ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 februari 2011, 12:28
BerichtOnderwerp: De juiste volgorde in de liefde.

MARYLIEN613 schreef:
men zegt altijd :

zolang je met jezelf niet kan leven kan je met geen ander leven,
en als je jezelf niet graag ziet kan je een ander niet graag zien,

wel ik vind dat ik goed voor mijzelf kan leven,
en dat ik mijzelf graag genoeg zie,
maar een verlangen om van iemand anders te mogen houden als partner dan blijft toch hoor!

Ben ik grotendeels met je eens Marylien.
Liefde is niet zo zwart/wit en houden van ook niet.We zijn mensen,met ups en downs en juist in periodes dat je niet goed in je vel zit heb je de ander hard nodig,als je die liefde krijgt en mag geven ben je een gelukkig mens.......liefde geef je in voor- en tegenspoed,je bouwt elkaar op,liefde is niet zo egoistisch als in het liedje naar voren komt.
In de liefde zet je jezelf niet op de eerste plaats........maar misschien ben ik wel jullie tegenpool,schijnt aan te trekken he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 februari 2011, 10:29
BerichtOnderwerp: De juiste volgorde in de liefde.

"Want houden van een ander,
dat heb jij alleen maar nodig
omdat je niet genoeg kan houden van jezelf
Hou van jou joh, maak de ander overbodig,
want ware liefde, geloof me, begint áltijd
bij jezelf"

Dus Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 3 februari 2011, 09:09
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?

MARIAN519 schreef:
Hoi Susannah,

Hoe je jouw belijdenis beschrijft vind ik heel mooi.
Zo is het ook, dat bedoel ik ermee...het omvat alles wat je zegt.
Op die manier heb ik ook belijdenis gedaan..Het was mijn eigen keuze, niet die van de ds. . niet die van mijn ouders..mijn keuze omdat ik wilde laten horen/zien dat ik ervoor koos om mijn leven in Gods hand te leggen.

Het gaat om jouw keuze voor God en die keuze ontstaat als je jezelf geroepen weet door God.
Het is altijd een antwoord op Zijn liefde en daarmee geloofsgehoorzaamheid.

Dat ik zeg dat je je daarmee schaart achter de keuze van je ouders is dat je dezelfde keuze maakt als je ouders die immers ook al voor God gekozen hadden toen ze jou lieten dopen?

Dat ze jou lieten dopen of opdroegen is hun antwoord op Gods liefde.
Zo zie ik het dan. Lachende smiley

Tja,belijdenis.........ik heb het ook gedaan maar op het verkeerde moment,zoals trouwens normaal was en soms nog is in onze kerk.Eigenlijk was ik er op dat moment niet klaar voor,ik begon net volwassen te worden,dacht dat ik alles wel even kon doen,mijn leven zou fantastisch worden Knipoog smiley Ik wist toen nog niet dat jarenlange cathechesatie niet genoeg was maar dat je ook veel meer levenservaring nodig had voor die keuze.........
Maar ja,ik wilde jong trouwen en zonder belijdenis kon dat niet dus ging ik er maar voor.Ik heb er zeker geen spijt van maar toen ik voelde dat ik volmondig ja kon zeggen lag het belijdenismoment al jaaaaaaaaaren achter me.
Ik doe het bij mijn kinderen anders,ik probeer hun bij te brengen dat het geloof belangrijker is dan het voldoen aan de kerkregeltjes.Betekent dat dat ze geen belijdenis zullen doen voor hun 20ste dan is dat maar zo,als het goed is komt dat moment later in hun leven wel.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 11:52
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ERIKA129 schreef:
Dat ik vanmorgen terwijl ik stond te huilen mijn benen aan het scheren was onder de douche, gevolg flinke jaap in mn enkel Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Wat leren we eruit!!!!!!!!!!! Ga NOOIT scheren met een vol gemoed Knipoog smiley

AUW! Twijfelende smiley
Ik heb een pijnloze relatie met een Carmen epilator en voor de gevoelige plekjes onder de armen heeft Veet een milde 2 minuten creme,smeren,douchen,klaar........in 10 minuten in de 2 weken heb je de boel netjes Knipoog smiley

Voor die tranen........denk aan wat je nichtje zei........van mij:sterkte! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 2 februari 2011, 10:12
BerichtOnderwerp: eerste date afspraak ,wat doen samen ?

