Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 11:37
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een spoortje grijs tussen een zwarte kop staat juist zo lief!!!! Charme!!! Maar ja dat is mijn mening... Ikzelf heb ook nog vrijwel geheel mijn eigen kleur...maar zie nu dat de grijze gloed wel erg hard gaat... Zou het altijd van verdriet en zorgen zijn...? Nee toch?? Alhoewel ik ken een vrouw van mijn eigen leeftijd die inderdaad een jaar had van veel zorgen en verdriet... Maar ook dan geheel van zwart naar grijs ging... |
Ik betwijfel of het (alleen) met zorgen en verdriet te maken heeft Zeeland, want ik had mijn eerste grijze haren al op mijn 19e.....! 't Zit bij ons gewoon in de familie. (lang leve de haarverf! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 22:16
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het blijft een mooie.........ariennez........ |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 augustus 2011, 20:50
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Ik weet niet of deze al eens geplaatst is..maar ik kwam 'm vorige week tegen en vind 'm erg mooi!
http://www.youtube.com/watch?v=Ti3EWCbtZGk
hierbij de tekst:
May the road rise to meet you, May the wind be always at your back. May the sun shine warm upon your face, The rains fall soft upon your fields. And until we meet again, May God hold you in the palm of his hand.
May God be with you and bless you: May you see your children's children. May you be poor in misfortune, Rich in blessings. May you know nothing but happiness From this day forward.
May the road rise up to meet you May the wind be always at your back May the warm rays of sun fall upon your home And may the hand of a friend always be near.
May green be the grass you walk on, May blue be the skies above you, May pure be the joys that surround you, May true be the hearts that love you.
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op dinsdag 2 augustus 2011, 21:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 juli 2011, 14:21
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | laatste rondje door mn oude huis gelopen, nu klaar om morgen de sleutel in te leveren.
Ondanks dat ik van dringend aan renovatie toe, oud huis naar een schitterend groot nieuw gebouwd huis ga is het toch ff slikken.
Hier in dit huis vond ik na jaren in onrust en angst geleeft te hebben mijn rust, een plekje om ver weg van mn verleden een nieuwe start te maken. In dit huis werd ik ten huwelijk gevraagd, zag ik mijn kinderen veranderen van stil en terughoudend naar vrolijk en spontaan en mochten we nog een dochter ontvangen.
Hier in deze straat werden we met open armen ontvangen door onze buren, ontvingen we hulp in moeilijkheden, zonder dat we er om hoefde te vragen, leerde ik opnieuw hoe belangrijk een sociaal leven is, iets wat ik zolang gemist had.
En dat alles begon 4 jaar geleden......door lid te worden van cm |
Kippenvel Annette...bij jouw verhaal. ik kan alleen maar zeggen: 'ik hóór je!' Het mooiste moment...met een brok in je keel. Dank voor het delen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 21:10
Onderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
|
|
|
De picknick was leuk en gezellig! En ik ben blij dat een zeker iemand ( )me overgehaald heeft om te komen. Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt iedereen, voor die gezelligheid, de goede gesprekken en al het lekkers dat langskwam!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 21:06
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Picknick was gezellig, enkel jammer dat ik mn tas vergat uit de auto te halen en iemand anders dat voor me heeft gedaan.....weg paspoort,rijbewijs, portomonee (gelukkig zat er nog maar 2 euro in). |
wat een óntzettende kater Annette, om dit te moeten ontdekken. Ik dacht wel toen ik jullie gedag zwaaide: hé, ze zijn er nog...! maar dát was het dus! Nu de ellende van alles opnieuw regelen, pffffttt..kan er nog wel bij, bij de drukte die jullie al hebben! (grrr..!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 16:24
Onderwerp: Schaamte om jezelf bloot te geven
|
|
|
Leuke vraag Lisa maar naar mijn mening een beetje té algemeen en té breed want ik denk dat we allemaal momenten kennen van wel of niet onszelf kunnen blootgeven in figuurlijke zin. Bij de één weer wél, bij de ánder juist weer niet en dat heeft met zoveel factoren te maken! Ben je bijvoorbeeld in een grote groep, of heb je een één op één gesprek...is het moment het juiste en is de persoon die tegenover je zit of staat de juiste...en ga zo maar door. Wat mijzelf betreft is het geen vraag of ik me durf bloot te geven maar meer de vraag of ik dat wel WIL. Ik maak een duidelijke keuze: de één krijgt niet meer van me te horen dan strikt noodzakelijk, en weer een ander mag mijn hart zien. Het is dus een constante beweging van keuzes maken en natuurlijk zit ik er ook weleens naast. Dan word ik gekwetst...en dat is niet leuk. Toch maakt me dat niet kopschuw. Pijn gedaan worden is een onderdeel van het leven. Wil je geen pijn...ga dan op een onbewoond eiland wonen....want zolang je met mensen omgaat zúl je je blijven bezeren.
