Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:50
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
[quote=KLUS667]Shanita, die lijst is echt te lang.... Probeer eens ieder dag, of om de 2 dagen één punt van je lijst te doen (en dan bij te houden). Je zult zien dat de lijst zo klaar is.
Weet ik, behandelaar, of hoe die vrouw ook heet officieel zei ook elke dag iets....
Succes ermee!! thx!
P.S., jij moet veel borden hebben
Klopt iedereen kwam met spullen toen ik hier pas woonde, heb verleden jaar alles eruitgeflikkerd(lees met behulp van mensen van de kerk dingen bij grof vuil gezet en laten ophalen door kringloop) Alleen idd me borden etc nog niet, die haalt de snuffelmarkt op. Dus dozen en kratten van AH zijn nu tijdelijk mijn kasten totdat me broer en ik het hier geschilderd hebben in augustus, anders kan ik weer sjorren met spullen en heb nieuwe vloer net.
Ja, had eerst moeten schilderen dan pas nieuwe vloer, weet ik, jammer inschat foutje, niets aan te doen, gaat trouwens heel goed, je kan er speciaal plastic voor kopen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 22:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:41
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
|
|
|
PIETER619 schreef: | Nee gelukkig, kwam het gezonde verstand toch bovendrijven, haar ouders waren wel gelukkig met hun kinderen en hadden ook een zeer verstandige lieve moeder. Mijn schoonzus is 3 x thuis bevallen, maar toen bij de derde bevalling dokter zich vergiste en er 2 uitkwamen, is ze bij de andere 2 tweelingen wel in ziekenhuis bevallen. gelukkig maakt men daar nu toch meer gebruik van de medische wetenschap. |
Nou valt weer mee dan gelukkig....
Maar ja, toch linke boel....in het algemeen in die kerken hoor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:38
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
Ja, daar moet je helaas voor uitkijken....
Maar ja, als je iemand kent de buren weten ervan, etc. ja, het voelt veilig, anders nooit doen natuurlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:07
Onderwerp: jong en vrij gemeente den haag
|
|
|
En toch, als ik www.jongenvrij.nl, in me adres balk plak, veranderd dat in http://jongenvrij.nl/
Check maar...iig bij mij doet de link het wel raar
Raar, doet deze het wel: http://jongenvrij.nl/over-ons/ ?
En dan: klik hier
Dus eerst dit typen of plakken: [url= http://jongenvrij.nl/over-ons/ alleen dan zonder spatie na de '=' Daar meteen een "]" achter...Na dit adres dus: http://jongenvrij.nl/over-ons/ Dan 'klik hier' of andere tekst, en dan [/url] er meteen achter zonder spatie...En 'klik hier' of andere tekst dus zonder aanhalingstekens, kan wel, maar dan komen die er ook op....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 22:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:02
|
|
|
DENNIS196 schreef: | De link werkt niet, kom gewoon op de site, valt dat aan te passen shanita? Dennis
|
Als ik er op CM, in mijn post op klik, kom ik wel op de site van Jong en Vrij
Dus? Kijk maar als je klikt op 'reageren' op mijn post, dan zie je [ url= www.jong en vrij.nl [ /url ]
Zonder spaties natuurlijk....allesaanmekaarvast
O nee, ik krijg dan: http://jongenvrij.nl/
Zal ff kijken, mom.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 22:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:39
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
Cookies kunnen ook heel lekker zijn
Hangt er helemaal vanaf welke cookies
Dat zijn ook formaliteiten, ik weigerde eerst ergens cookies, en kon niets aanklikken...dat kon pas en alleen als ik de cookies accepteerde....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 20:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:37
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha heb net de leukste en liefste man voor mij van cm ontmoet, zon 8 uur zitten praten en hij is leuk en zei hij hoopte me nog een keer te zien en kreeg een lieve kus. yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en verder zeg ik niks
petra die natuurlijk weer bijna indititeis crisis kreeg voor de spiegel van t e voren, effe rijst ging koken voor hem en werd 1 grote bal plak bol... en heel verlegen werd, want hij is groot... zucht.... van te voren dacht, warom date ik ook, wat een zenuwzooitje, doe dit nooit meer, krijg nog een keer hartaanval voor date..... |
Misschien ken ik 'm wel, maar ik zeg ook niets , leuk voor je !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:35
|
|
|
Ja, je schreef ook laatst over bijna zenuwinzinking, zenuwslopen zoiets, ja, daarom date ik niet vanuit mezelf meer. Ken dat gevoel dus voor een date. Alleen als een man echt moeite doet, dat ie me echt graag wil zien, net als toen ik 20 was , anders niet.
