Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 11:03
Onderwerp: seminars en conferenties voor belangstellenden.
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | het is voor wie ernaar toe wil gaan, voor belangstellenden dus. Als jij niet wilt gaan moet je dat zelf weten. En gelukkig denkt iedereen er verschillend over. Het één en ander is al daarover gezegd. Ik ga niet herhalen en ook verder niet in discussie hierover, als je het niet erg vindt. |
Nee hoor, gaf alleen mijn mening even.....en daar is een forum voor ...... Je brengt het wel aan de man/vrouw hier dus vandaar......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 11:00
Onderwerp: vrouwelijke aantal overschrijdend ten opzichte mannelijke
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je hebt helemaal gelijk, Djes. Ik vraag me alleen af wat ons W-tje van die Engelse tekst gaat vinden. Nou ja haar kritiek kan nog meevallen, nu ze net terug is van NY. |
Ik blijf het vreselijk vinden Frank. We hebben zo'n mooie taal en waarom moet ieder woord dan verengelst worden? En nu lijkt het net of we in het Nederlands geen mooie uitdrukkingen hebben toch? En dan heb ik het nog maar niet over het feit dat er in in iedere Nederlandse zin op CM wel een Engels woord gebruikt moet worden......Maakt dat de zin interessanter of zo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 10:38
Onderwerp: seminars en conferenties voor belangstellenden.
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | 25, 27 & 28 juni 2012 - 18u30 tot 22u00
Seminar met Franz Lippi:
onderwerp: "Het mosterdzaad team"
TEAMBUILDING in het Koninkrijk!
adres: Duinstraat 84 - 2060 Antwerpen BE
Voorregistratie: €20 per seminar Bij de inkom: €30 per seminar
INFO: Koinonia Ministries: +32 (0)497 43 64 84
http://www.koinonia.be - info@koinonia.be
Franz Lippi is een Internationaal gebedsleider en apostel. God gebruikt hem in veel landen om gebedsdoorbraken te bereiken en te investeren in leiders en teams. Hij leidt een internationaal gebedsteam en organiseert oa gebedsacties: "prayerstrikes".
Doorheen jaren van ervaring leerde hij veel over gemeentebouw en leiderschap. Hij leidt een krachtige gemeente in Graz, Oostenrijk en heeft daar veel vd principes die hij onderwjst in de praktijk zien functioneren.
Dit seminar toont je hoe je met de juiste mensen grote dingen kan realiseren!
De gemeente wordt geleid door mensen. Mensen die in relatie staan tot elkaar. Het koninkrijk van God wordt gevestigd door relaties. De kern van grote overwinningen, zoals in de Schriften gezien, bestaat niet uit aantallen maar teams van een bepaalde soort. Abraham, David, de apostelen en vooral Jezus zelf onderwezen principes die wij in acht moeten nemen wanneer wij ons team bouwen. Zo kunnen wij begrijpen: het verbond, de leiderschap, de discipelschap, de rang, de eenheid, de visie en de mosterdzaad die altijd tot een grote boom ontwikkelt.
KOM naar dit seminar als je een leider bent of God je geroepen heeft tot leiderschap. KOM als je wil groeien en de gemeente mee wil bouwen doorheen jou leven en inzet. KOM als je goed onderwijs wil!
ENGLISH |
De eerste en laatste keer dat ik naar zo'n gebedsleider ben geweest werd het een dure grap voor me........mijn sleutel brak af in mijn slot toen ik terug kwam......dus mij niet gezien........ En daarbij vind ik het nogal wat dat men blijkbaar zo graag een leider wil worden...........het komt bij mij een beetje sektarisch over......kijk eens wat wij kunnen...... Maar is natuurlijk heel persoonlijk......maar als goed hervormd meisje is mij altijd geleerd dat je nooit de dominee achterna moet lopen maar dat het om het Woord gaat.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 25 juni 2012, 10:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 10:07
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
[quote=XABIA794]
Ik heb gelukkig een hulp......zij komt altijd als ik werk dan heeft ze geen last van mij en ik niet van haar...... En af en toe drinken we eens een kopje koffie samen, dat gaat wel goed hoor.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:39
Onderwerp: Cm voor wie?....
