Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 08:48
Onderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | De overheid?! Die zit al jaren te slapen, zeker wat de verslavingen aan gaat. Overmatig consumerende jongeren heb je altijd al gehad, alleen hebben ze het nu een naam gegeven. De verkoop van alcohol hebben ze tot dusver nog geen halt toe geroepen. Neem maar eens het drugs beleid, en het fenomeen, het gedogen van coffeeshops. Het gaat werkelijk nergens over, het instituut van de overheid, is 3x van naam veranderd. Het beleid niet. Pappen en nat houden. Nee met de overheid geen medeleiden, onze belastingsgelden wel. |
Met de overheid heb ik ook geen medelijden maar idd wel met mijn belastinggeld Wat betreft het comazuipen: denk dat dit wel toeneemt onder jongeren. Waarom? niet omdat ze zich prettig voelen, naar mijn gevoel meer onvrede, slechte gezinssituatie, psychische problemen en daarnaast vanzelfsprekend de factor 'stoer' doen. Ben met je eens dat alle gedoog wat betreft de coffeshops ook bagger is. Criminaliteit zal misschien in lichte mate afnemen maar de inname neemt geweldig toe.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 08:41
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | de strijk is net gedaan...ik verveel me... |
Strijken...... om 4.00 in de nacht Ben je van de nacht een dag aan het maken of zit je ook in de nachtdienst?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 08:37
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
PIETER649 schreef: | leuk!! nou heb ik weer een blondjesmop... euh getuigenis om verder te vertellen...
goed lezen dames: ... als ZE de ... bij mijn weten, en meester Thomas kan dat zeker beamen, word het woordje ZE alleen gebruikt in meervoud, bijv: ze konden niet lezen ( allebei niet dus) waarbij het onafhankelijk van geslacht is...
en:
in het enkelvoud, waarbij dus over 1 persoon wordt gesproken en dat is dan een zij, vrouwelijke persoon dus.
en nu mag cootje weer... |
ehhh...... ff nadenken hoor.... tis laat voor mij....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk effe goed naar mijn foto meis Dan weet je dat ik dat dus echt niet moet eten maar ja mag me op het moment niet zo druk maken over mijn lijn doordat de medicatie dat tegenwerkt dus ja |
Je moet je ook niet druk maken... is slecht voor je bloeddruk Overigens was ik jaloers op je woorden.....
Je ligt er zo wel relaxt bij....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op vrijdag 16 september 2011, 21:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:34
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sterkte er dan maar weer mee! Zijn het zieken of bejaarden of waar werk je? |
Categorie van alles èn nog wat
Mijn werkvoorziener heet 't ziekenhuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:26
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oooooo dat heeft ook wel wat Ach alles ligt in 1 kamer dus heb het zo gepakt |
kijk... daar is dan weer over nagedacht.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | gewoon zeggen in deze periode werkt mijn lijn niet |
kijk.... daar wordt ik nu weer jaloers op....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:23
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | broodje van Subway.....ik wilde gaan koken maar toen ik de koelkast opende kwam de kipfilet er zelf uitgelopen |
incl of excl kop?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kan je heeeeeeeeeeeeeeeel lang zoeken |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ja das ook wel weer waar dan worden het nog meer slapeloze nachten hier |
Of de jaloezie over een andere z'n nachtrust......
Ga ik vannacht w.s. last van krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:18
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vandaag een heerlijke zak kruidnoten gekocht. |
ik ben opzoek naar herbakruidlife noten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:15
Onderwerp: Het weer
|
|
|
dubbel
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op vrijdag 16 september 2011, 21:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:15
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Zei ik het niet: k woon in het beste durp..... Droog.... stil.... geen gerommel of geflits....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | die hebben we nog niet Mag jij hem openen oke?? weet je ook hoe dat werkt |
Nee dat nu dan weer niet.... Begeven we ons ook op een té gevaarlijk terrein....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geloof je direct hoor Is gewoon jaloerzie dat het bij ons niet kan |
Zullen we dan maar een topic openen over jaloezie??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 21:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | nu al ik nog lang niet! | De winter komt er wel aan Erica! Voor je het weet zitten we weer ingesneeuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:59
Onderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | We mossen eigenlijk gewoon iedereen in zijn waarde laten, iedereen weet tot hoever iets gevaarlijk kan gaan worden. Ons lichaam geeft vanzelf wel aan als iets teveel wordt. En luister je dan nog niet, is er de overheid wel die er op inspringt. En de Bijbel zegt.. dat wij allemaal zondaren zijn en niet alleen over alcohol, en elke verslaving kent zijn eigen straffen, en elke verslaafde, straft dan ook zijn eigen, elke keer weer. |
Gedeeltelijk ben ik het met je eens. Wat alcohol betreft: Een glaasje wijn vind ik heerlijk, goed als je de grens kàn vinden hierin. Helaas leert de praktijk dat dit regelmatig niet zo is vaak tengevolge van een breed scala van oorzaken.