Ik kom net uit de supermarkt, paar jongens, jaar of 18 zaten over leuke caissières.
Ja, en daar kan ik wel tegen, is juist leuk, vind ik dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 20:17
|
|
|
MARTIJN277 schreef: | In Nederland zijn er bewegingen die pleiten voor 'baas in eigen buik '. Als mensen het recht hebben om een ongeboren kind te aborteren, dan lijkt het me geen overdreven voorrecht dat je je geboren kinderen niet wilt laten inenten :) Als er gevaar bestaat voor de bevolking buiten de weiger-inenters in de vorm van besmetting (omdat de eigen inenting is uitgewerkt) wordt het wat lastiger om vrijheden te verdedigen, maar dan moet de rest van de bevolking die gevaar loopt maar gewoon een nieuwe inenting halen ? Moet geen probleem zijn, met de dreiging van mexicaanse griep liepen we ook bijna allemaal naar de gymzaal voor een prik. |
He?
Ik kan me niet heugen dat ik naar een gymzaal oid ging voor inenting Mexicaanse griep. (O ja, nu ik erover denk kreeg een brief huisarts over inenting tegen griep, niet gedaan, ik krijg nooit eens griep ) Ik bedoel het zo, gewone griep is juist gezond want je lichaam vecht dan juist om de schadelijke virussen en bacteriën te doden, dus als je nooit griep of koorts hebt...?
Wel voor te stemmen...
Of was dat alleen voor mensen die naar buitenland gingen of van buitenland kwamen?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 20:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 19:22
Onderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
|
|
|
PIETER619 schreef: | Ach je kan altijd nog een zakje goed humeur halen bij de apotheker of supermakrt (weet zo gauw niet meer waar ik het vandaan haalde) , Misschien ook wel te vinden op het wereldwijde web. Het gebeuren heeft voor wel een nadeel, de zooi is zo gauw aangebrand, niet ik hoor maar die BBQ dinges zijn/haar roosters, heb bijv totaal 4 uren schoonmaken gehad na onze fam. BBQ. |
Wat aardig van jou dat je dat er dan voor over hebt!
Zo, vier uur schoonmaken is niet niks....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 19:14
|
|
|
PIETER619 schreef: | Jammer dat men de medische wetenschap niet als Gods geschenk ziet. er zijn wel door die wetenschap digen gedan di egrens overschrijdend waren, maar dat men vaccins ontdekt en zo de eigenlijke ziekte grotendeels uit kan bannen is men wat mij betreft dat aan je kinderen verplicht om te laten doen.
Doet me denken aan het verhaal van een overstroming waar een man in zijn huis wordt bezocht door iemand in een boot waarop de man weigerde om in te stappen, want God zal hem wel helpen, toen het water hoger kwam en hij op het dak moest vluchten, kwam er een helicopter die hem op wilde pikken maar hij weigerde, God zou hem wel helpen. toen hij vedormnek was en bij God aan kwam vroeg hij aan God waarom hielp u niet, waarop God zei ik heb die mensen in boot en helicopter naar je toegestuurd maar jij wilde niet geholpen worden.
Dus mogen wij als ouders onze kinderen Gods hulp weigeren? Zelf ben ik door die vasthoudendheid haast een schoonzuster verloren, gelukkig had mijn broer toch het laatste woord en is ze na veel bloedverlies, bij een bevalling wel met speod naar ziekenhuis gebracht en geholpen.
Hopelijk ziet men toch eens in, dat God ook anders kan helpen door anderen heen en niet altijd rechtstreeks |
O, dus hun mogen ook hun vrouwen niet in ziekenhuis laten bevallen en naar ziekenhuis (laten) brengen als er iets misgaat...?
Ja, die vrouw van die man waar ik het net over had, hierboven die mocht absoluut geen kinderen meer krijgen, toch zwanger geraakt, miskraam en ze was zelf bijna dood, ja, gehoord uit 1ste hand...
