Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 20:30
Onderwerp: mop
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Waarom heeft een Lada kofferbak verwarming? Dan krijg je geen koude handen bij het duwen. |
Wat is dat dan een lada
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 20:14
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
YELNIN491 schreef: | me Why |
Te weinig, woord keuze misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 19:28
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
ERIKA129 schreef: | |
Kop op schijnen er meer te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 19:25
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zal je even uitleggen dat als je groentesoep maaklt en je gaat eten?? Dat je dan ook daadwerkelijk de groente erin doet |
Vertel jou noggus wat, maarre eind goed al goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 13:14
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik denk niet zozeer dat het om de naam van het beestje gaat Herman. Probeer de mop eens met andere ogen te bekijken: kan jij er ook om lachen als anderen jouw dominee op deze manier neerzetten in een mop? Of sta je dan vooraan om kritiek te leveren?
Gewoon even in gedachten houden dat je hier op een site met mensen uit verschillende geloofsrichtingen zit, bewaar dit soort moppen gewoon voor in de kroeg |
Gaan we nu eigenlijk niet een beetje te ver Eigenlijk is bijna iedere mop wel ergens aan gelinkt. Je kan een mop zo onschuldig mogelijk neer zetten, en er is altijd wel wat of iemand die zich ergens aan stoort. Of ergens aan linkt, is het eigenlijk ook niet zo, dat die gene die de bodem doorprikt, net zo schuldig aan de lekage. We zijn toch geen mieren en mugge zifters, dan zou je ook dit hele topic moeten sluiten, er voelt zich altijd wel iemand ...... politie agenten chauffeurs, krantelopers, doktoren wij zijn toch volwassen je hoeft ze niet te lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 09:50
|
|
|
YELNIN491 schreef: | 'U bent te zwaar beladen", zegt de agent tegen trucker Gerrit. "ik moet uw rijbewijs in beslag nemen." Gerrit: maar dat ding weegt nog geen half ons |
Kan wel zijn zegt de agent ik moet ook aan mijn rug denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 23:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | prikkie, hoe zou het met hem zijn; heeft ie zijn schoteltje al gehad denk je, yelnin? |
Ben je mal een compleet bord voor zun k..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 20:33
|
|
|
YELNIN491 schreef: | prikke is dat een egeltje , owww wat zielug |
Met je neus dur tusse prikke zal wel varke weze, en husse wortelle
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 19:27
Onderwerp: 144.000?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zet je dan nog een vraag een dag van tevoren hier neer???? |
Ze kan forum toch gewoon blijven volgen! Dus kan je hier gewoon door mee blijven gaan En wellicht dacht zij, met al deze wijze mensen hier, heb ik zo een antwoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 18:38
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hachee met aardappels en bruine bonen. Morgen Hutspot. Donderdag Witlof schotel uit de oven met spekjes Maak uw keuze maar |
Doe mij maar, prikke met husse
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 18:22
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
Soms heel soms kan eerlijk zijn, op je profiel ook wel eens nadelig zijn
Voorbeeld, in mijn profiel staat dat ik spruiten eet. Iemand bezoekt mijn profiel, en zoekt contakt, Iemand zegt, zo dus jij eet spruiten, nou, ik ga er voor zorgen dat jij over een poosje geen spruiten meer eet. Ik heb nooit geen verder contakt meer gehad, daar zijn spruiten mij veel te lekker voor
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op dinsdag 29 november 2011, 19:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 12:12
Onderwerp: letter types.
