Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 21:32
Onderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | en jij denkt dat als God de bedoeling heeft dat die persoon nog tot bekering komt, Hij dit niet voor het executiemoment zal laten gebeuren?? denk jij echt dat als die persoon voor de rechterstoel komt dat God zegt: ow zonde dat ze je al geexecuteerd hebben... Ik had nog n ander plan met jou... |
Ben jij nu voor de doodstraf Pieter??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 21:08
|
|
|
JOL252 schreef: | even tussen de luchtbellen in die nu uit mijn oren komen.. ik ben ook voor rechtvaardige straffen, en ik ben het ook eens dat vaak voor slachtoffers en omgeving cq nabestaanden de straf niet in verhouding staat tot wat de dader heeft uitgevreten. Ik heb alleen zowel binnen mijn werk als in privé sfeer teveel voorbeelden van mensen die voor wat zij uitvraten de doodstraf in de zin zoals hier beschreven verdienen. Zij hebben wel God gevonden versus God vond hen en er zijn geen gewetensvollere mensen dan zij. Mijn maag draait om bij de gedachte dat wanneer deze kostbare mensen die straf ondergaan hadden zij gemist hadden wat God hen nog op aarde wilde leren en geven. En hier wordt zomaar even de vloer daarmee aangeveegd voor mijn idee (laat ik het maar niet over mijn gevoel hebben want dat kun je niet eten). |
Sluit me bij je aan Jol! Gelukkig heb ik ze niet in mijn naaste omgeving (bij mijn weten) Maar als deze mensen idd de doodstraf hadden gekregen konden ze nu niet meer getuigen van de wonderen die Hij doet!!! En dat ze hun straf moeten hebben zeker!! En ja de straffen zijn hier in Nederland vaak te laag, maar ik blijf TEGEN de doostraf!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:48
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Ehhhhhhhh.... alleen maar ontbeten tot nu toe Dus ga ik nu maar braaf aan de studie T'is bagger weer dus vanmiddag maar lekker creatief doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:46
Onderwerp: Vergeten Versjes
|
|
|
Bij mij staat voorin:
Deze album is van mij zolang ik heb te leven... van (achternaam) is mijn van al van mijn vaderlijke stam. Veenendaal is de plaats waar ik ter wereld kwam..
Vind dat nog altijd wat hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:43
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Ik ga vandaag maar eens voor de lasagna lekker veel groente er door heen
Gisteren sperziebonen, aardappels en lekker kipfiletje leven is zo slecht nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 oktober 2012, 10:42
Onderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
|
|
|
PIETER619 schreef: | Wat het aantrekkelijkst aan een vrouw is , zit er in, namelijk ik ga voor innerlijke schoonheid. Buitenkant is absoluut niet het belangrijkste voor mij, ik ga dus liever voor eerlijk, oprecht, liefdevol, begrip op kunnen brengen, wat humor hebben hoort er ook bij, moet xo nu en dan ook een schop ondser de kont kunnen geven, wiij mannen hebben soms een beetje stuur nodig, althans ik wel.
Maardesalnieteminnietegenstaandehetfeitdatikmaarzeggenwildatikzeggenwilishieropneerkomend, dat het uiterlijk op de laatste plaats komt, het mag gerust een ietsje meer vrouw zijn dan het zogenaamde streefgewicht, natuurlijk zijn streef of ietsje minder gewicht die wel voldoen aan de innerlijke schoonheidswensen, zelf met een mooi uiterlijk onder de zelfde eisen ook welkom. Zou ik bijna vergeten ze mag atuurlijk geen hekel aan kinderen hebben, ik heb er 4 waarvan 2 met aanhang. |
Tjonge wat jammer dat ik 20 jaar jonger ben maatje meer check, humor dubbel check enne schoppen ken ik ook hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 21:37
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Wegens tijdgebrek,... een heerlijk broodje gezond van Bakker Bart! |
Ken slechter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:02
Onderwerp: Am Yisraeel Chai
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | veroordelend?
raar ik dacht dat ik meestal een onderwerp aandraag wat niet iemand veroordeelt.
Sjaoul wordt van alles en nog wat berticht. waarom kunnen mensen hier niet reageren op feiten zonder her persoonlijk te maken ?
als je het niet er mee eens bent laat dan je eigen oordeel / gevoel / sentiment achterwege.
Zwaan is de grond ingeboord ...... waarom ? omdat bepaalde mensen boos werden om wat ze zei. hoe triest ben je dan ? en hoe graag hoor je dan jezelf je eigen mening verkondigen als je haar aanvalt ?