Waar ik wel een enorme hekel aan heb, is aan dingen zeggen, die van me verwacht worden. Om een voorbeeld te noemen? Toen mijn oudste zoon geboren werd, bleek al snel dat het een huilbaby was. 18 uur per dag brúllen. Ik vond er niks aan. Tijdens een terugkom-bijeenkomst van de vrouwen van de zwangerschapsgym hoorde ik de verhalen aan van al die vrouwen met hun pasgeboren baby's. Het éne verhaal nog fraaier dan het andere...en ik zat daar maar. Ik zei toen glashard dat IK geen roze wolk gezien had en dat ik mijn kind het liefst de trap af zou kieperen omdat ie altijd huilde en ik er stapelgek van werd. (mijn zoon is inmiddels 19...ik heb me dus ingehouden en hem niet van die trap gekeild ) Na een stilte van ongeveer 30 seconden....kwamen de échte verhalen los. Wat bleek? Niemand had die perfecte baby en niemand zat op een roze wolk maar niemand durfde het te zeggen. Dát soort figuurlijk 'blootgeven'? Daar heb ik dus totaal geen problemen mee. Gewoon doen...want alles wat in het hart blijft zitten...gaat een nog groter eigen leven leven...en maakt de eenzaamheid nóg erger. Wees dus niet bang voor wat ánderen van jou vinden...maar spreek je uit en vertel wat écht is. En de éne keer zal dat eenvoudiger zijn dan de andere keer...maar het is het zó meer dan waard!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juli 2011, 21:56
|
|
|
Het mooiste moment van de dag? Die práchtige regenboog, vananvond aan de hemel, toen ik met mijn oudste dochter aan het wandelen was. De hele wandeling door mochten we 'm zien. Zólang heb ik nog niet eerder een regenboog mogen zien. Heel bijzonder...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 13:56
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Afstand scheidt enkel de lichamen, niet de geesten. Erasmus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 13:31
Onderwerp: Ramp
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het beruchte gironr. waar de miljoenen voor Haiti ook beland zijn. |
Volgens mij niet Chat. Dat is giro 555. We hebben het nu over giro 550 en ja, zij hebben dit nummer ook gebruikt t.b.v Haïti maar het is toch écht het gironummer dat bij de ZOA hoort.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 juli 2011, 10:11
|
|
|
Onlangs heb ik contact gezocht met de ZOA met de vraag of zij in de bewuste gebieden aanwezig zijn. Vanmorgen kreeg ik daarop een antwoord en dit is wat zij mij schreven:
"Alleen al in de opvangkampen rond Dolo Ado in het zuiden van Ethiopië - waar ZOA een kantoor heeft - zijn vorige week meer dan 110.000 Somalische vluchtelingen aangkomen. De kampen zijn overbevolkt en nog dagelijks komen tussen de 1.600 en 2.000 vluchtelingen aan. Velen hebben dagen of zelfs weken moeten lopen om deze plek te bereiken. In wanhoop zijn ze de loodzware tocht begonnen om de honger en het geweld in hun thuisland te ontvluchten. Ondervoed, uitgedroogd en uitgeput komen de mensen aan. In de kampen is dringend humanitaire hulp nodig, zoals voedsel, water, onderdak en medicijnen. ZOA is aanwezig in dit gebied en mobiliseert op dit moment extra mankracht en middelen om hulp te bieden.
