Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 23:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kusje erop???? of glaasje roosvicee sterkte wat het ook is! |
zal niet helpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 18:49
Onderwerp: Tips om gelukkig te worden en te blijven.
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, als je met zijn beide bent, ja, dan kan je je geluk delen, en ja, dat versterkt elkaars geluk dan, dan wordt het als het ware nog meer. |
Helaas zijn er derden die jaloers zijn en alles er zullen aan doen om het geluk te door breken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 februari 2013, 10:45
Onderwerp: Tips om gelukkig te worden en te blijven.
|
|
|
Geluk zit niet in materiaal geld of goed. Gelukkig is die gene die dicht bij God is. En als je samen met God maf wezen ben je dubbel zo gelukkig.
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op woensdag 20 februari 2013, 10:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 09:05
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik morgen opnieuw een ingreep aan mijn buik krijg. Deze keer niet zo'n grote, maar wel een heel pijnlijke |
Sterkte vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:21
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
[quote=PETRA373]tja misschien ligt dat wel aan de mannen, die veel keuze hier hebben en met meerderen tegelijk bezig zijn.omdat ze ook es een keer mee maken dat meerderen hun aandacht willen....aangezien vrouwen hier in de meerderheid zijn. Wat dat betreft is zo,n man het niet waard, om elkaar de hersens in te slaan. Een man die niet echt voor je gaat [/quot]
Ik ga voor 1 dame die mijn hart heeft gestolen . En daar ga ik voor . I
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 12:05
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROOS575 schreef: | jaja dat ben ik met je eens Ieder kan natuurlijk tijdelijk een periode hebben dat het minder gaat, dat is menselijk. Het is niet voor niets in-voor-en-tegenspoed... |
precies en dat moeten mensen hier niet vergeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:16
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
whahahaa dat ik met de telefoon van mij ,mijn zoon's xbox kan besturen
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op maandag 18 februari 2013, 11:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:11
|
|
|
ROOS575 schreef: | precies, in eerste instantie lijkt het allemaal geweldig maar het leven gaat daarna ook gewoon verder! |
enige verschil is dat je samen verder moet en dat betekend dat je samen maar ook afzonderlijk van elkaar goed in het vel moet zitten. anders word de enen de op vang bak voor de andere. en ik denk dat je juist voor elkaar dan moet wezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:08
|
|
|
ROOS575 schreef: | Ja, als dat verschijnsel voor de actie al zo was, dan gaat het moeilijk |
dat bedoel ik en bij sommige mannen zit het verstand ook nog een stuk lager.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:56
|
|
|
ROOS575 schreef: | hahaha Dat verschijnsel moet niet teveel voorkomen want dat is niet best voor de klandiezie van cm Al die hersenloze dames en heren |
als ze hersenloos zijn hoe kunnen ze dan elkaars hersens in slaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:53
|
|
|
ROOS575 schreef: | Dat laatste is zeker waar! Een voorwaarde voor een goede relatie is, naar mijn bescheiden mening, dat je stabiel en goed in je vel zit. |
tja veel mannen denken schijnbaar dat ze pas goed in de vel komen te zitten als ze een vriendin hebben
of ze hebben het verstand op verkeerde plek zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:49
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach, het schijnt heel natuurlijk te zijn hoor zeg maar rustig dat de hele fauna er last aan heeft Ga voor Mei maar eens naar een bos, heel de vogelwereld is van streek het is er een gekwetter van jewelste
Maar ook onder viervoeters en twee ledige sapiens (eigenlijk mensen ook) het is soms bij de beesten af Ze slaan soms elkaar de hersens in, om een wijfie te bemachtigen (eigenlijk al de ledige) doe dan maar een dating site, ter voorkoming van |
is tegenwoordig eerder anders om ze slaan mekaar de hersens in voor een mannetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:46
|
|
|
ROOS575 schreef: | Inderdaad, helaas dat het gebeurd. Zaterdag was ik bij een vriendin, die hier ook sinds kort zit. Noemde een paar van zulke namen en ze rolde bijna van haar stoel herkenbaar dus |
ik kan mij niet mij er niets bij voorstellen ik die mail schuw is waar haal je de gore lef vandaan al was ik nog zo wanhopig ik zou zo vent niet willen hebben. hoop dat alle wanhopige heren dit lezen. stel s*kk*ls ga van cm af leer van je zelf te houden en word gelukkig met je zelf kom dan maar eens terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:32
|
|
|
ROOS575 schreef: | hahaha herkenbaar... Voor sommige geld... als je maar een vrouw ben Het maakt soms niet uit of je 30 jaar jonger of 10 jaar ouder ben |
wanhopige s*kk*ls zucht
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op maandag 18 februari 2013, 10:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:14