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, ik heb hier een tijdje terug nog behoorlijk lopen lachen.... |
Net wat je zegt: een tijdje terug.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 09:29
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Ik wist pas hier niet wat glasgordijnen waren? Blijkt het vitrage te zijn???? uitdrukking van Visser dus daar kon ik niets aan doen.....
Huishouden is beslist niet mijn sterkste kant......Ik mis het huishoudgen vertelde mijn moeder mij vroeger.... Heb dan ook groot ontzag voor mensen die in de huishouding werken en de hele boel in een ochtendje aan kant hebben........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:56
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind dat lied ook enorm goed...heb vannacht wat meer van die vrouw gezien en gehoord op joetjoep...echt een aanrader... |
Ken jij dat lied van haar over Andries Knevel Frank? Ik vind hem leuk.....maar ik denk dat vele cmmers dat niet met mij eens zijn.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is toch zo W-tje... |
Het is niet meer zo gezellig als een poosje geleden dat ben ik wel helemaal met je eens........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:52
|
|
|
[quote=PETRA411]nee een reactie op iemand die me geblokkerd heeft en darom maarzo. sorry voor het offtopic,laat het topic aan jullie verder over[/
Iemand die je geblokkeerd heeft wil met je wokken? Ik snap er niets meer van hier.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je niet in het midden van het land woont of in het noorden heb je niet zoveel aan CM. Tenzij dan om wat op het forum te kribbelen of in de chatroom (als er volk is) te kletsen.
Mensen die in een dun bevolkte CM-regio wonen hebben haast geen kans om iemand te leren kennen. |
Positivo.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 08:45
|
|
|
PETRA411 schreef: | Ikweet niet wat ik van cm mannen moet denken, je communiceert hier met verschillende mensen en dan kom jel euke mannen tegen en terwijl je ze amper kent denken ze dat je metteen met ze wil wokken, wat lief bedoelt is , maar sommigge vrouwen doen dat niet zo snel,eh je kan toch niet met iedere man die waarje leuk mee praat meteen gaan daten. Dus je moet snel een beslissing nemen,terwijl je hem amper kent, vervolgens alsje dan denkt, erg lange afstand,dat geeft twijfels hoe dat te doen als het wat word? Dus ik zeg maar neeen ,het probeert uit tel eggen willen ze na de noordpoolgaan. ik trek mezelf maar es effe terug,wil geen mensen kwetsen hier. |
Was dat een huishoudelijke mededeling Petra?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 25 juni 2012, 08:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wil ik wel komen doen ...............als jij mijn werkzaamheden over neemt.
Ramen lappen , wasje doen ..... lekker relax |
Visser, wassen is nog een kunst op zich die niet door iedere man beheerst wordt..........wit bij wit en zo...... en geloof maar dat je op je kop krijgt als er een rode sok tussen de witte was zit.......dus hoezo relaxt????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:13
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nee,het gaat om het onnodig openbaar kwetsen van mensen.Het is gericht tegen een bepaald lid,iemand die ik zeer waardeer en waar ik tegenop kijk vanwege haar principes ..........o.a. in geestelijk opzicht is het een rijk mens.
Ik mag hopen dat je met een andere uitleg komt en je uitspraak niet voortkomt uit hoogmoed. |
Over wie hebben jullie het nu????? Enne principes zijn wel makkelijker om op te schrijven dan om ze te hebben .........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik geef het op...ik kan niet meer...ik ga me inschrijven op een Russische datesite. Ik zal daar wel een lieve Olga of Svetlana vinden, hoop ik. Iemand die eens met wilt wokken... |
Hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen Frank? Is misschien een wat luchtiger onderwerp dan homo's of sex voor het huwelijk.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:09
|
|
|
BEUN656 schreef: | Precies, ik bedoel maar... |
Lariekoek......