Geen kunst om zoiets te doen bij haar . Ik ben iets scherper en dien van repliek ....
daar moet je tegenkunnen. |
Jij rekent af met ongeveer 3/4 van de maatschappij. dus hoezo niet veroordelend. Het is stil aan de top...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:41
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Mijn teammanager eens even laten merken dat deze dame het afgelopen 1.5 jaar goed heeft geleerd dr bekkie te roeren en voor zichzelf op te komen Stond hij effe vreemd te kijken En voila hij bond nog in ook tja hoort dit nu hier of bij mooiste moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:38
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja en die dan ook nog begrijpen wat ze lezen zijn heeeeel zeldzaam |
Zoeken met een zaklampie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 16:35
|
|
|
Cortazar jij bent wel heel erg voor de doodstraf!!! Hoop van ganse harte dat jij er zelf,familie of vrienden nooit mee in aanmerking komt of voor komt te staan.. Is God dan zo'n wrekend God bij jou??
Het is wat Jol ook schreef eerder... Vaak liggen de grondbeginselen al in de opvoeding!! En is een hoer altijd een hoer?? Een dief altijd een dief?? Dacht dat er tegenwoordig nog genoeg mensen bekeerd werden (gelukkig) waarom zou er voor iemand in de gevangenis geen weg terug meer zijn?? Zou de Heere niet in de gevangenis zijn werk doen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:39
Onderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
|
|
|
PETRA944 schreef: | moet je in de winkels opletten, zijn genoeg van die mannen die moeten showen met hun geld, effe betalen en een heel lading brief geld uit hun broekzak halen jol,(om mee te patsen) maar zijn meestal de patserige criminele tipes
Maar ik heb besloten om effe te gaan ontcmmen, het hele idee van een man zoeken via datingsite, eh volgens mij moet je gewoon tegenkomen, tot nu toe ben ik alleen maar mannen aan het dumpen hier, ook al komen ze best wel lief en aardig over. Die mij weer leuk lijken gaan weer niet echt voor me ha ha moeilijk gedoe zo,n datingsite, en sowie so hoe kun je weten dat iemand in het echt het is??? je kan ook niet met iedereen date en de meeste hebben grote afstand. En alleen is ook best oké, kom vanzelf wel een keer die leuke straatman ofzo tegen dat ik denk yeahhh he is the one liefs voor iedereen |
Ga je ons nu weer verlaten T'is ook een contactsite hoor dus je mag hier zitten voor leuke contacten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:37
|
|
|
Moordenaars laat je niet lopen. Die haal je uit de maatschappij en laat je nooit meer in de maatschappij
Dat is de taak van de overheid .
hierin ben ik het met je eens Cortazar... Maar dan hoeven ze toch niet ter dood veroordeeld te worden??? Laat hier in Nederland maar weer gewoon levenslang worden toegepast... ZONDER vervroegde vrijlating... gewoon opsluiten... wat heeft familie eraan als de persoon die het gedaan heeft niet meer leeft?? Ik zou liever zien dat iemand die een dierbare van mij wat heeft aangedaan daar levenslang voor moet boeten en niet dat tie ook dood moet! Stel ze tonen geen berouw tonen niks maar na tien jaar cel mogen ze veranderen en tot God komen, en dan komen ze tot inkeer en gaan contact vragen met desbetreffende familie om berouw te tonen... en niet dat ze daarmee alsnog vrij komen nee laat ze daar maar zitten maar laat ze in die cellen complex maar God leren dienen en daar werken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:28
Onderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
|
|
|
PETRA944 schreef: | en denk maar niet dat ik jou als vierde man in de aanbieding zet, dat kan ik erika en jol niet aandoen, jouw in de aanbieding yeah me hersenen werken nog een beetje.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 18:15
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ja vast, maar ehm...... tussen de migrainemannetjes heb ik nog nóóít een leuke kunnen ontdekken........ Het zijn eerder van die mannetjes die altijd ongelegen komen, alle aandacht opeisen, energie vreten, je letterlijk kopzorgen bezorgen, irritante druktemakers, claimen alle ruimte, ze trekken zich niks van je aan, je schopt ze het liefst zo gauw mogelijk de deur weer uit, maar dat respecteren ze dan ook nog es niet....... Irritante kereltjes, die migrainemannetjes Succes met het de deur uit werken van ze. |
