Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 23:33
Onderwerp: alleen voor jonger dan 35!
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Wat heb jij allemaal uitgevreten op jongerenfeestjes dan?! |
wat ze tegenwoordig al niet doen om kinderpostzegels aan te smeren, soms noemen ze je maar gewoon: 'papa'.
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op woensdag 8 december 2010, 23:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 23:28
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Wat heb jij allemaal uitgevreten op jongerenfeestjes dan?! |
te weinig , nu hang ik hier rond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 23:26
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | (...)
Maar geeft niet hoor Bart, zolang jij roest en kruipolie nog samen gebruikt, kom jij er WEL om het niveau Maar wat op te krikken ......
|
daar ben ik voor, nu is het weer goed Nederlands
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 23:21
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Ik denk dat die oudjes ons gewoon bespieden. Vanuit de hoge sneeuwbergen gluren ze naar beneden naar ons topic. Stiekem zijn ze verbijsterd dat we gewoon lol kunnen hebben zelfs zonder hun en voelen zich gewoon buitengesloten. Daardoor komt dat oergevoel van bescherming bij ze naar boven en voelen ze dat ze ons moeten beschermen tegen onzin! Ondertussen kunnen wij best doorgaan natuurlijk met ons niveau he Maar ik vind jullie oudjes in die toppen wel lief hoor!! |
we maken gewoon zoooooooooooo veel lol (desnoods bestellen we wat extra) om ze maar weg te pesten. alsof ze onze (jongeren) ouders zijn of zo. net als dat je een jongerenfeestje hebt, en dat deze 'ouders' daar gewoon rond kunnen lopen... je mag wel lol hebben, maar niet als ik t niet zie (dus niet te veel!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 23:12
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik voel met je mee Tess, Bij deze een knuff van een hoogbejaarde Jolan
|
TESSYBEAR731 schreef: | Kijk! Zie je dat het topic nut heeft! Een senioren-knuffie terug |
moet dit topic soms naar 30- dames?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 23:08
|
|
|
ik snap ook niet dat de senioren hier komen klagen omdat het niveau zo laag is....
leuke dolletjes mogen hier niet van de oudjes, ik snap t niet...
maar, wij jongeren dollen gewoon dus een beetje, en als je daar te stijf en te roestig voor bent, dan geef ik je wat kruipolie, worden jullie nog langzamer van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:08
Onderwerp: vertel jouw top 3 linc-scores
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | snik snik snik....heb hier geen linc s.....hele lage score...dat is nu bakken vol jammeren dus...
sja....hoe moet ik mijn profiel populair gaan maken.... |
volgens mij niet per se erg. de 'leukere' types blijken bij meer mensen een meer gemiddelde score te hebben. mss ben jij wel een digitale nul ('0', snap je m?) maar tevens de real-life-ideale vrouw?
ps: wat is jouw laagste linc dan? tot nu toe record: 8
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 19:00
Onderwerp: EENZAME MOMENTEN
|
|
|
(en het is hier ook ECHT eenzaam, dus dat klopt wel )
gewoon ff plagen hoor, let niet op mij, ben er niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 18:53
Onderwerp: grote positieve CM-logboek
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ben er uit: de dag dat ie CM heeft ontdekt! |
jah!....
(nou de kop is er af hoor...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 01:46
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Ik ben zo serieus als een eekhoorn. had je dat nog niet door? |
BART817 schreef: | nee,................. ook nooit eekhoorns gehad ook.. |
LIELIE304 schreef: | wat een gemis voor je! ook nooit gezien hoe speels die van boom naar boom springen? en nee daar bedoel ik niks mee! |
oeoeoehhh... jij bent dus zo lekker speels.....
nee,.. ik zie je heus niet zomaar van boom naar boom springen... daar bedoel ik ook nix mee...
en nog es
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 00:19
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Ik ben zo serieus als een eekhoorn. had je dat nog niet door? |
nee,................. ook nooit eekhoorns gehad ook..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 00:09
|
|
|
LIELIE304 schreef: | ah oh.. wat heb ik nou weer gezegd? |
iets waaruit nog humor te putten viel? is dat erg???
houdt je jeugd niet meer van humor? waarom vertelt niemand dat mij? en ik maar lol hebben....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 december 2010, 00:07
|
|
|
renate schreef: | Zou het niet zo zijn dat je dan een link hebt met ook getrouwde mensen die opzoek zijn naar vriendschappelijke contacten. Gezien ze gelijkenissen zoeken in de meerkeuze antwoorden. In dat geval lijkt het me geen kwaad kunnen.