ZOA is samen met Woord en Daad, Red een Kind en Dorcas een noodhulpactie gestart. Uw gift is van harte welkom op ons gironummer 550. Graag o.v.v. 'droogte Afrika".
Tot zover hun antwoord aan mij. Voor mij is dit voldoende om mijn scepsis om te zetten in hulp.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 22:26
|
|
|
MARGREET471 schreef: | kweet t niet helemaal zeker, maar ik denk dat je het over mij hebt.
SORRY
k had nog zo m'n best gedaan |
Niks van aantrekken Margreet! Beter iemand dan niemand die meedenkt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 20:53
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (misschien met kinderen) nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio 0318 mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317 knotjevee106, 50 jaar, regio 071 jasmein464, 50 jaar, regio 078 de drie "schone gezusters"; ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid) eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid) marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid) angelique327 [voormalig lid] maria576, regio 038, indien vervoer Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (o.v.) indien vervoer margreet471, 51 jr. regio 0180, blijft net zolang als haar chauffeur
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318 bas917, 53 jaar, regio 0166 marc149. 39 jaar, regio 0318 kwispel011, 65 jaar, regio 0172 leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog .... jacob817, 53 jaar, regio 0318 eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar) Hendrik447 pimpernel883 44jaar, regio 030 dirkjan078, 44 jaar, regio 0575 jonasveve733, 51 jaar, regio 070 marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.) Griffin748, noblesse oblige, 40 jaar, regio 035 (neemt bbq en zwarte meuk mee) EWJ051, 26 jaar, regio 033
voor diegenen die zich aan willen melden: kopieer deze lijst en voeg je naam toe. geef ook even aan of je blijft bbq-en en of je een bbq meeneemt.
iemand die langs regio 038 komt om Maria576 op te halen? Vervoer voor mij, Maria576, is geregeld hoor Margreet, thanks!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 21:28
|
|
|
HANNAH810 schreef: | Ik (maria576) heb inmiddels vervoer gevonden, kan meerijden met Charley513
leuk, maria! lang geleden dat ik je op de picknick zag!
met "een veer" voor charley! |
Klopt Hannah! Soms is een zetje door een lief C.M lid nodig én voldoende om die stap(pen) naar de grote (niet stille!) heide te zetten. "k Zie er naar uit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 21:02
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (misschien met kinderen) nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio 0318 mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317 knotjevee106, 50 jaar, regio 071 jasmein464, 50 jaar, regio 078 de drie "schone gezusters"; ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid) eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid) marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid) angelique327 [voormalig lid] maria576, regio 038, 46 jaar, bbq Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (o.v.) indien vervoer
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318 bas917, 53 jaar, regio 0166 marc149. 39 jaar, regio 0318 kwispel011, 65 jaar, regio 0172 leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog .... jacob817, 53 jaar, regio 0318 eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar) Hendrik447 pimpernel883 44jaar, regio 030 dirkjan078, 44 jaar, regio 0575 jonasveve733, 51 jaar, regio 070 marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.) Griffin748, noblesse oblige, 40 jaar, regio 035 (neemt bbq en zwarte meuk mee) EWJ051, 26 jaar, regio 033 Charley513, regio 0514, 53 jaar
voor diegenen die zich aan willen melden: kopieer deze lijst en voeg je naam toe. geef ook even aan of je blijft bbq-en en of je een bbq meeneemt.
