Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 09:46
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
GRACE585 schreef: | een dikke knuffel voor mijn jarige dochter 12 jaar
|
Gefeliciteerd Grace!
Het zonnetje laat zich in elk geval volop zien, dus dat word vast een mooie dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:43
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
PIETER649 schreef: | een knuffel op voorhand voor 11 spelers en 16 miljoen bondscoaches... jullie zullen m zondag nodig hebben! |
Nou, vooruit! Pieter, jij een knuffie omdat Duitsland eruit ligt
Enneh, sorry he...die vinger schoot gewoon ff uit
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 7 juli 2010, 22:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 21:23
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
Ik ga naar villa Balkonia...strada Bernissa en tussendoor voor men natje en men droogje naar Appie's place
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 21:20
Onderwerp: Dagje "strand" ...
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom! Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)
We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen. Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas! In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven... Dus...vergeet je zwembroek niet!!
SV Simonshaven Schuddebeursedijk 2A 3212 LS Simonshaven
ROUTEBESCHRIJVING. Vanuit Hoekse Waard (Puttershoek, Numansdorp, Oud-Beijerland/Piershil): 1. Bij Oud-Beijerland de Veerpont richting Spijkenisse 2. Na de veerpont de tweede afslag links (net voor Hekelingen) richting Zuidland (Gorsdijk) 3. In Simonshaven (eerste dorp) de 1e afslag links, de dijk op 4. Op de dijk de 1e rechts 5. Boven parkeren (parkeerplaats voor het Bernisse-gebied) 6. Rechts onder de parkeerplaats ligt SV Simonshaven Vanuit Rotterdam: 1. A15, richting Europoort 2. Na de Botlektunnel Afslag Spijkenisse (over de Hartelbrug) 3. Na de Hartelbrug linksaf (Groene Kruisweg - N218) 4. Volg richting Oud-Beijerland (Hekelingseweg N217) 5. Bij Hekelingen rechtsaf richting Zuidland (Gorsdijk) 6. Daarna als vanuit de richting Hoekse Waard (vanaf punt 3) Vanuit Hellevoetsluis, Rozenburg, Brielle etc. 1. Volg de N218 richting Spijkenisse 2. Bij Spijkenisse afslag Oud Beijerland (Hekelingseweg - N217) 3. Daarna zoals vanuit Rotterdam (punt 5 en verder) Vanuit Den Haag 1. Richting Rotterdam A13 2. Volg Richting Europoort (A4 en vervolgens A15) 3. Verder zoals onder Rotterdam (vanaf punt 2) Vanuit Utrecht. 1. A12 Utrecht richting Den Haag 2. Bij Gouda A20 richting Rotterdam 3. Bij Rotterdam A15 richting Europoort 4. Verder zoals onder Rotterdam (punt 5 en verder).
CM-ers die mee gaan:
Tessybear731...met 1 kind Peacedove820...met 3 kids Marianne129 (?)...met 2 kids Pearl wilde misschien ook mee...met 1 kind
Jonathan 890...met of zonder kinderen? |
Ga je ook mee? Zet je naam er dan even bij op het lijstje en of/hoeveel kids er mee komen...blijf je liever even anoniem? Stuur me dan even een mailtje... Wil je graag mee, maar is vervoer een probleem? Zet het gewoon even neer...er is vast een mouw aan te passen
Plaatsen jullie ook even een prikbordberichtje? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, tenslotte!
