ChristianMatch

Forum

Berichten van THOMAS968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 91 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van THOMAS968
Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 16:54
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Nu je toch op de Franse tour bent maar een mooi lief liedje over een meisje dat zich alleen voelt omdat er niemand is die van haar houdt:

http://www.youtube.com/watch?v=w1Y_7XjkJ0g

Grappig om te zien hoe men toen clips maakte, bijna 50 jaar geleden

Thomas, op zijn Frans.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 23 juli 2011, 17:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 00:47
BerichtOnderwerp: App CM voor iPhone

GRIFFIN748 schreef:
mobiel chatten, waarom zou je het willen?

Ik zit veel in de trein en Leeuwarden ligt niet zo centraal dus vaak heb ik een lange reistijd. Dan is het wel handig omdat in alle intercity's van en naar Leeuwarden snel en draadloos internet is. De verbinding en de snelheid zijn ok maar je moet steeds van venster wisselen en als iemand een chat opent, zie je dat ook niet. Mobiele sites en apps zijn op op een smartphone nu eenmaal handiger dan een site die prima werkt op de desktop of laptop. En het smartphone-gebruik neemt enorm toe. Internet is nu eenmaal een deel van ons leven en je benut de reistijd met het beantwoorden van je mail of even op CM als je klaar bent en kunt doen wat je hier doet.

Thomas, probeert op zijn leeftijd toch bij de tijd te zijn.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 23 juli 2011, 00:57
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 00:35
BerichtOnderwerp: App CM voor iPhone

Is CM al zover dat ze ook een app voor de iPhone met CM ontwikkelt of een site maakt die geschikt is voor mobiele telefoons? Als het nu met een iPhone moet is het lastig, zeker met chatten.

Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 00:20
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

110 - 155?

Ik mag toch hopen 155 bovendruk en 110 onderdruk? Een onderdruk van 155 is wel erg fors hoor, al is 110 ook al niet meer gezond Men zal je toch medicijnen moeten verstrekken die werken. Boven de 45 jaar kun je maar beter uitgebreid verzekerd zijn.

Thomas, die vindt dat Cross wel een beetje uit moet kijken.

CROSSROAD317 schreef:
En al weer andere medicatie ...

Gaat allemaal wel weer super op deze manier ...

Eerst, verkeerde diagnose, daardoor ruim 5 jaar verkeerde medicatie gehad ... nu goede medicatie, reageert mijn lijf daar verkeerd op ... te hoge bloeddruk 110 -- 155 met een (onregelmatige) hartslag van boven de 100 IN RUST !!!

Nieuwe medicatie, blijkt alleen vergoed te worden als je het meest uitgebreide pakket hebt voor je ziektekosten ... Tot 1 januari, zelf maar 120 euro per maand voor de medicatie betalen .... grrr Boze smiley

Nou ja ... gisteravond zei iemand tegen me "hoofd omhoog, het hart naar boven" Ja, daar komt mijn kracht vandaan ... Lachende smiley

Opwekking 451 -- Ik hef mijn ogen op naar de bergen
http://www.youtube.com/watch?v=kQowL_scXQw

Opwekking 459 -- Levend water
http://www.youtube.com/watch?v=WuTr_NqUhUo&feature=related

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 23 juli 2011, 00:21
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 23:35
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie

COOTJE711 schreef:
idd Clown smileyVolgende vraag:
1. Vele Onderdelen Liggen Verder Op
2. Met Onze Rotzooi Rijd Iedere Stommeling
3. Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd
4. Vouw Wagen

Of Samen Knutselen Onder De Auto

Thomas, die rijdt als een trein.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 21 juli 2011, 23:35
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juli 2011, 17:57
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

VISSER278 schreef:
Eigenlijk moet ik het bij het topic "slechtste moment"zetten maar dat doe ik lekker niet.
"Slechtste moment " topic staat nl. weer gelijk met topic "mooiste moment"en dat was dus net wat niet moest van Thomas.

Zo..... dit topic staat weer met 1 voor. Lachende smiley

Je hebt helemaal gelijk Visser, geen gezeur maar het goede willen zien.
Er kwam gisteren een verbeterd besturingssysteem uit voor de Apple. Het is geen Windows en het loopt dus niet vast, is handig, snel en ziet er gelikt uit.

