemand. Ik denk dat vrouwen onderling heel veel op elkaar en op elkaars kleding letten. Kleding aantrekken waar je je prettig en goed in voelt, doe je ook wel voor jezelf.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:13
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat

MARISKA601 schreef:
voetballen kan een leuk spelletje zijn.

maar ik keek vanaaf naar het nieuws.
as zondag 010-020.
erg voor woorden.
kosten inzet politie e.d.. 2miljoen euro
en daarbij opgeteld de kosten van vernielingen door supporters
maar de lui die vernielingen verrichten, zijn geen echte supporters.
ze zijn erop uit om rotzooi te trappen, onder invloed van drugs en alcohol.
en ik vind dat de knvb, de voetbal clubs en de vandalen, het allemaal zelf maar moeten betalen.

en niet de gewone burger.

Ik ben het helemaal met je eens, Mariska. Nu zal ik wel weer negatief doen over voetballen, maar ik vind dit echt te gek voor woorden. Betaal je daar je belastinggeld voor Smiley die vol vragen zit Jaja, dit is helemaal on-topic. Voetbalpraat in de breedste zin van het woord. Knipoog smiley Hier valt nog genoeg in te bezuinigen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 19:35
BerichtOnderwerp: scheppingsdoel

'k Wil me nergens meer bemoeien hoor, maar ik kan geen touw aan deze discussie vastknopen. Twijfelende smiley Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 12 april 2010, 23:33
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 19:33

HANNAH810 schreef:
dat is toch nog nooit een vraag geweest, marijan?
is altijd al de auto geweest toch???

Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Heb je ook helemaal gelijk in, Hannah. Domme vraag van me.... Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

Lachende smiley Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Lachende smiley Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Lachende smiley Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Lachende smiley Clown smiley Huilende smiley, smiley in tranen Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 12 april 2010, 19:34
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 19:30
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm

RENSKE067 schreef:
misschien vliegen ze elkaar dan wel letterlijk in de haren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
maar ik denk dat het wel mee zal vallen
dan zie je door iemands houding wel hoe er iets bedoelt wordt en kun je ook makkelijker reageren op elkaar
vaak worden dingen als grapje bedoelt en komt het anders over of juist andersom

iig was het stappen in groningen idd een succes
en misschien voor herhaling vatbaar Knipoog smiley

De groep in Arnhem heb ik elkaar ook niet in de haren zien vliegen, dus waar de problemen vandaan komen. Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit
Hmm.....eigenlijk heb ik ook helemaal geen problemen, op dit moment vind ik het er - veel meer dan een maand geleden - best ontspannen aan toegaan. Ik denk dat iedereen dat weer anders beleeft, wat altijd wel zal blijven.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 12 april 2010, 19:31
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 12 april 2010, 19:27

IMRE695 schreef:
Een dag met een gaatje. Veel opgepakt, weinig kunnen afmaken. Ik doe vanavond niets meer. Gefrustreerde smiley

Bof jij even! 'k Ben jaloers op je, 'k moet zo gaan vergaderen voor m'n werk. Huilende smiley, smiley in tranen

Geniet van je avond! Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 74 Volgende
Pagina 55 van 74