Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 14:35
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Kan je een hele lijst geven van dingen, waar ik om gebeden heb en die ik gekregen heb; jassen, laarzen, bankstel vakantie, wasmachine, geld om een rekening te betalen. zo kan ik nog wel even doorgaan. Vaak tot in detail wat ik gevraagd had. Dus hoezo geen comsumtiegebed? Maar wat bedoel je daar precies mee met een comsumptiegebed.Ook heb ik wel eens iets gekregen voor dat ik gebeden heb. Gek? Wel nee. Onze Hemelse Vader weet wat we nodig hebben hoor. Heb ook dingen niet gekregen die ik wel gevraagd had. Ging er gewoon van uit dat ik dat dus niet nodig had. Of dat het beter voor me was dat ik dat niet kreeg op dat moment |
herkenbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 14:33
Onderwerp: Ik droom over jou..en jou warmte;)..
|
|
|
nog mooier is:
de zon op je huid de schittering van het water het geklots van de golven en jij in de zon erbij
yeahhhh petra heel blij met eindelijk de lente en geniet van het mooie weer en de zon, wind en water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 14:30
Onderwerp: Bemoedigingen
|
|
|
en ik zie hem niet als sinterklaas, eerder als een veilige levensverzekering, hoe de omstandigheden ook zijn, jezus gaat met je mee betere verzekering kun je niet afsluiten in het leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 april 2013, 14:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar dat is een ander verhaal he? Dat geloof ik ook...waar ik meer moeite mee heb zijn al die wonder verhalen en wensen vervullende gebeden..... |
kan ik me goed voorstellen, zelfs ik denk wel es eh wat gebeurt er allemaal, kom net van het water af, na de boulevard geweest, en zat nog te denken, geweldig, ja god genas me, dankzij hem zit ik hier, maar veel mensen bidden en worden niet genezen. Ik ontvang wel es genezing, ga rustig met koorts na de kerk en terwijl ik daar zit genees ik. Soms ook niet. ik denk niet meer warom, maar denk alles zou me later wel duidelijk worden. En schuil dan maar bij god, in me moeite om ziek toch nog alle dingen te doen die ik moet doen. De heilige geest, gods geest is een trooster, het griekse woord voor heilige geest is trooster, en dan denk ik aan die drie jaar, ik bad en me gebed niet werd verhoord, toen schuilde ik bij god. Ook al begrijpen we niet het waarom, toch kun je er niet omheen, dat soms mensen genezen worden , van allerlei ziektes Kijk bv na de grote samenkomsten die in afrika wel es zijn, daarna liggen de krukken op een berg, lopen mensen genezen na huis, hoeveel lopen er niet genezen na huis? komt het door gebed ofzo, nee denk ik niet. Dingen die we niet begrijpen. net zo als dat paulus uit de gevangenis werd bevrijd, maar jacobus werd onthoofd toch in de gevangenis en reken maar dat de disipelen ook voor hem hadden gebeden na de bevrijding van paulus en hebben gedacht, waarom?
ik denk dat het doel van toen jezus op aarde was, de mensen te leren, de deur open te zetten voor de hemel voor ze, hun zonden op te nemen en dat zieken genezen een tweede plaats had, dat deed hij omdat mensen door de krachten gingen geloven, en zeker keken de mensen denk ik vooral na de wonderen, maar wat leerde jezus, dat het belangrijker was dat je zonden worden vergeven, je via jezus door de deur kan na de hemel.
denk ik... mijn gedachten erover. of het echt zo is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 22:04
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ROLF230 schreef: | Het is jammer dat ze een stuk duurder zijn die biologische, anders wist ik het wel. |
toch zitten ze vaak in een plastic zak verpakt en dan denk ik weer na ja biologisch maar echt zo milieu vriendelijk, warom moet er een plastic zakje dan weer omheen? ahaaaa, ik heb het, dat die bananen spinnen niet in de winkel komen, dat jaagt klanten weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 21:17
|
|
|
HEIDE936 schreef: | 'K stond bij de kassa vd week,en iemand voor mij had biologische bananen gekocht.. 'K sprak de vrouw met de bananen aan en vroeg;..merkt u nu nog het verschil tussen deze en de gewone bananen?
Ze keek me aan..een beetje verbaasd..maar toch ook met een n'beetje ingehouden glimlach... Ja,ze dacht..o die maakt natuurlijk een geintje..pff:)
Nee,ik bleef haar serieus aan kijken,want ik was een keertje serieus! En daardoor veranderde ook zei?...vlug haar houding..:)
En zei;uh;)..nou alleen dat ze wat zachter zijn..en..uh..