Thomas: In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates....
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 18:46
BerichtOnderwerp: Is de Bijbel onduidelijk?

CHATULIEM619 schreef:
Zelf denk ik dat je eens echt moet kijken naar de tekst. Mensen gaan daar toch te snel aan voorbij. Als ik deze hoofdstukken lees, denk ik altijd, wat is het doel van deze tekst? In welke context staat het, wat wil de schrijver zeggen?
Dan betwijfel ik ten eerste of het een wetenschappelijke beschrijving is van het ontstaan van de wereld. Het eerste en het allerbelangrijkste wat er naar voren komt, is dat God sprak en het was er. God is in staat om van niets iets te maken. Dat vormt volgens mij de centrale boodschap van deze hoofdstukken. Wat voor gevolgen heeft dat in ons denken?
Als God ons geschapen heeft, heeft Hij daar een bedoeling mee. De mens is niet een zinloos schepsel, maar heeft een doel en een taak. God betrok de mens bij het scheppen, door hem de gelegenheid te geven een naam aan de dieren te geven. Hij stelt hem aan als beheerder van de aarde, de belangrijkste taak die de mens heeft. Verder zien we dat God de mens verantwoordelijk maakt, hij is het enige schepsel dat een geweten heeft en daarmee verantwoordelijk is voor zijn daden....Hij geeft de mens ook een keuze, door de boom van kennis van goed en kwaad in het paradijs te stellen.
Volgens mij gaat het in het scheppingsverhaal om de mens, de kroon van Gods schepping. En deze boodschap is onfeilbaar, heilig, door God geïnspireerd.
Het ontstaan van de aarde vind ik prachtig beschreven, maar ik zou het nooit in een natuurkunde les willen gebruiken. Wat ik wel altijd zal verdedigen, is dat God ons geschapen heeft naar Zijn beeld..

Knap stuk, Chatuliem.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 14:00

Mij persoonlijk maakt het niet uit of de aarde om de zon draait of andersom....als ie maar schijnt.....

Weet je waarom ik dat nou zo mooi vind? Het is ONZE manier van denken dat alles letterlijk zo zou moeten zijn als het er staat. Joden kijken en keken daar heel anders tegen aan en het maakte voor hen ook niet uit. Bij de redding van het volk na de doortocht was het voor hen een ingrijpen van God en de letterlijke beschrijving van het verhaal, daar ging het helemaal niet om. Joden dachten niet zo en dat zie je in de hele Bijbel terug. Wij denken meer vanuit Verlichting en rationalisme en om de Bijbel op waarde te schatten zouden we dat niet of minder moeten doen. Ik moet wel toegeven: voor mij maakt het heel veel uit om exact te weten hoe het zit en werkt, zo zit dit jongetje in elkaar.

Het geloof/de Bijbel draait om Jezus Christus en gelukkig niet om een wetenschappelijke discussie. De Bijbel is er om naar Jezus Christus te verwijzen....hoe je de Bijbel ook interpreteert.........

Precies. Want een ieder die Mij aanneemt.... En dat is heel wat anders dan er verplicht een letterlijke interpretatie van de Bijbel er op na te houden zonder naar de context en de toenmalige samenleving te kijken. Het geloof is voor ons allemaal, en de essentie ligt echt niet bij het verplicht moeten aannemen van gebeurtenissen die in strijd lijken met nieuwere inzichten. Het gaat er om dat we Christus aannemen en dat is niet automatisch hetzelfde als de opvattingen en denkwijze onderschrijven van een bepaald kerkgenootschap.

Thomas die met zijn held Galilei zegt: En toch beweegt zij zich...

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 19 juli 2011, 20:59
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 17:29
BerichtOnderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie

[quote=HERMAN388]

Geen auto maar zeilboot? Dat komt in dit Friese land wel meer voor. Zeilen is voor veel Friezen een eerste levensbehoefte Knipoog smiley

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 14:49

GRIFFIN748 schreef:
en bedankt, he.

Griffin, niet ´hoger opgeleid´.
GRIFFIN748 schreef:
en bedankt, he.

Griffin, niet ´hoger opgeleid´.