ANGELIQUE327 schreef:
daaaaaaar kom ik weer hoor...ik blijf knuffelen zolang ik ademhaal...

Als je op de eerste date blijft knuffelen tot je geen lucht meer hebt ben je vast heeeeeeeel populair Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 18:04
BerichtOnderwerp: Knuffelhoekje...

YES356 schreef:
Ik vind het wel aardig rustig de afgelopen dagen op cm Lachende smiley
misschien is er achter de schermen Coole smiley met zonnebril wel aan gewerkt Smiley die vol vragen zit

Ik denk dat het rustig is omdat velen hun mond houden,negeren werkt uitstekend Knipoog smiley
Het is wel erg saai zo...........de sfeer is nog steeds niet lekker.........staat de boel op scherp of verdwijnen de irritaties vanzelf?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 07:30
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

CROSSROAD317 schreef:
Ga ik lekker ook meedoen met alle suggesties en vul maar in verhalen.....
Ik hoop daar een paar hele mooie dames te ontmoeten, liefst met kids natuurlijk (weet ik ook gelijk waar ik aan toe ben). En als nummer 1 niets is, dan doorhoppen naar naar nummer 2 enz. enz.
Lang leve de dating picknick ..... Clown smiley

O ja, was ik bijna vergeten, de mooiste vrouwen hebben de meeste mannen aan hun broekrok hangen ..... Kwijlende smiley

Hoeveel jaar zit jij ook alweer op cm? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik ben 's nachts erg chagrijnig geloof ik Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 00:44

CHATULIEM619 schreef:
Daten en kids gaan in mijn ogen niet samen...

Wonderbaarlijk genoeg Knipoog smileymoet ik je nu gelijk geven Chat,door alle suggestieve opmerkingen is het idee van een ontspannen vrijblijvende ontmoeting op de heide om zeep geholpen.......

De opzet was altijd dat het een leuke middag voor de kinderen zou zijn en de moeders/andere belangstellenden gezellig konden praten en eten,houd dat dan ook zo please

Als je wilt daten heb dan het lef op cm iemand te vragen maar ga niet het plezier van de gezinnen vergallen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 16:27
BerichtOnderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.

IMKE917 schreef:
Wat zou je dan moeten doen in zo'n geval Leanne?

Hele goeie vraag.......waar iedereen mee worstelt denk ik Knipoog smiley

Aanvulling:het idee hebben dat er een vloek rust op het kind vind ik te absurd voor woorden,wat voelt zo'n moeder og voor haar kind?Alleen afschuw?
Ik vind dit vreselijk moeilijk........ik zou willen roepen dat zulke gevallen uit het ouderlijk gezag gezet zouden moeten worden maar ja.........welke moeder is perfekt?

Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 31 januari 2011, 16:32
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 16:21

WILLEMIJN232 schreef:
En toch zijn er mensen die die keuze maken.......omdat ze anders denken en geloven dan jij en ik..........en ook zij denken dat ze er goed aan doen.........

Er zijn doden gevallen bij duivelsuitdrijvingen.........en als je belangrijke medicijnen weigert dan neem je ook het lot van je kind in je eigen hand.

Hoe ver moet je gaan in je tolerantie??
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 16:03

IMKE917 schreef:
Heel concreet....een moeder weigert medicijnen voor haar zoon van 9 jaar die lijd aan ......nou noem het maar op....pdd-nos/autisme, hoort stemmen enz. In de familie komt dit veel voor en zij ziet het als een vloek die verbroken moet worden.

Je kind laten lijden door hem noodzakelijke medicijnen te onthouden vanwege een vloek Smiley die vol vragen zit valt naar mijn mening onder kindermishandeling.
Iemand die gelooft dat God een kind van 9 straft door het te vervloeken met gruwelijke ziektes is in mijn ogen zelf goed ziek Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 15:19

CHATULIEM619 schreef:
Er is een verschil tussen oordelen over mensen en het oordelen over een leer. Het laatste doe ik, het eerste in geen geval. Volgens mij mag je verschillende theologieën naast elkaar leggen en dat met elkaar bespreken.