Ik heb er zin an!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 7 juli 2010, 22:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 09:59
Onderwerp: Bescherming gevraagd
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd, 2300 ingelogden kunnen het al lezen. Het gevoel van privacy bestaat sowieso niet. Of er nu een paar honderd meer meelezen maakt wat mij betreft niet uit. Het geeft ook een positieve indruk van de site, want ik denk dat het forum een heel belangrijk argument is om lid te worden. |
Je bent anders nog al es eerlijk he?! Er is natuurlijk wel een enorm verschil tussen de leden van CM en de rest van de wereld! Er zijn meer dan genoeg mensen buiten CM waarvan ik liever niet heb dat die al mijn bijdrages kunnen lezen...neem bijvoorbeeld mijn ex, die mijn nickname kent. Niet dat ik iets te verbergen heb voor hem...maar het gaat em ook allemaal niets (meer) aan.. Iets wat hij zich niet altijd lijkt te beseffen, dus het is een behoorlijke strijd om hem dat duidelijk te maken. Geen leuke gedachte dus dat hij alles wat ik hier op het forum parkeer gewoon zou kunnen lezen
Dus die mail naar CM, die komt er vandaag wel van denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 09:49
|
|
|
Het plan is om op 21 Augustus gezellig met zen allen een dagje strand te doen aan de Bernisse. Kids zijn ook welkom! Een leuke aflsuiter van de zomervakantie! (Al is die hier dan al een week voorbij, maar ach...)
We zullen dan om 12.00 verzamelen op de parkeerplaats van S.V. Simonshaven en van daaruit gezamenlijk naar één van de strandjes lopen. Het is de bedoeling dat iedereen een tas met eigen eten en drinken, en wat te spelen voor de kids meeneemt...toiletten zijn er wel redelijk schaars dus gooi voor de zekerheid een rol toiletpapier in je tas! In het water is een afscheiding gemaakt voor de allerkleinsten zodat deze nooit te ver weg kunnen drijven... Dus...vergeet je zwembroek niet!!
SV Simonshaven Schuddebeursedijk 2A 3212 LS Simonshaven
Mensen die meegaan zijn:
Tessybear731 met 1 kind Peacedove820 met 3 kids Marianne129 (?) met 2 kids Johanna598
Jonathan890
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zaterdag 10 juli 2010, 13:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:10
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Het is inmiddels weer rustig hier...
Bij deze dus:
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:03
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CARIN303 schreef: | Tjonge, wil ik een keertje vroeg gaan slapen, rijd iedereen hier toeterend door de straat omdat èen of andere club gewonnen heeft , en dan die stomme vuvuzela`s of zo.......waar is de uitknop????
Maar wel klasse trouwens hoor.....3-2 nu gewoon wereldkampioen worden. Is wel tijd na iets van 32 jaar of zo???
|
Nou vertel mij wat...zelfs het vuurwerk is spontaan weer uit de kast getrokken zoonlief heeft inmiddels bedeesd plaats genomen op de bank..."mamah...is het nu alweer oud en nieuw?"
Maar goed, je moet het ruim zien...hierna kunnen we weer 32 jaar lang met een gerust hart vroeg gaan slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 23:00
|
|
|
CARIN303 schreef: | Tip; log maar eens uit en ga naar google/ forum/christian match Kijk en huiver..... |
Doet bij mij helemaal niets!
PIETER649 schreef: | tip: google eens op je eigen cm gebruikersnaam.... |
Werkt inderdaad op volledige gebruikersnaam...incl. koenummer dus...moet ook op zijn minst zoiets bekend geweest zijn bij de mensen van goedgelovig...valt me wel op dat het topic waarbij hier de ingang verschaft word het topic van de picknick is...waarvan bekend is dat mensen van buitenaf daar links naar toe hebben...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 6 juli 2010, 23:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:54
Onderwerp: WK-gekte
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je kan beter een link geven van de winkel waar je werkt. Oke zal een slagzin verzin.
Met een Oranje speen van Carin gaat ie altijd erin. Goed he |
Dat ligt eraan hoe je em opvat denk k
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:52
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | ook ik ben het er wel mee eens Carin, zeker nadat ik goedgelovig.nl gelezen heb juist daarom eigenlijk... |
Zouden die mensen van goedgelovig niet stiekum inloggegevens hebben gehad van een (oud)lid???
Vind het maar een vreemd verhaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 22:44
|
|
|
Ehh...mag 3-2 ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 21:28
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Voor wie het nog niet wist: het CM forum is op internet voor IEDEREEN te lezen (en niet slechts voor oud-leden zoals soms wordt beweerd). Ter illustratie een kleine greep van de site van Goedgelovig.nl
GrZing |
Bijzonder...ik zelf kom er zonder in te loggen namelijk absoluut niet op!