Ik schrijf zoals je terecht aanhaalt : Geloven is OOK voor hoger opgeleiden en niet alleen voor mensen die geen moeite hebben met die zaken waarin geloof en wetenschappelijke kennis met elkaar botsen of in strijd lijken te zijn. Het mooie is dat je met elke achtergrond gelovig kunt en mag zijn. Ik heb er moeite mee als mensen stellen: volgens mij ben je geen christen, en dat als je naar de dingen kijkt anders dan vanuit een letterlijke interpretatie. In Bijbelse tijden dacht men dat de zon om de aarde draaide en ze schreven dat ook op. Welnu, het is niet waar want de aarde draait om de zon en om zijn as. Galilei is nog ter dood veroordeeld door de kerk omdat hij stelde dat de Zon niet om de Aarde draaide. Is de Bijbel daarmee onwaar? Welnee, het was een normale opvatting in die tijd en voor hen vanzelfsprekend. Wetenschap werkt met voortschrijdend inzicht.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 18 juli 2011, 17:27
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 11:33

ANNETTE050 schreef:
Toch knap, kamelen die kunnen wadlopen.....drssige bodem.....
.....nog wonderlijker eigenlijk dat een heel leger kan verdrinken in een paar centimeter water.
Nog wonderlijker dat de zee droogvalt op het moment surpreme, terwijl Mozes zijn staf uitstrekt over de wateren.....
En wat dan van de wolkkolom die hen beschermde bij dag en nacht.....laaghangende mist?
Ook in het boek Openbaringen wordt melding gemaakt van het feit dat er twee getuigen zullen komen, die de macht gegeven zal worden over natuurverschijnselen...'op hun woord zal er geen regen zijn....enz.'....ook verkeerd begrepen door Johannes?

Als je verklaart hoe iets is gegaan, doe je van het wonder niets af. Ik geloof dat het Gods ingrijpen was maar ik vind dingen aannemelijker als ze zich concreet en verklaarbaar voordoen. Bij wadlopen loop je ook over de bodem van de zee en het is een vergelijking. De samenstelling van de bodem van de Rode Zee heb ik zo niet paraat. God helpt ons concreet. Als we alleen in God geloven omdat hij wonderen kan doen, geloven we in een grote tovenaar die dingen kan die wij niet kunnen. Maar dat is niet de essentie van het geloof. Aan het Egyptische hof stonden wat wij goochelaars noemen met verstand van natuurkunde in hoog aanzien. Maar God is veel meer. De doortocht door de Rode Zee is een prachtig voorbeeld van het ingrijpen van God. Het natuurverschijnsel bestaat en komt nog steeds voor. Er staat dan dat God een sterke oostenwind liet waaien en daarmee de overtocht mogelijk maakte evenals het verdrinken van de Egyptenaren toen Hij die wind weer stopte. Als God dit doet met verklaarbare zaken dan is het voor mij meer aannemelijk. Dat het God was die zo zijn volk redde geloof ik, dat is niet te bewijzen en te verklaren, omdat het per definitie een aanname is. God is niet te bewijzen. Het is een keuze er in te geloven.. Veel christenen zien het willen verklaren als een gebrek aan geloof en men vindt het vroom om dat niet te doen. Ik zie dat anders en kan verstand en ontwikkeling niet uitschakelen. Geloven is OOK voor hoger opgeleiden. Waarmee ik wil zeggen dat we met een verschillende manier van omgaan met de Bijbel toch heel goed naast elkaar in een kerk kunnen zitten. En moeten willen zitten. Mensen hebben nu eenmaal verschillende opvattingen en dat zal altijd zo blijven. Ik heb er vrede mee dat naast me mensen in de kerkbank zitten die alles letterlijk nemen terwijl ik ook graag naar de context kijk. Prima toch. Met de toegenomen individualisering kan een kerk ook moeilijk meer de zaken voorschrijven als vaststaande leer en voorschrijven in de mate zoals dat vroeger het geval was.

Thomas, gelooft het.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 18 juli 2011, 21:12
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 18 juli 2011, 10:50
BerichtOnderwerp: Het weer

HERMAN388 schreef:
Ook vandaag blijft het regenen.
Heb je leuke idee voor vandaag? Zieke smiley
En voor deze week?
Mijn schoonzoon vertrokt onverwacht naar Zuid Frankrijk en neemt zijn tent mee.
Meteen geslaagd om een plekje te vinden en hij ligt nu lekker op het groot grasveld dichtbij de Alpen. 30 graden

Met een dag rijden ben je zelfs uit Friesland in de zon. Mijn omgeving is aan het evacueren op deze wijze, lijkt het wel. De jaren zeventig keren terug.