Het gaat hier verder dan bespreken Chat,er zijn al wat beledigende woorden gevallen zoals zwembad.........
Ik respecteer ieders keuze,probeer niet je(algemeen) hele leven te vergoeilijken met bijbelteksten,er is toch maar Eentje die weet of we het goed doen,hoe zeer iemand zn mening ook door wil drijven.

Ik word kriegelig van het zgn. uitverkoren zijn/voelen.........is typisch egoistisch gedrag van deze tijd.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 14:38

GRIFFIN748 schreef:
*pakt zijn windbuks en legt aan*

Clown smiley

Ik ben toch je lieve kleine............ Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
http://www.youtube.com/watch?v=wwDhzl_O6qY
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 31 januari 2011, 14:32

Weet je wat ik niet goed begrijp?(niet persoonlijk tegen iemand bedoeld)
Uit de baptisten/pinkster hoek wordt flink geoordeeld over mensen die de Bijbel naar de letter(letterlijk!)volgen maar als ze zelf een zonde begaan zijn ze al bij voorbaat vergeven..........

Schiet mij maar lek Knipoog smiley

Gr.Leanne(leeft in 2011)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:31
BerichtOnderwerp: BZV Topic

De ogen van Annemarie spraken boekdelen,dies vliefd op Harry ! Verliefde smiley
Dit keer was Marcel saai en zeurde die.......bendrnaamvergeten......over de wind.Hou eens op zeg,tis een boerderij hoor Knipoog smiley
Gijsbert was lekker relaxed en Frank.......tja,volgens mij gaat die toch echt voor blond.........
Richard blijft met lege handen achter,de sukkel Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 30 januari 2011, 11:35

HANNAH810 schreef:
en verder leanne; verder?
help me eens een handje; hoe pakkie zoiets an joh!!
als ik dan de hond van mn vriendin en de auto van mn buurvrouw geleend heb..........
hoe zorg ik dan dat "hij" niet binnen vijf minuten op de vlucht slaat?

@ griffin; je gaat vooruit; je verbeterde me niet eens!

.

Lok-eten! Want de liefde van de man gaat door de.........
Je had uiteraard al een bevallig mandje gevuld met lekkernijen van de traiteur(en roept:"daaaaaaaagen heb ik in de keuken gestaan,daar geniet ik zooooo van he")
Maar pas op voor de valkuil,net doen alsof je altijd op dieet bent(aangeboren gebrek),nip hooguit aan een bakje Activa yoghurt....(op de terugweg even aan bij de Mac voor een supersized burgermeal met karamelijs na)

En als het dan nog niet gelukt is een kerel te strikken ga je na afloop net als ik(en nog 3 malloten)stappen in Zwolle om vervolgens alleen mannen in lederhosen tegen te komen Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley (dus geef je je weer op voor de volgende picknick etc etc etc)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 30 januari 2011, 11:16

XABIA794 schreef:
bedoel je nu die saab... daewoo... audi, of die mr2
mij kan geen enkele auto versieren Knipoog smiley

Er zijn enkele dingen belangrijk voor het picknicken Xabia........
Allereerst de lokauto("bezit maakt op mij geen indruk maar stiekem vind ik die BMW toch wel euh........" Coole smiley met zonnebril )
Vervolgens de lokhond("ahhhhhhhh mag ik je puppy aaien????" en dan jou,daten,trouwen en 6 kindjes met je krijgen? Clown smiley)
En vergeet de lokpartner niet (als je naast een nog minder knap iemand gaat zitten kom je mooier over Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley met blinkend witte tanden )

We kenne dr hoast een cursus van moake.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 23:21

WILLEM591 schreef:
VERHELDEREND EN LEKKER NUCHTER.
EEN ILUSIE AAN DUIGEN VOOR ENKELEN DIE DENKEN DAT CM EEN POPPETJE NEERZET OM AL DIE FLAUWEKUL TE BEOORDELEN OP ECHT , ONECHT, ONZIN ETC ETC. MISSCHIEN DRAAID ER EEN SOFTWARE PAKKETJE DAT SCREEND OP GROF TAAL GEBRUIK, SCHUTTINGTAAL EN GODS LASTERING. VAN DE BOND TEGEN HET VLOEKEN.