Quote: | gelukkig had mijn broer toch het laatste woord en is ze na veel bloedverlies, bij een bevalling wel met speod naar ziekenhuis gebracht en geholpen. |
En ws daarna uit de kerk gezet, door heren ouderlingen, wegens ongehoorzaamheid?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 19:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 19:06
|
|
|
Mooi site,
Even de link, want de titel van een film daar spreekt me aan: nooit meer crises?
Jong en vrij
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 28 juni 2013, 12:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:48
|
|
|
Ik zal mij todo lijst even opschrijven:
Waarschuwing, mensen die gevoelig zijn kunnen het beter niet lezen.
Afwassen, een afwas van drie weken.
Wasjes draaien en ophangen.
Kleding en andere was sorteren en netjes opvouwen en in de kast doen. (als je hier, de overigens wel schone wasgoedberg ziet, snap je wel dat dat uren gaat duren).
Alle papieren die hier weer overal door me huis liggen netjes in een ordner doen.
Al mijn boeken, die hier overal rondslingeren, netjes opstapelen, en overzichtelijk.
Stofzuigen.
Badkamer vraagt op een opruimbeurt, en schoonmaakbeurt.
Bed opmaken.
Schuur opruimen. ---
Dit zijn de belangrijkste dingen.
En weet je wat nou het rare is?
Ik vond het altijd erg leuk, opruimen en zo in mijn eigen huis, ik heb ook een mooi huis.
Daarom snap ik mezelf even niet.(meer)
Ik was altijd een pietje precies wat betreft opruimen en schoonmaken.
Affijn, ik ben begonnen....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 18:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:29
|
|
|
KLUS667 schreef: | Buxushaagje en nog wat losse planten zijn verpoot. Dat was de grootste klus.
Todo:
hekje weghalen heg snoeien buxushaag snoeien plantjes kopen aardbeien uit eigen tuin plukken cake bakken strijken 2 beddegoeden wassen hele huis stofzuigen boodschapjes doen en inderdaad: luieren
Hmmmm, ik begin onderaan |
Ja, Klus, da's handig zo'n lijst, die heb ik ook elke dag, en ik begin dan ook vaak onderaan, en vaak blijf ik onderaan hangen , ja, punt twee onderaan gebeurt vanzelf als ik honger krijg.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 18:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:21
|
|
|
@Pieter619 ,
Ik denk zelf, ben er van overtuigd dat ze die regels hebben gedaan, zodat dingen beter lopen.
Ik vind het zelf wel erg leuk hier, een groepje mensen, christenen, die van gedachten kunnen wisselen, ja kan hier klagen, je kan iets neerzetten als je blij bent. Je kan gebed vragen.
Je kan, een onderwerp beginnen als je iets bezighoudt, van wat vinden jullie hiervan etc.
Etc.
S. blij daarmee!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 18:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:15
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Ik klaag vooralsnog niet over het weer, is 18 graden, lekker balkon open , en ja wel droog, en wat bewolkt.
18 graden en droog, of beetje regen ben ik al tevreden, en 16 graden met zon ook al, zelfs 14.
Ja, ik stel gewoon de verwachtingen wat bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 17:46
|
|
|
JANS221 schreef: | Op de zogeheten 'biblebelt' is momenteel een uitbraak van mazelen. Het RIVM heeft dat vastgesteld. Omdat een deel van de bevolking niet is gevaccineerd zal de ziekte zich nog wel verder uitbreiden. De uitbraak in deze gebieden heeft te maken met de weigering van sommige reformatorische christenen om zich te laten vaccineren. Zij beschouwen inenting als een interventie in goddelijke voorzienigheid.
Bij elke uitbraak van ziekten die door vaccinatie te voorkomen zijn, is er altijd de vraag: Moet vaccinatie verplicht worden voor alle kinderen? Ook als de ouders vanwege hun geloofsovertuiging hier tegen zijn? |
Was paar keer ook uitbraak kinderverlamming ook zelfde reden.
Ja, ik ken iemand die laat zijn kinderen niet inenten, en ja die was elke keer weer bang als er een uitbraak polio was.