Thomas, hoe was het ook al weer.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 16:26
BerichtOnderwerp: Het weer

In het Noorden is de Grote (Herfst) Vakantie bijna begonnen. Het lijkt of het in Nederlands altijd herst is met af en toe een zomerse dag.

Thomas, wil zeilen.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juli 2011, 14:36

CROSSROAD317 schreef:
Voor wie Reinhard Mey niet kennen, zijn "bekendste" lied is waarschijnlijk bij velen wel bekend ...

http://www.youtube.com/watch?v=V309Is_HH9Y

Vraag: wie weet van welk bekend radioprogramma (sinds 1976) dit lied de herkennigsmelodie is Knipoog smiley

Met het oog op morgen.

Maar Orpheus en Sommermorgen vind ik mooier.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 14 juli 2011, 14:50
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 18:54
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk

CHATULIEM619 schreef:
In het Gronings is het een volledig acceptabele benaming voor een vrouw. Misschien is het feminisme hier nog niet zo doorgedrongen.

Ain boer wol noar zien noaber tou, hi boer hi
zien wief dei wol met hem goan.

Het Engels en het Fries heeft veel gemeenschappelijk. My wife is mijn echtgenote en in het Fries betekent het dat ook en heeft wiif ook geen negatieve klank. In het Gronings, feitelijk een taal of dialect met een Friese grammatica en een Saksische bovenlaag, ook niet. Onder invloed van het Nederlands aarzelen Friezen nu soms om van wiif te spreken omdat wijf niet echt positief klinkt in het Nederlands. Dit zou een ontwikkeling kunnen inluiden waarbij wiif in onbruik raakt als woord. Taal is een levend iets hè. In het Middeleeuws Nederlands was een queene een gemene vrouw en het Engelse woord Queen betekent koningin. Toch hebben beide woorden dezelfde oorsprong. De gevoelswaarde is anders en daar gaat het nu eenmaal om.

Thomas, dom dom dom daai.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 13 juli 2011, 19:09
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juli 2011, 16:06

CHATULIEM619 schreef:
Ik hoop dat Thomas de duidelijkheid kan geven of ik gelijk heb. Maar de farao had juist zijn macht verkregen door de strijdwagens, een uitvinding in die tijd die niet voor iedereen beschikbaar was....Maar Thomas, kun je me aanvullen???

Militaire overwinningen hangen en hingen samen met technische ontwikkelingen. Bedenk dat oorlogvoering heel lang een kwestie is geweest van gevechten van man tegen man. Wie de meeste soldaten overhield of zorgde dat de ander zich terugtrok, die won. De strijdwagen met spaakwielen kon door paarden snel getrokken worden. De paarden waren toen nog niet zo op kracht doorgefokt als nu en de spaakwielen maakten de constructie van een licht en toch sterk wiel mogelijk. Dit maakt ook duidelijk dat de strijdwagen onoverwinnelijk was. Het verschijnsel dat de Rode Zee af en toe droogvalt, is normaal en was er ook in die tijd. Het volk Israël kon over de bodem naar de overkant, het was een soort wadlopen. De tijd die je nodig had om naar de overkant te komen was lang en angstig want het water kon zo weer komen opzetten. Ze wisten de overzijde te bereiken en de achtervolgende Egyptenaren met hun strijdwagens niet meer, die dus verdronken. Het Joodse volk was tegen deze toenmalige high-tech volslagen kansloos geweest en zou teruggevoerd zijn in slavernij. Dat ze dit als een groot en cruciaal wonder beschouwden was heel begrijpelijk, de hen achtervolgende strijdwagens waren immers onoverwinnelijk geweest . In een film als de Tien geboden staat het water in een tiental seconden metershoog rechtop, maar zo is waarschijnlijk niet gegaan. Zo hoog als een muur is rekbaar natuurlijk. Het ging waarschijnlijk zoals het nu nog soms te zien is. Dat de Joden het als een ingrijpen van God zagen die hen zelfs redde van strijdwagens met soldaten, terwijl zij wel de overkant bereikten, is echt heel erg begrijpelijk. Als God zelfs dat kon.... De strijdwagen was overigens geen Egyptische uitvinding en werd later nog sterk verbeterd door de Assyriërs. Om een indruk te krijgen van hoe men tegen deze wagens aankeek, een (latere) tekst uit Jeremia:

Daar doemt de vijand op,
als een jagende wolk,
zijn wagens razen als een wervelwind,
zijn paarden gaan sneller dan adelaars.
"Wee ons! Het is met ons gedaan."