Dat poppetje was er,hij heette Chris en hij had de boel goed onder controle,het is vast geen toeval dat het mis ging toen Chris vertrok.......Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:54

YES356 schreef:
Ik vind het nodig om het onderstaande te delen met jullie, omdat ik ook in het openbaar de vraag gesteld heb.” Worden de berichten en de chat wel gelezen hier en gecontroleerd ?”

Ik heb CM aan de telefoon gehad.
En dat was een verhelderend ,open , gesprek!!!!!!!!!!
Sommigen van ons (incluis mij zelf) bekroop de vraag of er wel een redactie was/is ????????
Bij mij is dat gevoel nu weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze zijn er
En heb er vertrouwen in dat het weer Cool Men word hier (en dat zullen we met zijn allen kunnen denk ik)
Er is een redactie die ons serieus nemen.
Ook al gaan dingen soms langzamer dan je zou willen.
Men is er wel degelijk op de hoogte en zijn er mee bezig wat er hier gebeurd
Dus dikke knuffel aan de CM redactie
En veel sterkte en wijsheid

Heb je ondertussen al iets gehoord?Of iemand anders misschien?
Ik heb er weinig hoop meer op.........in geen 4 weken hebben we een teken van leven van de redactie gehad.......behalve jouw telefoontje dan maar aan alleen beloftes hebben we weinig Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:29
BerichtOnderwerp: BZV Topic

MARIJAN072 schreef:
Ik denk dat Annemarie wel wat tips van de KRO zag krijgen, denken jullie niet? Er schijnt een heel begeleidingsteam achter te zitten. En ze willen waarschijnlijk iets meer emotie, spanning en romantiek op die boerderij daar zien.

En dan Frank....... 'k Heb het idee dat hij ze beiden even leuk vindt, dat kan lastig zijn. Waarschijnlijk hoeft Frank morgen nog niet te beslissen, het programma zal voor een groot deel gevuld zijn met Richard.

Spannend!!!

Weet je wat ik niet begrijp?Ze meldt zich aan voor het programma,dan kun je verwachten dat er mannen op je stoep zullen staan en dat die gesprekken verwachten...........meer contact dan nu in ieder geval..........het is een vlotte tante met het mondje op de juiste plek,niet bepaald verlegen en tóch komt ze niet bij de mannen in de buurt........geen arm,geen aanraking,geen blik.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 13:11

GIBBY159 schreef:
Leanne...ik bedreig NIEMAND op CM...de kwestie mail aan Marylien berust op een vergissing door namen verwarring! Ik heb mijn excuses netjes aangeboden en dat is geaccepteerd door Marylien.

Ik bedoelde dat je meldde dat je de mailwisseling openbaar wilde maken.

Wij hebben wel eens vaker een meningsverschil gehad he Gibby,maar ook dat is altijd weer goedgekomen met wederzijds respect.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 januari 2011, 12:53

WILLEM591 schreef:
Echt Marylien , je verdient mijn diepe respect en waardering. Hoe jij de kou uit de lucht neemt met deze eenvoudige reactie. Een voorbeeld voor velen die zich door onderbuik gevoelens laat leiden. Je bent een geweldig mens , amen \
ps Gewoon jezelf de vraag stellen voordat je reageert:
Wat zou Jezus doen?

De bedreiging door gibby noem je vrijheid van meningsuiting en nu prijs je marylien haar nederigheid omdat ze voor gibby "buigt"? Smiley die vol vragen zit

Ik heb ook respect voor Marylien,omdat ze zich verdedigde en omdat ze het nu naast zich neerlegt.

Veel vrouwen(en ook mannen)zijn door hun ex-partner bedreigd en vernederd,angst is een diepe emotie,het moet hier een veilige plek zijn voor iedereen en zoals ik het nu zie is het dat niet.