Wie ben jij om dat over een ander te beweren?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 24 juni 2012, 23:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 23:06
|
|
|
Wat een ontzettend gehakketak op de dag des Heren......en dat mag wel?
Iedereen slaat iedereen met Bijbelteksten om de oren, wel leerzaam in ieder geval..... En laat een ieder denken wat hij wil , het is nog altijd een persoonlijke keus en je moet jezelf verantwoorden tegenover God.....niet iemand anders voor jou......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 16:29
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wordt tijd dat bij jou het zonnetje eens gaat schijnen ouwe mopperkont |
Heej Erika, leuk dat je terug bent! Is er soms een aanbieding dat er ineens zoveel oude leden nieuw binnenkomen? ik had het toevallig nog met Yes over jou en prompt ben je er weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 16:23
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Waar ben je dan? Op de zonnenbank soms |
Ik zit te wachten op mijn vlucht in een Engels sprekend (nou ja, knauwend ) land op mijn terugvlucht naar Nederland.....wachten is saai, mijn mede reisgenoten zijn aan het wordfeuden of zo.....en ik ben mijn mail aan het checken en lees oppervlakkig het forum....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 16:18
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Ik geloof ook in een genadige liedevolle God. Er is niemand die zoveel liefde heeft dat hij zn leven voor ons heeft gegeven. Maar ik weet ook dat Hij zn grenzen heeft. Hij is ook een God van toorn. Hij is ook een God met gevoelens.
En wat hebben we toch zo weining waardering daarvoor. Het is niet aan mij om Hem uit te dagen door maar te doen waar Hij niet van houdt of in strijd is met de bijbel. Vroeg of laat zal men daar de vruchten van plukken.
En hypocriet zijn we allemaal van star gelovig tot vrij gelovig, tot alles-kan gelovig, tot ongelovig m.a.w niemand uitgezonderd ook jij niet. |
Met het onderste heb je helemaal gelijk maar ik vind het altijd zo verdrietig dat pas bij het sterven vaak de inkeer en de liefde komt om dingen te helen.....waarom niet bij leven vraag ik me dan af.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 16:02
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Zoals gewoonlijk worden we dus weer persoonlijk. Blijkbaar kunnen jullie geen discussie voeren zonder dat te worden. Dat is jammer, maar goed.
Een homo huwelijk inzegenen voor Gods aangezicht, is voor de gek houderij als je het mij vraagt. God zegent dat niet. Tja, zoals ik al eerder zei: "we kunnen mensen voor de gek houden maar God niet". Willen ze dat doen en zichzelf voor de gek houden dan doen ze dat maar, ik wens ze veel succes! Zo ook met hun levendiger geloof!
Voor mij persoonlijk maakt het niet uit wat men allemaal wil doen met/in zn lichaam hier op aarde. Om je eerlijk te zeggen ik geef er niet om! Wat de ander wil doen moet die helemaal zelf weten en is daar zelf ook helemaal verantwoordelijk voor. Als ik maar weet wat ik doe want ook ik ben daar zelf verantwoordelijk voor.
Als je zegt dat ik met mn vlgs jouw starre geloof aan het veroordelen ben dan mag men blij zijn dat ik dat doe en niet God! Weet je waarom? Ik kan ze niet de Hel in sturen! Als je mijn geloof star noemt dan noem je de bijbel star maar dat maakt mij ook niet uit. Ik hoef God en de bijbel gelukkig niet te verdedigen, daar is Hij zelf wel toe in staat.