Verplicht zitten haken en ogen aan. Ook omdat er, tegenwoordig, dubieuze inentingen zijn, die dan ook zouden worden gegeven.(gelezen op een amerikaanse site, mail je de url wel door als je wil).
Hij wou ze wel laten inenten, maar dan lig je uit de kerk, met alle sociale een zakelijke gevolgen van dien.
Zeker omdat het wordt gebracht als "Van God zijnde", dat niet inenten.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 17:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:35
|
|
|
Hier is het half bewolkt, 18 graden, balkon open, gaat wel hoor.
Toch liever dit weer dan 30 graden als ik heel eerlijk ben.
Maar ja 20 en zonnig was wel leuker geweest.'
Stel je voor, in sommige landen is het het hele jaar zomer...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 22 juni 2013, 14:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:03
|
|
|
PIETER619 schreef: | Mooi stront, of moet ik shit zeggen, hopeloos dat je elke keer opnieuw okkoord moet gaan met accepteren van de regels, wil je mee doen op het forum.
Heb netjes melding gemaakt dat ik al akkoord was gegaan, maar dus niets aan gedaan dus voor de zoveelste keer maar opnieuw akkoord, je begint zo haast ballorig te worden zo en dat wekt juist het tegenovergestelde en de gedachte om eens flink van leer te trekken.
Echter houd ik me bij deze nog even in en wacht af of er verbeteringen komen, geduld is een schone zaak zegt men, gelukkig heb ik dat nog wel ergens liggen hoop ik. |
Volgens mij bedoelen ze het goed, want er is ook niet eentje, de redactie, daar wordt steeds overlegd.
Zal mij boeie wezen dat ik een paar keer op akkoord heb geklikt.
Gelukkig heb je nog ergens wat geduld liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:34
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HANNS104 schreef: | Vandaag hebben wij na een plotseling overlijden, afgelopen zondag, mijn beste vriend begraven ....we zijn vrienden sinds de 3e klas. Het is een, zoals beslist voor een ieder als zoiets gebeurd, een week die in een soort roes voorbij is gegaan en vandaag een een soort afsluiting kreeg. |
Wat verdrietig....Sterkte!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 22:15
|
|
|
JANE410 schreef: | Oh gelukkig geen smetvrees, daar kan ik me niets bij voorstellen, die beginnen telkens opnieuw dezelfde dingen te poetsen. Een dagtaak hebben zij eraan en kapotte handen van al die zeep. Maar heel afschuwelijk voor deze mensen.
Ikzelf hou wel van een schoon huis, maar vindt het schoonmaken steeds minder leuk worden. Ik kan zelf niet tegen rommel, dus ik ben altijd aan het opruimen, dan kan je alles weer snel terugvinden.
Wel fijn dat je het schoon wilt hebben en rommel nou ja, dat is toch minder erg.
Maar die afwas die je in de slaapkamer flikkerde en daarna lekker slapen op de matras, was dat vroeger? of nu nog.
Maar zoals je zegt ben je nu bezig met project om het schoon en opgeruimd te hebben Veel succes en af en toe jezelf verwennen met een bos bloemen op tafel |
Haha, ik gooide geen vuile afwas in de slaapKamer, nee ik waste natuurlijk wel af, keuken, toilet douche etc., brandschoon.
Nee, stapels boeken die ik aan het lezen was, bergen schone kleding, als ik ze van de wasrekken haalde, had nooit geen zin om op te vouwen, en zo'n berg schone was gooide ik dan op me bed, had dan geen tijd meer uit te zoeken op te bergen.
En snel boeken, dvd's, papieren die overal verspreid lagen snel allemaal op me bed legde, want ik had dan geen tijd meer alles netjes op te bergen, dus snel alle spullen in de slaapkamer, en ik het 2 kamers. dan haalde ik het matras eerst weg en die maakte ik op in me huiskamer.
Haha, nee, zó erg was het niet, dat ik vuile vaat in me slaapkamer gooiDe, Haha
ps: ik heb geleerd op therapie wb schoonmaken: alleen doen wat jij nodig vindt, niet meer, dus als ik me ramen een keer in het half jaar es doe, en de buren elke week, ja, dan moet kunnen, die dingen zeg maar.