Ik (maria576) heb inmiddels vervoer gevonden, kan meerijden met Charley513
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op woensdag 13 juli 2011, 21:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 19:34
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maria 576
Vanuit Zeeland : Van harte gefeliciteerd met je verjaardag |
Dank je wel Visser! En verder iedereen bedankt die me een mailtje heeft gestuurd, te gék! Ik weet het...de dag is nog niet om maar...de visite is nu naar huis, en mijn C.M-'date' ( ) ja, degene die op de koffie is geweest...én is blijven eten..(heel gezellig trouwens)is ook weer vertrokken, dus nu 'stort' ik even in... het was een leuke, gezellige dag! Een dag met een gouden randje! En morgen? Morgen is het wéér feest...want dan wordt mijn oudste zoon 19 jaar! Nu eerst ff bijkomen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:23
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ow, dat lag dus niet aan mij. Voor mijn gevoel was er mijn kinderjaren (jaren 80 dus)vreselijk veel hongersnood in afrika? Het eerste wat in mn hoofd schiet bij het woord Ethiopie is hongersnood, en beelden met uitgemergelde kindertjes met opgezwolle buikjes, vol met vliegen, dat zag je toen zo vaak op tv. Wat ik ook vaak hoor van mn leeftijdsgenoten waren de opmerkingen van moeders als je je bord niet leeg at: de kindertjes in afrika zouden dolblij zijn met zo'n bord eten (nou weet je wat mam, stuur het op!)
Ik geloof best dat er voedseltekorten zijn, die zijn daar vrijwel altijd. Ik wil ook nog wel geloven dat er meer hulp nodig is. Maar de ergste in 60 jaar wil er hier niet helemaal in. En giro 555....staat daar niet nog heel veel geld op wat mensen hebben gegeven voor de tsunami in azie en de aardbeving in Haiti? Als ik geld geef wil ik wel dat het besteeds wordt voor waar ik het aan geef. Geef ik voor Azie, wil ik ook dat het in Azie uitgegeven wordt. Als ik geef voor Haiti, wil ik dat het daar gebruikt wordt, en niet dat 3/4 van het bedrag op een rekening blijft staan. Eerlijk gezegt ben ik mn vertrouwen in die organisaties zo kwijt dat ik echt niet zou weten waar ik nog wel met een gerust hart geld aan kan geven. |
Ik denk er nét zo over Annette en daarom geef ik ook niet aan giro 555. Maar ik heb bijvoorbeeld wél vertrouwen in de ZOA, mss ook omdat ik daar persoonlijk mensen ken. Die hébben ook al veel projecten lopen en hoeven er dus ook niet heen gevlogen te worden. Dat was destijds óók zo bij de Tsunamie. Het geeft mij een goed gevoel als ik weet waar mijn geld aan besteed wordt en dat zie ik terug bij de ZOA.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:01
|
|
|
YELNIN491 schreef: | toen ik vanmorgen gebeld werd en mijn zoon toch over gaat naar H3, ook al heeft hij een taak voor wiskunde |
En vandaag kreeg ik dat telefoontje. Mijn dochter is over naar HAVO-3 en al had ik alle vertrouwen in haar? Het blijft een fijn moment...dat gesprekje met de mentor van je kind...(ik gloei van trots als ik hoor dat ze 'met glans over is'....en dat ze op school zo trots op haar zijn..omdat ze zo goed zichzelf blijft in een héle moeilijke klas! Wauw..denk ik dan, da's mijn kind...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 20:56
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Komt het uit de lucht vallen ofzo? Opeens het bericht, dat er een hongersnood van onvoorstelbare omvang in de hoorn van Afrika is. En ik heb er moeite mee om dit serieus te nemen. Aan de ene kant moeten we onze schepen beschermen tegen Ethiopische piraten en aan de andere kant moeten we ze voedsel geven??? Ik denk dat de hulporganisaties het weer eens tijd vinden om geld uit onze portemonnees te kloppen. Haiti is nu weer een poosje geleden, dus nu kan het wel weer... Verzin maar een ramp en verdien er maar aan.. |
Eerlijk gezegd was/ben ik ook behoorlijk sceptisch, vooral toen ik hoorde dat 'het de ergste hongersnood in 60 jaar is'. Ik dacht: 'hoe kán dat nou, ik ben nog geen 60 en ik weet toch zéker dat ik al vaker heb gehoord dat er vreselijke hongersnood in Afrika is? Hoe doen zij hun jaartelling dan? Eén jaar bij ons zijn er 10 bij hun? Toch blijf ik dit wel volgen en als ik geld geef, dan aan organisaties die ik (persoonlijk) ken én vertrouw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:11
Onderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?