Maar ik weet heel goed waar de bijbel voor staat en de bijbel is duidelijk. Dat sommige mensen dat niet willen accepteren en er een draai aangeven om alles waar God niet van houdt dat ze doen te rechtvaardigen, mogen ze van mij ook zelf weten en doen. Ik geef er niet om, is niet mijn pakkie aan. |
Jij zegt en vind dit nu wel zo mooi maar wat mijn ervaring is: mensen met een star geloof willen toch vaak alles wat ze stuk gemaakt hebben en veroordeelt hebben in hun leven toch wel weer goedmaken als hun tijd gekomen is om dit aardse te verlaten...en dat is wel een beetje hypocriet vind je niet......Jammer dat je daar eerst voor moet sterven vind ik altijd, waarom niet bij leven? Pure angst.... Ik weet trouwens ook heel goed waar de Bijbel voor staat en dat accepteer ik op een andere manier dan jij dat doet..... Ik geloof gelukkig in een liefdevolle God en daar ben ik blij mee....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ga de appels eens tellen, Visser...pfffff, heb je morgen weer wat te doen |
Bij mij lijkt het zonnetje aardig te gaan schijnen.......jammer dat ik weer richting regen moet vandaag.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 03:21
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: |
idd, als een homo mij zou zeggen dat hij een levend geloof in God heeft maar hij gaat door met zijn homo praktijken, tja dan zijn de vruchten van het levend geloof niet zichtbaar in zijn leven als je het mij vraagt.
Een levend geloof veranderd mensen, overtuigt hun van zonde, het spreekt het geweten aan als men zondigt, het geeft een verlangen om rein voor God te leven, Zijn wil te doen en een leven te leiden in lijn met de bijbel.
Dat betekent dan dat als hij idd een levend geloof in God heeft dat hij dan ook wel zal weten dat God niet van die homo praktijken houdt en hij er dan ook verder mee zou stoppen. |
Jij leest de Bijbel zo dat God niet van homo praktijken houdt......Gelukkig zijn er kerken die homo huwelijken inzegenen voor Gods aangezicht......Wat is er mooier dan twee mensen die van elkaar houden? En wie ben jij omdat met je starre geloof te veroordelen? Terwijl die mensen misschien wel een levender geloof hebben dan dat jij nu zo invult.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 09:37
Onderwerp: Onbewust een ander ………………………………
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [i]Zo kunne we het wel noeme Josina. Leute ![/i] |
Herman, wat ben je toch aan de mopper....reageer toch niet op iedere opmerking op het topic, niet als het geen meerwaarde heeft.... Jij hebt zo je eigen mening( of de mening van Ouweneel maar bekritiseer anderen niet zo....komt de sfeer niet ten goede....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 18:05
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Goeie tip Willem, bedankt!En nee, ik ben geen boodschapper van iemand anders, mss ben jij het wel ? Voor mij kwam deze boodschap wel aan en dus correct om in deze topic te plaatsen |
Nee, ik ben het niet, daar leen ik me niet voor...... Het is natuurlijk de ervaring van dat cm lid he? Ikvind het hier wat refoachtig worden maar is het dan zo? Nee, ik vind het......en dat is heel wat anders......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 09:45
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt Josine, maar steeds spijtig dat mensen met goed evangelie afhaken omdat ze geen energie meer willen steken in de goegemeente. |
En dan is natuurlijk de vraag: wat is een goed Evangelie? En waarom meldt je dit op het forum? En wat vind je er zelf van? Het lijkt er nu een beetje op dat je de boodschapper van iemand anders bent...... En steek je geen energie meer in dingen omdat ze je mening niet delen? Ja, dan kan je beter je abbo niet verlengen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 18:09
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PIETER619 schreef: | hebje geen mogeijkheid om die persoon te blokkeren op je mailadres? Bij MSN windows live messenger kan het wel. |
Gelukkig heeft een aardige cm man mij al geholpen om het te blokkeren...... Maar waar ik mij het meest aan ergerde is dat mensen dit sowieso doen....., dit kan niet en dit hoort niet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:25
|
|
|
HEIDE115 schreef: | 57 is toch nie oud Will |
Vind ik ook Heide maar Visser denkt er wat anders over... Jij bent gewoon een complimenteuze man......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een serieuze Heide.............. De binnenkant van het rolluik ( of is dit ook een zeeuws woord) ik bedoel dus de kant tegen het raam . Hoe maak je die schoon. |
Moet je ook even op You tube kijken Visser, heb ik pas ook gedaan toen ik een lekke band had. Daar staat precies hoe je dat moet doen..... Ik ben dan wel oud maar maak nog wel gebruik van de social media......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|