Ja, dat je je sanitair elke week doet is wel weer logisch natuurlijk.
Maar er zijn dingen die hoeven nu eenmaal niet zo vaak da's overbodig. Je hoeft niet, zonder huisdieren 2 keer elke dag te stofzuigen, kan ook een keer in de week, of 10 dagen, zoiets, zulke dingen.
Anders kan iemand geobsedeerd raken, huishouden is noodzaak en bijzaak, dus alleen wat jíj nodig vind en dat kan verschillen per persoon.
En ik deed weer veels te weinig dan ik wou een tijd omdat ik me niet goed voelde, en nu ik me beter voel, ga ik stukkie bij beetje hier de zooi opruimen en schoonmaken en opbergen netjes, snappie?
Ik moet elke dag wat doen, als me huis netjes is zet ik wel een foto's op me profiel
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 23:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 19:42
|
|
|
JANE410 schreef: | Hoi Shanita,
Je zegt dat je telkens een schoon kopje pakt i.v.m. bacteriën, maar heb je dat alleen met kopjes? Want ik denk b.v. aan de deurklink, daar zitten vast ook veel bacteriën aan. Ook op het aanrecht en toilet enz.
Wens je een leuke vakantie in eigen dorp met fleurige bloemetjes op je balkon en niet te vergeten schone frisse vitrage |
Ja, ook. Niet me eigen deurklinken of van bekenden, wel in de bus, en trein, lift, etc. Als ik bijvoorbeeld dan op een knop druk doe ik dat met me sleutel, als ik zo'n ijzeren stang beet moet pakken oid in de tram, trein, doe ik dat het liefst als het even kan, met me jas, die ik dan even een stukje over me arm trek, dat soort dingen ja.
Ja, en als ik, onvermijdelijk wel dingen aan moet raken, ja, méteen me handen wassen thuis, wat ik sowieso al doe.
Geen smetvrees, dat niet, gewoon, ik weet het een en ander van bacteriën, en ja, gezond verstand denk ik.
Het was ook nooit vies in me huis, alleen erg rommelig, overal lag wat, kleding tussen boeken, en papieren, bijvoorbeeld. Wasrekjes die weken stonden met was eraan, omdat ik dat niet op me balkon wil doen. En geen zin had er het eraf te halen dat soort dingen.
Máár, zodra ik iets uitrek, meteen in de wasmand, dingen meteen in de prullenbak, ja dat wel natuurlijk, dus was heel erg rommelig, maar júist niet smerig. Ja, want als ik alles opruim, ja ik laat alles achter me liggen, je ziet een heel spoor, daar me jas, daar me tas, daar me schoenen, etc. En ja, niets terugleggen, dan ziet het er na een week weer uit alsof een bom is ontploft.
Was niet altijd zo hoor. en ben mezelf weer zo aan het conditioneren dat ik wel weer alles meteen opruim, en dat lukt aardig.
Want ja, als alles is opgeruimd en je weet precies waar alles ligt hoef je nooit te zoeken; is het halve werk;)
Ik was ook tijden heel erg netjes, maar ja dit en dat, en ja, dan val ik weer terug in alles laten liggen en ja als je dat een half jaar doet, ben je echt niet ff in een paar uur klaar.
ps: Ja, en ik kook alleen als een vriend komt en die wast af ;), en ja voor hem ruimde ik dan alles wel op(lees: flikkerde alles in de slaapkamer, en dan deur dicht), en dan sliepen we op matras in huiskamer ;)
Maar ja, nu ben ik dus al een tijdje bezig met project: het hele huis in zijn geheel opruimen en eventueel reinigen. Wat ik nodig vind, ramen niet zo belangrijk, vitrage weer wel, etc. In die volgorde, dit was een voorbeeld.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 19:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 18:04
|
|
|
PETRA373 schreef: | Leuk Shanita plantjes en bloemetjes op je balkon |
Ja, ik had eerst me hele balkon opgeruimt, schoongemaakt, en toen plantjes gaan kopen
En nu ook, af en toe, als ik een leuke zie, in de bloemenwinkel, of bij de supermarkt, als ik er toch langs loop zeg maar, neem ik er weer eentje mee
En me vitrage gewassen, weer mooi gebroken wit hoe het hoorde , ipv gelig ...
