Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:37
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sorry, ik weet het: Ik was offtopic. Het moest bij het "mooiste moment"staan. Zit nu wel te twijfelen welke emoticon ik moest gebruiken. |
Deze misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:33
Onderwerp: Storingen
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k zal nog eens een tip geven zeg. Het is ook nooooooit goed. |
Moet ik zowaar nog gelijk geven ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:29
|
|
|
RENATE619 schreef: | Heb ik ook wel eens gedacht na een mislukte date. Ze geven nog geen 'niet goed, geld terug' garantie.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k zou m'n abonnementsgeld maar terugvragen als ik jou was. |
Zeg...nog 1x die tong en dan zal ik je nog weer ff helpen herinneren aan bepaalde dingen als ....vuur en ....pakje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 22:17
|
|
|
Sorry...kan dus wel mail ontvangen, maar zodra ik teru wil mailen word ik van CM gemikt
Ik heb de redactie ook al gemaild. Voor de storing van gisteren had ik nl nergens problemen mee, dus ik ga nu niet iets anders installeren. Wacht de reactie op mijn mail wel af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 21:50
|
|
|
RENATE619 schreef: | Vreemd. Is er ergens op de site een plek ze aangeven dat er storingen zijn? |
Helaas niet. Ik vind het ook jammer dat ze niet ff wat van hun laten horen, ff ergens een berichtje achterlaten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 21:41
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ervaren jullie de laatste dagen ook storingen met de site? Zondag kon ik niet de pagina laden en nu kan ik niet mailen. Hebben jullie daar ook last van of ligt dit aan mijn computer? |
Ik kan ook niet meer mailen na de storing van gisteren. Het lukte nog wle om de redactie te mailen, dus die heb ik al op de hoogte gesteld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 21:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Gaan we een open huizen route organiseren. |
Jullie mogen best op de koffie komen hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 20:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | MAG IK LACHEN??? |
Van mij wel hoor...ik doe wel met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 20:05
Onderwerp: Goede dingen van het christelijk geloof in God bedenken.
|
|
|
MOMO697 schreef: | Nee hoor Josina, dat bedoel ik niet. Was ff een uitlokkende opmerking en je reageert precies zo als ik verwachtte. Sorry
k moest er ook wel om lachen.
Laat onze Hemelse Vader hier maar mee worstelen. Begin ik niet aan. |
Oooooooh....wat ben jij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 18:26
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mooiste moment en tevens een energie vreter Vanmorgen arbeidskundig gesprek gehad over reintegratie op mn werk, das de energie vreter het mooiste is dat ook zij het ziet zitten dat ik weer gewoon in mijn eigen functie terug kan reintergreren Helemaal opgelucht daarover ook al gaat het nog wel even duren ben blij met het vooruitzicht |
Toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 17:48
|
|
|
MOMO697 schreef: | Das dan weer het verschil tussen wedergeboren christenen en traditionele christenen. Ik gun je je mening ook al zijn we het oneens. Ik ga je ook niet overtuigen van mijn overtuiging Er is er maar 1 die kan overtuigen, en dat is de Geest. Het enige wat ik je schuldig ben is Liefde. |
Dank je wel voor je respect!
Heb echter wel een vraagje: bedoel je dat ik, als "traditioneel" Christen niet een wedergeboren Christen ben/kan zijn? En dat ik mij niet laat leiden door de Heilige Geest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 16:52
|
|
|
En toch staat het in het "Onze Vader". hét gebed dat Jezus ook ons geleerd heeft..."...vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij anderen hun schulden vergeven.". En Jezus heeft daar niet bij vermeld hoe vaak je dat mag/moet bidden.
Naar mijn bescheiden mening is het vragen aan God om vergeving van de dingen die ik verkeerd gezegd en gedaan heb, niet het steeds opnieuw kruisigen van Jezus.
Maar het vragen van vergeving komt voor mij nadat ik mijn zonden beleden heb. Dus eerst toegeven waarin ik zondig ben geweest en daarna om vergiffenis vragen.
