ChristianMatch

Forum

Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 ... 83 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 13:28
BerichtOnderwerp: Een goed hart

Soms, heel soms, krijg je iets per mail toegestuurd, waar een hele diepe betekenis van uit gaat, wil dit graag met jullie delen ...... Knipoog smiley

Een goed hart
Op een dag stond er een jongenman in het midden van zijn dorp en beweerde dat hij het mooiste hart had van de hele vallei. Een grote menigte had zich om de jongeman verzameld en ze waren het allemaal met hem eens, zijn hart wasperfect. Er zat geen schrammetje of wond in zijn hart en ze waren het er allemaal over eens dat het het mooiste hart was wat ze ooit gezien hadden. De jongenman was er erg trots op en pochte nog meer over zijn mooie en perfecte hart.

Op een dag verscheen er een oude man vanuit de menigte en zei "Waarom is jou hart niet zo mooi als de mijne." De menigte en de jongeman keken naar het hart van de oude man. Het sloeg krachtig, maar het zat vol lidtekens en er waren plaatsen bij waar er stuken uit waren gehaald en andere stukken waren in gezet, maar deze stukken paste er niet mooi in, de hoeken waren rafelig. Er waren plaatsen bij waar hele stukken miste uit zijn hart. De mensen keken verbaasd - hoe kun je zeggen dat je hart aller mooiste is dachten ze?

De jongenman keek naar het hart van de oude mans en zag de staat waarin het verkeerde en lachte "Je maakt een grapje," zei hij. "Vergelijk jouw hart eens met de mijne. Die van mij is perfect en de jouwe is een puinhoop vol lidtekens en scheuren." "Ja," zei de oude man, "jouw hart ziet er perfect uit, maar ik zou niet met je willen ruilen. Kijk" sprak hij, "elk lidteken vertegenwoordigt een persoon aan wie ik mijn liefde heb gegeven - ik scheur een stukje uit mijn hart en geef het, en vaak geven ze me een stukje van hun hart aan mij terug om zo de lege plaats op te vullen. Maar de stukken zijn niet precies hetzelfde. Ik heb gerafelde hoeken, dat ben ik met je eens, maar het herinnerd me er aan dat we de liefde met elkaar hebben gedeeld. Soms geef ik een stukje van mijn hart weg en heeft de ander me geen stukje van zijn hart terug gegeven. Dat zijn de lege gaten - het geven van liefde is een risico. Ook al zijn die gaten in mijn hart pijnlijk, ze blijven open. Het herinnert me er aan dat ik ook liefde heb voor deze mensen en ik hoop dat ze op een dag zullen terug keren en het gat zullen opvullen. Zo," zei hij "zie je nu wat echte schoonheid is?"

De jongenman stond geheel roerloos met tranen die over zijn wangen rolde. Hij wandelde naar de oude man toe en greep in zijn perfecte hart en scheurde er een stuk uit. Hij offerde het aan de oude man met trillende handen. De oude man nam zijn offer aan, plaatste het in zijn eigen hart. Hij nam een ander stuk uit zijn hart en plaatste het in de wond van het hart van de jongenman. Het paste wel niet perfect, er zaten wat rafels aan, maar de jongenman keek naar zijn hart, niet meer perfect, maar mooier als voorheen, omdat de liefde van de oude man nu ook door zijn hart stroomde. Ze omhelsden elkaar en wandelden zij aan zij weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 19:28
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...

LEANNE226 schreef:
Het is toch prachtig als mensen advies kunnen geven vanuit hun eigen achtergrond?
Tess die weet hoe het is om moeilijkheden te hebben in je puberteit,Zinga vanuit haar werk met jongeren,Willemijn vanuit haar ervaringen......dat is een mooie combinatie dacht ik zo!Het is geen wedstrijd Knipoog smiley

Je hebt helemaal gelijk Leanne, het moet geen wedstrijd worden. Maar in dit geval vind ik de reacties van Tess en Zinga behoorlijk overtrokken.