Ja, en zo doe ik elke dag iets, ja afgesproken met me mantelzorger en me hulpverlener.
Zodat me huis binnen no time, weer op een huis lijkt, maar dan: "hoe ík het wil", en niet hoe anderen zeggen dat het 'hoort'.
Bedankt voor je reactie, doet me goed!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 22:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 17:49
Onderwerp: chatten in chatbox!!!
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Het was veel te lekker buiten om hier met je te chatten! |
Nou Talitha, daar kan je het mee doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 17:43
|
|
|
Boodschappen gedaan, gegeten, eventjes geslapen, geïnternet, en zo nog even een klein schoonheidsslaapje doen, en vanavond/vannacht weer mooie klassiekers kijken.
Ja, en ik moet de afwas nog doen/hebben gedaan vóór ik wegga, ja dat moet van mezelf. Ik ben zo iemand die elke keer een nieuw kopje/glas, bordje etc. pakt, zeggen ze, dus ja, dat loopt hier snel op in Huize S., de afwas. De reden dat ik elke keer een nieuw kopje neem enzo; ben bang voor bacteriën, vandaar. Ik denk zelf dat ik een punt heb.
Iig, eerst een dutje, dan afwassen dan even opknappen, en kijken of mijn ex al wakker is, ja, die ging om half 7 slapen, ja en dan nog alleen omdat ik toen naar beneden kwam, ik ging namelijk al/pas om 2 uur naar bed ofzo.
Ja, vakantie he? Vakantie in eigen dorp
Dus, tot later, fijne avond, met voor de filmliefhebbers, veel kijkplezier
NB: Wat staat dat gezellig he, zo wat plantjes met bloemetjes op je balkon?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 16:57
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Nergens, maar in de context van jong en vrij, associeer ik dan als ''in de 20 en niet getrouwd'' Ik vind het ook interessant als een kerk/gemeente zegt dat mensen ''vrij'' mogen zijn in hun kerk/gemeente... wat bedoelen ze daar precies mee? Zo vaak voelt men zich gebonden door alle tradities en regels die worden opgelegd. |
Hai Bappie,
Ik kwam in deze groeperingen, 'Jong en Vrij' was toen nog van de EO, dacht ik.
Met vrij bedoelen ze: 'vrij in Christus.'(Dacht ik) En jong kan je dus heel breed opvatten er komen er ook van alle leeftijden...
Het is mijn ding niet, allemaal wat te enthousiast, voor mij dan he?
Anders wordt ik ook verkeerd begrepen Ja, ieder z'n ding, ik hou weer meer van een ingetogen dienst.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 17:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 16:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het zou uitwaaien worden aan de boulevard...maar het wordt met mijn winterjas aan!!! |
Ja, het is heel raar, ik liep vanochtend zo rond half 7 naar huis. Warm, benauwd, deed me vest uit, pffffft!
En toen keek ik op me pc, 21 graden, na een uur al gezakt daarna nog verder gezakt.
Toen ging ik boodschappen doen rond half negen, Kooooouuuud, waaien, regen, raar hoor, in twee uur tijd, in de ochtend een temperatuurverschil, van om half 7 nog 21 graden, of hoger vermoed ik, en benaauuuuwd, en om half negen was het 15 graden.
Nu is het hier, ja op me pc, 16 graden, maar ja wel balkondeur open, anders mag ik van mezelf niet roken, en wel vliestrui aan, maar toch, voelt wel warmer aan dan 16 graden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 15:50
Onderwerp: Humor
|
|
|
Deze is echt gebeurd: twee jongetjes van een jaar of 9 tegen vriendjes: "onze moeders denken dat ze sexy zijn terwijl ze al over de 40 zijn".
Tja, kinderen en dronken mensen zijn eerlijk, maar wat moet je daar nou van denken
(deze heb ik echt gehoord namelijk jarenlang oppaswerk gedaan, dus ook wachten op het schoolplein hoorde daarbij....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 21 juni 2013, 15:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 15:45
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
BAPPI605 schreef: | ''Ah... wat is het heerlijk om niets te doen en daarna uit te rusten'' Garfield |
HAHA, die is écht heel leuk!
En ook herkenbaar :)
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|