Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 23:13
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
M'n oren staan te klapperen na het lezen van al deze berichten. Zelf ben ik ook meegeweest. Wat waren de reacties?....... Leuk , gezellig , goed georganiseerd etc. etc. Alleen maar positieve berichten. En nu, 3maanden later? De één gaat de ander door het slijk halen . Waarom, waarom , waarom is dit nodig?????????
Zoals Roos aangaf...............WALGELIJK.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:53
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kom net uit de zon...ik zie al bruin... |
Ik ga zo de korte broek maar eens uit de kast halen. Het zweet gutst van mn lijf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:48
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Gisteren zonnige dag
en vandaag regen en koud |
Hoe kom je daar nou bij. Het is helemaal niet koud en het zonnetje schijnt. De was is al bijna droog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 09:44
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOHANNA992 schreef: | PFFF,op weg naar mijn werk,er hangt een enorme donderbui boven Houten en ik moet er op mijn fietsje doorheen. |
Ik snap er niks van .......hier schijnt de zon weer heerlijk.
Ja , toch wel , ik denk dat ik het toch wèl snap. Houten ligt in de buurt van Utrecht zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 19:45
|
|
|
10.45 uur al klaar met werken. Veel te vroeg naar m'n zin.
Was het maar elke dag koninginnedag , dat tikt tenminste lekker door.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 19:39
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vaak...eigenlijk te veel...stinkt het hier op het forum... Deze keer komt de lucht van over landsgrenzen....jeweetwel, daar waar alles beter is.... |
Ja , makkelijk praten zeg als er voor de rest geen cm-leden in dat zelfde gehucht wonen waar jij woont. Maar laat ik er nou eens een heeeel klein beetje bekend zijn ..... Zeeland, die juunfabriek staat toch ècht bij jullie op't dorp hoor. En die friietfabriek ..... das ook maar een kippeneindje bij dat gehucht vandaan hoor. Dus..... ècht binnen jouw landsgrenzen , miss Zeeland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 21:16
Onderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik bedoelde dat ik er niet was...Wat zijn nu met vrouwen die er niet zijn??? |
Verstek laten gaan na een gedane belofte? Hoe durf je. Of was Frankie ècht te benauwd om als mummie vekleed te worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 21:10
|
|
|
HANNAH810 schreef: | visser, ik ben redelijk VROUW.............hangen de lampen van mijn moeder al???
(ik vul helemaal niet zomaar iets in!! )
|
Hallo zeg , heeft je moeder die foto's dan nog nooit aan je laten zien.
O wacht ..........................uhm.........ga ff een bietensalade maken ja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 21:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zouden er eigenlijk nog mensen zijn die liefdesbrieven schrijven?
Eerlijk gezegd vind ik echte typfouten ergerlijk hoor,"het ligt is nog aan","ik heb om je gelachd","ik moet na de dokter".........mwah daar ben ik ook niet gecharmeerd vanmaar als ik iemand ken als welbespraakt en hij is onhandig met geschreven taal zou me dat minder irriteren. |
Zou het ook niet te maken hebben met de invoering van de sms-taal? De ch wordt al gauw vervangen door een g, afkortingen waar je soms niks van begrijpt , al zulk soort dingen. Ik denk dat dat doorwerkt in het gewone geschrevene.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 20:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is dan heel persoonlijk, ik zou die brief verafschuwen.....als ik vauten zou lezen in die liefdesbrief....Voor een liefdesbrief kan je ook wel de moeite nemen om even na te kijken of het er wel in goed Nederlands staat......het is toch wel een belangrijke brief he? |
Aha, W-tje .....nou snap ik waarom je die van mij nooit beantwoord hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 20:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zou je niet beter katholiek worden...dan gaan we samen in een abdij leven... |
Maar dan wel graag in de buurt van viswater en voor jou een visboer in de buurt.
'k heb nog wel wat wensen maar dat kan later altijd nog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 april 2012, 13:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dan was je zeker op tijd in de kerk...en niet weer een uur te laat zoals vorig jaar |
De kerk was nog niet eens open . En nog steeds niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 17:12
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja, waar let ik ten DIEPSTE op,wanneer ik een profiel bekijkt. Daar ben ik..en misschien wel met veel anderen best benieuwd naar.