Je kunt ervaring hebben met jongeren vanuit werk, toch is het een groot verschil.
Ouders kennen hun kind, en de kinderen kennen de ouders. (reageren dus heel anders)
Professionals, kennen kinderen, maar de kinderen kennen de professionals niet. (vaak is het reageren totaal anders dan in de (t)huis situatie)

Dus ik kan me Willemijn heel goed indenken als ze zegt tegen Tess, meer levenservaring te hebben op gebied van haar eigen kinderen. Haar kinderen zijn de tienerleeftijd/pubertijd al door. En wat dat betreft heeft ze dus gelijk met haar opmerking qua levenervaring.... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 20:24
BerichtOnderwerp: fototentoonstelling

JONATHAN890 schreef:
leuk.....weer een stel erbij Lachende smiley met blinkend witte tanden ....gefeliciteerd.

@crossroad..... let op het koopsignaal van Zinga...... ze wil shoppen !!!!

portemonnee meenemen dus, geduld hebben, zwaar geïnteresseerd kijken in de winkels. Verdiep je vast in de gadges voor vrouwen en de laatste trends.

Laat ik winkelen nou geen straf vinden .... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 20:22
BerichtOnderwerp: BIESBOSCH

MARIJAN072 schreef:
Dat zal voor een man, zoals jij bent, toch geen probleem zijn Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley

Hmm, is dat een uitnodiging om jou mee te vragen Clown smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 20:17
BerichtOnderwerp: Handige Internet Links

Een online bijbel met redelijk goede zoek mogelijkheden.

http://www.biblija.net/biblija.cgi
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 20:15
BerichtOnderwerp: PC-problemen

LEANNE226 schreef:
Ik heb 4 laptops en een desktop.......dan zou ik al 5 kerels in huis hebben........ Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril

Gelukkig ging je voor een echte dr(v)ent ....
En daar heb je er maar 1 van nodig om al die andere overbodig te maken .... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 12:23
BerichtOnderwerp: BIESBOSCH

HERMAN388 schreef:
BLIJVEN AANMELDEN, HOE MEER ZIELEN HOE MEER VREUGDE.

Erg jammer voor Katja

Wanneer November, december of of of of?

jouw mening aub

we gaan varen op de loveboat Knipoog smiley

ik hou wel van varen op de love boat, nu nog een vrouw zien mee te krijgen ..... Twijfelende smiley

Sorry hoor Sus, gelijk maar ff aangepast .....

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op vrijdag 8 oktober 2010, 12:31
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 23:56
BerichtOnderwerp: Waarom op zondag naar de kerk?

Ik schreef heel duidelijk, de sabbattisten denken dat ze een eigen plekje in de hemel krijgen, terwijl zowel de christenen als sabbattisten naar mijn idee daar heen zullen gaan. Mits ze natuurlijk daadwerkelijk Jezus Christus als hun Verlosser en Zaligmaker kennen .....

Maar jij zegt, als ik zo vrij mag zijn om te interpreteren, dat alleen de sabbattisten naar de hemel zullen gaan ..... Wel ff goed bij de les blijven Mar....

En verder ga ik me niet meer met deze discussie bemoeien, we kennen elkaars mening, hebben standpunten uitgewisseld, en daar wil ik het, voor wat mij betrefd bij laten. Engeltje smiley

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 8 oktober 2010, 11:00
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 13:31
BerichtOnderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!

ANITA324 schreef:
3 van mijn kennissen heb afgemeld dat ze niet konden komen.

Jeffery zijn vrouw Minke is hoog zwanger dus weet niet wanneer ze uitgerekent is.
En Dinja had een verjaardag van een goede vriend tot uitnodiging dus ik neem het hun ook niet kwalijk.