Ik wist genoeg ,volgende ik probeer ik ze ook is.. (Je zal maar bij de kassa staan,en je zelf even willen vermaken in de rij:)))
Even wat eten,fijne avond;) |
serieus, dat vroeg ik me laatst ook af in de winkel? wat is het verschil biologische bananen hebben geen chemicaliƫn natuurlijk opgespoten gekregen bedacht ik me en toen dacht ik neeeeeeeee echt niet ,dat ik die ooit koop, dan worden spinnen eitjes van bananen spinnen misschien ook niet gedood, dus weg met die biologische bananen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:53
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Nou,er zijn genoeg dingen om blij van te worden Soms zie je verliefde stelletje hand en hand fietsen..in de wolken!
En rijden spontaan door rood met z'n tweeen Ze geloofden gewoon dat dat rode hartje voor hun bedoeld was.. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 23:09
|
|
|
SOLO606 schreef: | Wie bidt, die ontvangt.... Als je niet bidt, ontvang je ook niets. Niet mijn wil geschiede, maar Uw Wil.. Dat gebed wordt altijd verhoord!
Peter |
tja, je zou ook kunnen zeggen, heb er ooit om gebeden, dus waarom zal ik zoeken nog? het zoeken is een zeer groot succes, ha ha dus niet.... en als god me gebed verhoort, kom ik vanzelf wel tegen. ( natuurlijk als ik bij de kassa sta met groot pak wc papier uit de aanbieding of zo,n soort genant moment en dan ha ha komt alles goed, denkt die man yeahhh dat is ze. ) ha ha ben al een jaar aan het zoeken, tijd om te accepteren dat ik gewoon geen relatie heb en misschien ooit? wie weet, maar dat zoeken op datingsite
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 22:53
|
|
|
ANNA415 schreef: | De vrouw van een bosjesman is een takkewijf |
na ja zeg, anna , en dat op een cristelijke site
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 22:47
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
gelopen en gegeten, dat heb ik ook gedaan
Langs het water gelopen en tig muggen opgegeten die me mond in vlogen en me neus en iedere keer als ik wat zei, paf weer wat muggen in me mond beter doe ik een boerka aan als ik weer ga.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 22:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar als het nu eens niet zo afgelopen was Petra, hoe zou je dan in je geloof staan? Ik lees hier verhalen van allemaal goede dingen, maar blijf je ook bij je geloof als het niet goed gaat? |
Goede vraag willemijn, ik ben gaan geloven omdat god antwoordde toen ik dacht ik kan niet meer, ben moe van het vechten om te overleven. Het heeft wel drie jaar geduurd voordat genezing kwam, ondertussen ging ook nog me kleindochtertje dood. Die vraag is me vaak gesteld in die tijd. En nog wel es komen sommige met die vraag op me af. ja , ik blijf bij me geloof denk ik altijd wel, tenminste tot nu toe. Ook ik denk wel es, zal ik bij me geloof blijven bv als ik en me kinderen vervolgd worden om Jezus naam, zoals in sommige landen gebeurt? of wel wie weet wat ik nog mee ga maken in het leven. Dus 100 procent kan ik niet ja zeggen, maar denk het wel, tot nu toe wel, ondanks ook tegenslagen in de jaren dat ik geloof. En bv genezingen, sommige mensen worden genezen, de meeste niet, (zoals me kleindochtertje) toch geloof ik. Nou maakte ik daarbij wel een mooi wonder mee, zou ik ook nog geloven als dat niet was gebeurt? ik kan er geen eerlijk antwoord opgeven van ja. ik weet het niet. Misschien was ik dan wel afgehaakt later als god dat wonder niet had gedaan. want ergste voor mij in me leven was de dood van haar, zo klein. Maar ik denk van niet.ik denk dat ik altijd wel bij me geloof blijf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 11:43
|
|
|
ach daten, ik geef het op denk ik, stuurt me een man vandaag 1 mail, en dan stuur je antwoord terug en verwacht hij meteen dat je met hem gaat date. duh alsof het een hobbie is, effe met iedereen daten die je mailt. Na die p.n komt altijd wat tussen bij mij, 2 vrienden zouden met me mee gaan, kennen allebei weer niet en nee ga echt niet effe vanaf station na het bos lopen en in me eentje tegenover exdate staan. En natuurlijk heb ik een zwak voor een man en niet andersom Plaats een foto en krijg debieligge reacties. ik geef het op, ga me op andere dingen richten en proberen te accepteren ik denk ik alleen blijf voorlopig. gelukkig heb ik een piano
ha ha iedereen succes met daten en vinden wat je zoekt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 11:34
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Koffertje uitgepakt...straks wasmachine aan...ben weer thuis...