Buiten het punt van alle persoonlijke ellende en ellende die je de omgeving aandoet, kost dit de overheid ook veel. Wat te denken van alle opnames van puberende jongeren die coma-zuipen, alle stevige doordrinkers die met lever cirrose opgenomen worden of Kosakov ontwikkelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:43
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je hoeft je toch niet te verontschuldigen?????? Ga toch eens vragen wat ze op mijn werk in de nachtdienst allemaal doen........ |
Nee ben me zeker niet aan het verontschuldigen hoor, probeer alleen subtiel te vertellen dat ik normaal gesproken erg ijverig ben....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 20:36
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
PIETER649 schreef: | ach wat ken mij t ook schelen... bij voorbaat mn excuses W-tje...
Wat zegt een blondje als ze de achterbank van een cabriolet ziet? goh, wat een hoop beenruimte!! |
Waar staat in deze getuigenis dat het een vrouw is? blonden mannen bestaan ook.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 15:19
Onderwerp: relatie nemen met iemand die autistisch is
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Shanita Ik moet zeggen dat ik geen idee heb wat de naam betekent. Sjalom. Martin |
Geschenk van God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 15:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aan het werk en in kunnen loggen op cm Most niet maggen bij ons kan dat niet helaas maar daar is ook snachts weinig tijd voor |
jaja.... de moderne techniek is hier zover voortgeschreden dat ik de beschikking over diverse (goed) werkende pc's Deze voorwerpen zijn ook nog toegerust om enige cm kennis tevoorschijn te te halen. De nachtelijke uren zijn altijd zeer verrassend... hollen of stilstaan.... Vannacht dus een tijdelijk stilstaan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 15:04
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wie had het over niet slapen??? Iedereen slaapt nu vlgs mij
ik niet.....
iemand die nachtdienst doet |
Pieter schreef: | Neem een pilletje |
Op dat moment was ik ook daadwerkelijk en zèèr plichtsgetrouw in mijn werkende status. Genoeg pilletjes omhanden maar.... toch maar niet gedaan
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op vrijdag 16 september 2011, 15:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 08:49
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Dit is de eerste keer dat 'k het over anderen heb.....
Deze discussie wordt nu omgevormd tot een cirkelredenatie, een vicieuze cirkel. We moeten niet relativeren, maar er zorg voor dragen, dat een openbaar forum van een christelijke site iets sprankelends uitstraalt. Dit forum is van cm en dus dient een ieder 'sociaal wenselijk' te reageren. 'k Sluit me verder aan bij de hierboven gegeven reactie van Mieke, beter kan ik het niet zeggen. |
Misschien alleen zoetsappige mierzoete gedichten noteren waar Pieter zo van houd??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 08:32
|
|
|
[quote=FRANKT627]chat is toch echt een romanticus [quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 08:28
Onderwerp: Roken als christen
|
|
|
EDDY899 schreef: | hoe eerder je dood gaat des te beter voor de staat,maar je rookt toch niet voor de staat neem ik aan. |
ik rook helemaal niet, blijf liever gezond.... Als iemand rookt dan doetie dat zeker niet voor de staat, al verdient tie er wel aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 03:40
|
|
|
Wie had het over niet slapen??? Iedereen slaapt nu vlgs mij
ik niet.....
iemand die nachtdienst doet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 00:32
Onderwerp: Roken als christen
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als iedereen stopt met roken loopt de staaskas miljarden euro's mis... Dus ik rook maar door |
Daar zit ook weer wat in.... Helaas wordt dat geld vervolgens weer uitgegeven in de gezondheidszorg....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 22:15
Onderwerp: Fileleed
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik spek de staatskas.... |
oww.... voor Griekenland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 22:02
Onderwerp: Fileleed
|
|
|
MARISKA601 schreef: | over apotheek gesproken... daar zijn soms ook files... tassen vol met pillen nemen ze naar huis... |
tja... als je er aandelen in hebt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 19:03
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk dat we ook moeten oppassen niet de boodschapper van een ander te zijn/worden.....We zijn een site met volwassen mensen en ja, dan kan het dat je dingen hoort die je liever niet hoort vooral niet als ze over je eigen overtuiging gaan........Als iemand zijn zaken niet op het forum wil delen omdat hij/zij bang is afgebrand te worden, dan moet je dat gewoon niet doen....Maar dat zegt niets over de discussieform op het forum, het zegt wat over je eigen kwetsbaarheid........ Bang om gekwetst te worden in waar je voor staat of wat je ervaring was en dat wil je niet....... Ik lees hier vrij vaak, men vind, anderen zeggen, ik heb gehoord dat.....dat zijn allemaal termen waar je niets mee kan en waar je ook niets mee moet willen....... Ga niet gelijk van de slechte bedoelingen uit van degene die je commentaar geeft....diegene heeft gewoon een andere visie en beleving en dat is toch ook prima......Ik vind mijn yogales niet minder leuk omdat mensen op het forum het als occult omschrijven.......dat is hun mening, niet de mijne..... |
helemaal mee eens!
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 15 september 2011, 19:04
|
|
Naar boven |
|
|