Dus nu zijn er nog 3 plaatjes vrij wie nog tijd en zin heeft kan zich bij mij melden Knipoog smiley

Groetjes,

Anita

Huh ?? Hoogzwanger en dan niet weten wanneer je uitgerekend bent Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 13:24

CHATULIEM619 schreef:
Dus jij stelt dat we als christenen verloren zijn omdat we onze rustdag op een andere dag hebben????

[edit: wees voorzichtig met het elkaar in de mond leggen van stellingen, dat bevordert een faire discussie niet]

[edit: flauw grapje dat op elke theologisch dispuut wordt losgelaten en dat inhoudelijk de discussie doodslaat]

Het is goed om achter je "eigen" geloofs ideeën te staan, maar om zo maar te zeggen, aan de hand van bijbelteksten, die net zo goed anders uitgelegd kunnen worden, dat alleen zij die de sabbath houden niet verloren gaan ..... Boze smiley

Verlegen lachende smiley aangepast Tess Verlegen lachende smiley heb wel een leesbril hoor maar draag ik niet altijd ....

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 8 oktober 2010, 10:54
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 23:38
BerichtOnderwerp: fototentoonstelling

ZINGA672 schreef:
Van 9 oktober tot 10 december staat in Amsterdam de fototentoonstelling: "The places we live".

Wie heeft er zin om mee te gaan?

Info:

Magnum-fotograaf Jonas Bendiksen fotografeerde mensen in hun woning in sloppenwijken. In deze multimedia-installatie is de bezoeker te gast in de huizen van twintig trotse families in Nairobi, Caracas, Jakarta en Mumbai. Bendiksen toont de kracht van mensen die wonen in de moeilijkste omstandigheden ter wereld.

http://www.amnesty.nl/bibliotheek_vervolg/places_we_live

GrZing!

Lijkt me wel heel erg leuk, en daarna uit eten, stappen ??
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 22:36

ZINGA672 schreef:
Lepeltje; ik heb geloof ik in al 6 mails, zo niet meer, geschreven dat ik de sjabbat vier. Ik schrijf je niet eerder weer, totdat jij kunt lezen.

Zou er naast oost-indisch doof ook een oost-indisch (lees)blind zijn ?? Smiley die vol vragen zit

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 6 oktober 2010, 23:05
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 18:51
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

TESSYBEAR731 schreef:
Als er dan ook iéts tegen zit!
Zou zeggen dat je mijn hoofd mag lenen, maar gezien de migraine vanmiddag weer om t hoekie kwam kijken voelt die ongeveer zo: Gefrustreerde smiley
Beoordeel zelf maar of je daar wat aan hebt Engeltje smiley

Sterkte! enneh...truste! Knipoog smiley

Migraine en dan toch nog achter de pc ..... ja daar zou je ook Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley van krijgen Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 13:25
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

MARIJAN072 schreef:
Wij kregen vandaag dubbel gebak (van 2 kanten) i.v.m. de Dag van de leraar.

Lekker, al is het stukje waardering - dat daar uitspreekt - nog belangrijker. Lachende smiley

Dan maak jij dus als lerares geen enkele kans .... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 13:22
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?

WILMA729 schreef:
adolfje............is dat een joodse naam Smiley die vol vragen zit Clown smiley
ik ga niet raden, das geen doen met al die joodse namen die ik lang allemaal niet ken. Ik wens jullie gewoon een gezonde hollandse baby..............jongen of meisje maakt in de eerste jaren niet zoveel uit.
Wat een heerlijk gevoel dat iedereen hier zo met jullie meeleeft hé?
De enige naam die ik kan bedenken is Chris of anders Christine. dat matched wel he, mocht het een tweeling worden. Knipoog smiley

Adolfje is een Germaanse naam en betekend "nobel wolfje" Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 13:04
BerichtOnderwerp: PC-problemen

ZINGA672 schreef:
Wie kan mij vertellen hoe ik WAV bestandjes (geluidsopnames met de MP3-speler) omzet in MP3 bestanden? k heb inmiddels de AVS Audio Converter gedownload maar dat is een niet-geactiveerde versie dus die plakt een spraaklogo aan mijn bestandjes... Woedende smiley

Help Smiley die vol vragen zit

GrZ!