Ik dacht..ik lach die vraag gewoon even hier neer. Misschien hoort dit dan bij mij, dit hier even te doen..
fijne dag! |
Ten eerste zou ik beginnen met te kijken of het om een man of een vrouw gaat ( net waar je voorkeur naar uit gaat). De meerkeuzevragen sla je gewoon over , want de meesten vullen toch zomaar wat in. Bij de open vragen , eerst kijken wat ze verder nog kwijt willen , je weet maar nooit of je iets kan gebruiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 17:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Misschien kan je die vraag beter prive stellen en niet op een forum? Ik kan hier wel een uitgebreid verhaal vertellen maar dat doe ik maar niet...... En precies, je moet iedereen in zijn waarde laten, maar dan ook iedereen en dat wil ik ook graag...ben ik helemaal met je eens! En ik doe niet onaardig ik reageer op haar bijdrages......en dat mag toch? Er wordt hier wel onaardiger gedaan hoor.......ook door Zeeland... Als we hier iedereen even tot de orde moeten roepen die niet aardig genoeg is naar iemands zin......heb je wel een dagtaak..... |
W-tje , wanneer kom je een dagje naar Zeeland?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 17:01
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach Zeeland ...misschien tot een volgende keer ..
en de tranen zijn gelukkig weer opgedroogd (een beetje) |
Ach Leo , je bent niet de enigste hoor die er niet bij is. Ze treffen het wel met het weer zeg. De regen vanochtend en nu met zn allen heerlijk in de zon.
Of zou die zon alleen maar in zeeland aanwezig zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 16:50
Onderwerp: Jij..
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja,ik denk, gelooft en weet bijna zeker dat jij degene bent. Alleen jij weet het nog niet?
Hoe leest jij deze zinnen?
koffie.. |
Ieder geval wel een heeeele mooie profielfoto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, ik reageer niet meer op die vrouwen...trouwens, ik ga met Visser de boot op...en daarna de visboer lekker vis kopen |
Zal niet gaan Frank, het wordt voor visser nl. een gewone werkdag .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 21:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoewel er veel water zal zijn die zaterdag in Ede denk ik dat vissen tijdens de pn niet veel zal opleveren...ik ga gewoon niet naar Ede en ga met jou de boot op...dan gaan we pekelharing en paling in het groen vangen |
Een hengeltje uitgooien kan je natuurlijk altijd doen. Wie niet waagt ..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 20:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dennis, dennis.......... t mot nie gekker worden..... ga je CHat nu al SCAT noemen ook?
ga toch voetballen, man!! | Au, dat doet best zeer Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 20:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pffff, als die Jol en Hannah al gaan samenspannen om deze lieve arme drommel af te toekken dan blijf ik wel liever thuis...Ik ga dan wel met Visser mee vissen... |
Ik meen me te herinneren dat er vorige week ene Frank was die zoiets schreef dat ie niks van de provincie Zeeland meer moest hebben? Hij vroeg zich zelfs af of er wel zee was in Zeeland.
Frank ..... ff een vraagje : Wil je voor, tijdens of na het vissen picknikken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 18:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Alsjeblieft niet zeg, moet er nog bij komen dat familie van forum leden ook al gaan posten... |
He SCat , mn pa gaat ff om boodschappen. Zal ik het een poosje van em overnemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 22:42
|
|
|
Vanavond toen dennis terug kwam van trainen . Niet zo'n heel goed bericht maar toch beter dan dat ik verwacht had.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 22:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, dat was het ook...maar ik ben het alweer vergeten... |
Volgende keer gelijk opschrijven dan als je het niet vergeet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 22:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Welja, ik heb ook eens een 'mooiste moment(en) gekend vandaag... |
Jij????????????????????????? Vertel, dat mòet wel iets hèèl bijzonders zijn dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 22:04
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Het bedrijf wat politiek heet, is zowiezo kortzichtig. Gaat maar over een termijn van 4 jaar maximaal, met maar twee jaar hooguit rendement. Eerste jaar is om in te werken, tweede en derde om wat te doen, vierde jaar is je bedriegelijk opstellen om je stemmen omhoog te brengen. Gelukkig dat bedrijven niet zo werken, anders was het verdienen van iets wel erg moeilijk aan het worden. En het politieke bedrijf is zelfs weer is niet geslaagd in de vier jaar volmaken. |
Reken maar uit wat het de afgelopen 10 jaar dan heeft opgeleverd. Vijf verschillende kabinetten ........ 5 jaar ingewerkt en 5 jaar wat gedaan .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 22:24
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee, weinig moois aan, wat er ook gebeurt, de boel staat weer n dik jaar stil en de recessie gaat gewoon door |
Een recessie erbij bedoel je. Eerst een economische recessie en nu ook een politieke recessie. plus dat de boel nu niet alleen een jaar stilstaat maar dat het laatste jaar weer voor noppes is geweest.
Lang leve de belastingcentjes.
|
|
Naar boven |
|
|