hihi je beschrijft ze precies goed... Ik ga morgen eerst eens een ander kussen scoren heb namelijk een idee dat dat ermee te maken heeft... Mn schouders en nek zitten muurvast... ok heb ook weer wat spanningen te verwerken maar goed komt goed hier hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 18:02
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ai, sterkte ermee, Erika. Hopelijk verdwijnen de mannetjes met de hamers en bankschroeven heel gauw weer....... (en nee, ik heb het nu ff niet over stratenmakers ) |
Wilde al zeggen als er nu leuke tussenzaten ach het zal wel weer overgaan voordat ik een jochie ben zeggen we maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:53
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Zigeunerschnitzel, gebakken aardappeltjes met sla, en griekse yoghurt met verse brommels toe |
met watte toe??? Brommels?? bromvliegen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:48
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | hey, ik woon misschien in duitsland maar zo erg zijn we nou ook weer niet |
Groente soep en beenhammetje met champignonsaus.. Als toetje een mierzoet toetje.... als mijn schoonzus nog eens wat weggeeft eerst informeren hoe zoet het is hihi..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 17:47
|
|
|
Na een fijne avond te hebben gehad de volgende dag een heerlijke migraine te hebben en nee ik was de BOB dus had geen alcohol op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:31
|
|
|
ANNA415 schreef: | Je kunt bedanken voor het bedanken |
Reageren dus om je mailrespons omhoog te krijgen Ik reageer bijna op elk mailtje en ook ik kom niet hoger dan 88 % dus dat respons is natte vinger werk volgens mij anders had ik op 95 gestaan Maar ja als je de honderd wilt halen dan heb je dus altijd het laatste woord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:29
|
|
|
PIETER619 schreef: | Even een hart onder de riem beste dames, gewoon een aardigheidje.
Een huisvrouw, lieve mensen, is de spil van haar gezin. Zij is als eerste wakker en slaapt als laatste in. Is zij een dagje stappen, dan jammert heel de troep. Want niemand kan haar missen.... ,,Toch heeft zij geen beroep!??
Zij tovert met de centjes, en brengt de kinders groot. Droogt tranen en snuit neusjes, is net een 1000-poot. Als iedereen de griep heeft, verpleegt zij heel de troep. Loopt zelf van de koorts te bibberen.... ,,Toch heeft zij geen beroep!??
Zij is een troost der kleinen, en vaders grootste schat. Het aanrecht is haar altaar, de pan haar wierookvat. Zij is in het drukke leven, het rustpunt voor haar troep. Haar wapenspreuk is ,,DIENEN??.
HUISVROUW S`ochtendsvroeg maak ik het ontbijt Manlief gaat werken en heeft weinig tijd Zoonlief roept van boven aan de trap "ik wil geen brood, maar ik wil pap," De wasmachine draait,de stofzuiger loopt Tussendoor geen rust, wat ik wel had gehoopt
De bedden opmaken, de kamer stoffen Ik loop inmiddels al op m`n sloffen De deurbel gaat, weer iemand aan de deur Of ik mee wil doen aan een of ander gekeur Gauw naar de bank, het geld is op Dan naar de winkel, wat schaft de pot?
De hond uit laten, niet vergeten Mijn schoenen zijn al helemaal versleten Gauw gaan koken, manlief komt thuis Ploft neer op de bank, zit voor de buis Roept om zijn sloffen en vraagt spontaan; En wat heb jij de hele dag gedaan??? |
Dank je wel Maar het is ook een mooi gedicht waar zeker waarheid insteekt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:27
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
VISSER278 schreef: | gesmaakt? Alles opgegeten? Nu lekker uitbuiken? Pieter en Annette tevreden? Tof. |
Duitsland eten heerlijk weer veel gelachen Pieter en zijn harem super!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:23
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hey Hannah,
Van harte gefeliciteerd met he 40 ste verjaardag... Gisteren al op de hei gevierd en nu thuis lekker verder zeker. Fijne dag gewenst.
Groetjes Erika
[/quote][/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 10:22
Onderwerp: etentje Duitsland
|
|
|
Wederom was het eten heerlijk.... Pieter en zijn harem hebben zich prima vermaakt veel gelachen en lekker bij gepraat... Het dorp kan lekker smeuïge verhalen gaan verspreiden Zitten we in de auto op de terug weg, opeens heel druk op de weg iedereen remmen leek op file... klinkt er achter uit de auto ow alcohol controle zeker ja vast en zeker midden op de snelweg maar goed de dame in kwestie had aan de wijn gezeten dus die zullen we de schuld er maar van geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|