Misschien dat het hiermee wel lukt

http://mp3-wav-converter-31387.dutch.toggle.com/
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:37
BerichtOnderwerp: het 11e gebod ? dat is van de satan

HAICO485 schreef:
want geen enkel mens kan zich gelijk de Heer aanmatigen een gebod voor menselijke leefregels uit te vaardigen.

Boven dit topic staat, het 11e gebod? dat is van de satan ......

Joh.13:34 Ik geef jullie een nieuw gebod: heb elkaar lief. Zoals ik jullie heb liefgehad, zo moeten jullie elkaar liefhebben.

Mooi dat Jezus zelf zegt dat Hij ons een nieuw gebod geeft ..... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:25

[offtopic]

Joh.13:31 Toen hij weg was zei Jezus: ‘Nu is de grootheid van de Mensenzoon zichtbaar geworden, en door hem de grootheid van God. 32 Als Gods grootheid door hem zichtbaar geworden is, zal God hem ook in die grootheid laten delen, nu onmiddellijk. 33 Kinderen, ik blijf nog maar een korte tijd bij jullie. Jullie zullen me zoeken, maar wat ik tegen de Joden gezegd heb, zeg ik nu ook tegen jullie: “Waar ik heen ga, daar kunnen jullie niet komen.” 34 Ik geef jullie een nieuw gebod: heb elkaar lief. Zoals ik jullie heb liefgehad, zo moeten jullie elkaar liefhebben. 35 Aan jullie liefde voor elkaar zal iedereen zien dat jullie mijn leerlingen zijn.’

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 8 oktober 2010, 10:49
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 16:13
BerichtOnderwerp: inhoud

CHATULIEM619 schreef:
Het valt me op dat een aantal personen het forum gebruikt om slappe opmerkingen te maken. Onder het mom van laten we lollig zijn. Eerlijk gezegd is er niets op tegen een geintje te maken, maar sommigen maken alleen maar flauwe opmerkingen. Dat noem ik een vorm van forumvervuiling. Ik zou graag willen dat die mensen ook eens een keer de moeite nemen een zinvolle inhoudelijke bijdrage te willen leveren. Het wordt wel heel erg slap gedoe, en geloof me, vrouwen zoeken mannen met inhoud en niet alleen mannen die geintjes kunnen maken. Eerlijk gezegd wordt het gedoe nog slapper de laatste tijd. Laten we proberen het forum zinvol te gebruiken en niet blijven steken in flauwe humor en onnodig gezwets....

Sommige maken alleen maar flauwe opmerkingen ?? Smiley die vol vragen zit Ik ben ze nog niet tegengekomen op het forum. Iedereen maakt wel eens een zinnige opmerking, dus ik vind (persoonlijk) dat je weer behoorlijk doordraaft in je mening van "alleen maar" flauwe opmerkingen.....
Zou het niet zo kunnen zijn dat jouw interpretatie van "flauwe opmerkingen" afwijkt van wat anderen verstaan onder zinnig / nuttig / leuk.
Het forum is er voor iedereen, maar als ik jouw bijdrage lees dan ben je je behoorlijk aan het ergeren, gezien uitdrukkingen als "gedoe" "slapper" "onder het mom van ...." "personen.... forumvervuiling".

Advies: haal een paar keer diep adem, tel tot 10, leg het naast je neer, en ga door met het lezen van de volgende postings ..... Engeltje smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:15

CROSSROAD317 schreef:
Jammer dan voor al die "christenen" die de zondag als dag voor kerkgang hebben gereserveerd. Want als je baaal vereerd, ja dan heb je volgens mij Jezus Christus niet in je hart ..... Smiley met dichtgeplakte mond

MAR907 schreef:
Jij zegt het!!!!