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 18 juli 2011, 21:23
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 23:26

Vanaf vrijdag is deze jongen zeven weken vrij en dat maakt Thomas blij, ook al is het herfst in Friesland nu.

Thomas, bijna vrij, maar Piet voorspelt geen zeilweer nog.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 12 juli 2011, 23:29
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 22:06

VISSER278 schreef:
Nog mooier: Topic mooiste momenten heeft topic slechtste momenten weer ingehaald Clown smiley

Dat is goed nieuws, Visser, ook een lange wandeling begint met één stap.

Thomas, lange-afstandswandelaar.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:48

Het slechtste moment van de dag is voor mij dat het aantal bijdragen aan het slechtste moment als topic nu even groot is als het aantal bijdragen voor het mooiste moment. Kortom mensen, wat positiever, het aantal beste momenten was altijd veel hoger!

Thomas, positivo, behalve over dit zeilweer.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 12 juli 2011, 21:49
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:44

YELNIN491 schreef:
weer dat stomme incassoburo, wil nu een advocaat!! Gefrustreerde smiley Woedende smiley

Zorg dat je de hoofdsom aan het bedrijf die je de oorspronkelijke rekening stuurde betaalt, als je dat hebt gedaan word je nooit vervolgd in de praktijk. De wettelijke basis om de tarieven die het incassobureau hanteert voor zichzelf werkelijk te kunnen ontvangen is gering. Het beste is natuurlijk je rekeningen gewoon op tijd te voldoen. Een advocaat is zonde van je geld, tenzij je er eentje opdrinkt.

Thomas, was volgens zijn vader voor dominee niet heilig genoeg en voor advocaat niet gemeen genoeg.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 12 juli 2011, 21:04
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 09:38
BerichtOnderwerp: Waarom is het forum openbaar?

ROADY641 schreef:
Forum openbaar of niet?

Is het echt belangrijk?

Waar is een forum voor bedoeld:
Om informatie uit te wisselen tussen een groep mensen onderling.

Moet dit geheim zijn? Neuh van mij niet.
Als je niet wilt dat anderen jouw tekst lezen, schrijf het dan niet. Of deel het in een chat oid.

En zorg er dan in elk geval voor dat je profielfoto niet jouzelf laat zien, maar bijvoorbeeld een mooie 'hoog aan de wind varende' valk ofzo Knipoog smiley

Zowieso verstandig om niet teveel persoonlijke sporen op het internet achter te laten.

En CM is toch een christelijke site? Moet die afgeschermd zijn?
Net zoiets als een kerk die slechts voor insiders toegankelijk is..... Slapende smiley

Het is een relatiesite met veel gescheiden mensen en niet alle partners gedragen zich correct. Doordat het openbaar is kunnen partners dus ook iemand hinderlijk volgen. Zeker in de behoudende kringen is het nog wel eens kwetsbaar op een site als deze te staan. Een discussie is nooit gebaat bij remmingen om te zeggen wat je denkt. Er kan hierdoor een zekere terughoudendheid ontstaan.

Bedenkelijk is het beleid van CM dat men dit doet om commerciële redenen. Ik kan het niet anders zien dat men 'for a few dollars more' mensen die eerder lid waren soms weer binnenhaalt maar wel een gevoel van onveiligheid kan laten ontstaan bij de aanwezige leden.

Ik zou het overigens een commerciële afweging vinden om die paar zilverlingen te laten voor wat ze zijn en waar te maken wat CM beweert, namelijk dat je privacy hier is gegarandeerd. Persoonlijk vind ik deze bedrijfscultuur ronduit bedenkelijk en de meeste mensen die mijn stukjes kennen, weten dat ik me doorgaans genuanceerd uitdruk. Voor een paar centen gescheiden mensen zich laten blootstellen aan hinderlijk volgen van ex-partners, getuigt van weinig empathie bij de commerciële leiding van CM voor het soms kwetsbare publiek dat hier zit.