En daar hoort voor mij ook bij vragen aan God of Hij mij wil laten zien waarin en hoe ik verkeerd ben geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 november 2011, 22:36
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Voor mij was het in elk geval een wonder, dat ik zo goed heb kunnen lopen, wel spierpijn, maar verder helemaal niks. |
Fijn Chat!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 21:16
Onderwerp: operatie
|
|
|
MARRY942 schreef: | ook ik leef, denk met je mee...en bid voor je Josina! Het gebed vermag veel....en soms.....als God een deur sluit...opent hij een venster...Ik wens je een hele fijne zondag morgen...en je weet dat er hier meerderen zijn die voor je bidden he! Sterkte meis! |
Dank je wel! En het doet mij heel goed zo omringd te worden door gebed!
Jij ook een fijne zondag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 17:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik zal echt niet lachen Doe het echt niet echt een zeeuw ons bin zuunig zo zuunig dat er niet gegeken of gepast wordt |
Heeft wel iets weg van een "Peppi en Kokkie" verhaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 17:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Even naar de stad wat boodschappen halen, gelijk even bij Brammetje Dump kijken want daar is het opheffingsuitverkoop. En jawel hoor , laarzen, die heb ik nog nodig want de andere zijn lek. 7,50 euro , nog 20 % korting , das een mooi zeeuws prijsje. Verder niet meer naar gekeken , kom ik thuis en je raadt het al : Zijn het 2 linkse. |
Ik zal niet lachen, ik wil niet lachen, ik mag niet lachen .....................whahahahahahaha
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 5 november 2011, 17:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 16:47
Onderwerp: De charismatische beweging is gevaarlijk- wees op uw hoede!
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als iedereen nou volop blijft reageren hier, geef je Shanita alleen maar aanleiding om met haar heksenjacht verder te gaan.
gewoon negeren, dan houd het vanzelf op |
Haha, ben het zowaar met je eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 12:45
Onderwerp: de chatbox
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik keek tv!! En zet soms een poosje mn lappie uit Ben soms een beetje verslaafd namelijk |
Jaja, je smoesjes zijn goed, maar je praatjes... Maar wel heeeeeeel goed dat je erkent dat je verslaafd bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 12:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee daar heb je het al als je er wel was was momo er niet alleen geweest |
Uuuuuuh en waar was jij dan? zeker? De pot verwijt de ketel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 12:33
|
|
|
Ik zeg maar zo... zeg maar
Ben toch nooit in de chatbox te vinden...om weer ff ON-topic te gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 08:38
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nog 1x: ik kwets geen mensen doelbewust...
Ik snap echt niet dat je dat denkt... |
Je weet dat je met het plaatsten van dat stuk mensen kwetst, dat heb je in de andere topics ook kunnen merken. Dus wanneer je dit weet en toch dit stuk plaatst...ja...dan dan ben je bezig om mensen doelbewust te kwetsen! En al helemaal wanneer mensen vragen je te stoppen, dat je die mensen compleet negeert en gewoon doorgaat.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 5 november 2011, 08:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 22:32
Onderwerp: operatie
|
|
|
BATSION796 schreef: | Hallo Josina, wat een ellende allemaal meid. Ik hoop voor je dat er gauw duidelijkheid mag komen en dat het probleem verholpen mag worden. Heel veel sterkte en beterschap. Ik bid mee voor je. groetjes |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:52
|
|
|
YELNIN491 schreef: | sja die kunnen we wel afschaffen, dat doen we wel op het forum toch SSSTTT |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 4 november 2011, 21:39
|
|
|
Shanita...inmiddels hebben een paar mensen aangegeven dat je te ver gaat en gevraagd of je wilt stoppen, maar je gaat gewoon door met doelbewust mensen kwetsen!
Nog 1x: stop er ajb mee!!
|
|
Naar boven |
|
|