..

denk dat ik die uitspraak geheel voor jouw verantwoording laat .....

Vertel mij dan eens hoe de tekst Joh. 3:16 uitgelegd moet worden.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. 17 God heeft zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om een oordeel over haar te vellen, maar om de wereld door hem te redden. 18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon.

Gelukkig staat hier nergens iets in over het navolgen van de zgn sabbath leer zoals jullie dat willen proclameren.

Is Jezus Christus jouw weg tot zaligheid Mar, of is de sabbath(leer) jouw weg tot zaligheid??

In een eerdere posting, waar je trouwens niet op reageerde, schreef ik al iets over hoe Jezus handelde op de sabbath...... (zoek zelf de posting maar ff op) Kan natuurlijk ook zijn dat je daarop geen passend antwoord had ...... Jezus genas zelfs op de sabbath ...... oei .....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:43

MAR907 schreef:
Het is GEEN JOODSE MANIER maar een scheppings dag......
Veel te moeilijk voor baaal.

Jammer dan voor al die "christenen" die de zondag als dag voor kerkgang hebben gereserveerd. Want als je baaal vereerd, ja dan heb je volgens mij Jezus Christus niet in je hart ..... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:08
BerichtOnderwerp: bondskanselier merkel appeleert aan moslims

HAICO485 schreef:
jouw gevoel vind ik niet zo belangrijk hannah, want ik ben hier om de goede mensen van de satan te redden

Ik begrijp niet wat je met de term "goede" mensen bedoeld Haico.

Mat 9:13 Overdenk eens goed wat dit wil zeggen: “Barmhartigheid wil ik, geen offers.” Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar zondaars.’

Mar 2:17 Jezus hoorde dit en zei tegen hen: ‘Gezonde mensen hebben geen dokter nodig, maar zieken wel; ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar zondaars.’

Luc 5:32 Ik ben niet gekomen om rechtvaardigen te roepen, maar om zondaars aan te sporen een nieuw leven te beginnen.’

Als je vanuit je eigen ik mensen wilt redden van satan, dan begeef je je op een zeer gevaarlijk terrein Haico ..... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:54
BerichtOnderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?

ANITA324 schreef:

Heb je wel eens nagedacht waarom Israël Gods volk genoemd wordt ??

Juist, God heeft een verbond met ze gesloten, en dat zal Hij ook nakomen....
Nu moet Israël nog hun deel van het verbond nakomen......
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:50
BerichtOnderwerp: Dierendag

MARIJAN072 schreef:
Wat heb ik vandaag genoten van de 'grote' kids met hun knuffels zeg! Lachende smiley En dan blijkt achter iedere knuffel een verhaal te zitten. Vanmiddag zaten ze te schrijven, te lezen, te puzzelen (woordzoeker met dieren) en te computeren met hun knuffel op schoot of op tafel. Echt lief om te zien! Lachende smiley 'k Had eigenlijk een foto moeten maken, maar helaas niet aan gedacht.

Tja, over iets nadenken dat gaat nog, maar aan iets denken .... Verraste, verbaasde smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 16:41
BerichtOnderwerp: bondskanselier merkel appeleert aan moslims

HAICO485 schreef:
De christendemocratische Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft moslims in Duitsland opgeroepen zich volledig te richten op de Duitse kernwaarden en de grondwet.

waarom roept ze hun niet op Jezus als redder aan te nemen
en christen te worden ???????

Misschien een idee om dat aan haar te vragen?? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 17:32
BerichtOnderwerp: hoedt u voor de wolven in schapendracht

ZINGA672 schreef:
De Islam is geen wolf in schaapskleren.

Een wolf in schaapskleren is iemand die beweert christen te zijn, maar die ondertussen door middel van menselijke gedachtenspinsels en drogredeneringen probeert de gelovige van zijn 'eenvoudige toewijding aan Christus' af te brengen.

GrZ!