Een mooie valk is het. Wat vind je van de stand van de fok? Voor de mensen die kunnen zeilen, is het bijna symbolisch......

Thomas, er is ook een maximum waarmee je aan de commerciële wind kunt varen....

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 12 juli 2011, 20:28
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 13:05

VISSER278 schreef:
Eén of ander raar virus is heel mn %%%%% om zeep aan het helpen. Woedende smiley

Neem een Apple, Visser die doet het altijd en als je wilt draai je je pc-programma's lekker op je Apple, dan het je niet meer zo'n virusbak nodig.

Thomas, in deze Apple bijten, kan geen kwaad.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 11 juli 2011, 13:11
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 23:34
BerichtOnderwerp: contact

JOZI078 schreef:
Ik heb nu enige tijd mijn profiel op deze site en wat mij verbaast is dat er weinig tot niet gereageerd wordt. Ik had al sterk de indruk en krijg nu toch ook de bevestiging dat de zoekende heren afgaan op jonge dames, liefst met blond lang haar.
Ik denk dat ik mijn profiel maar ophang bij de C1000, waarschijnlijk meer succes verzekerd en gratis.

Een vliegende vogel vangt altijd wat. En je maakt een beetje een karikatuur van mannen, dat gebeurt toch andersom ook niet? Een beetje positiviteit kan nooit kwaad hoor. Hoe je overkomt daar kun je ook wel wat aan werken. En we weten als mannen allemaal wel dat we kansloos zijn bij Doutzen, maak je maar geen zorgen.

Thomas, die dat overigens wel jammer vindt, zucht.Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 10 juli 2011, 23:37
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 10 juli 2011, 21:48

MARIO216 schreef:
Je bent een goeie stand-by dj. Ik onthou het als ik op vakantie ben. Knipoog smiley

Er is maar een dj en dat is Mario. Verder wil ik je er op wijzen dat ik zeer veel vakantie heb, lol

Thomas, gelooft het wel in de vakantie.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:44

http://www.youtube.com/watch?v=6KxEz1ii8vE

Thomas

Ok Mario, dit waren er weer een heleboel.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 9 juli 2011, 23:50
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 23:34

http://www.youtube.com/watch?v=vA1YHrlzgoc

Voor degenen die de jaren zeventig nog bewust meemaakten..

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:48

Mooie video ook. Het is niet de mooiste uitvoering van Bist du bei mir, maar fraaie beelden.

http://www.youtube.com/watch?v=1UPcXcVmDiI

Thomas

En, in het Zweeds, niettemin fraai in mijn beleving:

http://www.youtube.com/watch?v=tWlo1XNRA9Q&feature=related

Voor de liefhebbers van een klassieke uitvoering:

http://www.youtube.com/watch?v=C56Kypx2cqs

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 10 juli 2011, 00:07
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:37

Mario vroeg om mooie liefdesliederen nou hier zijn er een paar.

Mooiste liefdeslied? Mooiste weet je nooit maar fraai is het wel - en wat een stem he.

http://www.youtube.com/watch?v=BHqAllSQ_eM

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 9 juli 2011, 23:57
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:30
BerichtOnderwerp: Sauna!

VISSER278 schreef:
Volgens mij was hier al een topic over: Wie gaat er wel eens naar de wellness? Frank heeft toen een lijstje gemaakt weet ik nog wel. Lachende smiley

'k zou de link graag hier plaatsen maar ik heb geen idee hoe dat moet.

Het topic opzoeken en de link die dan in de adresbalk staat kopiëren, die link selecteren en op url klikken, rechts bovenaan.

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1777

Thomas.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juli 2011, 09:28
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Zo Visser, 44, dan ben je ongeveer op de helft he. Nog een goede vangst toegewenst voor de tweede helft van je leven en een fijne dag uiteraard.

Thomas, vanuit de bovenste helft van Nederland.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 7 juli 2011, 09:29
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van THOMAS968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 91 Volgende
Pagina 53 van 91