Renate
|
HANNAH810 schreef: | toen ik nog op de site stond als "getrouwd" had ik geen lincs, renate..... |
nee dat was wel duidelijk hannah, maar toch snap ik nu dat renate ook een punt heeft, zij het een ander punt. wat als je gerouwd bent: waarom zit je bij cm, voor vriendschap lijkt me. ik kan me zeker voorstellen dat je met het lincs algoritme een waarschijnlijkheid moet kunnen berekenen om leeftijdgenoten/gelijkgestemden te kunnen vinden. mogelijk ook van het zelfde geslacht?? lijkt mij... mss voor de toekomst, moeten we cm maar wat advies geven, speciaal voor mensen in een relatie. (moet hen wel duidelijk gemaakt worden dat ze dan niet als bi-sexueel gerekend gaan worden, omdat het dan vriendschappelijk gerekend wordt)
maar dan nog vind ik het raar dat getrouwd je met het match systeem nog steeds wel kunt zoeken naast je partner... hmmm? of vult men dan trouw criterea in voor vrienden te vinden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 23:58
|
|
|
RENATE619 schreef: | Oh, dan weet ik het ook niet meer. Het blijft een vaag iets, die linc score. Misschien is dat ook wel weer leuk. Het kan in ieder geval een openingszin zijn voor een eerste mailtje naar iemand. Maar verder zie ik er niet zo veel in. |
technisch ben ik wel de man van de algoritmen, maar verwacht niet snel dat cm dat vrijgeeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 23:51
|
|
|
LIELIE304 schreef: | je kan ze ook gewoon elkaar laten opeten en je richten op leukere dingen |
taart met kanibalensmaak.......
(ik kan nie balen, geen ouwe taart meer voor mij )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 23:49
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Oh dat is leuk!! dat word een heerlijke chaos maar zooo gezellig denk ik |
uitvoering is 1e kerstdag
we gaan ook dingen terugkoppelen naar de persoon die al een half uur een CD heeft ingesproken voor dit stuk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 23:47
|
|
|
JOLAN931 schreef: | vertel.... |
dit topic refereert aan de leeftijd: 35- ...........................................
we zullen je missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 23:39
|
|
|
JOLAN931 schreef: | momenteel schaam ik me jonger dan 35 te zijn |
de oplossing voor jou lijkt me simpel.................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 23:38
|
|
|
LIELIE304 schreef: | met kinderen liedjes oefenen ofzo?
*Lielie die heel hard heeft moeten blêren vanavond* |
zondag zijn we begonnen met oefenen voor een schimmenspel, soort projectie toneelstuk (straks wel achter doek met lamp). (helaas is het hele verhaal nog veel te lang. ) ook hebben we kort nog enkele liedjes met de CD ingestudeerd, een aantal kennen ze al.