Je hebt gelijk, de islam is geen wolf in schaapskleren.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 17:31

PIETER649 schreef:
wat is dan de waarde van dat lidmaatschap?
als het er om spant, bij de verkiezingen dus, laat je ze gewoon zitten

De waarde van lidmaatschap hoeft niet te betekenen dat je het altijd met die partij eens bent.
Ik heb nu wel stemrecht in die partij, daar kan ik ook nog, hopelijk, een klein beetje invloed uitoefenen op de richting en standpunten .....
Ik heb ze niet laten zitten, maar een andere partij had ideeen waar ik me op dat moment beter in kon vinden..... en doordat er meerdere leden waarschijnlijk niet CU hebben gestemd, zal hopelijk de boodschap wel overgekomen zijn.

Mijn idee als het gaat om "iemand laten zitten" is, dat je je lidmaatschap intrekt, en voor zover ik kan zien heeft het de CU geen leden gekost .....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 17:14
BerichtOnderwerp: Dierendag

CARIN303 schreef:
Eet jij sinds die dag dan gebarbecued hondenvlees of zo?

Volgens mij woonde Chat in de buurt van de getroffen flat op dat moment.....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 14:15
BerichtOnderwerp: wáárom zijn wij hier in hemels naam gezet op aarde ...

JONATHAN890 schreef:
Is dit nou zo...is dat de reden waarom we hier op aarde zijn? Of is dat iets wat God ook wil dat wij dat doen, naast het gewoon mens zijn op aarde?

De boodschap van Genesis is toch gewoon 'Bevolkt de Aarde, voer gezag uit over de dieren, geef haar namen en wordt talrijk'

En natuurlijk moeten wij leven tot eer en glorie van God. Maar het gaat ook om ons, want God heeft niet voor niets Zijn zoon gegeven, op allerlei wijzen mensen te hulp gekomen enz. God is wel degelijk bewogen om ons, dus wij zijn wel degelijk belangrijk, de kroon op de schepping. Het doel van de vijand van God, dus wel degelijk mogen wij weten dat wij belangrijk en kostbaar zijn.

Ik denk dat we op aarde zijn gekomen, en zeker als christenen, om dienstbaar te zijn ....

Gods Zoon, kwam naar de aarde om te dienen, Hij waste de voeten van zijn discipelen, hing aan het kruis om te sterven voor onze zonden, Hij was dienstbaar. Zo moeten ook wij dienstbaar worden/zijn....

Rom.6:19 Ik spreek op menselijke wijze, om de zwakheid van uw vlees; want gelijk gij uw leden gesteld hebt, om dienstbaar te zijn aan de onreinheid en aan de ongerechtigheid, tot ongerechtigheid, alzo stelt nu uw leden, om dienstbaar te zijn aan de gerechtigheid, tot heiligmaking.
20 Want toen gij dienstknechten waart van de zonde, zo waart gij vrij van de gerechtigheid.
21 Wat vrucht dan had gij toen van die dingen, waarover gij u nu schaamt? Want het einde daarvan is de dood.
22 Maar nu, van de zonde vrijgemaakt zijnde, en Gode dienstbaar gemaakt zijnde, hebt gij uw vrucht tot heiligmaking, en het einde het eeuwige leven.
23 Want de bezoldiging van de zonde is de dood, maar de genadegift Gods is het eeuwige leven, door Jezus Christus, onze Heere. (Statenvertaling 1977)

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op zaterdag 2 oktober 2010, 14:17
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317 (62)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 13:54

PIETER649 schreef:
tja, je kijkt nu wel verongelijkt crossy... maar op 9 juni kwam jouw stem niet terecht bij een partij die daar iets aan wil doen...

Zo en dat weet jij ?? Laat ik je uit de droom helpen Pieter, ik ben lid van de CU maar daar is mijn stem dit jaar niet naar toe gegaan ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van CROSSROAD317
Ga naar pagina Vorige 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 ... 83 Volgende
Pagina 52 van 83