Negeren werkt prima maar wordt op CM gezien als onchristelijk,ik kies dus nu wél voor het geven van een weerwoord(ik kan het tenslotte niet iedereen naar de zin maken,ik loop hier al een poosje mee Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 14:05
BerichtOnderwerp: Levensboek

ANGELIQUE327 schreef:
Ja hoor Josina, komtie:

Omdat ik nogal het een en ander meegemaakt heb in mijn leven (ik ga hier op het forum niet in details treden) werd mij door onze dominee en onze diaconaal consulente die de regie hiervan in handen heeft, geadviseerd om het allemaal te beschrijven. Veel mensen begrijpen niet hoe het zat, hoe het toch kon dat.....maar waarom dan....
Daarom dit boek, geschreven door iemand anders, in de ik-vorm over mijn leven, vooral bedoeld voor de betere vrienden en bekenden, die in grote lijnen al wel iets weten, maar voor wie het verhaal als bijna onmogelijk in de oren klinkt.

Zo een beetje duidelijk, Josina? Knipoog smiley

(nog een N.B.-tje: ik verdien hier niets aan! geen gage)

Angelique.........een welgemeende "waarschuwing"........gooi alsjeblieft niet je hele hebben en houden in een boek te grabbel.Je verwacht begrip maar als je een hond slaat kun je een beet terug verwachten,is dat het echt waard?
Heel veel mensen(op CM)hebben trieste dingen meegemaakt maar gooien het niet in de openbaarheid om niet langer gekwetst te worden.
Ga alsjeblieft gesprekken aan met de mensen die je na aan je hart liggen en laat de rest maar denken wat ze willen.
Ga de toekomst in en laat het verleden rusten........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 12:54
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ANNETTE792 schreef:
Ik had dat pas in de auto, mn zoontje van 4: mama , wil je nu altublieft even niet meer met de radio meezingen, mijn oren doen er pijn van. ( ik ben me bewust van mn gebrek aan zangtalent maar dat het zo erg was wist ik niet)

Erg he dames...........en het waren ook nog gospels,hij zei:je riep elke keer Jezus!
Wat moet die jongen wel niet van me denken Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 12:08
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Ik ben in de badkamer aan het poetsen,komt mijn zoon binnen(bijna 14,dagje vrij).......Mem,ik moet even met je praten,je loopt zo te gillen.......ben je verdrietig of moet je misschien ongesteld worden? Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Nee schat,ik heb mijn mp3 speler op en liep mee te zingen...... Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Clown smiley

Vond ik best wel een leuk moment Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 09:46
BerichtOnderwerp: goed nieuws voor sommigen

Ik wens je alle goeds,met Annette en jullie kinderen........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 09:45
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

Lielietje,ik wens je heel veel plezier met wat je in Engeland gaat doen,ik hoop ooit nog eens te horen wat je daar beleefd hebt Knipoog smiley

Het ga je goed!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 09:36

WILLEM591 schreef:
GOEDE MORGEN VRIEND(INNEN)EN, BROEDERS EN ZUSTERS,
vOOR IEDER VAN ONS HEEFT HIJ EEN PLAN.
OOK VANDAAG IS ONZE HEER IN ONS MIDDEN EN HEEFT IEDER VAN ONS ZIJN GEBEDSTIJD. MAAK EEN GOEDE KEUZE VOOR VANDAAG. WAT ZOU JEZUS DOEN? Lachende smiley Kussende smiley Coole smiley met zonnebril

Goeiemorgen Willem!(en de rest natuurlijk)
Heeeeerlijk geslapen,nu een bakje koffie en met een onverwoestbaar goed humeur het forum lezen,komt helemaal goed vandaag Lachende smiley

Ik hoop dat we vandaag een schone lei kunnen maken,de lucht klaren(en bij voorkeur zonder leden te verliezen,ieder heeft zn waarde)

Knnnnnnnnnnnuffel Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 00:57

Een weltrusten knuffel/schouderklopje/hand(wegstrepen wat niet van toepassing isKnipoog smiley)voorIEDEREEN

Weltrusten........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 januari 2011, 00:55

ANGELIQUE327 schreef:
Le...ik heb je nog nooit ontmoet...waar komt in vredesnaam al deze haat vandaan???? wat heb je tegen me??????

Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 ... 100 Volgende
Pagina 51 van 100