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | nou hoop dat het nog van vorige keer is heb na dat ik de lek heb gedicht zo veel mogelijk water weg gehaald maar ja staat weer water in . dus ik denk dat ergens een heel klein lekje is alleen weet niet waar. |
lekje gevonden word er niet beter van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:52
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Dat wordt zwemmend slapen......! |
nou hoop dat het nog van vorige keer is heb na dat ik de lek heb gedicht zo veel mogelijk water weg gehaald maar ja staat weer water in . dus ik denk dat ergens een heel klein lekje is alleen weet niet waar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:52
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Dat wordt zwemmend slapen......! |
nou hoop dat het nog van vorige keer is heb na dat ik de lek heb gedicht zo veel mogelijk water weg gehaald maar ja staat weer water in . dus ik denk dat ergens een heel klein lekje is alleen weet niet waar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...misschien moet je de lek bij jezelf zoeken |
als dat zo was Frank was het opgelost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:23
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
JOL252 schreef: | Een huwelijk valt te winnen als je SAMEN strijdt en SAMEN liefhebt. Zo niet, is het vaak een verloren zaak. |
Hier ben ik mee eens. Uitervaring kan niet van één kant komen. Hoe goed je best ook doet hoe je probeert te redden. Als van de andere kant niets meer komt niet wil dan is het verloren zaak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 07:45
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Goedemorgen( dat horen in de ochtend in het ziekenhuis)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 22:12
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Enne hoe laat is het bedtijd |
Doenaar 22:30
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op zaterdag 16 februari 2013, 22:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 20:58
|
|
|
Op dit moment in ziekenhuis liggen en ze hebben Wi-Fi yea
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 17:14
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach weet je natuurlijk hebben gescheiden mensen een rugtas(je) maar denk dat men in het algemeen onderschat dat ook iemand die niet grtrouwd is geweest een flinke rugtas aan bagage kan hebben allen wordt dat niet in een profiel gezet!! Of men zet erin vrijgezel nooit getrouwd geweest en dan kom je erachter dat ze gescheiden zijn en vader en dat ze weer samen wonen met een andere vrouw en er weer een kind komt en dan ondertussen hier op de site staan als zijnde vrijgezel!! Ach wat is een rugtas!! Denk dat het makkelijker is al gescheiden mens met een andere gescheiden persoon een relatie aan te gaan dan als je nooit getrouwd bent geweest een relatie aan te gaan met een gescheiden iemand, waarom?? ik denk dat waar er twee gescheiden zijn ze elkaar meer kunnen aan en invoelen.. Sluit ik een relatie met een gescheiden man uit??? nee dat zeg ik niet maar denk dat het voor mij wel moeilijker zal zijn! |
erika ik geloof dat rugzakje niets uit maakt als je van mekaar houd en er is een mooie klik dan betekend dat je mekaar zen rugzakje moet accepteren en er samen voor gaan samen dus ook samen gaan dragen en verder moet gaan in toekomst kijken niet naar mekaar zen verleden. maar goede uit verleden halen wat je geleerd heb er van en wat je wel wil en wat niet wil daar over kunnen praten samen door gaan en nieuw leven samen op te bouwen. niet in het verleden blijven hangen moet diepgravend gaan onderzoeken niet op mekaar zen fouten wijzen. maar zorg dragen dat je samen niet de fouten weer maakt. en of je gescheiden bent of dat je singel bent rugzak zal er zijn groot of klein.
ieder heeft een kruis te dragen. op zich zijn alle kruizen even groot. alleen de ene is van piepschuim de andere van lood
ergens in het zelfde liedje
al gooie je de kruizen op een hoop ieder zal zijn eigen kruis er weer tussen uit zoeken
uit een liedje van daniel lohuus
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op zaterdag 16 februari 2013, 17:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Is het ook en het nadeel bij mij was dat ik een ontzettende doordouwer ben en zoiets had van niet aanstellen en doorgaan huplakee iedereen is wel eens moe.. Totdat je lichaam zegt tot hiertoe en niet verder.... Altijd moe zijn is lichamelijk maar ook geestelijk een zware belasting.... Maar goed maar weer doorgaan he |
ik weet wat dat is hoop echt dat ziekenhuis mij kan helpen. nu gaat het nog wel met mij maar komt vast ook een moment dan zegt lichaam en nu stoppen vandaar dat ik mij laat onder zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:13
|
|
|
ik kan dus wel slapen dat is probleem niet hou mij alleen wakker met mijn eigen gesnurk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:57
|
|
|
ROOS575 schreef: | klopt, en als je zo'n apparaat gebruikt voel je je veel beter heb ik horen verluiden. |
mijn broer heeft er ook 1 even wennen maar je je word uit gerust wakker nu is beetje hopeloos ben gewend geraakt aan weinig slaap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...apneu komt toch meestal voor bij mensen met overgewicht? Zo overgewichtig zie jij er toch niet uit... |
kom idd veel bij mensen met over gewicht uit maar niet altijd schijnt erfelijke factoren kunnen zijn
|
|
Naar boven |
|
|