mijn groepje is 4-7, maar met oefenen zijn de twee groepen va 4 samen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 23:31
|
|
|
LIELIE304 schreef: | Volgens mij is Bart een beetje bang geworden voor de oudjes
|
ik lust ze rouw, als oude taart vreet ze allemaal op
JOLAN931 schreef: | EN TERECHT |
dat zo wel ja , maar wat weet jij daarvan? aan wiens kant sta jij eigenlijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 21:10
Onderwerp: grote positieve CM-logboek
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nou bart, als je het forum goed doorspit kom je overal wel iets positiefs tegen. Je komt over alsof je wilt zeggen dat er niks positiefs is. |
tuurlijk gebeurd er veel positiefs. gebeurd dat ook op cm zelf? dat mag hier gedeeld worden. cm: wat komt daar uit? leuke reacties, nieuwe relaties, huwelijk mss? kleine belevenisjes mogen ook laat het weten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 21:02
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LIELIE304 schreef: | haha! je bent wel voorspelbaar hoor maar gisteravond had ik ook al een gevoel dat ze me wilden koppelen aan een gozer. Willen ze me hier weghebben ofzo? |
kep zo een vermoeden.... maar was dat niet weer een 'oudje'... en 'kindermishandeling' las ik ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 20:01
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | We hadden het hier dan ook niet over gescheiden mensen, maar over getrouwde mensen! Pieter vertelde dat hij voor zijn huwelijk wel degelijk lincs had...Lijkt me toch wel een heel andere invalshoek... Ga er zomaar even vanuit dat getrouwde mensen niet echt behoefte hebben aan een nieuwe relatie zou er niet aan moeten denken (zelfs niet als gescheiden vrouw) dat er hier mannen op CM rondhangen die gewoon netjes getrouwd zijn en ondertussen op zoek naar een scharreltje voor erbij |
sorry ben bang ff te snel gelezen te hebben. nee een getrouwde man/vrouw, ja dat begrijp ik, dan klopt t wel gelukkig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 19:49
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wou je nu gaan zeggen dat je het aanmoedigd om getrouwde mensen te linken met het oog op een evt. relatie |
de computer leest toch ook wanneer je gescheiden bent, je mogelijk uitziet naar een nieuwe relatie?....
waarom niet, ik weet een meisje hier op cm (zeg niet wie) jonger dan ik, die wel wat zag in een gescheiden man.... en waarom geen gescheiden mensen onder elkaar??? wie zegt dat ze dan beiden ook een huwelijk willen?
of moet je dan ineens voortaan single zijn tot de ander het hoekje om is? daar is volgens mij tevens ook een ander topic voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 19:32
|
|
|
LIELIE304 schreef: | yek! Nou, met dat gevoel verdwijn ik nu weer even. Ik ga lekker zingen op koor Leuke kerstliedjes instuderen |
wij zijn op de zondagsschool ook al begonnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 19:31
|
|
|
LIELIE304 schreef: | En ondertussen hap je lekker door! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
wat heldhaftig dat jij jezelf dan opofferd voor onze lol! Maar ondertussen heb ik je een tip gegeven maar daar ga je niet op in. Dus misschien vind je het eigenlijk wel gewoon leuk om de zondebok te zijn? Of denk je dat dat woestijnmeisje dit wel stoer van je vind? |
ik zat nog in de afrondingsfase, niet de oudjes wakker maken hoor, ssssstt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 19:24
|
|
|
heeft iemand wel eens oude taart geproefd? en waar smaakte het naar?...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 19:19
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | En ondertussen hap je lekker door! |
t eigenlijk: er is geen stoppen meer aan...
mensen hebben mijn reacties nodig, zonder zondebok(je) wordt t te saai of zo, lijkt t?
als het voortaan over vrolijke blije onderwerpen gaat, gaan de oude taarten mss vanzelf weg.
als ik een euro kreeg voor elk kaarsje.......... (dan: wow, meer topics openen dus... alweer...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 19:13
|
|
|
LIELIE304 schreef: | huh nee natuurlijk niet! je bent eindelijk iemand die lekker reageert! onder de 35 |
reageert? ik ben er mee begonnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 december 2010, 19:07
|
|
|
PIETER649 schreef: | Gehuwde mensen krijgen geen lincs... maar weer wel matches van cm Voor mn huwelijk had ik ook lincs... de hoogste 82% wilde niets met mij te maken hebben omdat ik gescheiden was. De op 1 na hoogste, 79%, is getuige op mn huwelijk geweest |
dat wist ik echt niet, vind t raar. alsof je na een huwelijk geen gevoel meer hebt of zo, maar je mag dan weer wel je matchcriterea invullen... mogelijk omdat lincs twee richtingen rekent???, een match niet!
maar ik begrijp dat we dan een nieuw record hebben!! begrijp ik ook dat jij je toen hoogst scorende vrouw wél leuk vond, en de tweede (79) kende. (weet niet hoe je haar als vrouw zag, gezien ze je getuige was. de computer had wel een idee...)
|
|
Naar boven |
|
|