Meteen maar de verwarming aan...17 graden binnen... |
het is zo weer warm zeeland en thuis komen is toch ook leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 09:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Bosjesmannen/vrouwen zijn werkelijk een stam uit Tanzania.........niet gaan flippen en gillen over discriminatie als iemand gewoon een bevolkingsgroep noemt,zou je toch niet doen als ze bijvoorbeeld iemand uit China noemde? |
Goh dankje voor de info. natuurlijjk wist ik niet waar tanzania ligt enzo. vraag me alleen af, waar ligt in godsnaam china
Wat kun je toch veel leren van cm.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op vrijdag 19 april 2013, 09:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:21
Onderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
|
|
|
HEIDE936 schreef: | nOu..het aantrekkelijkste misschien niet voor iedereen Maar wanneer... en de manier waarop denk wel dat het mee kan werken aan...
ja aan wat?.. |
na ja zeg, eerst schrijf je dat dat woest aantrekkelijk is aan een vrouw en dan krabbel je terug. Was ik net blij ik een aantrekkelijke eigenschap had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:18
|
|
|
HEIDE936 schreef: | zolang ze blijven praten:)))))... |
nee joh dat gaat uit de hand lopen , holbewoners doen barbaarse oerinstinct dingen. eerst doet hij iets barbaars en dan gaat hij vlees eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:15
Onderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Als ze lacht op het verkeerde moment:) |
yeahhh dan ben ik nog best wel aantrekkelijk, want daar ben ik een kei in. lol en volgens mij is dit een waarheid, wat is het aantrekkelijkste, iemands lach
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:06
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | nou wilde vrouw met een holbewoner, kan een leuke effect geven.......! |
en dat in de lente op de heide.... of dat wel goed gaat allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:57
Onderwerp: Niemand?....
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Iemand zag het Iemand wist en weet het Iemand schreef het in je hart, in je gedachten Iemand raakte jouw hart Iemand koos voor jou Iemand gaf jou het gevoel waardevol te zijn Iemand, begrijpt alles Iemand volgt alles Iemand voelde alles Iemand deed het Iemand, maar geloof jij Hem? Alleen Hij.....Iemand.....
Iemand...... met Hem ben je nooit meer Niemand |
mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:49
|
|
|
het woord bosjesvrouw vind ik persoonlijk beetje ongelukkig uit de hoek komen. Maar ja sommigge blanken zijn zich niet zo bewust van hoe mensen die niet blank zijn soms nog steeds worden behandeld in nederland.
Enfin ontopic:
kreet van d e week:
heb je naaste lief als jezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:20
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm...... zou het?? Dan zou het klokje niet 1 uur, maar wel 8 uren vooruitgezet moeten worden....
Maar wacht.....als hij een bosjesvrouw uit Tanzania wil daten, hoeft ie idd maar 1 uurtje vooruit..... Heide?? Iets te vertellen?? |
Ik vraag me af of jullie niet onbewust iemand aan het kwetsen zijn met bosjesvrouw uit tanzania.
En eerlijk gezegd, denk ik dat het eerder andersom is. Zijn er heel wat vrouwen stiekemis op heide verliefd en wachten...hopen op een leuke mail.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 11:54
|
|
|
Niemand weet het:
laat je woorden dragen door de vleugels van de wind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 23:20
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Niemand
Niemand zag het Niemand wist het Niemand schreef het Niemand raakte het Niemand koos het Niemand gaf het Niemand begreep het Niemand volgde het Niemand voelde het Niemand deed het Niemand geloofde het
Alleen jij..mijn Niemand...
Heide'13 |
mooi geschreven heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 18:47
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | En hoelang heb je het volgehouden dat niet over mannen dromen?? |
lukt me heel goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 16:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja mooi duidelijk gezegd Shanita!! |
zeker mooi gezegd van shanita, maar leuk die foto,s van je met je kleinkinderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 15:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hebben we hier holbewoners? Ik dacht dat ons enige k'nijntje al een poosje geen lid meer is..... Maar verder Holbewoners? Hier?
*gaat er nog es ff goed voor zitten hierzo* |
sssssst niet tegen anna zeggen, want die word wild als ze daarachter komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 14:57
|
|
|
grapje gemaakt, maar toch maar verwijderd voordat sommigge mannen het niet kunnen waarderen
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op woensdag 17 april 2013, 14:59
|
|
Naar boven |
|
|