|
|
|
Gelukkig!..maar niet alles gelukt. Het leven is soms best pittig en ja, er zijn momenten dat ik huil...maar dat neemt niet weg dat ik gewoonweg 'gelukkig' ben. Ik dánk God voor mijn leven en als't moeilijk is? Heb ik één absolute zekerheid: HIJ (is er Altijd bij)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 12:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Al twee dagen knallende migraine Waarom heeft een vrouw maandelijks die ongeregeldheden nodig? Ik wil in de zon buiten ipv in mijn bed liggen |
Sterkte Erika! Ik weet hoe dat is....vreselijk dus!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 00:06
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | zeker, wij vonden elkaar op cm en zijn inmiddels ruim 2 jaar getrouwd en gezegend met een dochter.
Maar de meeste mensen verdwijnen langzaamaan van cm als ze elkaar gevonden hebben, dus misschien lijkt het daardoor dat het niet zo vaak lukt? |
Kijk! Dit vind ik dus leuk hè? 't Begint met een 'negatieve' zin...en tot nu toe lees ik ALLEEN MAAR leuke, mooie verhalen! @Savanti: je zit er helemaal náást hoor! deze mensen bewijzen jouw ongelijk!
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op maandag 11 juli 2011, 00:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 21:40
Onderwerp: Wat is nou eigenlijk een datingsuitje?
|
|
|
YELNIN491 schreef: | misschien nog zelf schrijven, maar dan is het niet meer ongeschreven. Dan zijn ze geldig!!! pfff nog meer regels |
ja! en dan krijgen we dáár weer discussies over! Of de 'punt' wel goed staat, of de komma... nee, ik bedank! Ik hanteer m'n eigen regels wel...die doen het best goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het een manlijke of vrouwelijke Cmmer? Significant verschil, want met een man is het een date en met een vrouw een ontmoeting......pffff Cm valt nog niet mee Maria.......... |
een man! dus nu heb ik een date? dat heb ik dan weer goed geregeld! Waar is die gebruiksaanwijzing van 500 pagina's van C.M? Dan wil ik 'm NU hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:40
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | In een kroeg staan ook krukjes |
Dat is ook zo!!! Zo zie je maar..vééls te lang geleden dat ik in de kroeg ben geweest!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:30
|
|
|
Oeps...nu ben ik a.s woensdag jarig en dan komt er een C.M-er op de koffie (mét taart natuurlijk!). Is dit nu óók een date? ch......ips! Mijn kinderen zijn daarbij! Weet je wat, ik nodig gewoon héél C.M uit, dan wordt't een C.M- uitje...mét kinderen. Nee, zonder gekheid! Het heeft met ieders integeriteit te maken hóé we elkaar benaderen, dat ligt in het hart van ons persoonlijk. Ik vind het woord 'date' vééls te beladen en wel zo, dat ik er bijna huiverig voor zou worden om nog nwe. mensen te (willen) leren kennen. Mensen ontmoeten, dat wil ik wel...maar dan gewoon, zonder verwachtingen want het leven is al ingewikkeld genoeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo zie je maar weer......ieder nadeel hep z'n voordeel........ |
Ja echt wel! ('k Heb inmiddels weer een pan op het vuur staan...met soep. 't Duurt ff voordat DIE aanbrandt...maar dan héb je ook wat! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Op een krukje zitten kan best...maar was dat wel in de keuken??? |
Ja! In de keuken! In elk geval niet onder een koe of zo....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:31
|
|
|
HANNAH810 schreef: | roep je even als je van het krukje komt? we willen wel resultaat zien, he? |
Het is gelukt hoor! Of het nu de waspoeder óf de soda was die de truc deed? In elk geval is mijn pannetje mooier dan ooit! En ik hoefde niet eens hard te boenen! Je begrijpt zeker wel dat ik nu ál mijn pannen zo mooi wil? Dus ben ik enthousiast aan't nadenken...over wat ik nú eens zal laten aanbranden...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|