|
|
|
RONNY104 schreef: | wordt het tijd voor mijn om naar bed te gaan of worden sommige letter types niet goed weer gegeven? |
Volgens mij toch echt wel het laatste Letters heel klein, is bij mij ongeveer ben aan het zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 21:41
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja als ik een foto van vorig jaar op mn profiel zet heb ik ook sneeuw in de tuin |
Ech woar, twas dut joar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 13:59
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Zo, de eerste sneeuw lag al weer in de tuin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 13:50
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat is er vegetarische aan een fricandel |
Allus, volgens het laatste consumenten onderzoek, zit er totaal geen vleselijke producten in En voor als je het nog niet wist: Ook dieren arts praktijken kunnen best hun afval bij de friekandelle producerende bedrijven brengen. Gezien de inhoud van de friekandel : ogen darmen, nieren, levers vlees ontstaan door wildgroei, enz.voord Je wil niet weten wat er in zit, je koopt het in ieder geval niet bij de slager. Dus zodoende kun je wel spreken over eerlijk vlees
Eet smakeliijk vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 10:52
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In mijn ogen hoeft er geen oorlog te komen hoor. Laat de stroom maar eens uitvallen, moet je dan eens zien of mensen dan nog in aanbidding gaan...het zal in elk geval meer vanuit hun hart zijn. |
Kijk een oorlog hoeft voor mij ook niet, maar het gaat er meer om, op welke momenten wij denken, God meer menen nodig te hebben. En dan meer in zijn algemeenheid. Ook voor een stroom uitval, zijn alternatieven, nee dan meer iets wat ons allen zou treffen. Je vrijheid in moeten leveren bv, of niet meer te eten hebben (armoede) . De meeste eensgezindheid verkrijg je door ellende, dan kan die ook nog nut hebben. En dat bedoel ik eigenlijk wat in de vorige eeuw, eigenlijk de mensen algemeen bij elkaar bracht. Juist de kerken stroomden weer vol, en na gelang het weer beter ging, even zo weer leger. In de jaren 70 tot 85 hoorde je bij ons in het dorp, op bouw steigers nog wel eens een radio galmen, die op de E.O was afgestemd. (fruitmand) Tegenwoordig kan je in bepaalde gemeentes (kerkelijk) de mensen op 1 hand tellen. En dat terwijl er zo,n 10 jaar geleden nog stoelen moesten worden bij gezet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 09:52
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Toch maar blijven opmerken...toch maar blijven zeggen...zul je nooit geen spijt van hebben....
Als een voorganger zonder gebed start...is dat wel erg leeg...
Ook al weer een bewijs...dat er toch veel (ook in andere gemeentes hoor) afzwakking en achteruitgang is... |
Ik denk dat het weer eens tijd wordt, voor een oorlog, of vervolging, of nog meer recessie, waarin minderheden niet meer te eten hebben. Net als de begin jaren van de vorige eeuw, eerst de eerste wereld oorlog en later de tweede. Daarna de wederopbouw, toen zaten de kerken weer overvol. En toen had de mensheid, God pas echt nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 20:56
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Nou nie meer he tis uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 13:29
|
|
|
Zo zijn ze er achter gekomen dat Sint Nicolaas ook getrouwd is ge weest En na enig speur werk, zijn zij er ook achter gekomen wat haar naam is: Zeur Piet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Droom maar lekker verder heren........ |
Goede Hint zolang een mens nog kan dromen, wordt je ook niet teleurgesteld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hij zoekt een rijke vrouw Pieter, snap dat dan....... |
zeker te weten, en het liefst zo eenne tussen de .. en de .. jaar, ... een .... .... dan e..e wachten e. feesten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:15
Onderwerp: DONKERE DAGEN ACTIE
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb verlengd... |
Mosjeofmogje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:10
|
|
|
[quote=MARTIN695]
Ha Martin, ik heb in Katwijk op een Christelijke school gezeten, met een regime van voor de oorlog. Dus ook de Psalmen en gezangen leren uit die tijd. In Katwijk a/z zingen wij ze nog steeds, in Katwijk a/r wordt uit het liedboek gezongen.. Op zich zou het niets uit moeten maken, ware het niet dat de nieuwe berijming ook nog eens oneerbiedig snel gezongen wordt. Dus geef mij maar de oude berijming, dus ik denk niet dat wij op de zelfde school hebben gezeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 21:35
|
|
|
PIETER649 schreef: | daar ben je zelf bij Gerrit.... nog ieder jaar worden er mensen WEL rijk... maar meestal niet door effe heel lang wachten... das alleen weggelegd voor de rijkeluiskinders die de jackpot erven. |
En wat dat laatste betreft mos ik toch is met ons moe praten, of ik er niet ene ben van die Griekse reders, wiens geld nu in Zwitserland rusten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 19:49
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Eerlijk gezegd heb ik er soms ook best een beetje moeite mee,mijn vertaling blijft de ST. Maar ik hou van taal en lees wel graag alle vertalingen, ook om te vergelijken...zo blijf je bij én kan het nieuwe je verrijken..
en rijker worden willen we allemaal wel toch? |
Met dat laatste ben ik het zeker wel eens alleen zit dat er helaas niet in effe heel lang wachten denk ik
|
|
Naar boven |
|
|