Hoe zit dat, Chris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 21:24
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Ik twijfel nog mijn kids kunnen nl niet zwemmen..... Maar lijkt me nog steeds wel erg leuk dub nog dus! |
Bernisse staat erom bekend dat veel plassen afgeschermd zijn... Er is na een klein stukje in het water een net aangebracht waar de kinderen niet voorbij kunnen...die van mij kan ook niet zwemmen en gaat dus nooit te ver
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 20:17
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Lijkt me harstikke leuk maare kan je even vertellen waar het ongeveer ligt want de link die je hier geeft krijg ik idd niet geopend.....
Groetjes. Peacedove |
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bernisse
Bernisse betrekt een gebied dat paralel ligt aan Spijkenisse, Simonshaven, Zuidland, Geervliet, Heenvliet en Brielle... mijn idee is om in de buurt van Spijkenisse af te spreken zodat het aan te fietsen is voor ons, en ook vrij makkelijk bereikbaar vanaf Rotterdam
http://www.vakantielandnederland.nl/bernisse__recreatiegebied.htm
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 6 juli 2010, 20:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 19:43
|
|
|
Het lijkt me leuk om het heide idee eens een beetje westelijker te verplaatsen zodat mensen die Ede toch iets te ver weg vinden ook eens een dagje mee kunnen...(En alle die-hard heidegangers zijn natuurlijk ook welkom)
Hier vlakbij zit een groot recreatiegebied genaamd "Bernisse" alwaar er vele kleine strandjes te vinden zijn aan het water... Een perfecte plek dus om jezelf en de kids te vermaken:
Het idee zou hetzelfde zijn als bij de picknick... We verzamelen op één plek en togen daarna met kids en spullen naar een nabij gelegen stukje strand. Iedereen neemt zen eigen natje en droogje mee, en wat speelgoed voor de kids en we maken er een gezellige dag van!
De zomervakantie is de beste optie, als het nog lekker weer is! Mogelijke data zijn 17 Juli en anders 21 Augustus, moeten we nog maar even kijken wat het beste uit komt...
Ga je mee? Zet jezelf dan ff op je lijstje...wil je anoniem blijven? Stuur ff een mailtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 17:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | 3-1 wordt het,Sneijder-Sneijder-Kuyt
Eg woar |
hmm...ik gok op van Persie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 17:54
Onderwerp: Vreemde kostganger(s) ?
|
|
|
Zou die tor echt sjokolaa lusten?
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 6 juli 2010, 18:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 23:58
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
PIETER649 schreef: | jij zocht toch geen vrouw? zat je gister nog te verkondigen in de chatroom... meermaals zelfs |
Dat heb je gewoon verkeerd begrepen, Pieter... Chat wacht geduldig af tot ze vanzelf aan komt waaien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 23:55
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
Niet om het een of ander hoor... maar in mijn laatste reactie op Joan heb ik juist wel de bijbel erbij betrokken, en daar word dan weer niet of nauwelijks op gereageerd
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 5 juli 2010, 23:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 20:43
Onderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?
|
|
|
CARIN303 schreef: | Kzou het wel erg gezellig vinden als je mee gaat! Helpt dat ook? |
Haha...een beetje...
*denk denk*
Okee stap 1:
Jonathan...zou jij mogelijkerwijs, mischien heel soms weer voor taxi kunnen spelen??? (kind word enkel pas tussen 18.00 en 18.30 opgehaald)
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 5 juli 2010, 20:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 20:41
Onderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?
|
|
|
CARIN303 schreef: | Eh...goed lezen Tessy, ZONDER kinderen |
Sja...dit zou dan op een ander moment zijn natuurlijk
Enneh...als ik met iemand mee kan rijden is alles bereikbaar natuurlijk! Ik ga er nog heel even over na denken, want das as. vrijdag al
|
|
Naar boven |
|
|